Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, squib είπε

έλεγα να μη σχολιάσω, αλλά δε κρατήθηκα, όταν λέμε ελλατωματικά δεν εννοούμε χτυπημένα, βρεγμένα, με σπασμένη οθόνη, με εμφανή χτυπήματα, με σπασμένα πάνελ, με πινάκια που κοιτάνε τα 4 σημεία του ορίζοντα , με παραβιασμένες ταινείες ασφαλείας κλπ. Εννοούμε ελλατωματικά που δε λειτουργούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους λόγο βλάβης και όχι επειδή τα χτυπήσαμε στο πάτωμα. 

Προσοχή δε λέω ότι ο συνφορουμίτης χτύπησε το δίσκο. 

Για μένα η σωστή διαχείριση ειναι η εξής: 

Κατά τη παραλαβή του προϊόντος να ελεγθεί εξωτερικά και εκείνη τη στιγμή να του έλεγαν ότι ειναι χτυπημένος. 

Θα είχε τελειώσει η κουβέντα. Τώρα επειδή κάποιος δεν έκανε σωστά τη δουλειά του και εκ των υστέρων ζητούν ευθύνη από τον πελάτη. 

Ας αναλάβουν την ευθύνη τους και να διορθωσουν τη διαδικασία εισαγωγής στο service. 

 

 

Σαφώς, αλλά δεν μιλάμε για σπάσιμο. Μιλάμε μάλλον για ένα ελάττωμα που προφανώς δεν βλέπει ανθρώπινο μάτι, γιατί ούτε εγώ το είχα δεί, ούτε η κοπέλα μου το είχε δεί, και άντε εγώ το παίζω κινέζος (παρότι έσκασα επιπλέον χρήματα γιάτι θεώρησα οτι δεν έχει πρόβλημα ο σκληρός αλλά το υπόλοιπο PC), ούτε ο υπάλληλος στην υποδοχή που τον πήρε το είδε, ούτε ο υπάλληλος στο σερβις όταν μου έδωσε το χαρτί παραλαβής το είδε.
 

Με δεδομένο ότι έχω γράψει από τον Γενάρη που παρέλαβα οτι έχει περίεργη συμπρειφορά, είναι δεδομένο ότι μιλάμε για εξαρχής προβληματικό προιόν.

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 λεπτά πριν, Herald είπε

Μα το αν θα τον αλλάξει ο προμηθευτής είναι δικό τους θέμα.. μη σώσει και  τον αλλάξει, δεν παύει η υποχρέωση τους προς το πρόσωπο μου.

Εγώ θεωρώ οτι το 1ο μνμα που μου στείλανε ήταν ψάρεμα. Του τύπου κατσε να δούμε αν γνωρίζει τα δικαιώματα του. Δεν μου έχει ξανατύχει τμήμα σερβις να στέλνει ουσιαστικά μισό μνμα. Θα έπρεπε το μνμα τους κάπου να καταλήγει, του τύπου "ελα να παραλάβεις τον χαλασμένο" , "θα σου δώσουμε τα χρήματα σου πίσω" κλπα. Μου δίνουν να καταλάβω ότι το πως θα κινηθούν εξαρτάται από το τι απάντηση θα τους δώσω και όχι από τι ορίζει ο νόμος.

Εγώ αναρωτιέμαι εφόσον δεν το είδανε στην παραλαβή δεν είναι πιθανόν να μην το είδανε και όταν τον στείλανε και να ήταν έτσι εξαχής?

Δεν είναι όλα καλά τόσα χρόνια, απλά δεν έτυχε να χρειαστώ RMA. Mια φορά που έτυχε να χρειαστώ έχουμε 100% αποτυχία. Σαφώς μιλάμε για μικρό στατιστικό δείγμα για να βγεί οποιοδήποτε συμπέρασμα, αλλά καταλαβαίνεις οτι δεν σκοπευώ να ρισκάρω άλλα 10.000€ στο εν λόγω μαγαζί για να αποκτήσω στατιστικό δείγμα. Και σαφώς πως να το προτείνω και σε πελάτη μου? Δηλαδή μαγαζί που ξέρω από πρώτο χέρι και με δικιά τους δήλωση μου λένε πως τηρόυν το νόμο (τον μισό νόμο) κατ'εξαίρεση (!!!) και αφού πρώτα του αποδείξει ο πελάτης ότι τον γνωρίζει, πώς να το προτείνω στον οποιονδήποτε.

Δηλαδή τι θα πώ, ναι φίλε πάρε από το MGMANAGER, τρομερό κατάστημα και αν είσαι τυχερός μπορεί κατ'εξαίρεση να τηρήσουυν και την εγγύηση. Δεν ξέρω αν το άλλο κατάστημα που τους στέλνω πλέον είναι καλύτερο, αλλά χειρότερο δεν μπορεί να είναι, γιατί δεν υπάρχει και κάτι χειρότερο να κάνουν.

Καταλαβαίνω τι εννοείς και δεν σε αδικώ. Το πρώτο μήνυμα όντως φαίνεται να ρίχνει σε εσένα το μπαλάκι και ό,τι βγει. Το λάθος ξεκινά από τη στιγμή που ο τεχνικός δέχθηκε τον σκληρό που όπως αναφέρει είναι χτυπημένος και δεν το έκανε γαργάρα αμέσως. Γι' αυτό ελέγχονται στην παραλαβή ώστε να τρώνε άκυρο με τη μία.

Ελπίζω ότι δεν είναι πολιτική του καταστήματος να μην εξυπηρετούν τον κόσμο, και αρχικά φαίνεται να είναι σφάλμα του υπαλλήλου αλλά από εκεί και πέρα μετατρέπεται σε πρόβλημα της εταιρείας/καταστήματος, γιατί αν και ο από πάνω, ή έστω ο υπάλληλος με μεγαλύτερη εμπειρία συνεχίζει στην ίδια γραμμή (κατ εξαίρεση), τότε χάνεται πλήρως η εμπιστοσύνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Το πρώτο μήνυμα όντως φαίνεται να ρίχνει σε εσένα το μπαλάκι και ό,τι βγει.

Αυτό. Το τονίζω για έμφαση. Αυτό για μένα είναι δείγμα καιροσκόπου - απατεώνα. Και είναι μάλιστα το 1ο μνμά τους, δεν μπορούν να υπαινιχθούν κάποιοι ότι φταίει που δεν τους μίλησα ευγενικά και στον πληθυντικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Herald είπε

Σαφώς, αλλά δεν μιλάμε για σπάσιμο. Μιλάμε μάλλον για ένα ελάττωμα που προφανώς δεν βλέπει ανθρώπινο μάτι, γιατί ούτε εγώ το είχα δεί, ούτε η κοπέλα μου το είχε δεί, και άντε εγώ το παίζω κινέζος (παρότι έσκασα επιπλέον χρήματα γιάτι θεώρησα οτι δεν έχει πρόβλημα ο σκληρός αλλά το υπόλοιπο PC), ούτε ο υπάλληλος στην υποδοχή που τον πήρε το είδε, ούτε ο υπάλληλος στο σερβις όταν μου έδωσε το χαρτί παραλαβής το είδε.
 

Με δεδομένο ότι έχω γράψει από τον Γενάρη που παρέλαβα οτι έχει περίεργη συμπρειφορά, είναι δεδομένο ότι μιλάμε για εξαρχής προβληματικό προιόν.

συμφωνούμε για το ελλατωμα του προϊόντος, συμφωνούμε επίσης ότι το παρέλαβαν χωρίς να το δουν. 

Λέω ότι εάν το έβλεπαν από την αρχη ο νόμος περί ελλατώματος σε εξωτερικά χτυπημένο προϊόν 4 μήνες μετά την αγορά πάει περίπατο. Η κακή χρήση δεν είναι ελλάτωμα. Και το κάθε κατάστημα δε χρειάζεται να κάνει το ντέτεκτιβ να αποδείξει πως χτύπησε. Ήρθε χτυπημένο στο service το υποδεικνύεις τη στιγμή της παραλαβής, μετά ακους τις φωνές του πελάτη αλλά η κουβέντα τελειώνει εκεί. 

Τώρα εάν υπήρχε από την αρχή και  δε το είδαν και πάνε να μεταφέρουν τις ευθύνες τους. 

Επεξ/σία από squib
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, squib είπε

συμφωνούμε για το ελλατωμα του προϊόντος, συμφωνούμε επίσης ότι το παρέλαβαν χωρίς να το δουν. 

Λέω ότι εάν το έβλεπαν από την αρχη ο νόμος περί ελλατώματος σε εξωτερικά χτυπημένο προϊόν 4 μήνες μετά την αγορά πάει περίπατο. Η κακή χρήση δεν είναι ελλάτωμα. Και το κάθε κατάστημα δε χρειάζεται να κάνει το ντέτεκτιβ να αποδείξει πως χτύπησε. Ήρθε χτυπημένο στο service το υποδεικνύεις τη στιγμή της παραλαβής, μετά ακους τις φωνές του πελάτη αλλά η κουβέντα τελειώνει εκεί. 

Τώρα εάν υπήρχε από την αρχή και  δε το είδαν και πάνε να μεταφέρουν τις ευθύνες τους. 

Φωνές από μένα δεν θα άκουγε. Είμαι απολύτως λογικός και δεν ζητάω ούτε καρφίτσα παραπάνω από αυτό που μου αναλογεί. Πρόσφατα, τον Δεκέμβριο του 2020, χάλασε LG monitor των 700€ εντός εγγύησης. Το άνοιξα, είδα ότι έχει μαζέψει υγρασία που οφείλεται στο ηλεκτονικό τσιγάρο που κάνω, και δεν ασχολήθηκα να το στείλω RMA. Γιατί? Γιατί ξέρω ότι φτάιω. Απλά αγόρασα άλλο.

Ε στην συγκεκριμένη περίπτωση ξέρω ότι είναι σχεδόν απίθανο να φταίω γιατί ο σκληρός είχε θεματάκια από την ώρα που μπήκε στο PC. Δηλαδή ο μόνος τρόπος να ευθύνομαι είναι να έκανα την  ζημιά και να τον  χτύπησα στο κουτί την ώρα της εγκατάστασης. Πράγμα που προφανώς δεν είναι εντελώς απίθανο, αλλά τουλάχιστον εις γνώση μου δεν συνέβει.

Όλα αυτά με δεδομένο ότι αυτό το μικρό χτυπηματάκι που λένε οτι υπάρχει οφείλεται για το πρόβλημα. Πράγμα που θα μου έκανε εντύπωση αν ίσχυε, αλλά έστω.

Πάντως δεν είναι σκοπός μου να πατήσω σε λάθος του σερβις κατά την παραλαβή και να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Είναι ανήθικο και δεν θα το κάνω. Απλά θα πάω και θα παραλαβώ το ελαττωματικό, αύριο το πρωί μάλλον. Αυτά.

Επεξ/σία από Herald
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα έλεγες θα πας. Άντε  να περιμένουμε και αύριο. 

Και ένα υστερόγραφο για ένα παλικάρι πιο πάνω που φωτογράφισε όσους κάνουν συζήτηση μαζί σου και γράφουν και πράγματα που δε *βολεύουν*.

Το κάτι τύποι εδώ μέσα δείχνει έλλειψη σεβασμού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Σήμερα έλεγες θα πας. Άντε  να περιμένουμε και αύριο. 

Και ένα υστερόγραφο για ένα παλικάρι πιο πάνω που φωτογράφισε όσους κάνουν συζήτηση μαζί σου και γράφουν και πράγματα που δε *βολεύουν*.

Το κάτι τύποι εδώ μέσα δείχνει έλλειψη σεβασμού. 

Ε συγνώμη εχω και δουλειες 😝

Αν τον σκληρό τον ειχανε κεντρο θα πήγαινα μιας και ειναι διπλα στο γραφείο που ειμαι τωρα, αλλα δυστηχως το εχουν κατεχακη.. 

Εγω απτη σταση σου καταλαβαινω οτι δεν κρίνεις τα γεγονοτα αλλα την δικια σου προσωπικη εμπειρια. Αν οπου mgmanager ηταν αλλο καταστημα η γνωμη σου πιστευω θα ηταν διαμετρικα αντίθετη. Απο το 1ο κιολας μνμα τους, οπως ανεφερε και αλλο παιδι, η στάση τους ειναι κάτσε να δουμε αν γνωρίζει τα δικαιωματα του μπας και την σκαπουλαρουμε. Δεν νοειται το σερβις να δινει μισες απαντήσεις, καπου θα επρεπε να καταληξει.

Επισης προφανώς και συμφωνω οτι αν εγω φερομουν διαφορετικά θα ειχα βγαλει ακρη. Σιγουρα, και εχεις δικιο. Αλλα και αυτο παραλογο ειναι. Δεν ειναι υποχρεωση μου να ειμαι σκακιστής και να υπολογίζω τις κινήσεις μου 5 βηματα μπροστά για να βγαλω ακρη με κατι που εχω ξεκάθαρα δικιο. Δηλαδή με rma στο εξωτερικο πως γινεται να πήγαν ολα ομαλα και τελεια δεκαδες φορες και εδώ να πρεπει να προσχεδιαζω για το αυτονοητο? 

Δεδομενο το θεωρω οτι ανθρωπος που σεβεται τον εαυτο του πρωτα απο ολα δεν θα κατσει να συνδιαλαγει με κατάστημα για τα αυτονοητα νομοθετημενα δικαιωματα του. Ειναι οπως σου ειπα και πριν σαν να συζηταω με τον παπατζη στο ρεξ αν θα μου επιστρέψει τα χρηματα μου. Εσυ θα το εκανες? Εγω επελεξα να μη το κανω παντως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2021 στις 7:12 ΜΜ, Herald είπε

Έλεγα να τους τον αφήσω για σερβίτσιο καφέ, αλήθεια, αλλά αμά είναι για την επιστήμη θα στον στείλω εσένα :P 

Πόσο πιθανό είναι το dent που λογικά προκληθηκε από αέρα 3 μποφόρ η μύτη καρφίτσας να σκότωσε τον σκληρό? Άσχετος είμαι, πραγματικά ρωτάω. Γιατί αν μιλάμε για πέσιμο θα είχε γίνει 3 κομμάτια, δεν θα είχε ένα dent κάπου σε μια γωνίτσα.

Μαλλον τους ειχε φαει σαβουρα πριν τον πουλησουν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Μαλλον τους ειχε φαει σαβουρα πριν τον πουλησουν :)

Αν οντως το χτυπημα αυτό ειναι απο πεσιμο οπως εγραψε και καποιο παιδί στην πρώτη σελιδα τοτε αυτο κανει τα πραματα χειροτερα, γιατι εγω το ξέρω οτι δεν μου επεσε. Και προφανως το ξερει και το καταστημα γιατι καποιου εκει μέσα του επεσε. Το αν έγινε τωρα που τον παρέλαβαν η τους ειχε πεσει οταν το πακεταραν να μου το στειλουν δεν το ξέρω και δεν εχει και σημασια. Παντως καποιος απο το καταστημα το ξερει και κανει την παπια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Herald said:

Δεδομενο το θεωρω οτι ανθρωπος που σεβεται τον εαυτο του πρωτα απο ολα δεν θα κατσει να συνδιαλαγει με κατάστημα για τα αυτονοητα νομοθετημενα δικαιωματα του. Ειναι οπως σου ειπα και πριν σαν να συζηταω με τον παπατζη στο ρεξ αν θα μου επιστρέψει τα χρηματα μου. Εσυ θα το εκανες? Εγω επελεξα να μη το κανω παντως. 

Προσωπικά θα έκανα ότι μπορούσα για να γίνει το RMA και μετά μαύρη πέτρα.

Νο offense αλλά αν θεωρείς ότι δεν σέβεσαι τον εαυτό σου επειδή δεν είναι αυτονόητα τα νομοθετημένα δικαιώματά μας και πρέπει να τα διεκδικούμε, θα έπρεπε να έχεις αλλάξει χώρα. Γιατί αυτό συμβαίνει σε πάρα πολλά πράγματα στην Ελλάδα, όχι μόνο σε αυτό...

Απλά έχεις στραβώσει και το πας έτσι από  περηφάνια/"υπεροψία".

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Thresh said:

Προσωπικά θα έκανα ότι μπορούσα για να γίνει το RMA και μετά μαύρη πέτρα.

Νο offense αλλά αν θεωρείς ότι δεν σέβεσαι τον εαυτό σου επειδή δεν είναι αυτονόητα τα νομοθετημένα δικαιώματά μας και πρέπει να τα διεκδικούμε, θα έπρεπε να έχεις αλλάξει χώρα. Γιατί αυτό συμβαίνει σε πάρα πολλά πράγματα στην Ελλάδα, όχι μόνο σε αυτό...

Απλά έχεις στραβώσει και το πας ετσι από  "περηφάνιας".

Για εκει το παω. Περιμενω να κοπασει η μπορα του covid και ετοιμαζομαι για Μόναχο 😝

Συμφωνω ότι το παω απο περηφάνια. Μου φαινεται αδιανοητο να κατσω να πιασω σοβαρη συζήτηση με καταστημα για τα περι εγγύησης. Θεωρω δεδομενο οτι τα ξερει, και αφου τα ξερει και δεν τα τηρει, δεν θελει να τα τηρησει. Στον παπατζη στο Ρεξ εσυ θα συζηταγες την επιστροφη των χρημάτων που σου εφαγε? Φανταζομαι οχι. Σε εξαπατησαν, το καταπινεις και προχωρας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, Herald said:

Συμφωνω ότι το παω απο περηφάνια. Μου φαινεται αδιανοητο να κατσω να πιασω σοβαρη συζήτηση με καταστημα για τα περι εγγύησης. Θεωρω δεδομενο οτι τα ξερει, και αφου τα ξερει και δεν τα τηρει, δεν θελει να τα τηρησει. Στον παπατζη στο Ρεξ εσυ θα συζηταγες την επιστροφη των χρημάτων που σου εφαγε? Φανταζομαι οχι. Σε εξαπατησαν, το καταπινεις και προχωρας. 

Φαντάζομαι ότι νοιώθεις το ίδιο σαν λογιστής όταν δέχεσαι ότι στην εφορία πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι αθώος (δλδ ότι δεν είσαι φοροφυγάς) αντί να πρέπει αυτή να αποδείξει ότι είσαι ενόχος (φοροφυγάς).

Και 1002 άλλα παραδείγματα....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thresh είπε

Φαντάζομαι ότι νοιώθεις το ίδιο σαν λογιστής όταν δέχεσαι ότι στην εφορία πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι αθώος (δλδ ότι δεν είσαι φοροφυγάς) αντί να πρέπει αυτή να αποδείξει ότι είσαι ενόχος (φοροφυγάς).

Και 1002 άλλα παραδείγματα....

Καθημερινα. Απλα εκει πληρωνομαι για να το κανω 😝

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, Herald said:

Καθημερινα. Απλα εκει πληρωνομαι για να το κανω 😝

Και τώρα έμμεσα θα πληρωθείς, με το να μην χάσεις τα λεφτά που έδωσες και να δώσεις κι άλλα για να πάρεις άλλο δίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2021 στις 6:39 ΜΜ, Herald είπε

Τον πάω σήμερα πίσω στο MGMANAGER και μέσα σε λίγες ώρες μου λένε έχει ένα χτύπημα στο μεταλικό καπάκι και δεν το καλύπτει ο κατασκευαστής. Τώρα πως προλάβανε να ρωτήσουν και να τους απαντήσει ο κατασκευαστής δεν ξέρω.

Επισυνάπτω και τις φωτογράφιες που λένε, εγώ πραγματικά δεν βλέπω τίποτα. Που και να έχει χτύπημα, έτσι θα ήταν εξαρχής, ο σκληρός μπήκε στο PC και δεν τον είχα ξαναβγάλει. Γιατί να τον βγάλω κιόλας άλλωστε....

Δεν εχω διαβασει ακομα ολες τις σελιδες (σε λιγο με το φαγητο 😛 ), αλλα εριξες την απειλη καταγγελιας? Σε e shop προσφατα δουλεψε ρολοι. Βεβαια μετα την επικοινωνια με τον τεχνικο μου επιβεβαιωσε το προβλημα (προβλημα με το header του μπροστινου io panel (pw, reset, led κτλ)) και μου επιβεβαιωσε οτι η παστα πανω στο σοκετ δεν εχει καμια σχεση με αυτο (στα μαιλ μου ελεγαν οτι φταιει η παστα πανω στο σοκετ και περιμενουν απαντηση απο αντιπροσωπεια).

Τελικα εριξα την απειλη, μετα απο 3 ωρες ηρθε μηνυμα οτι περιμενουν προιον αντικαταστασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...