Προς το περιεχόμενο

Σκλήρος Δίσκος και Ελληνική ΕΓΓΥΗΣΗ (με κεφαλαία η εγγύηση) MG MANAGER


Herald

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

μου δίνεις την εντύπωση οτι κλείνεις τα αυτιά σου σε όσα σου γράφω και επαναλαμβάνεις απλά το κομμάτι που σε καίει.

αν είσαι συζητήσιμος άνθρωπος ζήτα να μιλήσεις "κατ" εξαίρεση" και συ με τον νούμερο 1 και κάντε μια ανασκόπηση του τι συνέβη βήμα βήμα.

δεν υπάρχει περίπτωση να μην μιλήσετε όμορφα ευγενικά και να βρεθεί λύση.

αυτά.

Mα αυτό που λές είναι αυτό που μου είπαν και εκείνοι. Η "κατεξαίρεση" εξυπηρέτηση. Δεν υπάρχει ρε παιδιά κατεξαίρεση και να μιλήσω με τον νούμερο 1. Ο νόμος είναι σαφής, δεν καταλαβαίνω γιατί μπλεκόμαστε. Σου έκανα μια ερώτηση, επέλεξες να μην απάντησεις. Ευνόητο το γιατί, για να μην παραδεχτείς το αυτονόητο. Δεν λέει κάπου ο νόμος πως για την τήρηση του θα πρέπει να μιλήσω στο αφεντικό που πίνει την φραπεδιά του σε νησί του Ειρηνικού. Και στην καθαρίστρια να μίλαγα το ίδιο και το αυτό είναι.


Πάντως θα περάσω από εκεί και μόλις παραλάβω χτυπημένο σκληρό θα τους αναφέρω ότι στο χαρτί δεν γράφει κάτι για χτύπημα. Σύμφωνοι? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αν πας αύριο με το τρόπο που γράφεις εδώ και λίγη ώρα, δε νομίζω να βρεις πάτημα για κουβέντα και συνεννόηση.

αν πας ανθρώπινα, να είσαι σίγουρος οτι ανθρώπινα θα σε αντιμετωπίσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Δεν σου είπα να είσαι tech savvy, σου είπα ότι κάνεις απερίσκεπτες πράξεις. Με ποια λογική να πας να αλλάξεις ολοκαίνουργιο CPU και Motherboard επειδή δεν ανοίγει το PC; Γιατί να μην πας όλο το PC σε τεχνικό αν δεν είσαι tech savvy και να βρεις τι του φταίει; Επειδή έχω δει με τα μάτια μου καταστάσεις που έχουν φταίξει υπάλληλοι και βγαίνει το κατάστημα ο κακός, σου ξαναλέω, μπορεί να είναι πατάτα του υπαλλήλου και όχι η στάση του καταστήματος. Κανένα κατάστημα δεν έχει όρεξη να πας και να τους κάνεις φασαρία για νόμους και ότι άλλο θες. Έχεις πρόβλημα με το κατάστημα; Πήγαινε στον συνήγορο του καταναλωτή, ο οποίος θα πάρει και από τις δύο πλευρές τα γεγονότα και θα βγάλει πόρισμα. Έτσι λύνονται αυτά, δεν πας στο κατάστημα να κάνεις τον καμπόσο. 

Και κάτι άλλο για το tech savvy κομμάτι, θα περίμενα ένας άνθρωπος που παίρνει κομμάτια για υπολογιστή να καταλαβαίνει έστω και λίγο πότε κάτι έχει πρόβλημα και πότε έχει. Αν ο δίσκος σου κάνει σαν κομπρεσέρ και κουνάει το γραφείο, ενώ δεν το έχεις συναντήσει ξανά, ίσως κάτι να πηγαίνει στραβά με τον δίσκο σου και η εταιρία να μην τον έφτιαξε να κάνει έτσι. Λέω γω τώρα.

Μα τι σημασία έχει το γιατί έκανα εκείνο ή το άλλο όταν αυτά είναι άσχετα με το πρόβλημα καθεαυτό? Το μόνο που δείχνει το ότι αγόρασα CPU και MOBO το ίδιο πρωί είναι οτι δεν μου έπεσε ο σκληρός ας πούμε και πήγα να το παίξω ανήξερος, πράγμα που τους ανέφερα κιόλας. Δεν μου πήγε το μυαλό στο σκληρό γιατί ήταν ολοκαίνουργιος και ελάχιστα χρησιμοποιημένος, κυριολεκτικά. Για backup τον πήρε η κοπέλα μου και ούτε καν ήξερα ποιός ήταν ή από που τον αγόρασε γιατί τον είχε στο δικό της PC. Νόμιζα μάλιστα πώς είχε πάρει WD gold που της είχα πει και όταν μου τον έδωσε εμένα είδα οτι πήρε toshiba. 

Τώρα το οτι φταίει ο υπάλληλος και όχι το κατάστημα δεν καταλαβαίνω καν τι σημαίνει. Αυθαίρετα δρά ρε μαν? Υπάλληλος στο service ας πούμε δεν ξέρει καν τους βασικούς νόμους της χώρας που δουλεύει? Το θεώρω από απίθανο έως αποκλείεται. 

 

8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

αν πας αύριο με το τρόπο που γράφεις εδώ και λίγη ώρα, δε νομίζω να βρεις πάτημα για κουβέντα και συνεννόηση.

αν πας ανθρώπινα, να είσαι σίγουρος οτι ανθρώπινα θα σε αντιμετωπίσουν.

Το οτι δεν πήγα ανθρώπινα είναι δικό σου συμπέρασμα γιατί δεν θες να πιστέψεις οτι οι τύποι είναι απατεώνες. Σου έκανα μια καλοπροαίρετη ερώτηση την οποία 2η φορά επέλεξες να μην απαντήσεις. Ειλικρινά αν δεν είσαι του καταστημάτος δεν καταλαβαίνω τον λόγο. 

Χώρια που ούτως η άλλος όταν σου λένε λυπάμαι αλλά χτύπησες το σκληρό και δεν τον καλύπτει ο κατασκευαστής δεν υπάρχει καλή προαίρεση από το κατάστημα εξαρχής, οπότε γιατί να υπάρχει από μένα. Αν θες να μου εξηγήσεις γιατί με Corsair (2 φορές) , steelseries, Caseking δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το RMA αλλά εδώ που είναι το κατάστημα της καρδιάς σου φταίει που δεν είμαι καλοπροαίρετος εγώ είμαι όλος αυτιά να ακούσω την επεξήγηση σου. 

Χώρια που δεν ζητάω να με αντιμετώπισουν ανθρώπινα, δεν ζητάω να μου κάνουν χάρη, δεν ζητάω να κάνουν κατι κατεξαιρεση. Τίποτα από όλα αυτά. Το μόνο που ζήτησα εξαρχής είναι να τηρήσουν τη νομοθεσία της χωράς στην οποία δραστηριοποιούνται. Το οποίο επέλεξαν από το 1ο κιόλας μνμα τους να μην πράξουν. ΣΩΣΤΑ? Παράδεξου το. Η μήπως και αυτό το μνμα μου ήταν επιθετικό, στο οποιό μου είπαν πάρε τα @@ μας? 

 

Σταμάτησε να κάνει boot το PC με τον σκληρό να είναι συνδεδεμένος πάνω. Δοκιμάστηκε και σε 2ο PC με το ίδιο αποτέλεσμα. Από την αρχή έκανε αρκετό θόρυβο και δονήσεις αλλά φαντάστηκα ήταν φυσιολογικό για μεγάλο σκλήρο. Μάλλον είχε πρόβλημα

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέσαι γιατί δεν πιστεύουμε ότι είναι απατεώνες με την περίπτωση σου από την στιγμή που τους εμπιστευόμαστε χρόνια; Έχουμε τόσες θετικές εμπειρίες και αναρωτιέσαι γιατί με μία εμπειρία ενός άγνωστου στο internet δεν αλλάζει η άποψη μας; 

Οι υπάλληλοι δεν έχουν πάντα το ίδιο συμφέρον με το μαγαζί, μπορεί να είναι κακοί υπάλληλοι και να τους προστατεύει το μαγαζί. 

Επίσης, όταν αυτή η χώρα που ζούμε έχει σαν νοοτροπία να πηγαίνει χαλασμένο πράγμα και να κάνει τον Κινέζο, ενώ ξέρει ότι φταίει, όλοι οι τεχνικοί θα υποθέσουν ότι ο πελάτης φταίει αν βρούν ένα χτύπημα και όχι αυτοί.

Η κουβέντα προφανώς δεν οδηγεί πουθενά, πίστεψε ότι θες, πίστεψε ότι όντως είναι απατεώνες και θέλουν να χαλάσουν τόσων χρόνων φήμη για εσένα, ούτε καν με ενδιαφέρει. Αυτό που προσπαθώ να σου εξηγήσω το ότι τα πράγματα μπορεί να μην είναι όπως φαίνονται ή όπως σου φαίνονται, δεν το καταλαβαίνεις. 

Οι τεχνικοί είναι υπάλληλοι, δεν είναι αφεντικά, δεν είναι δικηγόροι, κάνουν μαλακίες, όπως όλοι οι υπάλληλοι. Δεν θα ήθελες η εταιρία σου να σε απολύσει όταν κάνεις μαλακία, θα ήθελες να σε καλύψει. Αυτό πιστεύω ότι κάνει αυτή την στιγμή το MG manager, καλύπτει μαλακία υπαλλήλου και το αναφέρει ως "κατά εξαίρεση εξυπηρέτηση".

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Αναρωτιέσαι γιατί δεν πιστεύουμε ότι είναι απατεώνες με την περίπτωση σου από την στιγμή που τους εμπιστευόμαστε χρόνια; Έχουμε τόσες θετικές εμπειρίες και αναρωτιέσαι γιατί με μία εμπειρία ενός άγνωστου στο internet δεν αλλάζει η άποψη μας; 

Οι υπάλληλοι δεν έχουν πάντα το ίδιο συμφέρον με το μαγαζί, μπορεί να είναι κακοί υπάλληλοι και να τους προστατεύει το μαγαζί. 

Επίσης, όταν αυτή η χώρα που ζούμε έχει σαν νοοτροπία να πηγαίνει χαλασμένο πράγμα και να κάνει τον Κινέζο, ενώ ξέρει ότι φταίει, όλοι οι τεχνικοί θα υποθέσουν ότι ο πελάτης φταίει αν βρούν ένα χτύπημα και όχι αυτοί.

Η κουβέντα προφανώς δεν οδηγεί πουθενά, πίστεψε ότι θες, πίστεψε ότι όντως είναι απατεώνες και θέλουν να χαλάσουν τόσων χρόνων φήμη για εσένα, ούτε καν με ενδιαφέρει. Αυτό που προσπαθώ να σου εξηγήσω το ότι τα πράγματα μπορεί να μην είναι όπως φαίνονται ή όπως σου φαίνονται, δεν το καταλαβαίνεις. 

Οι τεχνικοί είναι υπάλληλοι, δεν είναι αφεντικά, δεν είναι δικηγόροι, κάνουν μαλακίες, όπως όλοι οι υπάλληλοι. Δεν θα ήθελες η εταιρία σου να σε απολύσει όταν κάνεις μαλακία, θα ήθελες να σε καλύψει. Αυτό πιστεύω ότι κάνει αυτή την στιγμή το MG manager, καλύπτει μαλακία υπαλλήλου και το αναφέρει ως "κατά εξαίρεση εξυπηρέτηση".

