Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Herald είπε

Mε ενημέρωσαν χτές πως έχει σταλεί ο δίσκος, ΚΑΤΕΞΑΙΡΕΣΗ (μου κάνανε χάρη δηλαδή) για να μην μείνω δυσαρεστήμενος στον προμηθευτή τους και θα δούμε ΑΝ μπορεί να κάνει κάτι αυτός (!!!), και πως θα πάρει 4 βδομάδες γιατί είναι στο εξωτερικό. Τους είπα ότι θέλω είτε τα χρήματα μου πίσω για να ψωνίσω από κατάστημα που δεν τηρεί το νόμο ΚΑΤΕΞΑΙΡΕΣΗ ή τον χαλασμένο σκληρό δισκό. Οπότε την ίδια μέρα διακτίνησαν τον σκληρό δίσκο πίσω και μου είπαν να περάσω να τον πάρω. 

Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, κάνω quote ακριβώς τα λόγια τους.

" Δεν επισκευάζεται ο δίσκος και το στείλαμε κατ΄εξαίρεση στον προμηθευτή"

 

Κατ'εξαίρεση λοιπόν και τον στείλανε, τον δίσκο που τελικά βρίσκεται Παπαδά 5. Οπότε μόλις βρώ χρόνο θα περάσω να τον πάρω και θα σταλεί στον @kostas_anes για να του βγάλει τα ενδόψυχα.

Συνηδειτοποίησα κιόλας ότι έχω κάνει post αλλά και έχω ανταλλάξει μνματα εδώ στο forum τέλη Δεκεμβρίου και αρχές Ιανουαρίου (μόλις δηλαδή παρέλαβα τον δίσκο) πώς κάνει πολύ θόρυβο και δονάει όλο το γραφείο! Απλά τότε το είχα θεωρήσει φυσιολογικό. Εν κατακλείδι δηλαδή, μου πούλησαν εξαρχής χαλασμένο δίσκο, με αποδείξεις. Και ok αυτά συμβαίνουν και δεν ευθύνεται το κατάστημα, αλλά ευθύνεται για ότι επακολούθησε. 

Αλλά επειδή ότι δώσεις πάρεις, λόγω και του επαγγέλματος μου θα κάνει χρυσές δουλειές το κιτρινόμπλέ κατάστημα που το όνομα του αρχίζει από C και βρίσκεται στη Στουρνάρη, λίγα μόλις στενά από το κατάστημα του MGmanager. Τώρα με την ψηφιακή μέριμνα έχω συνολικά καμια 20αριά πελάτες που ρωτάνε, την πρώτη φουρνιά την έστειλα ήδη από εκεί. 

Πραγματικά η μόνη λέξη που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να τους χαρακτηρίσω είναι απατεώνες, και το λέω με πάσα γνώση του τι σημαίνει αυτή η λέξη και είμαι και διατεθειμένος να το υποστηρίξω νομικά αν χρειαστεί. Είναι ο ορισμός του απατεώνα. Δεν καταλαβαίνω πώς μαγαζιά σαν την αφεντιά τους παραμένει ανοιχτή. Προφανώς προχώρησα και σε αρνητικές κριτικές στο Σκρουτζ, bestprice και έστειλα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Όπου βρώ άτομο να θέλει ή να σκέφτεται να ψωνίσει απο αυτούς θα τον στέλνω αλλού. Το Πλαίσιο που το θεωρούσα άθλιο είναι όαση δροσιάς μπροστά σε αυτούς από θέμα RMA. Θέλουν και αυτοί τα μπινελικιά τους αλλά όταν τα ακούσουν, τήρουν τον νόμο κατα γράμμα, στην περιπτώση μου τουλάχιστον. Το MG manager είναι πέρα βρέχει, νόμο? Ποιό νόμο? :P 

Τέλεια κονόμησα και δίσκο!

Πλάκα πλάκα θα κάνω δοκιμές για επισκευή, μπας και πετύχει. Εδώ πριν 6-7 χρόνια, σκληρό από παλιό μου λάπτοπ τον έφτιαξα όταν τον πέταξα στον τοίχο από τα νεύρα μου που δεν κατάφερα να τον φτιάξω με συμβατικές μεθόδους και ακόμα λειτουργεί! 🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, kostas_anes είπε

Τέλεια κονόμησα και δίσκο!

Πλάκα πλάκα θα κάνω δοκιμές για επισκευή, μπας και πετύχει. Εδώ πριν 6-7 χρόνια, σκληρό από παλιό μου λάπτοπ τον έφτιαξα όταν τον πέταξα στον τοίχο από τα νεύρα μου που δεν κατάφερα να τον φτιάξω με συμβατικές μεθόδους και ακόμα λειτουργεί! 🤣

Άμα τον φτιάξεις κράτα τον. Πραγματικά δεν με απασχολεί. Σκέφτομαι να τους πάω και το mobo και το CPU πίσω και να τους τα αφήσω απλά. Ούτε τα λεφτά μου ούτε τίποτα. Ειλικρινά αισθάνομαι αηδία και μόνο που έχω πράματα τους. Δεν περίμενα τέτοια κατάντια από μαγάζι, πραγματικά ούτε ο γνωστός παπατζής μπροστά στο ΡΕΞ δεν είναι τόσο απατεώνας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Herald είπε

Σκεπτικισμό ως πρός τι? Ότι γράφω μπορώ να το αποδείξω. Σου στέλνω και την συνομιλία μας στο RMA ticket αν θες σε pm, και οτιδήποτε άλλο θες απλά το ζήτας. Διάφανος εντελώς, οι τύποι είναι κοινοί απατεώνες. 

δεν έχει να κάνει με τις αποδείξεις σου. δεν αμφισβητώ αυτό.

αλλά θα κάνω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση και αν θες απαντάς.

συνήθως όταν πάμε κάτι πίσω σε service εντός εγγύησης για να μας παραδώσουν το χαρτί-φόρμα παραλαβής υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ένα πεδίο που αναφέρει ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη οπτική κατάσταση. εσύ πήρες τέτοιο χαρτί; αν το πήρες γιατί δεν αμφισβήτησες οτι παρέλαβαν κάτι ΑΡΙΣΤΟ οπτικά και φάνηκε χτυπημένο αργότερα;

κάπου δηλαδή υπάρχει μια ασάφεια στην παραλαβή του προϊόντος ή εν πάσει περιπτώσει των συνθηκών που παρέλαβαν.

όπως καταλαβαίνεις έχω ταχθεί πάντα υπέρ του συγκεκριμένου καταστήματος έχοντας ιδίοις όμμασι θετικές εμπειρίες μόνο μαζί τους εδώ και 15χρόνια που συναλλάσομαι αλλά και στέλνω πελάτες μου.

η συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση μόνο έκπληξη μου δημιουργεί και λέω οτι κάτι δε πήγε καλά στην όλη διαδικασία ώστε να μην αμφισβητήσω και όσα μας εξιστορείς.

 

6 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Τέλεια κονόμησα και δίσκο!

Πλάκα πλάκα θα κάνω δοκιμές για επισκευή, μπας και πετύχει. Εδώ πριν 6-7 χρόνια, σκληρό από παλιό μου λάπτοπ τον έφτιαξα όταν τον πέταξα στον τοίχο από τα νεύρα μου που δεν κατάφερα να τον φτιάξω με συμβατικές μεθόδους και ακόμα λειτουργεί! 🤣

με όλο το συμπάθειο αλλά το πείραμα που πέταξες ένα δίσκο στο τοίχο δε λέει κάτι.

μπορεί να κοπανήσεις με σφυρί 10φορές ένα δίσκο και να ζήσει....μπορεί και να πέσει ελαφρά από 10πόντους ύψος και να πεθάνει επιτόπου.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Herald είπε

Άμα τον φτιάξεις κράτα τον. Πραγματικά δεν με απασχολεί. Σκέφτομαι να τους πάω και το mobo και το CPU πίσω και να τους τα αφήσω απλά. Ούτε τα λεφτά μου ούτε τίποτα. Ειλικρινά αισθάνομαι αηδία και μόνο που έχω πράματα τους. Δεν περίμενα τέτοια κατάντια από μαγάζι, πραγματικά ούτε ο γνωστός παπατζής μπροστά στο ΡΕΞ δεν είναι τόσο απατεώνας.

Καλά, αν καταφέρω όντως να τον φτιάξω και δεν αυξήσω απλώς την συλλογή μου με μαγνήτες νεοδυμίου, το ξανασυζητάμε.
Όσο για τα άλλα, μου κάνει εντύπωση πως δεν τα έχεις πάει ήδη πίσω τόσον καιρό. Ειλικρινά, τι περιμένεις;
Και που λες για τα λεφτά, προσωπικά, ακόμα και αν ήταν τρομακτικά ασήμαντο ποσό για εμένα, θα τα έπαιρνα πίσω. Ούτε δεκάρα δεν θα τους άφηνα, πόσο μάλλον 120-160 ευρώ πόσο πήγε το σετάκι mobo/cpu

6 λεπτά πριν, greekfragma είπε

με όλο το συμπάθειο αλλά το πείραμα που πέταξες ένα δίσκο στο τοίχο δε λέει κάτι.

μπορεί να κοπανήσεις με σφυρί 10φορές ένα δίσκο και να ζήσει....μπορεί και να πέσει ελαφρά από 10πόντους ύψους και να πεθάνει επιτόπου.

Με όλο το συμπάθιο, νομίζω πως είναι εμφανές πως το λέω για το χιουμοριστικό της υπόθεσης, μιας και οι πιθανότητες να γίνει κάτι τέτοιο, είναι κάπως... περιορισμένες 😛
Εκτός και αν είναι σύνηθες φαινόμενο για εσένα να πετάς πράγματα στον τοίχο και να φτιάχνουν. Ειδικά σκληρούς που γενικά τείνουν να μην πολυγουστάρουν κραδασμούς/πτώσεις κτλ

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα γκουντ. απλά ξέρω κόσμο που πετάει κινητά και σπάει τηλεοράσεις, καφέδες σε λάπτοπ,....

εγώ πάλι είμαι ΦενγκΣουι Βούδα mode.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, greekfragma είπε

δεν έχει να κάνει με τις αποδείξεις σου. δεν αμφισβητώ αυτό.

αλλά θα κάνω μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση και αν θες απαντάς.

συνήθως όταν πάμε κάτι πίσω σε service εντός εγγύησης για να μας παραδώσουν το χαρτί-φόρμα παραλαβής υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ένα πεδίο που αναφέρει ότι το προϊόν παρελήφθη σε άριστη οπτική κατάσταση. εσύ πήρες τέτοιο χαρτί; αν το πήρες γιατί δεν αμφισβήτησες οτι παρέλαβαν κάτι ΑΡΙΣΤΟ οπτικά και φάνηκε χτυπημένο αργότερα;

κάπου δηλαδή υπάρχει μια ασάφεια στην παραλαβή του προϊόντος ή εν πάσει περιπτώσει των συνθηκών που παρέλαβαν.

όπως καταλαβαίνεις έχω ταχθεί πάντα υπέρ του συγκεκριμένου καταστήματος έχοντας ιδίοις όμμασι θετικές εμπειρίες μόνο μαζί τους εδώ και 15χρόνια που συναλλάσομαι αλλά και στέλνω πελάτες μου.

η συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση μόνο έκπληξη μου δημιουργεί και λέω οτι κάτι δε πήγε καλά στην όλη διαδικασία ώστε να μην αμφισβητήσω και όσα μας εξιστορείς.

Βεβαίως και παρέλαβα, στο επισυνάπτω κιόλας. Βεβαίως και τους ρώτησα πως παρέλαβαν χτυπημένο προιόν χωρίς να το γράψουν στο χαρτί παραλαβής. Προφανώς και δεν απάντησαν.

Παραπάνω δεν ασχολήθηκα γιατί όπως προείπα, οι τύποι είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Ο νόμος είναι ΣΑΦΗΣ. όταν κυκλοφορείς στο δρόμο ξέρω ότι είναι παράνομο να σε δολοφονήσω, δεν χρειάζεται να μου απαγγείλεις τον νόμο για να μην το κάνω. Οπότε και εγώ θεωρώ δεδομένο ότι δεν χρειάζεται να τους απαγγείλω τον νόμο και πως τον γνωρίζουν, απλά δεν θέλουν να τον τηρήσουν. Γιατί? ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Αυτό εξηγώ. Είναι σαν να με ρωτάς γιατί δεν πάω να πείσω τον παπατζή να μου δώσει τα λεφτά μου πίσω. Ε δεν θα το κάνει γιατί είναι απατεώνας.

Τώρα για το αν ήταν όντως χτυπημένος ο σκληρός, ειλικρινά ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ. Όπως βλέπεις και στις photos, είναι κατί που απλά δεν το παρατηρείς, αφού ούτε καν στις photo δεν φαίνεται. Τον παρέλαβα έτσι και δεν το είδα? Ίσως. Τον χτύπησα εγώ όσο τον έβαζα στο PC? Ίσως. Το έκανε ο ταξιτζής στην μεταφορά? Ισως. Το έκανα εγώ όταν τον έβγαλα απτο κουτί για να τους τον πάω πίσω? Μπορεί. Το έκανα αυτοί τώρα στο service? Ίσως και αυτό. Ειλικρινά δεν ξέρω, αλλά το θεμα είναι οτι δεν έχει σημασία. Ο νόμος είναι σαφής για προιόντα 6μηνου. IMG_20210421_180211.jpg.656f9dc087031a21d4b468b0c360d1c0.jpg

6 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Καλά, αν καταφέρω όντως να τον φτιάξω και δεν αυξήσω απλώς την συλλογή μου με μαγνήτες νεοδυμίου, το ξανασυζητάμε.
Όσο για τα άλλα, μου κάνει εντύπωση πως δεν τα έχεις πάει ήδη πίσω τόσον καιρό. Ειλικρινά, τι περιμένεις;
Και που λες για τα λεφτά, προσωπικά, ακόμα και αν ήταν τρομακτικά ασήμαντο ποσό για εμένα, θα τα έπαιρνα πίσω. Ούτε δεκάρα δεν θα τους άφηνα, πόσο μάλλον 120-160 ευρώ πόσο πήγε το σετάκι mobo/cpu

Γιατί χάσανε ήδη 2000€ την Δευτέρα από πελάτες που έστειλα στο δίπλα κατάστημα. Τα 160€ δεν θα κάνουν την διαφορά, οι 20 πελάτες που θα στείλω άλλου όμως.

Το αστείο είναι οτι και αυτά τα 160€ τα έδωσα ΠΑΛΙ σε αυτούς επειδή μου πούλησαν χαλασμένο προιόν εξαρχής, και γώ νόμιζα κάτι έπαθε η μητρική ή το CPU...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία. Εφόσον παρέλαβες τέτοιο χαρτί μπορείς να πατήσεις πάνω σε αυτό και να γίνουν τα προβλεπόμενα. Αν δε γίνουν προχωράς στην καταγγελία. Αναλόγως λοιπόν εξέλιξεων θα βγάλουμε και τα συμπεράσματά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, greekfragma είπε

η συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση μόνο έκπληξη μου δημιουργεί και λέω οτι κάτι δε πήγε καλά στην όλη διαδικασία ώστε να μην αμφισβητήσω και όσα μας εξιστορείς.

Ειλικρινά έχεις τις ευλογίες μου να αμφισβητήσεις τα ΠΑΝΤΑ, και απλά θα σε βγάλω λάθος με αποδείξεις.

Δεν το λέω επιθετικά, καλή είναι η αμφισβήτηση. Θα ανέβαζα και τη συζήτηση από το ticket αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό να γίνει δημόσια αυτό, αν την θες σε pm θα την λάβεις. 

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

Ωραία. Εφόσον παρέλαβες τέτοιο χαρτί μπορείς να πατήσεις πάνω σε αυτό και να γίνουν τα προβλεπόμενα. Αν δε γίνουν προχωράς στην καταγγελία. Αναλόγως λοιπόν εξέλιξεων θα βγάλουμε και τα συμπεράσματά μας.

Έσυ όταν κυκλοφορείς στο δρόμο έχεις τον νόμο περί απαγόρευσης της δολοφονίας μαζί σου? Όχι, δεν χρειάζεται. Γνωρίζω τον νόμο και τον τηρώ,  οπότε δεν σε δολοφονώ. Εδώ τι το διαφορετικό έχει και πρέπει να επιμείνω για να....τηρήσουν τον νόμο? Σου φαίνεται αυτό που μου λές φυσιολογικό? Αυτή είναι η καλή εμπειρία που είχες μαζί τους? Τους το είπα μια, τους το είπα 2, τους το είπα τρεις, τους είπα τον νόμο του 6μηνου, τους ανέφερα το χαρτί της παραλαβής. Τι άλλο θες να κάνω? Να τους παρακαλάω για να πραξουν τα ΝΟΜΙΜΑ?? Αυτό από μόνο του είναι παράλογο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Ειλικρινά έχεις τις ευλογίες μου να αμφισβητήσεις τα ΠΑΝΤΑ, και απλά θα σε βγάλω λάθος με αποδείξεις.

Δεν το λέω επιθετικά, καλή είναι η αμφισβήτηση. Θα ανέβαζα και τη συζήτηση από το ticket αλλά δεν ξέρω αν είναι σωστό να γίνει δημόσια αυτό, αν την θες σε pm θα την λάβεις. 

όχι δεν ήρθα να το παίξω δικηγόρος του καταστήματος και δε χρειάζομαι λεπτομέρειες. η ουσία μετράει και το δίκαιο της συναλλαγής.

εγώ απλά λέω οτι μετά από 15χρόνια συναλλαγών και άπειρες περιπτώσεις ακόμα και στραβής είχα εξαιρετική αντιμετώπιση, πάντα με γνώμονα να κάνουν από τη πλευρά τους το καλύτερο για τον πελάτη.

η ιστορία είναι λες και μιλάμε για άλλο κατάστημα. εξ ου λοιπόν και ο σχολιασμός μου αν έγινε κάτι στο ενδιάμεσο λάθος.

ένας λάθος οπτικός έλεγχος από μεριάς τους στη παραλαβή, π.χ. ή κάτι που δεν "ειπώθηκε" από υπάλληλο ("καταλάθος" ή "εκ του πονηρού" στους υπευθύνους)

 

γενικά μιλώντας στραβές θελημένες ή άθελα σε όλα τα καταστήματα συμβαίνουν. άνθρωποι είναι με καλές και κακές μέρες, και με αρκετό προσωπικό που γνωρίζονται καλά ή όχι τόσο, οπότε όσοι έχουν δουλέψει αντίστοιχα σε ένα κατάστημα πληροφορικής τεχνολογίας που φιλοξενεί και τμήμα σερβις καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ.

το θέμα είναι τι γίνεται και πως διαχειρίζεται ο επιχειρηματίας τέτοια συμβάντα.

η εμπειρία μου λοιπόν 15+χρόνια με το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έδειξε ποτέ δείγματα απατεωνιάς απέναντι σε πελάτη. ίσα ίσα που ακόμα και σε δύστροπους ανθρώπους πελάτες και προβληματικές συναλλαγές, έδειξαν διάθεση συγκατάβασης και να βρεθεί μια λύση.

η εμπειρία σου απέχει από όσα περιγράφω.

