Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγορας


emperor4her

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, αγοράσα ένα usb hub από ηλεκτρονικό κατάστημα και δεν μου κάνει. Άνοιξα τη συσκευασία, η οποία είχε ένα αυτοκόλλητο το οποίο ΔΕΝ έσκισα, και το ξανακολησα. Το επέστρεψα με κούριερ και το μαγαζί ισχυρίζεται ότι θα μου κρατήσει το 30% γιατί το άνοιξα. 

Προφανώς και επεστράφη σε κατάσταση άριστη χωρίς το παραμικρό σημάδι.

Είναι νόμιμο κάτι τέτοιο??

Ακολουθεί το mail:

Αγαπητέ πελάτη,
 
Η μείωση αυτή στο πιστωτικό το οποίο θα εκδοθεί προκύπτει απο το άνοιγμα της συσκευασίας του προϊόντος διότι δυστυχώς δεν μπορεί να μεταπωληθεί ως καινούριο και αμεταχείριστο.
 
Ο λόγος που δεχόμαστε προϊόντα τα οποία έχουν ανοιχθεί απο την συσκευασία είναι καθαρά για λόγους εξυπηρέτησης. 
Βάσει της νομοθεσίας το δικαίωμα υπαναχώρησης εναπόκεινται στην πολιτική που έχει το κάθε κατάστημα, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό.
 
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
 
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι εφοσον το προιον ειναι ουσιαστικα οπως αγοραστηκε πρεπει να σου επιστρεψουν ολο το ποσο. Εγω ανοιξα τηλεοραση και την χρησιμοποιησα και για 14 μερες πριν την γυρισω. Πες τους οτι δεν δεχεσαι την μειωση και οτι θα προχωρησεις σε καταγγελια αν δεν επιστρεψουν ολο το ποσο. Και για τι ποσο μιλαμε τωρα 10 ευρω?

 

Επεξ/σία από gbras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είχα σκοπό να κάνω αλλά είπα να ρωτήσω μην μου διαφεύγει κάτι. 

Μου παρέθεσαν ένα λινκ στο προηγούμενο email μαζί με το μήνυμα: 

Αγαπητέ πελάτη,
 
Να σας ενημερώσουμε πως παραλάβαμε αλλά και ελέγξαμε το προϊόν σας.
 
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να σας εξυπηρετήσουμε είναι να προβούμε στην διαδικασία υπαναχώρησης αγοράς υπό τους όρους OPEN BOX  όπως θα έχετε ενημερωθεί και σε προηγούμενο email.
 
Θα χρειαστεί να μας γνωστοποιήσετε κάποιον αριθμό ΙΒΑΝ που θα θέλατε να σας επιστραφεί το ποσό αγοράς του προϊόντος μειωμένο κατά 30% (29,55 Ευρώ) απαντώντας σε αυτό το email.

 

48 ευρώ είχα πληρώσει μαζί με μεταφορικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To link που σου στείλανε στο πρώτο σου ποστ είναι από το επίσημο σάητ του Υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο γράφει μέσα κάπου

Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς.

Αν θεωρείς ότι δεν εμπίπτει στη δική σου περίπτωση τότε συνέχισε με την καταγγελία σου ή ενημερώνεις το κατάστημα ότι θα προβείς σε καταγγελία

20 λεπτά πριν, emperor4her είπε

Βάσει της νομοθεσίας το δικαίωμα υπαναχώρησης εναπόκεινται στην πολιτική που έχει το κάθε κατάστημα,

Τι παπάτζα είναι αυτή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, emperor4her είπε

Αυτό είχα σκοπό να κάνω αλλά είπα να ρωτήσω μην μου διαφεύγει κάτι. 

Μου παρέθεσαν ένα λινκ στο προηγούμενο email μαζί με το μήνυμα: 

Αγαπητέ πελάτη,
 
Να σας ενημερώσουμε πως παραλάβαμε αλλά και ελέγξαμε το προϊόν σας.
 