Άρα το  "κατεξαιρεσή τον στείλαμε στον προμηθευτή και σε 4 βδομάδες θα δούμε ΑΝ μπορεί αυτός να κάνει κάτι"

την στιγμή που ο σκληρός βρίσκεται Παπαδά 5 (!!!) είναι το μαγαζί που βάζει πλάτη να με εξυπηρετήσει και να καλύψει και τον υπάλληλο. Εντάξει, ο καθένας τα συμπεράσματα του, εγώ ότι γράφω μπορώ να το αποδείξω, ότι χαρτί χρειάζεστε το παρούσιαζω. 

Και επειδή ανέφερες το πόσο large είμαι, μια h115i που είχα αγοράσει από το MGmanager τα έπαιξε, δεν ενόχλησα το mgmanager (πάλι καλά), πήγα κατευθείαν στην corsair. Μου ζήτησαν μια κατάθεση 150€ που έκανε η υδρόψυξη, μου στείλανε καινούργια, και όταν τους έπεστρεφα την χαλασμένη θα μου δίνανε τα λεφτά. Ε βαριόμουνα να πάω ως το ταχυδρόμειο και τους χάρισα τα 150€. 

Επεξ/σία από Herald
  • Confused 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε βλέπω ερώτηση που δεν απάντησα ή δε τη πρόσεξα. Θες να μου την παραθέσεις ακριβώς;

όχι δεν είμαι του καταστήματος. σου έγραψα ξεκάθαρα τι σχέση έχω μαζί τους τόσα χρόνια. ατελείωτες εμπορικές συναλλαγές για μένα και τον κόσμο γύρω μου που κάνω υποστήριξη όλα αυτά τα 15χρόνια. θεωρώ λοιπόν οτι όποια ένσταση μου (όπως γράφεις την εμπειρία σου) έχει να κάνει ξεκάθαρα με το τρόπο που λειτουργεί το συγκεκριμένο κατάστημα ακόμα και στις στραβές και στη γενικότερη φιλοσοφία τους ως επιχείρηση και στο πως διαχειρίζονται τις καταστάσεις εγγυήσεων/προβλημάτων/ στραβών όπως θες πές το.

έχω γνωρίσει λοιπόν την ανθρώπινη πλευρά τους, το ήθος και τη φιλοσοφία τους και έχω παρατηρήσει πόση προσπάθεια χρειάστηκε από πριν 15 χρόνια πίσω για να καταφέρουν να στήσουν και το 2ο κόσμημα κατάστημα στα βόρεια.

αυτό που σου λέω είναι οτι δε μιλάμε για απρόσωπη επιχείρηση που κοιτάζει τη πάρτη της ή για απατεώνες που είναι πολύ βαρύς χαρακτηρισμός (και ας τον δεχθώ βάση τις εμπειρίας σου).

και δε ξυπνάει καμία τέτοια οικογενειακή επιχείρηση ένα πρωί να ταλαιπωρεί πελάτες και να φέρεται αντιεπαγγελματικά γιατί ξέρει τι σημαίνει μια δημόσια κακή κριτική και αν έχει το μέγεθος να πέσει λάσπη για 1 μεμονωμένη περίπτωση.

Αν μιλάγαμε για τους μεγάλους παίκτες τύπου Πλαι-Παμπ-Μιντια-κλπ εκεί ξέρουμε οτι δεν ιδρώνει το αυτί τους. Άλλα μεγέθη για να ασχοληθούν με μια κακή κριτική και δε θα χάσουν τζίρο από μια περίπτωση που μαθεύτηκε και σε 10ακόμα ανθρώπους σε ένα φορουμ.

τέλος πάντων...αν θες να μου κάνεις συγκεκριμένη ερώτηση κάντη. εγώ απλά σου λέω οτι όλη η συζήτηση γίνεται γιατί είναι σαν να μου λες οτι εκεί που ξέρω οτι υπάρχει νερό, εσύ βρήκες σκέτα κατσάβραχα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Δε βλέπω ερώτηση που δεν απάντησα ή δε τη πρόσεξα. Θες να μου την παραθέσεις ακριβώς;

Συγνώμη, νόμιζα ότι την είδες

Εφόσον υπάρχει νόμος και είναι σαφής, η πρώτη απάντηση που έλαβα από το κατάστημα τους καθίστα αυτόματα παράνομους ή όχι?

