Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, kostas_anes είπε

Να σου πω την αλήθεια, εδώ νομίζω ότι είναι χειρότερο. Όταν είσαι τόσα χρόνια πελάτης και έχεις αφήσει ΤΑ λεφτά στο κατάστημα... νομίζω πως πρέπει να υπάρχει λίγος σεβασμός που δεν είδαμε από τις απαντήσεις τους. Αυτό δείχνει αντιεπαγγελματισμό. 

Προσωπικά μάλιστα, όταν ένα άτομο μου έχει φέρει τόσα λεφτά στην επιχείρηση, ας μπω και 300 ευρώ μέσα για να τον εξυπηρετήσω, γιατί ξέρω ότι θα μείνει με μια ακόμα καλύτερη εμπειρία από αυτήν που είχε και στο τέλος εγώ θα κέρδιζα. 

Διαφωνω καθετα να ξερεις. 

Και πρωτη φορα να ψωνισει καποιος δεν ειναι δυνατον οταν εχεις χαρτι που λεει το παρελαβες στη πενα να σου λενε μετα ειναι χτυπημενο, παρτο πισω και να το χαίρεσαι 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Herald είπε

Καταγγελία έκανα, στο συνηγόρο του καταναλωτή. Μόλις μου απάντησε και το σκρουτζ να τροποποίησω λιγάκι το μνμα μου γιατί είχε μια δόση ειρωνείας, το έπραξα. Ε τι άλλο να κάνω, να βάλω δικηγόρο για 300€? :P 

Πάντως τους το ανέφερα οτι όταν το παραλάβατε ήταν αψεγάδιαστο. Ε δεν δώσανε σημασία, το προσπεράσανε. Τι άλλο να κάνω δηλαδή.

Πάντως, αν δε σε νοιάζουν και τόσο τα χρήματα και το κάνεις για το γαμώτο, ναι να βάλεις δικηγόρο για 300€!

Και να τους ζητήσεις και τα έξοδα για το δικηγόρο κτλ. Σε σε 2 χρόνια θα βγάλεις άκρη, σε 3? Δε βιάζεσαι, ούτως ή άλλως καλή φαγωμένη το έχεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Διαφωνω καθετα να ξερεις. 

Και πρωτη φορα να ψωνισει καποιος δεν ειναι δυνατον οταν εχεις χαρτι που λεει το παρελαβες στη πενα να σου λενε μετα ειναι χτυπημενο, παρτο πισω και να το χαίρεσαι 😂

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να γίνουν τα προβλεπόμενα για τον καθένα. Λέω πως στην περίπτωσή ΣΟΥ, δεν θα με ενδιέφερε καν αν το έκανες εσύ, ή αν έγινε από εμάς κτλ, θα έφευγε απευθείας αντικατάσταση. 
Προφανώς δεν σου λέω να του δώσεις μια με αξίνα, να τον φέρεις πίσω και όλα καλά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για κάτι που δεν είναι καν εμφανές (και προσωπικά πιστεύω πως δεν είναι καν η αιτία του προβλήματος). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, vins είπε

Πάντως, αν δε σε νοιάζουν και τόσο τα χρήματα και το κάνεις για το γαμώτο, ναι να βάλεις δικηγόρο για 300€!

Και να τους ζητήσεις και τα έξοδα για το δικηγόρο κτλ. Σε σε 2 χρόνια θα βγάλεις άκρη, σε 3? Δε βιάζεσαι, ούτως ή άλλως καλή φαγωμένη το έχεις...

Δεν υπάρχουν έξοδα δικηγορου. Αντε κανα 100ευρω να πανε τα παραβολα. Εχω δικηγορο-ορους. 

Δεν θέλω να κερδισω κατι εγω προσωπικα, θελω απλα να υπαρχει 1 (ενα για το θεό σου ρε φιλε) καταστημα στην ελλαδα που να λειτουργεί οπως ξερω γω το caseking. 

