Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eγραψα ότι έγραψα στην αρχή του θέματος και πραγματικά δεν έχω όρεξη να πλακώνομαι λεκτικά με τον οποιοδήποτε ή να ξαναγράφουμε τα αυτονόητα ο νόμος είναι σαφής  και συγκεκριμένος σε όλες τις περιπτώσεις και φυσικά δεν μεταφράζεται κατά το δοκούν από όποιον προσπαθεί να τον φέρει στα μέτρα του σε κάθε περίπτωση

-Εδώ έχει απόλυτο δίκιο ο Herald και ας λέει ο οποιοσδήποτε τα δικά του από την στιγμή που παρελήφθει το προιόν από το service χωρίς καμία παρατήρηση ο παπάς είναι στο κατάστημα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να έγινε ΠΟΣΩΣ και απασχολεί τον Herald και τον κάθε Herald, οτι και να είχε ο δίσκος υπεύθυνο είναι το κατάστημα που δεν εξέτασε ως όφειλε το προιόν που παρέλαβε.

-Η εγγύηση ενός προιόντος (ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ  ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ) είναι εξοφλημένη στην τιμή αγοράς του προιόντος την παρέχει το εργοστάσιο κατασκευής, δεν είναι υπηρεσία του καταστήματος παροχή καλή θέληση και φυσικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ να εξαχθεί κέρδος από αυτήν.

1. Νόμιμη εγγύηση 1.1. Ποια είναι η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα; Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης για καινούργια και μεταχειρισμένα προϊόντα είναι δύο χρόνια. Παρόλα αυτά, ειδικά για τα μεταχειρισμένα προϊόντα, ο πωλητής και ο καταναλωτής, μπορούν να συμφωνήσουν σε μικρότερη περίοδο, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών.

-Τα μου φαίνεται και νομίζω δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, δε θα το συνεχίσω και άλλο αρκεί μια αναζήτηση στις αξιολογήσεις της google και βρήκα πανομοιότυπες περιπτώσεις σε σχέση με το περιστατικό όπου είχα ιδία πείρα....

. Ποιος πρέπει να αποδείξει την ελαττωματικότητα του προϊόντος και εντός ποιού χρονικού διαστήματος; Είναι ευθύνη του πωλητή για τους έξι πρώτους μήνες, μετά την αγορά, να αποδείξει ότι δεν είναι ελαττωματικό το προϊόν. Μετά την περίοδο αυτή και ως το τέλος της εγγύησης, είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να αποδείξει την ελαττωματικότητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παρελαβα σήμερα. Δειχνω τον σκληρο στο παλικαρι στο ταμειο και δεν εβρισκε το "σπασιμο". Του δείχνω ακριβως που είναι το σπασιμο και δεν με πίστευε, έψαχνε καπου αλλου γιατι αποκλειεται να εννουουν αυτο. Στο τελος κατεληξε ότι μαλλον εννουουν εχει εσωτερικο σπασιμο γιατι αποκλειεται να ειναι αυτο που του δειχνω. 

 

Ο σκληρός οντως δεν εχει σπασιμο. Ουτε καν dent. Δεν υπαρχει δηλαδη βαθουλωμα στο σημειο που βγαλανε φωτογραφια, αυτο ηταν ο φωτισμός. Απλα το ενα απο τα πτερυγια που σκεπαζουν το σκληρο αντι για γωνια 90 μοιρων κανει γωνια 87 μοιρων. Ειναι κατι που ουτε απο κοντα δεν φαινεται οποτε το να δοκιμασω να το αποτυπωσω σε φωτο ειναι ανωφελο. Ο kostas_anes που θα παραλαβει θα γελαει για 2 μηνες. 

