corsair04 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Καλησπέρα Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα χρέωσης όταν ανανεώνω την κάρτα (υπόλοιπο) μέσω PayPal από την Eurobank κρατάει κανονικά τα χρήματα και μετά από μια δυο ώρες δεσμεύει άλλα 9€ Το περίεργο είναι ότι φαίνεται αγορά με κάρτα (σε Pos και όχι σε PayPal) …Αυτό συμβαίνει μόνο στην Eurobank στις άλλες τράπεζες που έχω δοκιμάσει κανένα θέμα… Μίλησα με τη Cosmote και ενώ όντως εντόπισαν το πρόβλημα αλλά αδυνατούν να το λύσουν …Το πρόβλημα εμφανίστηκε πρώτη φορά τον Μάιο και συνεχίζεται μέχρι σήμερα... Λύσεις που δοκιμάστηκαν αλλά δεν είχαν αποτέλεσμα : Ακύρωσα την κάρτα έκλεισα τον live λογαριασμό Έκλεισα το PayPal Υ.γ Άνοιξα το συγκεκριμένο θέμα για να ενημερωθώ εάν συμβαίνει και σε κάποιον άλλον…
SB_1957 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Και γιατί να κάνεις ανανέωση μέσω PayPal και δεν χρησιμοποιείς απευθείας την κάρτα σου? Κερδίζεις κάτι αν γίνει μέσω PayPal? Κι εμείς έχουμε PayPal λογαριασμό, αλλά κάνουμε ανανέωση και πληρωμή μέσω της εφαρμογής Cosmote στο κινητό με πληρωμή απευθείας με την κάρτα, όχι PayPal.
corsair04 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 16 λεπτά πριν, SB_1957 είπε Και γιατί να κάνεις ανανέωση μέσω PayPal και δεν χρησιμοποιείς απευθείας την κάρτα σου? Κερδίζεις κάτι αν γίνει μέσω PayPal? Κι εμείς έχουμε PayPal λογαριασμό, αλλά κάνουμε ανανέωση και πληρωμή μέσω της εφαρμογής Cosmote στο κινητό με πληρωμή απευθείας με την κάρτα, όχι PayPal. Πρώτος και κύριος λόγος είναι η προστασία του PayPal σε αντίθεση με εκείνη των τραπεζών…αλλά μιας και δοκιμάστηκε και η ανανέωση και με Κάρτα έκτος PayPal και το πρόβλημα συνεχίστηκε …και έγινε ακύρωση της χρεωστικής …Άνοιξα το θέμα για να δω εάν υφίσταται και σε άλλους ή μόνο σε μένα
ice25 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 εμένα πάντως με κάρτα eurobank μέσω της αφαρμογης της cosmote με χρεώνει μόνο μια φορά
filip123go Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 2 ώρες πριν, SB_1957 είπε Και γιατί να κάνεις ανανέωση μέσω PayPal και δεν χρησιμοποιείς απευθείας την κάρτα σου? Κερδίζεις κάτι αν γίνει μέσω PayPal? Κι εμείς έχουμε PayPal λογαριασμό, αλλά κάνουμε ανανέωση και πληρωμή μέσω της εφαρμογής Cosmote στο κινητό με πληρωμή απευθείας με την κάρτα, όχι PayPal. Γιατί φίλε εαν γίνει κάποιο security breach πρέπει να τρέχεις και να κλείνεις κάρτες και να μπλέκεις με τράπεζες. Ενω με paypal είσαι καλυμμένος. Και εγώ με paypal κάνω ανανέωση, χωρίς προβλήματα...
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Δημοσ. 24 Απριλίου 2021 Πληρωνω cu,vodafone,cosmote,hellas direct,ryanair με pp.Mια φορά έκλεισα δωμάτιο μέσω booking.Δεν έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.Ειδικά τις εταιρίες κινητής η πληρωμή είναι κάθε μήνα.Εχω την εντύπωση όμως ότι το έχω ξαναδιαβάσει στο myphone.
hercoulis Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Με pp και euro bank πληρώνω και εγώ χωρίς πρόβλημα για χρόνια αλλά, όταν εκτελείς μια συναλλαγή και σε χρεώνει διπλά, σου έρχεται μνμ στο email Χ2 φορές; Διπλές χρεώσεις πάντως μου έχει κάνει αυτή η τράπεζα σε άλλες συναλλαγές και τους το είπα και τις αφαιρέσανε.
corsair04 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 41 λεπτά πριν, hercoulis είπε Με pp και euro bank πληρώνω και εγώ χωρίς πρόβλημα για χρόνια αλλά, όταν εκτελείς μια συναλλαγή και σε χρεώνει διπλά, σου έρχεται μνμ στο email Χ2 φορές; Διπλές χρεώσεις πάντως μου έχει κάνει αυτή η τράπεζα σε άλλες συναλλαγές και τους το είπα και τις αφαιρέσανε. Καλημέρα Όχι, ένα μήνυμα έρχεται …τα δεσμεύει για δέκα περίπου μέρες και μετά τα αποδεσμεύει ...και το περίεργο είναι ότι δεν μπορούν καν να δουν τον αριθμό συναλλαγής/αναφοράς...
hercoulis Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Δημοσ. 27 Απριλίου 2021 Καλημέρα. Το καλύτερο είναι η επικοινωνία με την τράπεζα.
kaberis Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Στις 24/4/2021 στις 6:32 ΜΜ, Ukforthemoment είπε Πληρωνω cu,vodafone,cosmote,hellas direct,ryanair με pp.Mια φορά έκλεισα δωμάτιο μέσω booking.Δεν έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.Ειδικά τις εταιρίες κινητής η πληρωμή είναι κάθε μήνα.Εχω την εντύπωση όμως ότι το έχω ξαναδιαβάσει στο myphone. εγω θα πω την προσωπική μου εμπειρια. ενώ έχω λογαριασμό Paypal απο το 2005 χωρίς κανένα πρόβλημα τοσα χρονια, προχθές πήγα να κανω ανανέωση την ασφάλεια αυτοκινήτου μου στην hellas direct , και το account μου στο Paypal κλείδωσε για παραβίαση policy. μετα από πολύ ψάξιμο στα "Policy" εδω https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full λέει οτι απαγορέυεται "(h) involve certain credit repair, debt settlement services, credit transactions or insurance activities" . δεν ξέρω τι αλλο να πω..
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 3 λεπτά πριν, kaberis είπε εγω θα πω την προσωπική μου εμπειρια. ενώ έχω λογαριασμό Paypal απο το 2005 χωρίς κανένα πρόβλημα τοσα χρονια, προχθές πήγα να κανω ανανέωση την ασφάλεια αυτοκινήτου μου στην hellas direct , και το account μου στο Paypal κλείδωσε για παραβίαση policy. μετα από πολύ ψάξιμο στα "Policy" εδω https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full λέει οτι απαγορέυεται "(h) involve certain credit repair, debt settlement services, credit transactions or insurance activities" . δεν ξέρω τι αλλο να πω.. Tην προσωπική μου εμπειρία γράφω και εγώ.Πριν ένα μήνα πληρωσα την HD ,αν ήταν παράνομο θα το είχε στο site της η HD? Το πιο πιθανό είναι λαθος flagαρισμα.
kaberis Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Tην προσωπική μου εμπειρία γράφω και εγώ.Πριν ένα μήνα πληρωσα την HD ,αν ήταν παράνομο θα το είχε στο site της η HD? Το πιο πιθανό είναι λαθος flagαρισμα.
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, kaberis είπε Last Update: April 29, 2021 https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full#:~:text=credit transactions or insurance activities%2C
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα