Προς το περιεχόμενο

Πληκτρολόγια Microsoft- Η Κατάντια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και που λέτε έχω ένα σετ microsoft keyboard + Mouse για την δουλειά μου, μέχρι προχθές δούλευε μια χαρά, ως που το πλήκτρο c σταμάτησε να δουλεύει και καμιά φορά πατιόνταν μόνο του επ άπειρον... Πάω στο πλαίσιο που το είχα αγοράσει σήμερα, και μου λέει οτι δεν αναλαμβάνουμε microsoft πράγματα, αλλά πρέπει να μιλήσω με αντιπροσωπεία στο 8015003000... Με μια γρήγορη αναζήτηση είδα πως η χρέωση για αυτή την κλήση είναι υπέρογκη (15+ ευρώ) καθώς δεν "πιάνεται" στα λεπτά από τα πακέτα των παρόχων... Και προφανώς δεν αξίζει να χρεωθώ 15 ευρώ + τα νεύρα μου για ένα πληκτρολόγιο που έκανε 40 ευρώ....

Έχετε παρόμοιες εμπειρίες? Πως το χειριστήκατε?

Πήρα ένα πληκτρολόγιο των 7 ευρώ να κάνω την δουλειά μου , ας μείνει για αρχείο και για ενημέρωση ολων μας!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 32
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Είναι υποχρέωση του κάθε καταστήματος να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Η mIcrosoft Και η κάθε microsoft μπορεί να χρεώνει και 200  ευρώ την κλήση γιατί έτσι. Το Πλαίσιο είναι υποχρεωμένο να ασχοληθεί και ν

Καλά, σε μια βδομάδα τι περίμενες, να ανατιναχτεί ;    

Από hardware mictosoft έχω εντελώς άλλη εμπειρία. Σε περίπτωση που χρειάστηκε ήρθαν σπίτι μου, πήραν το χαλασμένο και μου το επέστρεψαν σε λίγες μέρες χωρίς να πληρώσω κάτι. Ούτε το τηλέφωνο αν θ

Από hardware mictosoft έχω εντελώς άλλη εμπειρία.

Σε περίπτωση που χρειάστηκε ήρθαν σπίτι μου, πήραν το χαλασμένο και μου το επέστρεψαν σε λίγες μέρες χωρίς να πληρώσω κάτι. Ούτε το τηλέφωνο αν θυμάμαι καλά.

Ήταν κονσόλα xbox.

Μήπως μπορείς να καλέσεις δωρεάν από σταθερό; Ή ψάξε κάποιο κανονικό τηλέφωνο να πάρεις.

  • Like 3
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, dpolal είπε

+30 211 1206 500
Kάλεσε από σταθερό.

https://www.microsoft.com/el-gr/contact.aspx

γνωρίζουμε το κόστος κλήσης? (Εννοώ τι σημαίνει "τοπική" Κλήση)

Στο Πλαίσιο μου δώσανε τον αριθμό που έγραψα παραπάνω...Δεν ξέρω καν αν θα βγάλω άκρη...

Επεξ/σία από Beefeater
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Beefeater είπε

γνωρίζουμε το κόστος κλήσης?

Στο Πλαίσιο μου δώσανε τον αριθμό που έγραψα παραπάνω...

Aστική χρέωση είναι, για αυτό σου είπα να καλέσεις από σταθερό.

Για το 801 τώρα, προσωπικά έχω κάνει πολλές ενεργοποιήσεις για MS Windows τηλεφωνικά και δεν έχω πληρώσει τα 15+ ευρώ που αναφέρεις.
Αυτό θα ίσχυε αν η κλήση διαρκούσε πάνω από ώρα.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Aστική χρέωση είναι, για αυτό σου είπα να καλέσεις από σταθερό.

Για το 801 τώρα, προσωπικά έχω κάνει πολλές ενεργοποιήσεις για MS Windows τηλεφωνικά και δεν έχω πληρώσει τα 15+ ευρώ που αναφέρεις.
Αυτό θα ίσχυε αν η κλήση διαρκούσε πάνω από ώρα.

με ένα ψάξιμο τα βρήκα , που πολλοί παραπονιούνται

https://www.white-pages.gr/arithmos/8015003000

γνωρίζουμε συνήθως τι παίζει σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος? πρέπει να το "ελεγξουν"? κλπ... πχ αν μπλέξω με μεταφορικές κλπ για να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας δεν αξίζει τον κόπο για ένα πληκτρολόγιο των 40 ευρώ....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από logitech που κολλουσε πηγα στο εν λογω microsoft, το οποιο μαλιστα σε παρουσιαση στην δουλεια μου με εκανε ρομπα καθως πατιόνταν κουμπιά -συντομευσεις κλπ την ωρα του video call...