Σου παραθέτω και το 1ο δικό μου μνμα καθώς και την 1η απάντηση τους, ώστε να μπορείς να μου απαντήσεις.

Σταμάτησε να κάνει boot το PC με τον σκληρό να είναι συνδεδεμένος πάνω. Δοκιμάστηκε και σε 2ο PC με το ίδιο αποτέλεσμα. Από την αρχή έκανε αρκετό θόρυβο και δονήσεις αλλά φαντάστηκα ήταν φυσιολογικό για μεγάλο σκλήρο. Μάλλον είχε πρόβλημα

Καλησπέρα σας, Ο δίσκος όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες που σας επισυνάπτουμε έχει ένα χτύπημα στο μεταλλικό καπάκι και δεν γίνεται αποδεκτό απο τον κατασκευαστή σε εγγύηση. Με εκτίμηση, Τμήμα Service

 

Αυτό είναι το νόμιμο που πράττει επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην Ευρωπαική Ένωση σε προιόν 6μηνου?

Αν όχι, τότε αυτόματα είναι παράνομοι. 

Η παροιμία σου όμορφη, αλλά δεν έχει σημασία. Όλοι νόμιμοι είναι μέχρι να πάψουν. Σαν να μου λές αποκλείεται να πέθανε ο Μπάμπης γιατί εδώ και 92 χρόνια που τον γνωρίζω είναι ζωντανός. 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία να σου απαντήσω για να τελειώνουμε και με αυτό.

Γράφουν κάπου οτι το χτύπημα το προξένησες εσύ; 

Όχι.

Τους ρώτησες κάτι για το χτύπημα; Ανέλαβες την ευθύνη; Τους είπες οτι εγώ δε τον έφερα με χτύπημα και ότι ας μιλήσουν με τον υπάλληλο που παρέλαβε και υπέγραψε το γιατί δεν ανέφερε το χτύπημα;

ΑΥΤΕΣ οι 2 γραμμές είναι το ζουμί. Εσύ δηλώνεις άγνοια ως πελάτης. Εκείνοι τι έχουν να αντιπαρατάξουν ως κατάστημα επίσημα;

Εντάξει τώρα; Σε κάλυψα;

Αυτά λοιπόν μπορείς να πας αύριο να τα συζητήσεις μαζί τους; Αν ναι πιστεύω λύση θα βρεθεί. Αν πας προκαταλειμένος και με διάθεση οτι είναι απατεώνες ξέρουμε όλοι πως θα λήξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

Ωραία να σου απαντήσω για να τελειώνουμε και με αυτό.

Γράφουν κάπου οτι το χτύπημα το προξένησες εσύ; 

Όχι.

ΑΨΟΓΟΣ, και σε ευχαριστώ για την απάντηση,  αυτήν ακριβώς περίμενα. Αν λοιπόν το χτύπημα δεν το προξένησα εγώ, τότε αναγκαστικά το προξένησαν αυτοι. Άρα θα μου προσέφεραν αυτόματα αντικατάσταση / πιστωτικό / χρήματα πίσω κλπα. Για να μην το κάνουν, ε προφανώς αυτό υπονοούν. Λογικό είναι να μην το γράφουν, τι να γράφανε "τον έσπασες και μας τον έφερες?" :P 
 

 

 

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Τους ρώτησες κάτι για το χτύπημα; Ανέλαβες την ευθύνη; Τους είπες οτι εγώ δε τον έφερα με χτύπημα και ότι ας μιλήσουν με τον υπάλληλο που παρέλαβε και υπέγραψε το γιατί δεν ανέφερε το χτύπημα;

Τα ανεφερα ΟΛΑ αυτά που γράφεις. Σου κάνω και quote το μνμα μου

 

αυτό στη γωνία είτε ο φωτισμός είναι είτε βαθούλωμα που δεν βλέπει ανθρώπινο μάτι. Γιαυτό άλλωστε και δεν είπατε τίποτα οταν το παράλαβατε. Είχε χτύπημα το καπάκι και δεν το αναφέρατε στην παραλαβή;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, greekfragma είπε

νομίζω γράψαμε αρκετά 2 σελίδες. αναμένουμε αύριο τα νεώτερα. καλό βράδυ.