αυτά. ευχαριστώ που συζητήσαμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, greekfragma είπε

όχι δεν ήρθα να το παίξω δικηγόρος του καταστήματος και δε χρειάζομαι λεπτομέρειες. η ουσία μετράει και το δίκαιο της συναλλαγής.

εγώ απλά λέω οτι μετά από 15χρόνια συναλλαγών και άπειρες περιπτώσεις ακόμα και στραβής είχα εξαιρετική αντιμετώπιση, πάντα με γνώμονα να κάνουν από τη πλευρά τους το καλύτερο για τον πελάτη.

η ιστορία είναι λες και μιλάμε για άλλο κατάστημα. εξ ου λοιπόν και ο σχολιασμός μου αν έγινε κάτι στο ενδιάμεσο λάθος.

ένας λάθος οπτικός έλεγχος από μεριάς τους στη παραλαβή, π.χ. ή κάτι που δεν "ειπώθηκε" από υπάλληλο ("καταλάθος" ή "εκ του πονηρού" στους υπευθύνους)

 

γενικά μιλώντας στραβές θελημένες ή άθελα σε όλα τα καταστήματα συμβαίνουν. άνθρωποι είναι με καλές και κακές μέρες, και με αρκετό προσωπικό που γνωρίζονται καλά ή όχι τόσο, οπότε όσοι έχουν δουλέψει αντίστοιχα σε ένα κατάστημα πληροφορικής τεχνολογίας που φιλοξενεί και τμήμα σερβις καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ.

το θέμα είναι τι γίνεται και πως διαχειρίζεται ο επιχειρηματίας τέτοια συμβάντα.

η εμπειρία μου λοιπόν 15+χρόνια με το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έδειξε ποτέ δείγματα απατεωνιάς απέναντι σε πελάτη. ίσα ίσα που ακόμα και σε δύστροπους ανθρώπους πελάτες και προβληματικές συναλλαγές, έδειξαν διάθεση συγκατάβασης και να βρεθεί μια λύση.

η εμπειρία σου απέχει από όσα περιγράφω.

αυτά. ευχαριστώ που συζητήσαμε.

Μα προφανώς κατά 99% το χτύπημα στον σκληρό υπήρχε, δεν τον προκάλεσε το service (φαντάζομαι δηλαδή). Κατά επίσης 99% απλά δεν το παρατήρησαν, μιας και ούτε εγώ ο ίδιος το είχα παρατήρησει, γιαυτό και δεν το έγραψαν στο χαρτί. Δεν είμαι περίεργος, δεν τους κρίνω πάνω σε αυτό, και το θεωρώ ανέντιμο να πατήσω πάνω στο χαρτί παραλαβής για το οτίδηποτε. Δεν θέλω, δεν είναι στο χαρακτήρα μου να πατήσω πάνω σε ένα λάθος του service για να πάρω τα χρήματα μου πίσω. 

Το πρόβλημα είναι το εξής. Με το που επιστρέφεις ελαττωματικό προιόν εντός 6μηνού, θεωρείται αυτόματα οτι το προιόν ήταν ελαττωματικό εξαρχής, οπότε η αντιμετώπιση σύμφωνα με το ΝΟΜΟ είναι η εξής

"Συγνώμη, σου πουλήσαμε χαλασμένο προιόν, θες αντικαταστάση, τα λεφτά σου, πιστωτικό, μας λές και παίρνεις. Ευχαριστούμε για την προτίμηση".

ΤΕΛΟΣ. Το νόμιμο κατάστημα αυτό κάνει. Ο απατεώνας τι κάνει? Κάνω quote

 

Καλησπέρα σας, Ο δίσκος όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες που σας επισυνάπτουμε έχει ένα χτύπημα στο μεταλλικό καπάκι και δεν γίνεται αποδεκτό απο τον κατασκευαστή σε εγγύηση. Με εκτίμηση, Τμήμα Service

 

Αυτό τι σημαίνει? Έλα πάρε τον χαλασμένο δίσκο που σου πουλήσαμε πίσω και να τον χαίρεσαι. 

Το οτιδήποτε ειπώθηκε αργότερα δεν έχει σημασία. Αλλά θα σου αναφέρω και τι ειπώθηκε. Οτι κατεξαιρεση (μου κάνουν χάρη δηλαδή) το έστειλαν στον προμηθευτή τους ΑΝ (τονίζω το αν) μπορεί να κάνει κάτι αυτός. Που σημαίνει οτι αν δεν μπορεί, παίρνω τον χαλασμένο σκληρό μου πίσω. Το καταλαβαίνεις οτι το ΚΑΤΕΞΑΙΡΕΣΗ και το ΑΝ τους καθιστά αυτόματα παράνομους και απατεώνες? Το καταλαβαίνεις οτι αυτό συνέβει ΑΦΟΥ τους κατέβασα τα καντίλια? Αν δεν γνώριζα καν τα δικαιώματα μου θα μένανε στο "λυπάμαι δεν γίνεται αποδεκτό από τον κατασκευαστή" και απλά θα έπαιρνα τον χαλασμένο σκληρό μου πίσω.

