Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα 

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα χρέωσης όταν ανανεώνω την κάρτα (υπόλοιπο) μέσω PayPal από την Eurobank κρατάει κανονικά τα χρήματα και μετά από μια δυο ώρες δεσμεύει άλλα 9€ Το περίεργο είναι ότι φαίνεται αγορά με κάρτα (σε Pos και όχι σε PayPal) …Αυτό συμβαίνει μόνο στην Eurobank στις άλλες τράπεζες που έχω δοκιμάσει κανένα θέμα… Μίλησα με τη Cosmote  και ενώ όντως εντόπισαν το πρόβλημα αλλά αδυνατούν να το λύσουν …Το πρόβλημα εμφανίστηκε πρώτη φορά τον Μάιο και συνεχίζεται μέχρι σήμερα... 

Λύσεις που δοκιμάστηκαν αλλά δεν είχαν αποτέλεσμα : 

  1. Ακύρωσα την κάρτα 
  2. έκλεισα τον live λογαριασμό 
  3. Έκλεισα το PayPal  

Υ.γ Άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα για να ενημερωθώ εάν συμβαίνει και σε κάποιον άλλον…

Δημοσ.

Και γιατί να κάνεις ανανέωση μέσω PayPal και δεν χρησιμοποιείς απευθείας την κάρτα σου? Κερδίζεις κάτι αν γίνει μέσω PayPal?

Κι εμείς έχουμε PayPal λογαριασμό, αλλά κάνουμε ανανέωση και πληρωμή μέσω της εφαρμογής Cosmote στο κινητό  με πληρωμή απευθείας με την κάρτα, όχι PayPal.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, SB_1957 είπε

Και γιατί να κάνεις ανανέωση μέσω PayPal και δεν χρησιμοποιείς απευθείας την κάρτα σου? Κερδίζεις κάτι αν γίνει μέσω PayPal?

Κι εμείς έχουμε PayPal λογαριασμό, αλλά κάνουμε ανανέωση και πληρωμή μέσω της εφαρμογής Cosmote στο κινητό  με πληρωμή απευθείας με την κάρτα, όχι PayPal.

Πρώτος και κύριος λόγος είναι η προστασία του PayPal σε αντίθεση με εκείνη των τραπεζών…αλλά μιας και δοκιμάστηκε και η ανανέωση και με Κάρτα έκτος PayPal και το πρόβλημα συνεχίστηκε …και έγινε ακύρωση της χρεωστικής …Άνοιξα το θέμα για να δω εάν υφίσταται και σε άλλους ή μόνο σε μένα 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SB_1957 είπε

Και γιατί να κάνεις ανανέωση μέσω PayPal και δεν χρησιμοποιείς απευθείας την κάρτα σου? Κερδίζεις κάτι αν γίνει μέσω PayPal?

Κι εμείς έχουμε PayPal λογαριασμό, αλλά κάνουμε ανανέωση και πληρωμή μέσω της εφαρμογής Cosmote στο κινητό  με πληρωμή απευθείας με την κάρτα, όχι PayPal.

Γιατί φίλε εαν γίνει κάποιο security breach πρέπει να τρέχεις και να κλείνεις κάρτες και να μπλέκεις με τράπεζες. Ενω με paypal  είσαι καλυμμένος. 
Και εγώ με paypal κάνω ανανέωση, χωρίς προβλήματα...

Δημοσ.

Πληρωνω cu,vodafone,cosmote,hellas direct,ryanair με pp.Mια φορά έκλεισα δωμάτιο μέσω booking.Δεν έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.Ειδικά τις εταιρίες κινητής  η πληρωμή είναι κάθε μήνα.Εχω την εντύπωση όμως ότι το έχω ξαναδιαβάσει στο myphone.

Δημοσ.

Με pp και euro bank πληρώνω και εγώ χωρίς πρόβλημα για χρόνια αλλά, όταν εκτελείς μια συναλλαγή και σε χρεώνει διπλά, σου έρχεται μνμ στο email Χ2 φορές;

Διπλές χρεώσεις πάντως μου έχει κάνει αυτή η τράπεζα σε άλλες συναλλαγές και τους το είπα και τις αφαιρέσανε. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, hercoulis είπε

Με pp και euro bank πληρώνω και εγώ χωρίς πρόβλημα για χρόνια αλλά, όταν εκτελείς μια συναλλαγή και σε χρεώνει διπλά, σου έρχεται μνμ στο email Χ2 φορές;

Διπλές χρεώσεις πάντως μου έχει κάνει αυτή η τράπεζα σε άλλες συναλλαγές και τους το είπα και τις αφαιρέσανε. 

Καλημέρα 

Όχι, ένα μήνυμα έρχεται …τα δεσμεύει για δέκα περίπου μέρες και μετά τα αποδεσμεύει ...και το περίεργο είναι ότι δεν μπορούν καν να δουν τον αριθμό συναλλαγής/αναφοράς...

Δημοσ.
Στις 24/4/2021 στις 6:32 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Πληρωνω cu,vodafone,cosmote,hellas direct,ryanair με pp.Mια φορά έκλεισα δωμάτιο μέσω booking.Δεν έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.Ειδικά τις εταιρίες κινητής  η πληρωμή είναι κάθε μήνα.Εχω την εντύπωση όμως ότι το έχω ξαναδιαβάσει στο myphone.

 

εγω θα πω την προσωπική μου εμπειρια. 

ενώ έχω λογαριασμό Paypal απο το 2005 χωρίς κανένα πρόβλημα τοσα χρονια, προχθές πήγα να κανω ανανέωση την ασφάλεια αυτοκινήτου μου στην hellas direct , και το account μου στο Paypal κλείδωσε για παραβίαση policy. 

μετα από πολύ ψάξιμο στα "Policy" εδω https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full λέει οτι απαγορέυεται "(h) involve certain credit repair, debt settlement services, credit transactions or insurance activities" .

 δεν ξέρω τι αλλο να πω..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kaberis είπε

 

εγω θα πω την προσωπική μου εμπειρια. 

ενώ έχω λογαριασμό Paypal απο το 2005 χωρίς κανένα πρόβλημα τοσα χρονια, προχθές πήγα να κανω ανανέωση την ασφάλεια αυτοκινήτου μου στην hellas direct , και το account μου στο Paypal κλείδωσε για παραβίαση policy. 

μετα από πολύ ψάξιμο στα "Policy" εδω https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full λέει οτι απαγορέυεται "(h) involve certain credit repair, debt settlement services, credit transactions or insurance activities" .

 δεν ξέρω τι αλλο να πω..

Tην προσωπική μου εμπειρία γράφω και εγώ.Πριν ένα μήνα πληρωσα την HD ,αν ήταν παράνομο θα το είχε στο site της η HD? Το πιο πιθανό είναι λαθος flagαρισμα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Tην προσωπική μου εμπειρία γράφω και εγώ.Πριν ένα μήνα πληρωσα την HD ,αν ήταν παράνομο θα το είχε στο site της η HD? Το πιο πιθανό είναι λαθος flagαρισμα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...