2 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να γίνουν τα προβλεπόμενα για τον καθένα. Λέω πως στην περίπτωσή ΣΟΥ, δεν θα με ενδιέφερε καν αν το έκανες εσύ, ή αν έγινε από εμάς κτλ, θα έφευγε απευθείας αντικατάσταση. 
Προφανώς δεν σου λέω να του δώσεις μια με αξίνα, να τον φέρεις πίσω και όλα καλά. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για κάτι που δεν είναι καν εμφανές (και προσωπικά πιστεύω πως δεν είναι καν η αιτία του προβλήματος). 

Καλα δεν εχω σκασει τα αμυθητα πλουτη ατομικα. Αντε να ειναι 2500-3000 τα τελευταιο 1.5 - 2 χρονια. Δεν θυμαμαι αν πηρα και το pc της κοπελας απο εκει τωρα το δεκεμβριο, αν ναι καντα 4-5.

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Δεν υπάρχουν έξοδα δικηγορου. Αντε κανα 100ευρω να πανε τα παραβολα. Εχω δικηγορο-ορους. 

Δεν θέλω να κερδισω κατι εγω προσωπικα, θελω απλα να υπαρχει 1 (ενα για το θεό σου ρε φιλε) καταστημα στην ελλαδα που να λειτουργεί οπως ξερω γω το caseking. 

Βρε έτσι είναι, για το γαμώτο θα τα ζητήσεις κι αυτά, μπορούν να μπουν και παραπάνω.

Αν δεν κυνηγήσουμε και με προσωπική ευθύνη μερικούς, δεν πρόκειται δυστυχώς να υπάρξει αυτό το 1 μαγαζί που λες...

Κι εγώ συνηθισμένος από μαγαζιά Γερμανία/Αυστρία/Ελβετία (και online και in person), έφαγα διάφορες φόλες κατά καιρούς από εδώ, αλλά τους κυνήγησα, δεν τους άφησα...

Εδώ εταιρία τηλεπικοινωνιών είχε στείλει εξώδικο για έξοδα ποινής διακοπής, ενώ είχαν πει ξεκάθαρα ότι δε θα υπάρξουν! Απάντησα κι εγώ με εξώδικο και τελικά μου έδωσαν και πιστωτικό 😂 

Φυσικά έμεινε έτσι, ούτε πάτησα το πόδι μου να τα πάρω. Σε πόσους μεγάλους ανθρώπους όμως παίζει να έστειλαν αντίστοιχα εξώδικα, οι οποίοι είπαν 150€ θέλει η "ποινή", 100-150 ο δικηγόρος για αρχή, ας τους τα δώσω αυτούς να ξεμπερδεύω... Γι' αυτό σου λέω, όσοι μπορούμε, πρέπει να τους κυνηγάμε μπας και αλλάξει κάτι

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πω και εγώ την εμπειρία μου από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ψωνίζω χρόνια από αυτό έχοντας πάντα καλή άποψη αλλά μη έχοντας συναντήσει ποτέ πρόβλημα.

Το Δεκέμβριο, που μας πέρασε έτυχε να κάνω από το συγκεκριμένο κατάστημα για εμένα και συγγενείς μου αγορές πάνω από 1.000 ευρώ. Μεταξύ αυτών ήταν και ένα intel nuc (παραεισαγωγή όπως διαπίστωσα, όπως άλλωστε και δύο apple ipad που επίσης αγόρασα). Το συγκεκριμένο nuc ήταν ελαττωματικό εξαρχής, με το που το παραλαμβάνω, βάζω τις μνήμες και τους δίσκους, το συνδέω στο ρεύμα ακούω ένα πολύ πολύ δυνατό ήχο από το ανεμιστηράκι και αυτό ήταν. Δεν δούλεψε ποτέ (τελείως νεκρό). Αφού ρίχνω κάτι καντήλια για την τύχη μου, τους παίρνω τηλέφωνο για να τους πω ότι το προϊόν είναι DOA (Dead On Arrival) και πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Αφού με ταλαιπωρούν πόση ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο, μετά από αναμονή μου λένε ότι πρέπει να ακολουθήσω την ηλεκτρονική διαδικασία με έκδοση ticket. Περιμένω απάντηση για να μου πουν τελικά οτι πρέπει να το στείλω για έλεγχο. Αρχικά βέβαια μου έλεγαν ότι πρέπει να πληρώσω ο ίδιος το κούριερ και μετά από δύο τηλεφωνήματα αποδέχθηκαν να γίνει με δική τους χρέωση. Στην ατυχία μου πάνω και επειδή δεν δέχονταν να περάσω από το κατάστημα να τους το αφήσω, έστω στην πόρτα (λόγω κορωνοϊού) το έστειλα με το κουριερ που μου υπέδειξαν και έκανε 2 εβδομάδες να φθάσει εκεί (2 χιλιόμετρα απόσταση... λόγω των γνωστών καθυστερήσεων των κούριερ τον Δεκέμβριο). Να έχω και το άγχος ότι χάθηκε και να μην μπορώ να βρω πού είναι.