Δεν εχει προκληθει απο χτυπημα σιγουρα, λογικα απο κατασκευης βγηκε ετσι. Αυτα

 

https://imgbb.com/GV2pzFV

 

Αψογο το καταστημα, 10/10, would buy again 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Στο τελος κατεληξε ότι μαλλον εννουουν εχει εσωτερικο σπασιμο

Τι, έτσι? Αυτό? Τόσες απορίες θα μείνουν αναπάντητες? Δε θα μάθουμε ποτέ το πραγματικό τέλος της υπόθεσης? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Coppermine @kostas_anes

Έστειλα στην Toshiba την κατάσταση, μου ζήτησαν μια φωτογραφία με τη ζημιά, γελάνε ακόμα οι τύποι :P 

Μου είπαν να στείλω στον dealer να προχωρήσει κανονικά την εγγύηση μιας και δεν υπάρχει ζημιά, αλλά τους είπα δυστηχώς μένω Ελλάδα, εδώ έχουμε άλλους κανόνες. Αυτά τα όμορφα

Αλλά οι τύποι εξαιρετικοί, απαντήσαν 3 φορές την επόμενη εργάσιμη, 10/10. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο φίλε έτσι γίνονται οι δουλείες και άσε τον κάθε ανύπαρκτο να προσπαθεί να δικαιολογήσει την αλητεία, προσωπικά από Ελλάδα ψωνίζω μόνο φλασάκια άντε και κανα ssd.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Coppermine είπε

Μπράβο φίλε έτσι γίνονται οι δουλείες και άσε τον κάθε ανύπαρκτο να προσπαθεί να δικαιολογήσει την αλητεία, προσωπικά από Ελλάδα ψωνίζω μόνο φλασάκια άντε και κανα ssd.....

Εγώ πλέον μόνο χαρτί τουαλέτας και αυτό σε έκακτες περιπτώσεις, καταλαβαίνεις :P 

Επειδή δεν γνωρίζω και εγώ, τι κερδίζει ένα κατάστημα με το να μην τηρήσει την εγγύηση? Τα έξοδα αποστολής ας πούμε? Τι διάολο, αφου πληρωμένη είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Herald είπε

Εγώ πλέον μόνο χαρτί τουαλέτας και αυτό σε έκακτες περιπτώσεις, καταλαβαίνεις :P 

Επειδή δεν γνωρίζω και εγώ, τι κερδίζει ένα κατάστημα με το να μην τηρήσει την εγγύηση? Τα έξοδα αποστολής ας πούμε? Τι διάολο, αφου πληρωμένη είναι.

Ελα ντε,αυτο δε το καταλαβαινω και εγω.Δεν ειναι οτι τα βαζουν απο τη τσεπη τους.Τα μαζευουν και τα στελνουν στο προμηθευτη τους.Τι να πω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κερδίζει εννοείς ένα κατάστημα τρώγοντας το RMA και εκδίδοντας πιστωτικό στον μαλάκα (πελάτη) στο ύψος "της τελευταίας τιμής που το είχαμε στο SAP σύστημα μας" και κάνοντας RMA το πλήρες ποσό.....hmmm δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό....

Και όχι μου είπανε άκουσα ένας φίλος...ΑΠΟ πρώτο χέρι φυσικά.....μέχρι εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Herald είπε

@Coppermine @kostas_anes

Έστειλα στην Toshiba την κατάσταση, μου ζήτησαν μια φωτογραφία με τη ζημιά, γελάνε ακόμα οι τύποι :P 

Μου είπαν να στείλω στον dealer να προχωρήσει κανονικά την εγγύηση μιας και δεν υπάρχει ζημιά, αλλά τους είπα δυστηχώς μένω Ελλάδα, εδώ έχουμε άλλους κανόνες. Αυτά τα όμορφα

Αλλά οι τύποι εξαιρετικοί, απαντήσαν 3 φορές την επόμενη εργάσιμη, 10/10. 