και η τραγικη ειρωνια κανω την δουλεια μου με ενα μουφα τουρμποχ των 7 ευρω που εδω και μια βδομαδα με εχει βγαλει παλικαρι

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
51 λεπτά πριν, Beefeater είπε

Πάω στο πλαίσιο που το είχα αγοράσει σήμερα, και μου λέει οτι δεν αναλαμβάνουμε microsoft πράγματα, αλλά πρέπει να μιλήσω με αντιπροσωπεία στο 8015003000...

Είναι υποχρέωση του κάθε καταστήματος να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Η mIcrosoft Και η κάθε microsoft μπορεί να χρεώνει και 200  ευρώ την κλήση γιατί έτσι. Το Πλαίσιο είναι υποχρεωμένο να ασχοληθεί και να λύσει το πρόβλημα σου, αν το επιθυμείς. Και όχι , το " δεν αναλαμβάνουμε microsoft πράγματα," δεν είναι δικαιολογία. Το μόνο που θα μπορούσα να δεχθώ (και πολλές φορές ισχύει) είναι το "εαν θέλετε, μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία για να εξυπηρετηθείτε πιο γρήγορα, αλλά φυσικά μπορούμε να αναλάβουμε και εμείς την διαδικασία, εφόσον το επιθυμείτε" . Εχει κουράσει αυτό το θέμα με το Πλαίσιο. Μέρα παρα μέρα τα ίδια λέμε εδώ μέσα. 

  • Like 6
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
59 λεπτά πριν, Beefeater είπε

από logitech που κολλουσε πηγα στο εν λογω microsoft, το οποιο μαλιστα σε παρουσιαση στην δουλεια μου με εκανε ρομπα καθως πατιόνταν κουμπιά -συντομευσεις κλπ την ωρα του video call...

και η τραγικη ειρωνια κανω την δουλεια μου με ενα μουφα τουρμποχ των 7 ευρω που εδω και μια βδομαδα με εχει βγαλει παλικαρι

Καλά, σε μια βδομάδα τι περίμενες, να ανατιναχτεί ;

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ποντίκια microsoft 10ετιας που έχω γελάνε. μιλάμε για αθανατα προϊόντα...και πληκτρολόγια που έχω πάρει έχω μείνει ευχαριστημένη.

κανονικά το πλαίσιο επρεπε να σου κάνει την αλλαγή αλλά κλασικά πράγματα δεν ασχολούνται. ελπίζω από το σταθερό που σου δώσανε πιο πάνω να βγάλεις άκρη.

πιο μοντέλο είχες πάρει?

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικες γραμμες τα microsoft ποντικια και πληκτρολογια ειναι "σκυλια" αντεχουν χρονια.Εκτος αν πεσεις σε "λεμον"

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα παρόμοιο πρόβλημα κάπου το 2017 με ένα σετ πληκτρολόγιο ποντίκι της Microsoft αγορασμένο από Ε-shop.gr…Πηγαίνω στο τοπικό κατάστημα της πόλης μου και δεν το δέχονται μιλάω με τη Microsoft  και μου απαντά πως σχεδόν όλοι όσοι πουλούν προϊόντα Microsoft κάνουν το ίδιο αν και θα έπρεπε να αντικαταστήσουν το προϊόν. Μου ζήτησε φωτογραφία τον ετικετών των προϊόντων και της απόδειξης και σε 15 μέρες είχα στο σπίτι μου ένα ολοκαίνουριο πακέτο από Γερμανία χωρίς χρέωση 

2 ώρες πριν, DimosthenisG είπε

 Μόνο Logitech

Ναι, έχει  χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το service της εν λόγω εταιρίας …Ναι, μεν έχει ελληνικό τηλεφωνικό κέντρο  αλλά είναι αγγλόφωνο μιας και είναι στην Αγγλία και εδώ και τρία χρόνια είναι υπό σύσταση... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, gatokoritso είπε

το ποντίκια microsoft 10ετιας που έχω γελάνε. μιλάμε για αθανατα προϊόντα...και πληκτρολόγια που έχω πάρει έχω μείνει ευχαριστημένη.

κανονικά το πλαίσιο επρεπε να σου κάνει την αλλαγή αλλά κλασικά πράγματα δεν ασχολούνται. ελπίζω από το σταθερό που σου δώσανε πιο πάνω να βγάλεις άκρη.

πιο μοντέλο είχες πάρει?

850 wireless desktop

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.