Με το που το παραλαμβάνουν, το ελέγχουν και μου απαντάνε ότι όντως έχει πρόβλημα και θα το στείλουν στον προμηθευτή τους (περίπου θα χρειαστεί δυο εβδομάδες) για να το ελέγξει και να μου δώσουν καινούριο!!!!! Ειλικρινά, από τη σκοτοδίνη, που μου ήρθε, δε θυμάμαι πού ήμουν και τι έλεγα! Τους στέλνω αμέσως email και "σχεδόν" βρίζοντας τους έλεγα ότι είναι απαράδεκτοι για όλη την ταλαιπωρία  και για την γενικότερη αδιάφορη και ψυχρή συμπεριφορά τους και ότι δεν χρειάζεται να εμπλακεί ο προμηθευτής ούτε χρειάζεται να το ελέγξει αφού είναι αποκλειστικά δική τους η ευθύνη για αντικατάσταση καθώς το προϊόν ήταν DOA, αντιγράφοντας μάλιστα τους όρους χρήσης από το δικό τους eshop!! Στο δεύτερο email που τους έστειλα, τους έγραψα ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα και ότι δε συναινώ σε καμία περίπτωση να σταλεί στον προμηθευτή τους και να περιμένω άλλες δύο εβδομάδες και τους λέω ότι σε μία ώρα θα είμαι έξω από το μαγαζί για να μου εξηγήσουν προφορικά τους λόγους και να δω τον υπεύθυνο για να διαμαρτυρηθώ. Σε πέντε λεπτά μου απάντησαν απλά και ξεκάθαρα ότι μου δίνουν καινούριο και ότι μπορώ να περάσω να το πάρω μέσω click away.

Δεν τους κατηγορώ για το ελαττωματικό προϊόν (δεν φταίνε επουδενί) αλλά για τη συμπεριφορά τους και το πως με αντιμετώπισαν όλη αυτή την περίοδο. Πολλά προϊόντα παραεισαγωγή με αποτέλεσμα οι προμηθευτές τους να είναι εκτός Ελλάδος αλλά και συμπεριφορά, που δεν κάνει τον πελάτη να νιώθει ασφαλής. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσω λόγω του κακού support.

Επεξ/σία από lamargos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, lamargos είπε