Είσαι υπερβολικός, νομίζω με το email της Toshiba μπορείς να πας στο κατάστημα και να απαιτήσεις τα δέοντα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Τι κερδίζει εννοείς ένα κατάστημα τρώγοντας το RMA και εκδίδοντας πιστωτικό στον μαλάκα (πελάτη) στο ύψος "της τελευταίας τιμής που το είχαμε στο SAP σύστημα μας" και κάνοντας RMA το πλήρες ποσό.....hmmm δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό....

Και όχι μου είπανε άκουσα ένας φίλος...ΑΠΟ πρώτο χέρι φυσικά.....μέχρι εδώ

Aυτό πήγε να μου το κάνει το Πλαίσιο. Βέβαια άκουσε μπινελίκια και έστρωσε. Άλλα καταστήματα δεν στρώνουν, το χαβά τους. Αντικειμενικά πλέον θεωρώ το Πλαίσιο σαφώς ανώτερο από το mg manager (γέλα όσο θές :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Τι κερδίζει εννοείς ένα κατάστημα τρώγοντας το RMA και εκδίδοντας πιστωτικό στον μαλάκα (πελάτη) στο ύψος "της τελευταίας τιμής που το είχαμε στο SAP σύστημα μας" και κάνοντας RMA το πλήρες ποσό.....hmmm δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό....

Και όχι μου είπανε άκουσα ένας φίλος...ΑΠΟ πρώτο χέρι φυσικά.....μέχρι εδώ

Καλα δε μιλαω για αυτη τη περιπτωση.Μιλαω για περιπτωση να αρνουνται να σου αντικαταστησουν κατι ελαττωματικο.Βαριουνται να κανουν τη χαρτουρα για να τα στειλουν αραγε?

Μόλις τώρα, Herald είπε

Aυτό πήγε να μου το κάνει το Πλαίσιο. Βέβαια άκουσε μπινελίκια και έστρωσε. Άλλα καταστήματα δεν στρώνουν, το χαβά τους. Αντικειμενικά πλέον θεωρώ το Πλαίσιο σαφώς ανώτερο από το mg manager (γέλα όσο θές :P )

Στο πλαισιο ριχνουν αδεια να πιασουν γεματα.Αν πας διαβασμενος παιρνεις οτι δικαιουσαι χωρις πολλα πολλα.Σε σκρουτζομαγαζο αν δε θελει να σε εξυπηρετησει,δε προκειται να σε εξυπηρετησει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, malakudi είπε

Είσαι υπερβολικός, νομίζω με το email της Toshiba μπορείς να πας στο κατάστημα και να απαιτήσεις τα δέοντα. 

Θα μπορούσα αλλά δεν είμαι τυπάκι του απαιτώ. Η προσφέρεις αυτά που οφείλεις εκ του νόμου μόνος σου, ή ψωνίζω από αλλού. :P 

Δεν είναι ηλικία τώρα να τσακώνεσαι με παπατζίδες. Απλά δεν τους ξαναδίνεις τα λεφτά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Είσαι υπερβολικός, νομίζω με το email της Toshiba μπορείς να πας στο κατάστημα και να απαιτήσεις τα δέοντα. 

Απέναντι στα λάθη του καταστήματος η γενικότερη στάση του herald είναι εκτός λογικής και το μόνο που προσφέρει είναι μια αέναη συζήτηση που δε βγάζει πουθενά. Ούτε σήμερα ανακαλύψαμε το τροχό σχετικά με την αντιμετώπιση των πελατών από τα καταστήματα.

Απλά ο herald μάλλον του αρέσει να γκρινιάζει απλά για να γκρινιάζει. Εγώ εκεί καταλήγω. Αυτό που γράφεις ότι το μεηλ της τοσιμπα το παραδίδει στο κατάστημα και τους βάζει στη θέση τους είναι υπόθεση λίγων λεπτών. 

