Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όταν ανοίγουμε προϊόντα που κοστίζουν οπτικός ελενχος και foto και αν έχουμε την γνώση test

όταν σου έδωσαν πίσω το σκληρό δεν παραλαμβανεις γιατί δεν συνφωνεις με την γνωματεύση αυτοί πρεπει να αποδείξουν οτι εσυ εριξες τον δισκο εδώ έρχεται αν είχες κάνει οπτικό ελενχο θα το είχες δει και αμέσως θα τους το εθετες με ενα email 
τώρα γενική γραμμάτια καταναλωτή γιατί παίρνουν και επιδοτησουλες επειδή εχουν καλο service και δεν κάνουν παράπονα οι πελάτες
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

47 λεπτά πριν, Aris_ είπε

όταν ανοίγουμε προϊόντα που κοστίζουν οπτικός ελενχος και foto και αν έχουμε την γνώση test

όταν σου έδωσαν πίσω το σκληρό δεν παραλαμβανεις γιατί δεν συνφωνεις με την γνωματεύση αυτοί πρεπει να αποδείξουν οτι εσυ εριξες τον δισκο εδώ έρχεται αν είχες κάνει οπτικό ελενχο θα το είχες δει και αμέσως θα τους το εθετες με ενα email 
τώρα γενική γραμμάτια καταναλωτή γιατί παίρνουν και επιδοτησουλες επειδή εχουν καλο service και δεν κάνουν παράπονα οι πελάτες
 

Mα το service όταν το παρέλαβε δεν θα έπρεπε να κάνει οπτικό ελέγχο? 

Δεν θέλω να πω οτι το κάνανε στο service και μάλιστα επίτηδες, αλλά άμα είναι να παίξουμε τη κολοκυθιά ποιός μου λέει πως όντως δεν το έκαναν αυτό? Από τη στιγμή που το χαρτί παραλαβής από το service δεν αναφέρει κάτι για ζημιά, όσο ισχυρίζονται αυτοί οτι το έκανα εγώ άλλο τόσο θα ισχυριστώ εγώ ότι το έκαναν αυτοί. 

Αλλά όλα αυτά δεν έχουν σημασία μιας και υπάρχει ο νόμος του 6μηνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Herald είπε

Mα το service όταν το παρέλαβε δεν θα έπρεπε να κάνει οπτικό ελέγχο? 

Δεν θέλω να πω οτι το κάνανε στο service και μάλιστα επίτηδες, αλλά άμα είναι να παίξουμε τη κολοκυθιά ποιός μου λέει πως όντως δεν το έκαναν αυτό? Από τη στιγμή που το χαρτί παραλαβής από το service δεν αναφέρει κάτι για ζημιά, όσο ισχυρίζονται αυτοί οτι το έκανα εγώ άλλο τόσο θα ισχυριστώ εγώ ότι το έκαναν αυτοί. 

Αλλά όλα αυτά δεν έχουν σημασία μιας και υπάρχει ο νόμος του 6μηνου.

Ε μα τι λέει πια αυτός ο νόμος του 6μηνου;;; Ποιος είναι;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Vsrs7 είπε

Ε μα τι λέει πια αυτός ο νόμος του 6μηνου;;; Ποιος είναι;;;

@Coppermine Καλώ και τον ειδικό σε τέτοια θέματα :P 

 

 

Από το site της Ευρωπαικής Ένωσης

 

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

  • κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
  • Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

 

 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Herald  Πριν λίγο καιρό τους έριξα μια παραγγελία χοντρή , προπλήρωσα κιόλας. Φαινόταν διαθέσιμα ενώ δεν τα είχε. Τους ξ.χεσα ευγενικά και επέστρεψαν άμεσα τα τα λεφτά. Γενικά δε  είχα ποτέ από αυτούς κακή εμπειρία.

@Vsrs7 Που είναι ακριβώς καλό το caseking; Στην φιξ ταρίφα 100 ευρώ μεταφορικά για Ελλάδα ανεξάρτητα από κόστος ή μέγεθος παραγγελίας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To συγκεκριμένο μαγζί έχει την χειρότερη φήμη με λάθος τιμές για να κερδίζει λογαριασμούς απο πελάτες, στοιχεία κτλ. Χρόνια κάνουν τους ****γκιοζηδες.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η λέξη κλειδί είναι το "ελάττωμα"αυτοί ισχυρίζονται κακή χρήση άρα μόνο με στοιχειά όταν παραλαβής μπορείς να ισχυριστεί κάτι άλλο 

ότι λέγαμε απο την αρχή δλδ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όλο αυτό είναι αποθαρρυντικο. Εγώ βλέπω πως όχι μόνο δεν είναι πρόθυμα αρκετά μαγαζιά να σε βοηθήσουν στην εγγύηση, αλλά και οι ίδιοι δεν ξέρουν η δεν θέλουν να μάθουν τι γίνεται. παράδειγμα: φλασάκι με lifetime εγγύηση στο σάιτ της WD στο πλαίσιο αναφέρουν 5 χρόνια.Σκληροί δίσκοι που από τον κατασκευαστή φέρουν 5 τα βλέπω σε κάτι μαγαζιά με 2.Αντε να κάτσεις να βρεις άκρη μετά.Το περίεργο είναι πως μπορεί ας πούμε για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχεις να αλλάζεται ο δίσκος αν μιλούσες κατευθείαν με Toshiba, αλλά αυτοί από το μαγαζι προσπαθοντας να αποφύγουν να λένε διάφορα. Πάντως σε καταλαβαίνω.Την μια μαμημενη φορά που θες rma το παίζουν Κινέζοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 17/04/2021 at 18:17, badasszoro said:

Πάντως όλο αυτό είναι αποθαρρυντικο. Εγώ βλέπω πως όχι μόνο δεν είναι πρόθυμα αρκετά μαγαζιά να σε βοηθήσουν στην εγγύηση, αλλά και οι ίδιοι δεν ξέρουν η δεν θέλουν να μάθουν τι γίνεται. παράδειγμα: φλασάκι με lifetime εγγύηση στο σάιτ της WD στο πλαίσιο αναφέρουν 5 χρόνια.Σκληροί δίσκοι που από τον κατασκευαστή φέρουν 5 τα βλέπω σε κάτι μαγαζιά με 2.Αντε να κάτσεις να βρεις άκρη μετά.Το περίεργο είναι πως μπορεί ας πούμε για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχεις να αλλάζεται ο δίσκος αν μιλούσες κατευθείαν με Toshiba, αλλά αυτοί από το μαγαζι προσπαθοντας να αποφύγουν να λένε διάφορα. Πάντως σε καταλαβαίνω.Την μια μαμημενη φορά που θες rma το παίζουν Κινέζοι

Κατευθείαν μέιλ στον κατασκευαστή

Πολλές φορές αυτοί και μόνο βοηθάνε!

ΛΟΙΠΌΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ... ΤΟ CASEKING , και μη μου σβήσει κάνεις το σχόλιο να το δούνε όλοι

 

Screenshot_20210417-185939_Chrome Beta~2.jpg

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ρε γυρισε τους πισω mb και cpu και πες τους στη μουρη οτι ειναι εξαιτιας της συμπεριφορας τους για το σκληρο.

Ετσι στεγνα και χυμα.

Αυτός είναι γενικά ο σκοπός, περιμένω να δώ τι θα μου απαντήσουν τη Δευτέρα. Θα τους ρωτήσω κιόλας για να μου λυθεί η απορία, είναι απλά κακοί επαγγελματίες γιατί δεν γνωρίζουν τον νόμο ή κοινοί απατεώνες γιατί γνωρίζουν το νόμο και πάνε να με εξαπατήσουν. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Herald είπε

Αυτός είναι γενικά ο σκοπός, περιμένω να δώ τι θα μου απαντήσουν τη Δευτέρα. Θα τους ρωτήσω κιόλας για να μου λυθεί η απορία, είναι απλά κακοί επαγγελματίες γιατί δεν γνωρίζουν τον νόμο ή κοινοί απατεώνες γιατί γνωρίζουν το νόμο και πάνε να με εξαπατήσουν. 

   Ρε φίλε τώρα είδα την περιπέτεια σου.... βασικά έμπλεξες με αλήτες μιλώ για τους ιδιους που πωλουν κάτι λάπτοπ παραεισαγωγης χωρίς εγγύηση (έχει ιστορία) 

Καλό θα ήταν να, είχες φωτο απο τον δίσκο πριν τον παραλαβει το σέρβις από την άλλη αν, στην περιγραφη της κατάστασης του προιοντος από το σέρβις ο υπάλληλος δεν βρήκε ατέλειες και τις ανακάλυψαν αργότερα τότε έχεις πατημα να το κυνηγήσεις στο ΙΝΚΑ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Coppermine είπε

   Ρε φίλε τώρα είδα την περιπέτεια σου.... βασικά έμπλεξες με αλήτες μιλώ για τους ιδιους που πωλουν κάτι λάπτοπ παραεισαγωγης χωρίς εγγύηση (έχει ιστορία) 

Καλό θα ήταν να, είχες φωτο απο τον δίσκο πριν τον παραλαβει το σέρβις από την άλλη αν, στην περιγραφη της κατάστασης του προιοντος από το σέρβις ο υπάλληλος δεν βρήκε ατέλειες και τις ανακάλυψαν αργότερα τότε έχεις πατημα να το κυνηγήσεις στο ΙΝΚΑ

Ξέρεις τι ωραίο είναι να παλεύεις για τα....αυτονόητα? 😛 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την παραλαβή φωτογραφία, με την παράδοση φωτογραφία και ας λένε μετά ότι θέλουν !

Και φυσικά ενημέρωση σε twitter κλπ για την περίπτωση, κράξιμο παντού ! Μας προστατεύεις όλους έτσι. 

υ.γ. Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρονται και τα σωστά καταστήματα έτσι αυτά να ενισχυθούν σε πελατεία και τζίρο και η σαβούρα να κλείσει !

Επεξ/σία από Dragonlordcv2002
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dragonlordcv2002 είπε

Με την παραλαβή φωτογραφία, με την παράδοση φωτογραφία και ας λένε μετά ότι θέλουν !

Και φυσικά ενημέρωση σε twitter κλπ για την περίπτωση, κράξιμο παντού ! Μας προστατεύεις όλους έτσι. 

υ.γ. Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρονται και τα σωστά καταστήματα έτσι αυτά να ενισχυθούν σε πελατεία και τζίρο και η σαβούρα να κλείσει !

Αυτος ειναι και ο σκοπος που εφτιαξα το νημα. Και τα 2 καταστήματα της συγκεκριμενης αλυσιδας ειναι διπλα μου, το ενα στο γραφείο και το αλλο στο σπιτι μου. Απο τοτε που καταργησα το πλαισιο ψωνιζα απο αυτους. Τωρα πανε και αυτοι... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...