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για να σας εξυπηρετήσουμε είναι να προβούμε στην διαδικασία υπαναχώρησης αγοράς υπό τους όρους OPEN BOX  όπως θα έχετε ενημερωθεί και σε προηγούμενο email.
 
Θα χρειαστεί να μας γνωστοποιήσετε κάποιον αριθμό ΙΒΑΝ που θα θέλατε να σας επιστραφεί το ποσό αγοράς του προϊόντος μειωμένο κατά 30% (29,55 Ευρώ) απαντώντας σε αυτό το email.

 

48 ευρώ είχα πληρώσει μαζί με μεταφορικά.

Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο :) Φυσικά και πρέπει να ανοίξεις το κουτί για να δεις αν το προϊόν σου κάνει και καλύπτει τις ανάγκες σου. Ενημέρωσε τους ότι αν επιμένουν σε αυτήν την παράνομη πολιτική θα προχωρήσεις σε καταγγελία και απλά επισύναψε και την επικοινωνία σου με το κατάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TuXaKoS είπε

Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει κάτι τέτοιο :) Φυσικά και πρέπει να ανοίξεις το κουτί για να δεις αν το προϊόν σου κάνει και καλύπτει τις ανάγκες σου. Ενημέρωσε τους ότι αν επιμένουν σε αυτήν την παράνομη πολιτική θα προχωρήσεις σε καταγγελία και απλά επισύναψε και την επικοινωνία σου με το κατάστημα. 

Το έχω πει και σε άλλα ποστ το λέω και εδώ , έκανα καταγγελία για τον Κωτσόβολο που ήθελα να επιστρέψω iphone απλά ξεσφραγισμενο , δεν την δέχτηκε ο Κωτσόβολος και από την προστασία καταναλωτή μετά από κανά μήνα μου έστειλαν επιστολή ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και δεν υπάρχει κάτι που δεν βασίζεται στη νομοθεσία.

Τώρα όσοι το έχουν τόσο σίγουρο και το αναφέρουν εδώ μέσα δεν ξέρω κατά πόσο είναι σίγουροι για το ακριβώς ισχύει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το έχω πει και σε άλλα ποστ το λέω και εδώ , έκανα καταγγελία για τον Κωτσόβολο που ήθελα να επιστρέψω iphone απλά ξεσφραγισμενο , δεν την δέχτηκε ο Κωτσόβολος και από την προστασία καταναλωτή μετά από κανά μήνα μου έστειλαν επιστολή ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και δεν υπάρχει κάτι που δεν βασίζεται στη νομοθεσία.

Τώρα όσοι το έχουν τόσο σίγουρο και το αναφέρουν εδώ μέσα δεν ξέρω κατά πόσο είναι σίγουροι για το ακριβώς ισχύει

Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εφόσον η παραγγελία έχει γίνει ηλεκτρονικά και το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησεις και το κατάστημα οφείλει να σου επιστρέψει το ποσό. Στην δική σου περίπτωση, ξέρω και έχω ακούσει διάφορες περιπτώσεις που η υπαναχώρηση δεν έγινε δεκτή (Πάντα στην Ελλάδα). Φαντάζομαι ότι πάτησαν στο ότι είχες ανοίξει/ενεργοποιήσει το κινητό. Εδώ η περίπτωση είναι διαφορετική, το κατάστημα αυθαίρετα ζητάει να επιστρέψει πίσω το 70% της τιμής γιατί έχει ανοιχθεί  η συσκευασία. Καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό έχω κάνει πολλές φορές χρήση της υπαναχώρησης ακόμα και στο όριο (μετά από 13 μέρες) έχοντας κάνει ακόμα και χρήση της συσκευής και πάντα έλαβα πίσω το πλήρες αντίτιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TuXaKoS είπε

Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εφόσον η παραγγελία έχει γίνει ηλεκτρονικά και το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησεις και το κατάστημα οφείλει να σου επιστρέψει το ποσό. Στην δική σου περίπτωση, ξέρω και έχω ακούσει διάφορες περιπτώσεις που η υπαναχώρηση δεν έγινε δεκτή (Πάντα στην Ελλάδα). Φαντάζομαι ότι πάτησαν στο ότι είχες ανοίξει/ενεργοποιήσει το κινητό. Εδώ η περίπτωση είναι διαφορετική, το κατάστημα αυθαίρετα ζητάει να επιστρέψει πίσω το 70% της τιμής γιατί έχει ανοιχθεί  η συσκευασία. Καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό έχω κάνει πολλές φορές χρήση της υπαναχώρησης ακόμα και στο όριο (μετά από 13 μέρες) έχοντας κάνει ακόμα και χρήση της συσκευής και πάντα έλαβα πίσω το πλήρες αντίτιμο. 

Ε για Ελλάδα μιλάω εγώ, το ένα ( επειδή είχα πάρει δύο) απλά το είχα βγάλει από την ζελατίνα ούτε ενεργοποίηση δεν είχα κάνει.

Δεν ξέρω τι λέει ο νόμος για αυτό και έκανα καταγγελία στην προστασία καταναλωτή σε σχέση με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα, το θέμα είναι ότι δεν προχώρησε το θέμα μου επειδή δεν έβρισκαν κάτι αβάσιμο σε σχέση με την νομοθεσία ( δεν είχα την τύχη ευχαιρια να ρωτήσω επειδή μου απάντησαν επίσημα με επιστολή και όχι με email)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά όλα αυτά αλλά έχω μια απορία. 

Το προϊόν που θα πάρει πίσω το κατάστημα τι θα το κάνει; Θέλουμε να μπορούμε να επιστρέψουμε πίσω το προϊον αλλά όταν αγοράσουμε κάτι θέλουμε να είναι στη ζελατίνα. Τόσο φορές έχουν κάνει παράπονα πολλοί καταναλωτές ότι αυτό που πήραν είχε μάλλον ανοιχτεί ή ήταν προϊόν επιστροφής.

Εντάξει ο νόμος αυτό λέει και σαν καταναλωτής με συμφέρει αλλά μου φαίνεται κάπως όλο αυτό.

Δε το βρίσκω λογικό να έχουμε την απαίτηση να ανοίξουμε κάτι και να το επιστρέψουμε επειδή αλλάξαμε γνώμη αλλά να κάνουμε φασαρία αν διαπιστώσουμε ότι αυτό που πήραμε το είχαν ανοίξει.

Εσείς τι λέτε;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Bitbit είπε

Καλά όλα αυτά αλλά έχω μια απορία. 

Το προϊόν που θα πάρει πίσω το κατάστημα τι θα το κάνει; Θέλουμε να μπορούμε να επιστρέψουμε πίσω το προϊον αλλά όταν αγοράσουμε κάτι θέλουμε να είναι στη ζελατίνα. Τόσο φορές έχουν κάνει παράπονα πολλοί καταναλωτές ότι αυτό που πήραν είχε μάλλον ανοιχτεί ή ήταν προϊόν επιστροφής.

Εντάξει ο νόμος αυτό λέει και σαν καταναλωτής με συμφέρει αλλά μου φαίνεται κάπως όλο αυτό.

Δε το βρίσκω λογικό να έχουμε την απαίτηση να ανοίξουμε κάτι και να το επιστρέψουμε επειδή αλλάξαμε γνώμη αλλά να κάνουμε φασαρία αν διαπιστώσουμε ότι αυτό που πήραμε το είχαν ανοίξει.

Εσείς τι λέτε;

Όλα σχετικά είναι φίλε μου και εγώ δεν έχω ζητήσει ποτέ υπαναχώρηση γιατί συνήθως βλέπω απο κοντά προϊόντα όπως οθόνες , κινητά κτλ.