Προτιμά να το παίξει υπέρανω ότι δεν τους έχει ανάγκη και ότι ορίστε πόσο ιθαγενείς μας θεωρούν στην Ελλάδα. Ναι οκ το εμπεδωσαμε. Εσύ τι κάνεις για να προστατέψεις τα συμφέροντα σου; Τίποτα. Μηδέν. Απλά αναλώνεσαι να γκρινιάζεις τόσες μέρες στριφογυρίζοντας γύρω από την ουρά σου όπως έβαλα πιο πίσω ένα τζιφακι. 

Και να ξαναγράψω για τελευταία φορά. Πάντα είμαι με το μέρος του καταναλωτή. Ότι έχω γράψει τόσες σελίδες ειναι ξεκάθαρα από προσωπική εμπειρία με τεράστιο δείγμα συναλλαγών. Δεν αμφισβήτησα ποτέ όσα γράφει ο ίδιος. Απλά προφανώς και έχοντας πείρα πίσω από πάγκο σέρβις σε κατάστημα χρόνια ξέρω ότι καμία φορά τα λάθη γίνονται και τρέχει ο πελάτης να βρει το δίκιο του. Ε τι να κάνουμε σε αυτή τη ζωή τίποτα δε χαρίζεται εκτός αν έχετε μάθει να σας χαρίζονται. Κάθε μέρα δίνουμε διαρκή μάχη για επιβίωση σε όλους τους τομείς και απέναντι σε οποιονδήποτε πάει να μας χώσει βάρη στη πλάτη. 

Εφόσον ο χεραλντ δεν ζητά τα αυτονόητα δίκαια γιατί να του χαριστει το κάθε κατάστημα; Στη τοσιμπα όμως το στείλε το μεηλακι...εκεί μια χαρά χρόνο διέθεσε. Επιλεκτική λοιπόν συμπεριφορά απλά για γκρινιάζει. Απορώ ειλικρινά...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η στάση μου ότι και αν την θεωρείς δεν έχει απολύτως καμία σημασία. Συγκρίνεις τώρα την "στάση" μου που δεν με υποχρεώνει κανένας νόμος να τηρήσω συγκεκριμένη,  με ένα κατάστημα που παραβαίνει το νόμο. Δεν καταλαβαίνω πραγματικά προς τι οι συγκρίσεις σου. 

Αν θες να συζητήσουμε τη στάση μου ας το κάνουμε, απλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Εφόσον αυτό που κάνω επιτρέπεται από το νόμο ενώ αυτό που κάνει το κατάστημα όχι, το αν σαρέσει εσένα είναι καθαρά θέμα προτίμησης δικιάς σου και ανάξιο σχολιασμού.

Εγώ τι κάνω για προστατέψω τα δικαιώματα μου? Απλούστατα, ψωνίζω από καταστήματα από τα οποία δεν χρειάζεται να προστατεύω τα δικαιώματα μου και ενημέρωνω και όποιον ενδιαφέρεται για το ποιά καταστήματα δεν τα σέβονται. Αν θες και περαιτέρω, μπορούμε να οργανώθουμε 5-10-20-50 άτομα και σε κάθε παρόμοιο περιστατικό στέλνουμε 5-10-20-50 email παραπόνων. Αλλά εδώ έχεις γράψει 30 μνματα για το πόσο φοβερό είναι το service του συγκεκριμένου καταστήματος και φταίει η στάση μου ( :P ) τι συζητάμε για οργάνωση. 

Γιατί να μου "χαρίστει" το κάθε κατάστημα? Όταν λες χαριστεί εννοείς γιατί να μην τηρήσει αυτά που από το νόμο είναι υποχρεωμένο να τηρήσει? Έλα ντε, καλά τα λες. Και στη Σαουδική Αραβία κυκλοφορούσε μια 14χρονη ασυνόδευτη, την βιάσανε. Γιατί να της χαριστούνε? 

Χρόνο διαθέτω άπλετο. Σε παπατζίδες δεν το σπαταλάω. Η Toshiba καταπώς φαίνεται δεν είναι παπατζής, οπότε που το περίεργο που τους έστειλα email για να το διασταυρώσω?

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...