Θα πω και εγώ την εμπειρία μου από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ψωνίζω χρόνια από αυτό έχοντας πάντα καλή άποψη αλλά μη έχοντας συναντήσει ποτέ πρόβλημα. Το Δεκέμβριο, που μας πέρασε έτυχε να κάνω από το συγκεκριμένο κατάστημα για εμένα και συγγενείς μου αγορές πάνω από 1.000 ευρώ. Μεταξύ αυτών ήταν και ένα intel nuc (παραεισαγωγή όπως διαπίστωσα, όπως άλλωστε και δύο apple ipad που επίσης αγόρασα). Το συγκεκριμένο nuc ήταν ελαττωματικό εξαρχής, με το που το παραλαμβάνω, βάζω τις μνήμες και τους δίσκους, το συνδέω στο ρεύμα ακούω ένα πολύ πολύ δυνατό ήχο από το ανεμιστηράκι και αυτό ήταν. Δεν δούλεψε ποτέ (τελείως νεκρό). Αφού ρίχνω κάτι καντήλια για την τύχη μου, τους παίρνω τηλέφωνο για να τους πω ότι το προϊόν είναι DOA (Dead On Arrival) και πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Αφού με ταλαιπωρούν πόση ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο, μετά από αναμονή μου λένε ότι πρέπει να ακολουθήσω την ηλεκτρονική διαδικασία με έκδοση ticket. Περιμένω απάντηση για να μου πουν τελικά οτι πρέπει να το στείλω για έλεγχο. Αρχικά βεβαια μου έλεγαν ότι πρέπει να πληρώσω ο ίδιος και μετά από δύο τηλεφωνήματα αποδέχθηκαν να γίνει με δική τους χρέωση. Στην ατυχία μου πάνω και επειδή δεν δέχονταν να περάσω από το κατάστημα να τους το αφήσω, έστω στην πόρτα (λόγω κορωνοϊού) το έστειλα με το κουριερ που μου υπέδειξαν και έκανε 2 εβδομάδες να φθάσει εκεί (2 χιλιόμετρα απόσταση... λόγω των γνωστών καθυστερήσεων των κούριερ τον Δεκέμβριο). Να έχω και το άγχος ότι χάθηκε και να μην μπορώ να βρω πού είναι. Με το που το παραλαμβάνουν, το ελέχγουν και μου απαντάνε ότι όντως έχει πρόβλημα και θα το στείλουν στον προμηθευτή τους (περίπου θα χρειαστεί δυο εβδομάδες) για να το ελέγξει και να μου δώσουν καινούριο!!!!! Ειλικρινά, από τη σκοτοδίνη, που μου ήρθε, δε θυμάμαι πού ήμουν και τι έλεγα! Τους στέλνω αμέσως email και "σχεδόν" βρίζοντας τους έλεγα ότι είναι απαράδεκτοι για όλη την ταλαιπωρία  και για την γενικότερη αδιάφορη και ψυχρή συμπεριφορά τους και ότι δεν έχει καμία σχέση ο προμηθευτής ούτε χρειάζεται να το ελέγξει αφού είναι αποκλειστικά δική τους η ευθύνη καθώς το προϊόν ήταν DOA, αντιγράφοντας μάλιστα τους όρους χρήσης από το δικό τους eshop. Στο δεύτερο email που τους έστειλα, τους έγραψα ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα και ότι δε συναινώ σε καμία περίπτωση να σταλεί στον προμηθευτή τους και να περιμένω άλλες δύο εβδομάδες και τους λέω ότι σε μία ώρα θα είμαι έξω από το μαγαζί για να μου εξηγήσουν προφορικά τους λόγους και να δω τον υπεύθυνο για να διαμαρτυρηθώ. Σε πέντε λεπτά μου απάντησαν απλά και ξεκάθαρα ότι μου δίνουν καινούριο και ότι μπορώ να το πάρω μέσω click away. Δεν τους κατηγορώ για το ελαττωματικό προϊόν αλλά για τη συμπεριφορά τους και το πως με έκαναν να νιώθω όλη αυτή την περίοδο. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να τους ξαναπροτιμήσω.

Aποκλείεται. Και σε εσένα ο υπάλληλος θα έφταιγε :P 

To μαγάζι είναι απίστευτα καλό ρε συ, απλά οι υπάλληλοι είναι χάλια. Έτσι μας λένε εδώ δηλαδή. Που δεν είναι ότι το αμφισβητώ κιόλας, απλά επί του πρακτέου μηδενική διαφορά μου κάνει εμένα.

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζοντας ολο το θεμα θα πω οσο πιο αντικειμενικα τι καταλαβα...

Λαθη κατ εμε εχουν γινει και απο τις 2 πλευρες.Και εξηγω.

Ο δισκος πιθανοτατα ειχε φαει τουμπα πριν παει στα χερια του αγαπητου Herald για πρωτη φορα.Τωρα τη τουμπα την εφαγε πριν παει στο MG η την εφαγε εκει,κανεις ποτε δε θα μαθει.

Σημασια εχει οτι κατεληξε στα χερια του εχοντας φαει τουμπα,και δουλευοντας πλεον με το ενα ποδι στο ταφο.

Κακως δε τον εστειλες πισω αμεσως.Πιο πολυ μου φαινεται οτι βαρεθηκες να τον πας ,παρα οτι σου φανηκε φυσιολογικο :P

Σκαει λοιπον καποια στιγμη ο δισκος και τον πας πισω.Δε βλεπουν στο σερβις στο σημαδι και το δεχονται.

Αν εβλεπαν το σημαδι,αντικειμενικα ,τον ειχες πιει,γιατι αντε να αποδειξεις οτι δε το εκανες εσυ και δεν εσκασε εξαιτιας πτωσης που εφαγε στα χερια σου.Αν τον πηγαινες 1 μερα αφου ειχες παραλαβει και ελεγες οτι δε δουλευει και εχει σημαδι πτωσης,ε θα ηταν λιγο πιο ξεκαθαρα τα πραγματα.

Κανουν το λαθος λοιπον και το δεχονται.Και σου λενε για σημαδι.Τωρα ειναι φαουλ αυτοι,γιατι εσυ οπως ειναι φυσιολογικο να πεις,πως που ξερω οτι δε τον σκασατε εσεις κατω κανοντας γκελακια στο σερβις?

Αρα προς τον παρον ειμαστε 1-1 και παει για παραταση.

Οντως αν ακολουθουσες μια πιο ανθρωπινη μεθοδος,πιστευω και εγω πως θα εβγαζες ακρη.Απο το νομο οπως σωστα λες,δεν εισαι υποχρεωμενος να ακολουθησεις τη μεθοδο αυτη,δηλαδη να ψαχνεις υπευθυνο να του εξηγεις τα εσωψυχα σου κτλ,αλλα ειναι υποχρεωση του υπαλληλου να κανει το σωστο εξαρχης.

Πετανε και την ατακα "κατ εξαιρεση" και δενει το γλυκο.

Αρα ειμαστε 2-2 και παμε στα πεναλτυ... 😁

Τωρα στη θεση σου ,εφοσον λες οτι το 300αρι δε σε νοιαζει τοσο (δωσε μου κανενα που θελω να παω να παρω μηχανη :P )

δωσε τον σκληρο στο κωστα να τον πετσοκοψει και τελειωσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dantε είπε

Διαβαζοντας ολο το θεμα θα πω οσο πιο αντικειμενικα τι καταλαβα...

Λαθη κατ εμε εχουν γινει και απο τις 2 πλευρες.Και εξηγω.

Ο δισκος πιθανοτατα ειχε φαει τουμπα πριν παει στα χερια του αγαπητου Herald για πρωτη φορα.Τωρα τη τουμπα την εφαγε πριν παει στο MG η την εφαγε εκει,κανεις ποτε δε θα μαθει.

Σημασια εχει οτι κατεληξε στα χερια του εχοντας φαει τουμπα,και δουλευοντας πλεον με το ενα ποδι στο ταφο.

Κακως δε τον εστειλες πισω αμεσως.Πιο πολυ μου φαινεται οτι βαρεθηκες να τον πας ,παρα οτι σου φανηκε φυσιολογικο :P

Σκαει λοιπον καποια στιγμη ο δισκος και τον πας πισω.Δε βλεπουν στο σερβις στο σημαδι και το δεχονται.

Αν εβλεπαν το σημαδι,αντικειμενικα ,τον ειχες πιει,γιατι αντε να αποδειξεις οτι δε το εκανες εσυ και δεν εσκασε εξαιτιας πτωσης που εφαγε στα χερια σου.Αν τον πηγαινες 1 μερα αφου ειχες παραλαβει και ελεγες οτι δε δουλευει και εχει σημαδι πτωσης,ε θα ηταν λιγο πιο ξεκαθαρα τα πραγματα.

Κανουν το λαθος λοιπον και το δεχονται.Και σου λενε για σημαδι.Τωρα ειναι φαουλ αυτοι,γιατι εσυ οπως ειναι φυσιολογικο να πεις,πως που ξερω οτι δε τον σκασατε εσεις κατω κανοντας γκελακια στο σερβις?