Όλα τα παραπάνω τους καθιστά αυτόματα απατεώνες. Λυπάμαι κιόλας αλλά δεν χωράει άποψη επί του θέματος. Τα γεγονότα όλα καταγεγράμενα είναι με αποδείξεις, φωτογραφίες και screenshot. Οτι θες μου το ζητάς και στο στέλνω. 

Και όλα αυτά χωρίς να λαμβάνω υπόψιν το οτι ο σκληρός ήταν εξαρχής χαλασμένος!!!!! Αλλά οκ, κατανοώ πως γιαυτό δεν ευθύνεται το κατάστημα προφανώς. H την μικρή λεπτομέρεια ότι τον έστειλαν στον προμηθευτή τους στο εξωτερικό που βρίκσεται Παπαδά 5....

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα γράψω λίγες γραμμές ακόμα.

...γνωρίζοντας πρόσωπα και καταστάσεις και ειδικά αν είσαι και συ πελάτης με μεγάλη καρτέλα και πολλές συναλλαγές (άρα γνωρίζουν αν είσαι καλόπιστος ή κακόπιστος και αν τους τιμάς σαν επιχείρηση), θεωρώ οτι αν τους έλεγες με ευγένεια οτι ούτε ο ίδιος δεν είδες το χτύπημα όταν παρέλαβες αλλά να στείλεις σε ένα email το ιστορικό μηνυμάτων-αναφορών για τη συμπεριφορά του δίσκου εξαρχής....

θα έβγαιναν μπροστά να βρείτε μια αποδεκτή λύση ή τουλάχιστον θα το έψαχναν με κάθε λεπτομέρεια από τον υπάλληλο που παρέλαβε μέχρι τον υπάλληλο που ασχολήθηκε στο πάγκο, μέχρι τον υπάλληλο που είχε επικοινωνία μαζί σου στα email.

 αυτό δείχνει ένα τεράστιο δείγμα πλήρως αντιπροσωπευτικό που έχω ο ίδιος.

αν με το πρώτο αρνητικό email άρχισες τα καντήλια και τα δείγματα κακού πρότυπου πελάτη,  λυπάμαι που στο λέω αλλά η συγκεκριμένη επιχείρηση και κάθε επιχείρηση δεν είναι υποχρεωμένη να ακούει τα καντήλια μας ακόμα και δίκιο να έχουμε.

τυπική κουβέντα, ουσιαστική, ακολουθώντας την νομοθεσία εμπορικών συναλλαγών είναι το μοναδικό μας κανάλι να κινηθούμε απέναντι στα δικαιώματά μας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Herald είπε

Άμα τον φτιάξεις κράτα τον. Πραγματικά δεν με απασχολεί. Σκέφτομαι να τους πάω και το mobo και το CPU πίσω και να τους τα αφήσω απλά. Ούτε τα λεφτά μου ούτε τίποτα. Ειλικρινά αισθάνομαι αηδία και μόνο που έχω πράματα τους. Δεν περίμενα τέτοια κατάντια από μαγάζι, πραγματικά ούτε ο γνωστός παπατζής μπροστά στο ΡΕΞ δεν είναι τόσο απατεώνας.

Είσαι απλά υπερβολικός. Δεν έχω χρειαστεί εγγύηση από εκεί αλλά το λάθος αρχικά είναι δικό σου που δεν πήγες τον δίσκο από την πρώτη μέρα. Πως είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι είναι φυσιολογικό να κάνει τέτοιους ήχους και να μην τον πας για DOA; Επιπλέον, το βασικό πράγμα που πρέπει να κάνεις με τα service, φωτογραφία/βίντεο πριν, δεν το έκανες. Τέλος, όταν το PC μία μέρα σταμάτησε να ανοίγει, το μυαλό σου πήγε στα πιο σπάνια εξαρτήματα που βγάζουν πρόβλημα και όχι στον μηχανικό σκαραβέο που είχες να σου δονεί το γραφείο; 

Επειδή πατάτες από υπαλλήλους γίνονται και μετά δεν καλύπτονται εύκολα ή καλύπτονται όπως όπως, εγώ θα σου έλεγα να κρατήσεις μικρό καλάθι.

Πόσο κουβραδάς είσαι που θες να πας να αφήσεις CPU και Motherboard χωρίς να πάρεις λεφτά; Κάπου ώπα. Ναι μπορεί στην περίπτωση σου το μαγαζί να τα έκανε θάλασσα (που κάτα πάσα πιθανότητα ήταν κάποιος άσχετος υπάλληλος και όχι το μαγαζί σαν μαγαζί) αλλά αυτό δεν αναιρεί την εικόνα που έχει στην αγορά τόσα χρόνια, η οποία είναι άριστη.

9 λεπτά πριν, greekfragma είπε

αν με το πρώτο αρνητικό email άρχισες τα καντήλια και τα δείγματα κακού πρότυπου πελάτη,  λυπάμαι που στο λέω αλλά η συγκεκριμένη επιχείρηση και κάθε επιχείρηση δεν είναι υποχρεωμένη να ακούει τα καντήλια μας ακόμα και δίκιο να έχουμε.