Μην περιμένεις κάτι. Θα πάω θα παραλάβω και θα φύγω. Σίγα μη κάτσω να συζήτησω με κάποιον για το αν θα πρέπει να τηρεί τον νόμο :P Μεταξύ μας ρε μαν, αφού το ξέρεις και συ ότι εξορισμού είναι παράλογο. Δηλαδή τι να του πώ, ε ξέρεις φίλε, αν θες και δεν σου είναι κόπος να τηρήσεις τον νόμο της χωράς στην οποία αποφάσισες να δραστηριοποιηθείς? Μπορεί να είμαι εγώ στραβός αλλά το θεωρώ χαζό. Αν ήθελε να τον τήρησει θα το έκανε μόνος του, χωρίς την παρότρυνση μου. Εγώ σαν λογιστής ας πούμε κάθε 3μηνο στέλνω ΦΠΑ για τους πελάτες μου. Δεν περίμενω να με πάρουν τηλέφωνο να μου πούν οτι ξέρεις, ο νόμος λέει πως πρέπει να στείλεις ΦΠΑ. Αυτονόητο είναι.

Τέσπα, καλό βράδυ να έχεις, χάρηκα και συγνώμη για την ένταση. Δυστηχώς τα γραπτά παρεξηγούνται γενικά.

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εντάξει ο καθένας διαχειρίζεται τα χρήματά του όπως νομίζει. αν εσύ τα θεωρείς πεταμένα ή τελειωμένη περίπτωση δεν έχω να σου πω κάτι.

απλά σου εξηγώ τι επιχείρηση έχεις απέναντί σου αύριο που θα πας και θα μιλήσεις από κοντά εκτός των email και των τηλεφώνων.

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγέλνω από αυτούς χρόνια, και ατομικά και για το γραφείο, μιας και τυχαίνει και τα 2 καταστήματα να είναι ακριβώς δίπλα μου, το ένα στο γραφείο και το άλλο στο σπίτι. Προφανώς και εγώ για να παραγγέλνω τόσα χρόνια, και μάλιστα προιόντα μεγάλης αξίας (μιλάμε για χιλιάρικα, κυρίως για το γραφείο), τόσο καιρό ευχαριστημένος ήμουνα. Και από την εξυπηρέτηση εντός του καταστήματος, και από την ταχύτητα αποστολής κλπα, κανένα παράπονο. Ένα ακριβό εξάρτημα που δεν αγόρασα από αυτούς είναι η κάρτα γραφικών γιατί τον Νοέμβριο που την ήθελα την είχανε 13.500€ (δεν κάνω πλάκα), αλλιώς από εκεί θα την έπαιρνα. Και πλέον λέω ευτύχως που δεν έκανα την βλακεία.

 Ε στα τόσα χρόνια λοιπόν πρώτη φορά αποφάσισα να κάνω RMA από αυτούς και από Ελλάδα γενικά.. Συνήθως όταν χαλάει κάτι, ακόμα και εντός εγγύησης, δεν ασχολούμαι αν είναι αγορασμένο από Ελλάδα γιατί ξέρω οτι θα με ταλαιπωρήσουν. Με τον σκληρό έτυχε να ασχοληθώ κυρίως γιατί μιλάμε για προιόν 4 μηνών, ελάχιστα χρησιμοποιημένο, και μάλιστα τύπου server ας πούμε που υποτίθεται είναι φτιαγμένοι για χρόνια λειτουργίας. Και επειδή είχε εξαρχής τα θεματάκια του λέω δεν βαριέσαι, ας κάνω RMA, σοβαρό κατάστημα είναι, εμφανώς προβληματικό προιόν είναι, απλά θα τους το πάω και θα πάρω πιστωτικό χωρίς πολλά πολλά. Είναι τόσο οφθαλμοφανές ότι πρόκειται για εξαρχής προβληματικό προιόν που είναι απλά μια τυπική διαδικάσια. Εμ ελά που τελικά δεν ήταν....