Αρα προς τον παρον ειμαστε 1-1 και παει για παραταση.

Οντως αν ακολουθουσες μια πιο ανθρωπινη μεθοδος,πιστευω και εγω πως θα εβγαζες ακρη.Απο το νομο οπως σωστα λες,δεν εισαι υποχρεωμενος να ακολουθησεις τη μεθοδο αυτη,δηλαδη να ψαχνεις υπευθυνο να του εξηγεις τα εσωψυχα σου κτλ,αλλα ειναι υποχρεωση του υπαλληλου να κανει το σωστο εξαρχης.

Πετανε και την ατακα "κατ εξαιρεση" και δενει το γλυκο.

Αρα ειμαστε 2-2 και παμε στα πεναλτυ... 😁

Τωρα στη θεση σου ,εφοσον λες οτι το 300αρι δε σε νοιαζει τοσο (δωσε μου κανενα που θελω να παω να παρω μηχανη :P )

δωσε τον σκληρο στο κωστα να τον πετσοκοψει και τελειωσε.

Ωραία ψυχανάλυση :P

Να σου πώ με τι διαφωνώ? Το "έπρεπε" να τον πάω από την αρχή δεν είναι ακριβώς "έπρεπε", μετατρέπεται σε έπρεπε γιατί είναι Ελληνικό κατάστημα. Αν ήταν το Caseking ας πούμε δεν θα πιάναμε συζήτηση για το αν και πότε έπρεπε να τον πάω. Ο σκληρός δούλευε σφεντόνα, είχα ανεβάσει και bench από ATTO κλπα, σε ταχύτητες (δεδομένου ότι είναι HDD) ήταν σίφουνας. Ναι οκ έπρεπε να μου πάει το μυαλό ότι για να κάνει σαν τρακτέρ μάλλον έχει θέμα αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είναι υποχρέωση μου να το ξέρω. Δηλαδή τα "λάθη" που λές ότι έκανα είναι οτι δεν διευκόλυνα το κατάστημα να τηρήσει την εγγύηση. Τα λάθη του κατάστηματος είναι σε φάση "είμαι κατάστημα που δραστηριοποιείται στην Ουγκάντα". Είναι σαν να λέμε έπρεπε να κλειδώσεις την πόρτα για να μη σε κλέψουν. Ναι οκ, δεκτόν, αλλά δεν είναι παράνομο να μη κλειδώνεις, το να κλέβεις είναι παράνομο.

Ειδικά δε μετά το πρώτο τους μήνυμα προφανώς έχασα κάθε καλή προαίρεση. Επειδή τις διαδικάσιες ομολογώ δεν τις γνωρίζω, αν κάποιος τις ξέρει ας μου εξηγήσει το εξής απλό.

Έχει πάει ο σκληρός στο service. Τον εξετάζει λοιπόν ο τεχνικός και βλέπει ένα μικρό dent ή μια ρωγμή ή τον βλέπει 2 κομμάτια ή τον βλέπει με 2 τρύπες από σφαίρες AK47, δεν έχει σημασία. Μετά τι κάνει? Δεν κοιτάει το χαρτί παραλαβής που βλέπει ότι τον παρέλαβε χωρίς τρύπες από σφαίρες? Άρα από εδώ πως καταλήγει το κατάστημα να μου πεί "λυπάμαι είναι σπασμένος και άρα εκτός εγγύησης", από την στιγμή που οι ίδιοι τον σπάσανε, σύφωνα με το  χαρτί παράλαβης? Η μάλλον, να το θέσω καλύτερα, πως ένα κατάστημα που, σύμφωνα με τα λόγια του greekfragma "δεν είναι απατεώνες, δεν κοιτάνε να σου φάνε τα λεφτά, πάντα τηρούν την εγγύηση" κλπά κλπά καταλήγουν να μου λένε πως λυπούνται που μου σπάσανε το σκληρό, πέρνα να τον πάρεις? 