Τώρα έτυχε και μου έκατσε εμένα να πάρω 2 iPhone (για εμένα και την γυναίκα μου) , δεν τα είχα δεί ποτέ απο κοντά και όταν ήρθαν και είδα ότι με χάλαγε το μέγεθος και ιδιαίτερα τα χρώματα της οθόνης μέσα στο 5λεπτο ήθελα να τα στείλω πίσω. Αν είχα την δυνατότητα να πάω απο το κατάστημα και να το δώ εν λειτουργία δεν θα είχα προβεί σε αγορά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Bitbit είπε

Καλά όλα αυτά αλλά έχω μια απορία. 

Το προϊόν που θα πάρει πίσω το κατάστημα τι θα το κάνει; Θέλουμε να μπορούμε να επιστρέψουμε πίσω το προϊον αλλά όταν αγοράσουμε κάτι θέλουμε να είναι στη ζελατίνα. Τόσο φορές έχουν κάνει παράπονα πολλοί καταναλωτές ότι αυτό που πήραν είχε μάλλον ανοιχτεί ή ήταν προϊόν επιστροφής.

Εντάξει ο νόμος αυτό λέει και σαν καταναλωτής με συμφέρει αλλά μου φαίνεται κάπως όλο αυτό.

Δε το βρίσκω λογικό να έχουμε την απαίτηση να ανοίξουμε κάτι και να το επιστρέψουμε επειδή αλλάξαμε γνώμη αλλά να κάνουμε φασαρία αν διαπιστώσουμε ότι αυτό που πήραμε το είχαν ανοίξει.

Εσείς τι λέτε;

Ό,τι κάνουν και έξω...

B stock ή οτιδήποτε δεν με νοιάζει κιόλας.

Η νομοθεσία είναι κοινή για όλη την ΕΕ αλλά στο Ελλάδα πρέπει να μην την τηρούμε φυσικά γιατί είμαστε «Ελληναράδες» και ξέρουμε καλύτερα.

Επεξ/σία από Jts
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολλα καταστηματα εχουν αυτην την πολιτικη,και δεν την κρυβουν.πρεπει να ρωτησεις,πριν σκασεις το χρημα.ποσες αγορες ακυρωσα απο μεντια,ουτε θυμαμαι,οταν μετα απο ερωτηση ειτε τηλεφωνικα ειτε "αυτεπαγγελτως",με ενημερωναν οτι σε περιπτωση επιστροφης,υπαναχωρισης,ακομη και να μην ανοιχτει η συσκευασια,δεν επιστρεφεται ολοκληρο το ποσο,αλλα παρακρατειται ενα ποσοσστο,20% αν θυμαμαι καλα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται ότι είναι ανάλογα το κατάστημα, ακομα και στις μεγάλες αλυσίδες. Και λογικο, γιατί οταν το επιστρέψεις ανοιγμένο κάπου θα πρέπει να το πουλήσουν σε αυτή την κατασταση μετά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να παρεις το 100% των χρηματων πισω. Η νομοθεσια ειναι ξεκαθαρη. Απειλησε τους με καταγγελια. Εκανα το ιδιο με κινητο που ειχα ανοιξει και ειχα χρησιμοποιησει 7 μερες, και το επεστρεψα και πηρα τα χρηματα πισω (χωρις πολλα - πολλα, τους απειλησα με καταγγελια ). Αν δεν σε εχουν ενημερωσει για το δικαιωμα υπαναχωρησης, τοτε εχεις 1 ετος για να το κανεις, οχι 14 ημερες. Δεν μας απασχολει το τι θα κανουν την συσκευη μετα, αυτη ειναι η νομοθεσια, αν δεν σας αρεσει τοτε κλειστε το, το μαγαζακι. Ελεος πια που δεν καταλαβαινουν τα αυτονοητα στο Ελλαδισταν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισπανία πάντως όσες αγορές έχω κάνει online και ήθελα να τις επιστρέψω (με ανοιγμένο κουτί για να δοκιμάσω το προιόν), 100% επιστροφή χρημάτων (και από Media Markt και από πιο μικρά μαγαζιά).

Άντε να σας έρθει η Amazon Ελλάδα να στρώσουν επιτέλους χαρακτήρα τα "μαγαζάκια" (μικρά και μεγάλα). 

Επεξ/σία από clevercitizen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...