Όταν λοιπόν το πρώτο μνμα που λαμβάνω είναι λυπάμαι την πάτησες, ε ναι οποιαδήποτε καλή θέληση φεύγει από το παράθυρο, ειδικά όταν μιλάμε όπως είπα για κάτι που είναι ουσιαστικά καινούργιο προιόν και χωρίς πολλά πολλά υπάρχει συγκεκριμένος νόμος που προβλέπει αυτές τις περιπτώσεις και το κατάστημα προσπάθησε να μην τηρήσει. Τα επόμενα μνματα τους με τα κατεξαιρεσή και τα σε 4 βδομάδες θα δούμε ΑΝ γίνεται κάτι το κάνανε χειρότερο. Δεν μου κάνουν χάρη, δεν θέλω να μου κάνουν χάρη. Όταν λοιπόν η στάση του καταστήματος είναι πως θα μου κάνουν την χάρη και θα δούμε σε 4 βδομάδες ΑΝ γίνεται κάτι, ε τους ζήτησα να μου δώσουν τα χρήματα μου όπως προβλέπει ο νόμος ή να περάσω να πάρω το προβλήματικο. Απόλυτα ευγενικά κιόλας. Προσφέρθηκα και να τους πληρώσω τα ταχυδρομικά γιατί νόμιζα πώς όντως είχαν στείλει τον σκληρό στο εξωτερικό όπως μου είπαν, πράγμα που δεν ίσχυε. Σου παράθετω και το μνμα μου

 

Δεν καταλαβαίνω το  κατ' εξαίρεση.

Κοιτάξτε να δείτε εγώ ήθελα πιστωτικό για να βάλω και κάποια χρήματα να αγοράσω κάποιους nvme, σκληρό δίσκο μετά την κάκιστη εμπειρία  που είχα δεν θέλω. Μετά την πρώτη σας απάντηση βέβαια ούτε πιστωτικό θέλω, είτε refund για να ψωνίσω από άλλο κατάστημα που δεν τηρεί την νομοθεσία κατ'εξαίρεση  είτε θέλω τον χαλασμένο σκληρό πίσω.

Δεν βιάζομαι, όποτε σας επιστρέψει μου λέτε να περάσω να τον πάρω. Διατίθεμαι να πληρώσω και τα έξοδα αποστολής για το πέρα δώθε που προέκυψε.


Ευχααρισώ

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω αν και εχω θετικη εμπειρια με αγορα από το συγκεκριμενο καταστημα δεν αμφισβητω τα λεγομενα σου. Εχω συνηθισει να μη τηρουν τις εγγυησεις σχεδον όλα τα καταστηματα, ειδικα τα μεγαλα.Περυσι αγορασα μια καινουργια μνημη από eshop σε τσιμπημενη τιμη κι εβγαζε εκατονταδες errors στο memtest.Την επομενη μερα της αγορας το πρωι (Σαββατο) την πηγα πισω στο καταστημα ο ιδιος μαζι με screenshots του memtest.Την ειχαν κανα μηνα και στα τηλεφωνα το σερβις τους μου λεγε είναι μια χαρα.Επεμενα ότι εχει errors  και ζηταγα αλλαγη η πιστωτικο και δε δεχονταν παρα τις πιεσεις. Στο τελος ειπαν ασυμβατοτητα της μητρικης παρολο που χα άλλη μια ολοιδια στο ιδιο pc απο παλια.Την πηρα πισω τη δοκιμασα σε αλλα 2 pcs και παλι τιγγα στα errors.Οταν την πηρα πισω ανοιξα ticket την εστειλα στο RMA Center  της Corsair στην Ολλανδια και μου εστειλαν καινουργια σφραγισμενη λεγοντας μου ότι κανονικα τους πρωτους μηνες επρεπε να μου την αλλαξει το μαγαζι .Ξαναγορασα από το eshop άλλο προιον λιγους μηνες μετα.