Το αυτό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, greekfragma είπε

θα γράψω λίγες γραμμές ακόμα.

...γνωρίζοντας πρόσωπα και καταστάσεις και ειδικά αν είσαι και συ πελάτης με μεγάλη καρτέλα και πολλές συναλλαγές (άρα γνωρίζουν αν είσαι καλόπιστος ή κακόπιστος και αν τους τιμάς σαν επιχείρηση), θεωρώ οτι αν τους έλεγες με ευγένεια οτι ούτε ο ίδιος δεν είδες το χτύπημα όταν παρέλαβες αλλά να στείλεις σε ένα email το ιστορικό μηνυμάτων-αναφορών για τη συμπεριφορά του δίσκου εξαρχής....

θα έβγαιναν μπροστά να βρείτε μια αποδεκτή λύση ή τουλάχιστον θα το έψαχναν με κάθε λεπτομέρεια από τον υπάλληλο που παρέλαβε μέχρι τον υπάλληλο που ασχολήθηκε στο πάγκο, μέχρι τον υπάλληλο που είχε επικοινωνία μαζί σου στα email.

 αυτό δείχνει ένα τεράστιο δείγμα πλήρως αντιπροσωπευτικό που έχω ο ίδιος.

αν με το πρώτο αρνητικό email άρχισες τα καντήλια και τα δείγματα κακού πρότυπου πελάτη,  λυπάμαι που στο λέω αλλά η συγκεκριμένη επιχείρηση και κάθε επιχείρηση δεν είναι υποχρεωμένη να ακούει τα καντήλια μας ακόμα και δίκιο να έχουμε.

τυπική κουβέντα, ουσιαστική, ακολουθώντας την νομοθεσία εμπορικών συναλλαγών είναι το μοναδικό μας κανάλι να κινηθούμε απέναντι στα δικαιώματά μας.

Χάνεις εντελώς το νόημα όμως. Δεν χρειάζεται να αποδείξω ΤΙΠΟΤΑ, αυτό είναι το point. Υπάρχει ΝΟΜΟΣ, ο οποίος, επαναλαμβάνω για 5η φορά, λέει οτι τα ελαττωματικά προιόντα 6μήνου θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παραλαβή. Το ότι ΕΤΥΧΕ και έκανα κάποια ποστ για τον σκληρό δεν λέει απολύτως τίποτα, γιατί ΕΤΥΧΕ. Αν δεν τύχαινε δηλαδή την πάτησα? Αν θες λοιπόν μου απαντάς και εσύ. 

Εφόσον υπάρχει νόμος και είναι σαφής, η πρώτη απάντηση που έλαβα από το κατάστημα τους καθίστα αυτόματα παράνομους ή όχι? Μιλάμε για προιόν λιγότερο από 4 μηνών έτσι? ENTERPRISE κιόλας που υποτίθεται βγάζει 10ετία.
 

Όταν λέω άρχισα τα καντήλια δεν εννοώ ότι τους κατέβασα παναγίες, τους εξήγησα ότι στο χαρτί παραλάβης δεν λέει κάτι για χτύπημα και πως δεν με ενδιαφέρει το τι κάνει ο κατασκευαστής γιατί δεν αγόρασα από τον κατασκευαστή. 

Για να σου αποδείξω λοιπόν και εσένα οτι είναι απατεώνας, απλό πείραμα. Κανονίζεις ΟΠΟΤΕ θες, και αύριο το πρωί αν θες, να τους πάρεις ένα τηλέφωνο να τους πείς θα περάσει φίλος να πάρει χαλασμένο σκληρό που όμως δεν έχει χτυπήματα όπως αναφέρει το χαρτί παραλάβης. Και μετά θα πάω από εκεί να παραλάβω και να τους πώ οτι είναι χτυπημένος. Να δώ τι θα κάνουν. Αν θες μπορείς να είσαι και παρών, κανένα πρόβλημα.

1 λεπτό πριν, Dinos_12345 είπε

Είσαι απλά υπερβολικός. Δεν έχω χρειαστεί εγγύηση από εκεί αλλά το λάθος αρχικά είναι δικό σου που δεν πήγες τον δίσκο από την πρώτη μέρα. Πως είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι είναι φυσιολογικό να κάνει τέτοιους ήχους και να μην τον πας για DOA; Επιπλέον, το βασικό πράγμα που πρέπει να κάνεις με τα service, φωτογραφία/βίντεο πριν, δεν το έκανες. Τέλος, όταν το PC μία μέρα σταμάτησε να ανοίγει, το μυαλό σου πήγε στα πιο σπάνια εξαρτήματα που βγάζουν πρόβλημα και όχι στον μηχανικό σκαραβέο που είχες να σου δονεί το γραφείο; 

Επειδή πατάτες από υπαλλήλους γίνονται και μετά δεν καλύπτονται εύκολα ή καλύπτονται όπως όπως, εγώ θα σου έλεγα να κρατήσεις μικρό καλάθι.