Ειλικρινα δηλαδή δεν καταλαβαίνω πώς το σκέφτεται ο greekfragma αλλά θα ήθελα το input του :P 

Και άντε να δεχτώ ότι το service σκέφτηκε "είναι ένα μικρό dent, προφανώς δεν θα το πρόσεξα όταν τον παρέλαβα αλλά σίγουρα υπήρχε". ΑΨΟΓΑ και εδώ. Όμως τότε δεν τίθεται το ερώτημα που θα έπρεπε να κάνει κάθε κατάστημα που, σύμφωνα με τα λόγια του greefragma "
δεν είναι απατεώνες, δεν κοιτάνε να σου φάνε τα λεφτά, πάντα τηρούν την εγγύηση" , πώς, αφού πέρασε από 2 άτομα κατά την παραλαβή και δεν το προσέξαμε, δεν υπάρχει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ πιθανότητα να υπήρχε και όταν του τον πουλήσαμε και να μη το προσέξαμε? Δηλαδή τους σκληρούς που βάζουν στο ράφι για πώληση τους περνάνε πρώτα από το service να τους εξετάσουν εξονυχιστικά? Φαντάζομαι όχι. 

Άρα από την πλεύρα μου από όποια πλευρά και να το δώ δεν είναι οτι έχει κάνει μεγάλο λάθος το κατάστημα, είναι οτι ενεργά παραβλεπουν πράματα για να μη τηρήσουν τα προβλεπόμενα. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διαδικασία αγαπητέ Herald είναι η εξής απλή... Κατά την παραλαβή του αγαθού ελέγχεται οπτικά για τυχόν φθορές τις οποιές αν υπάρχουν αναφέρονται στον πελάτη και αναφέρεται ότι πιθανόν (αν είναι και σοβαρές μάλιστα) να είναι εκτός εγγύησης. Επίσης ρωτάμε αν θέλουμε να συνεχίσουμε την διαδικασία ή αν θα αποφασίσει βάσει του κόστους επισκευής που θα επικοινωνήσει η αντιπροσωπεία. Συμπληρώνεται η φόρμα και την υπογράφει τεχνικός (υπάλληλος / διευθυντής αν δεν υπάρχει τεχνικός στο κατάστημα) και πελάτης και μετά αποστέλλεται....

Να συμπληρώσω ότι τσεκάρουμε ημερομηνία αγοράς για τυχόν DOA διαδικασία. 

So simple

υ.γ. αν ο υπάλληλος κλπ κάνει μαμακία και χαλάσει το προϊόν το κατάστημα δεν το στέλνει καν στην αντιπροσωπεία συνήθως και χρεώνεται το "κόστος" αυτής δίνοντάς σου καινούργιο προϊόν.

Η πιθανότητα να συμβεί τέτοια βλακεία υπάρχει πάντα και τα "σωστά" καταστήματα έχουν διαδικασίες για τέτοιες περιπτώσεις....

 

 

Επεξ/σία από Dragonlordcv2002
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Dragonlordcv2002 είπε

Η διαδικασία αγαπητέ Herald είναι η εξής απλή... Κατά την παραλαβή του αγαθού ελέγχεται οπτικά για τυχόν φθορές τις οποιές αν υπάρχουν αναφέρονται στον πελάτη και αναφέρεται ότι πιθανόν (αν είναι και σοβαρές μάλιστα) να είναι εκτός εγγύησης. Επίσης ρωτάμε αν θέλουμε να συνεχίσουμε την διαδικασία ή αν θα αποφασίσει βάσει του κόστους επισκευής που θα επικοινωνήσει η αντιπροσωπεία. Συμπληρώνεται η φόρμα και την υπογράφει τεχνικός (υπάλληλος / διευθυντής αν δεν υπάρχει τεχνικός στο κατάστημα) και πελάτης και μετά αποστέλλεται....

Να συμπληρώσω ότι τσεκάρουμε ημερομηνία αγοράς για τυχόν DOA διαδικασία. 

So simple

Σε ευχαριστώ. 

Και μετά που το ελέγχει ο τεχνικός και βρίσκει το dent, δεν έχει το χαρτί παραλαβής μπροστά του που λέει οτι το παρέλαβε αψεγάδιαστο? 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται ότι μόλις βρεί το dent το αντιπαραβάλει με το χαρτί παραλαβής (κανονικά το κοιτάει προτού ξεκινήσει) !

