Προς το περιεχόμενο

Χωρίς οδηγό εκτιμάται πως κινούταν Tesla που προσέκρουσε σε δέντρο


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι αλήθεια ότι η tesla επιμένει να χρησιμοποιεί κάμερες και όχι κεραίες ραντάρ για να ανιχνεύει το περιβάλλον;

Ξέρει κανείς να μας πει αν είναι έτσι γιατί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Innersense είπε

Το Tesla φλεγόταν επί ώρες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του KPRC, με τις αρχές να χρησιμοποιούν περισσότερα από 145.000 λίτρα νερού προκειμένου να κατασβέσουν τη φωτιά, καθώς οι μπαταρίες του αυτοκινήτου διαρκώς αναφλέγονταν. Μάλιστα, οι αρχές επικοινώνησαν και με την Tesla, προκειμένου να ρωτήσουν στελέχη της εταιρίας πώς να σβήσουν τη φωτιά που τροφοδοτούσαν οι μπαταρίες.

Πραγματικά το ελπίζω να είναι fake news γιατί αλλιώς μιλάμε για είδηση μέσα στην είδηση...

Είναι ψιλομούφα αυτό.

Η φωτιά έσβησε μέσα σε 2-3 λεπτά αλλά συνέχισαν να ρίχνουν νερό για τυχόν άλλες μπαταρίες που μπορεί να έπερναν φωτιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2021 στις 12:51 ΜΜ, merphi είπε

Υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν αυτή την ιστορία μη πιστευτή. Ειδικά για όχημα που αγοράστηκε το 2019 με πρόσφατο software.

- Καταρχήν δεν είχε αγοραστεί το πακέτο του autopilot.
- Χρειάζεται ανα λίγα δευτερόλεπτα το αμάξι να νοιώθει τα χέρια στο τιμόνι για να δουλεύει το autopilot.
- Η ζώνη πρέπει να είναι δεμένη.
- Πρέπει στο κάθισμα να υπάρχει η πίεση απο το βάρος ενός ενήλικα.
- Το όχημα πρέπει να αναγνωρίζει τις βοηθητικές γραμμές που υπάρχουν στους αυτοκινητόδρομους. Δεν υπήρχαν σε αυτόν τον δρόμο.
- Δεν αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη απο 5 χλμ/ώρα απο τα όρια. Το όχημα είχε υπερβεί κατά πολύ αυτή την ταχύτητα.

Προφανώς κάποιος το οδηγούσε και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια μετά το ατύχημα. Ένα όχημα που αναπτύσσει απο 0-100 σε 4.2 δευτερόλεπτα δεν είναι για μαγκιές.

Ας σημειώσουμε ότι όλα όσα γράφονται, είναι απο τις πρώτες εκτιμήσει των αστυνομικών της τοπικής κοινότητας. Κανένα επίσημο συμπέρασμα. Απλά πάντα υπάρχουν οι καλοθελητές που κάνουν την τρίχα τριχιά όταν είναι να κατηγορήσουν την Tesla.

Ναι, μερικά δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση με 110χλμ. ο οδηγός άνοιξε την πόρτα (όπως hollywood) και πετάχτηκε έξω. Γιατί εάν ήταν μετά την σύγκρουση ο αερόσακκος του οδηγού θα είχε ανοίξει. Αλλά τι ξέρω εγώ; Ας μιλήσουν οι ειδικοί.

Από την μιά λοιπόν οι "καλοθελητές που κάνουν την τρίχα τριχιά" επειδή σκοτώθηκαν δύο (2) άνθρωποι
και από την άλλη οι Tesla fanboys που αρνούνται να δεχτούν ο,τιδήποτε θα μαγαρίσει την εικόνα μου έχουν για τον Musk και την εταιρία του.
Κάποιοι, ακόμη κι αν δούν τις τρύπες από τα καρφιά στις παλάμες, πάλι δεν θα πιστέψουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, cp5120 είπε

Ναι, μερικά δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση με 110χλμ. ο οδηγός άνοιξε την πόρτα (όπως hollywood) και πετάχτηκε έξω. Γιατί εάν ήταν μετά την σύγκρουση ο αερόσακκος του οδηγού θα είχε ανοίξει. Αλλά τι ξέρω εγώ; Ας μιλήσουν οι ειδικοί.

Από την μιά λοιπόν οι "καλοθελητές που κάνουν την τρίχα τριχιά" επειδή σκοτώθηκαν δύο (2) άνθρωποι
και από την άλλη οι Tesla fanboys που αρνούνται να δεχτούν ο,τιδήποτε θα μαγαρίσει την εικόνα μου έχουν για τον Musk και την εταιρία του.
Κάποιοι, ακόμη κι αν δούν τις τρύπες από τα καρφιά στις παλάμες, πάλι δεν θα πιστέψουν...

Που ξέρεις αν ο αερόσακος άνοιξε ή όχι; Δεν έχουμε αυτή την πληροφορία. Στα περισσότερα οχήματα ο αερόσακος του οδηγού πάντα ανοίγει (μερικά θέλουν και ζώνη), δεν υπάρχει αισθητήρας βάρους στην θέση του οδηγού. Το άρθρο αναφέρει πως δεν ξέρουν αν άνοιξε ο αερόσακος του συνοδηγού. Προφανώς δεν βγάλανε συμπεράσματα ούτε για του οδηγού μέσα στα αποκαΐδια. Πρόσεξε πως δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη εκτίμηση απο ειδικούς παρά μόνο επιτόπου εκτίμηση από τον βοηθό σερίφη. Εδώ εμείς σαν χώρα μετά απο 6 χρόνια δεν έχουμε καταλήξει ποιός οδηγούσε το αμάξι του Παντελίδη, αλλά αν μια είδηση κατηγορεί την Tesla ας την πιστέψουμε πριν καν φτάσει στο τμήμα της τροχαίας.

Προφανώς υπάρχουν καλοθελητές που κάνουν την τρίχα τριχιά και τι εννοώ με αυτό; 4 ώρες λέει δεν μπορούσαν να σβήσουν την φωτιά σύμφωνα με το μπατζανάκη ενός απο τα θύματα. 3 λεπτά απο την στιγμή που έφτασαν λέει η πυροσβεστική. Αν αυτό δεν είναι η τρίχα τριχιά τι είναι; Αυτό που λέει η πυροσβεστική είναι ότι δεν μπορούσαν να ψύξουνε τα χημικά της μπαταρίας, το αμάξι το σβήσανε άμεσα.  Τι επιχείρημα είναι το ότι σκοτώθηκαν δύο (2) άνθρωποι; Ξέρεις πόσα τροχαία με νεκρούς γίνονται κάθε μέρα στην Αμερική; Πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινε άρθρο στο insomnia θανατηφόρο με Fiat ή VW; Μπορεί ο λόγος που είναι σε αυτή την σελίδα η είδηση να είναι η αυτόνομη οδήγηση, αλλά η Tesla είπε ότι δεν είχαν αγοράσει την υποβοήθηση οδήγησης για το συγκεκριμένο αμάξι. Το θέμα είναι καθαρά clickbait.

Τώρα σχετικά με τα Tesla fanboys με τρύπες στις παλάμες δεν έχω να σχολιάσω τίποτα. Πειράζει που ως μηχανικοί βρίσκουμε συναρπαστική την τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη και την παρακολουθούμε απο κοντά; Δεν με νοιάζει αν την τεχνολογία την παρέχει ο Musk, ο Bezos, o Gates η οποιοσδήποτε άλλος. Καμίας εταιρίας fanboys. Μάλιστα παρακολουθούμε όχι μόνο την πρόοδο αλλά και κάθε δυνατό πρόβλημα, λάθος, παράληψη και τέλος λύση. Αυτό είναι το χόμπυ όσων ασχολούνται με την τεχνολογία απο την πλευρά της ανάπτυξης.

 

 

 

Επεξ/σία από merphi
spelling
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα σχολιάσω τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα. Αλλά δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο έριξαν νερό πάνω στην φωτιά. Υπάρχουν συγκεκριμένα υλικά για τέτοιες περιπτώσεις. Άλλωστε το νερό δεν είναι αυτό που σβήνει την φωτιά, αλλά η έλλειψη οξυγόνου. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, nvel είπε

το τρίγωνο της φωτιάς το γνωρίζεις;

Όχι, αλλά γνωρίζω ότι για να ανάψει μια φωτιά χρειάζεται καύσιμο και οξυγόνο. Αν διακόψεις την επαφή του με το οξυγόνο θα σβήσει. Δεν ξέρω αν εννοείς αυτό.

Επεξ/σία από intruder99
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοώ το τρίγωνο εσύ προφανώς γνωρίζεις μόνο τις δυο πλευρές του, ευτυχώς οι πυροσβέστες παγκοσμίως γνωρίζουν και την τρίτη πλευρά του τρίγωνου

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2021 στις 10:38 ΜΜ, intruder99 είπε

Όχι, αλλά γνωρίζω ότι για να ανάψει μια φωτιά χρειάζεται καύσιμο και οξυγόνο. Αν διακόψεις την επαφή του με το οξυγόνο θα σβήσει. Δεν ξέρω αν εννοείς αυτό.

trigwno_fwtias.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/4/2021 στις 12:51 ΜΜ, merphi είπε

Υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν αυτή την ιστορία μη πιστευτή. Ειδικά για όχημα που αγοράστηκε το 2019 με πρόσφατο software.

- Καταρχήν δεν είχε αγοραστεί το πακέτο του autopilot.
- Χρειάζεται ανα λίγα δευτερόλεπτα το αμάξι να νοιώθει τα χέρια στο τιμόνι για να δουλεύει το autopilot.
- Η ζώνη πρέπει να είναι δεμένη.
- Πρέπει στο κάθισμα να υπάρχει η πίεση απο το βάρος ενός ενήλικα.
- Το όχημα πρέπει να αναγνωρίζει τις βοηθητικές γραμμές που υπάρχουν στους αυτοκινητόδρομους. Δεν υπήρχαν σε αυτόν τον δρόμο.
- Δεν αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη απο 5 χλμ/ώρα απο τα όρια. Το όχημα είχε υπερβεί κατά πολύ αυτή την ταχύτητα.

Προφανώς κάποιος το οδηγούσε και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια μετά το ατύχημα. Ένα όχημα που αναπτύσσει απο 0-100 σε 4.2 δευτερόλεπτα δεν είναι για μαγκιές.

Ας σημειώσουμε ότι όλα όσα γράφονται, είναι απο τις πρώτες εκτιμήσει των αστυνομικών της τοπικής κοινότητας. Κανένα επίσημο συμπέρασμα. Απλά πάντα υπάρχουν οι καλοθελητές που κάνουν την τρίχα τριχιά όταν είναι να κατηγορήσουν την Tesla.

One of Autopilot's features was active in fatal Tesla crash

CR Engineers Show a Tesla Will Drive With No One in the Driver's Seat

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Τα έχω υπόψιν μου αυτά. Εσύ τα διάβασες προσεκτικά; Πρώτα για το link απο το cosumer reports. Αυτό που δείχνουν είναι ότι προσπάθησαν και ξεγέλασαν τις δικλείδες ασφαλείας του Tesla. Είναι σαν να έχει τοποθετήσει κάποιος κάγκελα 2 μέτρα ψηλά και κάποιος άλλος να σκαρφαλώνει απο πάνω τους και να πέφτει στο κενό. Αν ο άλλος είναι @$#%# και αποφασισμένος να παρακάμψει τις δικλείδες ασφαλείας κανένας δε του φταίει.

Πρόσεξε όμως γιατί το κάνανε. Καταλήξανε στο συμπέρασμα ότι το Tesla μπορείς να το ξεγελάσεις τοποθετώντας έξυπνα βάρη, ενώ τα FORD και GM έχουν κάμερα και δεν θα συνέβαινε αυτό. Τα Ford είναι γενικά πολύ χειρότερα αμάξια απο τα Tesla στην αυτόματη οδήγηση, οπότε όταν υπάρχει κάτι έστω και ελάχιστο που νομίζουν ότι μπορεί να είναι καλύτερο βγαίνουν και το φωνάζουν απο τα παράθυρα.

Αλλά γιατί; Αν πας στην σελίδα του cosumer report θα δεις ότι το νούμερο 1 και 2 του οργανισμού είναι πρώην υπάλληλοι του Ford Foundation. Επίσης η Ford foundation και μια ΜΚΟ της GM είναι οι βασικοί χρηματοδότες του consumer report. Οπότε η ερώτηση είναι γιατί να πάρουμε στα σοβαρά ένα καθαρά προβοκατόρικο άρθρο που γράφτηκε απο ανθρώπους της Ford και εξυμνεί την Ford και θάβει την Tesla;

To επόμενο link του cnn είναι clickbait (όπως τόσα άλλα του cnn). Αν διαβάσει ακόμα και το ίδιο το άρθρο που δείχνεις, λέει ότι ήταν ενεργοποιημένο το cruise control του αυτόματου πιλότου, το οποίο είναι αυτό που λέει, cruise control που προσαρμόζεται στην ταχύτητα της κίνησης γύρο σου. Υπόψιν πως σαν όλα τα cruise control μπορείς να του πεις πια ταχύτητα θα ήθελες να διατηρήσει. Σύμφωνα με το άρθρο που έστειλες, το steering assistant ΔΕΝ ήταν ενεργοποιημένο. Δηλαδή το αυτοκίνητο δεν ήταν σε mode να στρίβει μόνο του. Επίσης άλλο autopilot (που είναι cruise control με ΑΙ) και άλλο FSD (full self driving) το οποίο είναι extra πακέτο που πολύ λίγα Tesla το έχουν και όχι το συγκεκριμένο.

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...