Πόσο κουβραδάς είσαι που θες να πας να αφήσεις CPU και Motherboard χωρίς να πάρεις λεφτά; Κάπου ώπα. Ναι μπορεί στην περίπτωση σου το μαγαζί να τα έκανε θάλασσα (που κάτα πάσα πιθανότητα ήταν κάποιος άσχετος υπάλληλος και όχι το μαγαζί σαν μαγαζί) αλλά αυτό δεν αναιρεί την εικόνα που έχει στην αγορά τόσα χρόνια, η οποία είναι άριστη.

Πρέπει να είμαι tech savvy δηλαδή? Μα πραγματικά τα πιστεύεται αυτά που γράφεται? Μου πούλησαν χαλασμένο προιόν και έκανα λάθος στην εκτίμηση μου για το αν είναι χαλασμένο, άρα το κατάστημα σωστά δεν τηρεί την ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Αυτό είναι το επιχείρημα, για να καταλάβω δηλαδή? 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μου δίνεις την εντύπωση οτι κλείνεις τα αυτιά σου σε όσα σου γράφω και επαναλαμβάνεις απλά το κομμάτι που σε καίει.

αν είσαι συζητήσιμος άνθρωπος ζήτα να μιλήσεις "κατ" εξαίρεση" και συ με τον νούμερο 1 και κάντε μια ανασκόπηση του τι συνέβη βήμα βήμα.

δεν υπάρχει περίπτωση να μην μιλήσετε όμορφα ευγενικά και να μην βρεθεί λύση.

αυτά.

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Herald είπε

Πρέπει να είμαι tech savvy δηλαδή? Μα πραγματικά τα πιστεύεται αυτά που γράφεται? Μου πούλησαν χαλασμένο προιόν και έκανα λάθος στην εκτίμηση μου για το αν είναι χαλασμένο, άρα το κατάστημα σωστά δεν τηρεί την ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Αυτό είναι το επιχείρημα, για να καταλάβω δηλαδή? 

Δεν σου είπα να είσαι tech savvy, σου είπα ότι κάνεις απερίσκεπτες πράξεις. Με ποια λογική να πας να αλλάξεις ολοκαίνουργιο CPU και Motherboard επειδή δεν ανοίγει το PC; Γιατί να μην πας όλο το PC σε τεχνικό αν δεν είσαι tech savvy και να βρεις τι του φταίει; Επειδή έχω δει με τα μάτια μου καταστάσεις που έχουν φταίξει υπάλληλοι και βγαίνει το κατάστημα ο κακός, σου ξαναλέω, μπορεί να είναι πατάτα του υπαλλήλου και όχι η στάση του καταστήματος. Κανένα κατάστημα δεν έχει όρεξη να πας και να τους κάνεις φασαρία για νόμους και ότι άλλο θες. Έχεις πρόβλημα με το κατάστημα; Πήγαινε στον συνήγορο του καταναλωτή, ο οποίος θα πάρει και από τις δύο πλευρές τα γεγονότα και θα βγάλει πόρισμα. Έτσι λύνονται αυτά, δεν πας στο κατάστημα να κάνεις τον καμπόσο. 

Και κάτι άλλο για το tech savvy κομμάτι, θα περίμενα ένας άνθρωπος που παίρνει κομμάτια για υπολογιστή να καταλαβαίνει έστω και λίγο πότε κάτι έχει πρόβλημα και πότε έχει. Αν ο δίσκος σου κάνει σαν κομπρεσέρ και κουνάει το γραφείο, ενώ δεν το έχεις συναντήσει ξανά, ίσως κάτι να πηγαίνει στραβά με τον δίσκο σου και η εταιρία να μην τον έφτιαξε να κάνει έτσι. Λέω γω τώρα.

Και κάτι τελευταίο, το μαγαζί θέλει να βγάλει λεφτά και δεν άνοιξε χθες. Μιλάμε για μαγαζί που εταιρίες σαν αυτή που δουλεύω, έχουν ρουτίνα να αγοράζουν χιλιάδες ευρώ εξοπλισμό για τον κάθε υπάλληλο ξεχωριστά και δεν αντιμετωπίζουν θέματα. Δεν θα ρισκάρει το μαγαζί την φήμη του για εσένα, ούτε για εμένα, ούτε για κανέναν. Εδώ είναι φως φανάρι μια κατάσταση που δεν την χειρίστηκε κάποιος σωστά αλλά δεν σημαίνει ότι το μαγαζί θα τον κρεμάσει, θα πάρει το φταίξιμο του υπαλλήλου πάνω του και θα κάνουν την μαλακία παρέα. Δεν θα σου πει το αφεντικό, ο Γιωργάκης ο τεχνικός έκανε μαλακία και θα τον απολύσω.

Επεξ/σία από Dinos_12345
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...