 

Εκεί ακούγεται συνήθως το " Ω ρε Π.... "

Επεξ/σία από Dragonlordcv2002
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Dragonlordcv2002 είπε

Εννοείται ότι μόλις βρεί το dent το αντιπαραβάλει με το χαρτί παραλαβής !

 

Εκεί ακούγεται συνήθως το " Ω ρε Π.... "

Αψογα, σε ευχαριστώ. Αρα σωστη η σκέψη μου, οτι επισημα απο οσο ξερει το καταστημα μου τον σπασανε οι ιδιοι, μιας και τον παρελαβαν αψεγάδιαστο. 

Οποτε ουσιαστικά μου πουλησαν εναν εξαρχης ελαττωματικο σκληρο τον οποιο στη συνεχεια μου σπασανε στο σερβις,και λυπουνται που ειναι εκτος εγγύησης. Καταλαβαινω κατι λαθος? 

14 λεπτά πριν, Dragonlordcv2002 είπε

 

υ.γ. αν ο υπάλληλος κλπ κάνει μαμακία και χαλάσει το προϊόν το κατάστημα δεν το στέλνει καν στην αντιπροσωπεία συνήθως και χρεώνεται το "κόστος" αυτής δίνοντάς σου καινούργιο προϊόν.

Η πιθανότητα να συμβεί τέτοια βλακεία υπάρχει πάντα και τα "σωστά" καταστήματα έχουν διαδικασίες για τέτοιες περιπτώσεις....

 

 

Τι εννοεις τα σωστα καταστηματα? Αρα το mgmanager δεν ειναι σωστο καταστημα? 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεδομένου ότι δεν έχεις κάτι στα χέρια σου που να λέει το αντίθετο είναι σωστή η σκέψη σου.

Η μοναδική εναλλακτική είναι η εξής.

Τον παρέλαβες έτσι δεν το πήρες χαμπάρι για να το επιστρέψεις άμεσα για DOA με μηδέν λεπτά χρήσης, ο υπάλληλος δεν το κοίταξε καν, αρα και δεν το συμπεριέλαβε στην φόρμα και φτάνουμε εδώ που καλώς ή κακώς την ευθύνη την φέρει το κατάστημα.

Επειδή δεν γνωρίζω τι εσωτερικές διαδικασίες έχει μόνο γενικό σχόλιο μπορώ να κάνω...

Εκ του αποτελέσματος μπορώ να θεωρήσω πως δεν είναι σωστό ως προσωπική άποψη και μόνο.

Τέλος να συμπληρώσω πως προς το συμφέρον όλων των καταστημάτων είναι να κρατήσουν την πελατεία τους και σε περίπτωση λαθών του καταστήματος (ακόμα και κάτι που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένο με αυτό - αλλά προκλήθηκε από ελλιπή παρατηρητικότητα εργαζομένου) αυτά να αντιμετωπίζονται ανάλογα.

Να μην συζητήσω για πελάτη (και το κάνω "προσωπικο") που μου κάνει τζίρο και προφανώς διαφήμιση..... 

Επεξ/σία από Dragonlordcv2002
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dragonlordcv2002 είπε

Δεδομένου ότι δεν έχεις κάτι στα χέρια σου που να λέει το αντίθετο είναι σωστή η σκέψη σου.

Η μοναδική εναλλακτική είναι η εξής.

Τον παρέλαβες έτσι δεν το πήρες χαμπάρι για να το επιστρέψεις άμεσα για DOA με μηδέν λεπτά χρήσης, ο υπάλληλος δεν το κοίταξε καν, αρα και δεν το συμπεριέλαβε στην φόρμα και φτάνουμε εδώ που καλώς ή κακώς την ευθύνη την φέρει το κατάστημα.

Και εγω το πιο πιθανο αυτο πιστευω οτι ειναι. Απλα εκανε και λαλακια το σερβις στην παραλαβη. Παραυτα επειδη προφανως εγω ειμαι ηθικα 3 σκαλες ανωτερος θα επωμιστω εγώ το κόστος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...