Άλλη εμπειρια με Πλαισιο αυτή τη φορα. Επωνυμο τροφοδοτικο εβγαζε υποταση , δε μπορουσε πλεον να λειτουργησει σωστα ο Η/Υ , εκανε ξαφνικα restarts.Ηταν τριετιας το τροφοδοτικο με 5ετη εγγυηση.Το σερβις τους το βγαζε οκ ότι δεν εχει θεμα, πηγα το πηρα πισω και το ανοιξα απογοητευμενος να δω τι φταιει κι ειχε 2 φουσκωμενους πυκνωτες που χαν ανοιξει κι ειχαν βγαλει και υγρα. Στελνω email φωτογραφιες στον κατασκευαστη  απλα για να παραπονεθω και μου λενε όπως είναι στειλτο μας δεμα και μια βδομαδα μετα θα σου αποστειλουμε καινουργιο.Λεω μα το χω ανοιξει μου λενε δεν πειραζει θα το καλυψουμε.Εκανα ότι ειπαν και παρελαβα νέο και μαλιστα καλυτερο, εστειλα 500Watt και παρελαβα 550Watt.

Πλεον αγοραζω από οποιο μαγαζι εχει την καλυτερη τιμη και αν χαλασει κατι απευθυνομαι απευθειας στον κατασκευαστη ή τον εισαγωγεα.

Ειλικρινα δε καταλαβαινω γιατι δε κανεις κι εσυ το ιδιο Herald.Απευθυνθηκες σ αυτους δε σε καλυψαν πας τον παιρνεις πισω τον δισκο ανοιγεις ticket στην Toshiba και τον στελνεις οπου σου πουν.Εδωσες 240 ευρω για το δισκο δωσε κι αλλα 12 ευρω και στειλτον στην Toshiba.Εγω δε θα χανα χρονο να ανοιγω θεμα insomnia ουτε θα ασχολιομουν, εχω συνηθισει να μη τηρουνται οι εγγυησεις από τα περισσοτερα ελληνικα μαγαζια.

Επεξ/σία από doakes
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Herald είπε

Γιατί χάσανε ήδη 2000€ την Δευτέρα από πελάτες που έστειλα στο δίπλα κατάστημα. Τα 160€ δεν θα κάνουν την διαφορά, οι 20 πελάτες που θα στείλω άλλου όμως.

Τους έκανες τη μούρη κρέας...
Δεν είδες ότι ανοίξανε νέο μεγάλο κατάστημα στην Κατεχάκη ? Έχουν χαμηλές τιμές, τραβάνε κόσμο από το skroutz έτσι.
Ρίξτε όμως την βαθμολόγηση στο skroutz με αρνητικές κριτικές, και αυτό θα τους πονέσει (πολύ).
 

Η δική μου εμπειρία τώρα: 

Αγοράζω laptop από mg manager (2021), ανοίγω σακούλα και βλέπω μέσα ευρωπαϊκό καλώδιο για μπρίζα εκτός του κουτιού! Λέω "ωχ" (παραεισαγωγή).
Το λαπτοπ κολλάει την 1η ημέρα, παίρνω τηλ άμεσα την 2η, μου λένε δεν καλύπτεται από DOA εφόσον δούλεψε, πρέπει να το δει τεχνικός μας.
Περνάνε 5 εργάσιμες ημέρες για να το δουν (υποτίθεται θα το βλέπανε εντός 3. Μιλάμε για ολοκαίνουργιο λαπτοπ, εκεί δεν έχουν μυαλό να το βάλουν σε προτεραιότητα λίστας ?)
Διαπιστώνουν το πρόβλημα, μου λένε αντικατάσταση.
Λέω τα χρήματά μου πίσω.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Από εκεί θα ξαναγοράσω κάτι μέχρι 30 ευρώ λόγω αναγκης και μόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...