Προς το περιεχόμενο

Δε φταίω εγώ, εσύ φταις


Nabuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, martyras3334 είπε

Στα διοδια σου κλεβουν την ουρα, στο φαναρι δεν σε επηρεάζουν καθόλου ,το μονο που εχεις να κανεις ειναι κα αφηνεις ενα κενο 60%αριστερα και 40% δεξια και δεν θα ξανα ασχοληθεις ποτε με μηχανακι ξανα μεσα στην κινηση

Καλα στα διοδια ειναι προφανως γαιδουρια.Δε μου εχει τυχει να ειμαι με το αυτοκινητο και να παει να μου φαει με τη μηχανη αλλος τη σειρα,αλλα δε προκειται να τον αφησω κιολας.

Στη κινηση βασικα με το αυτοκινητο κοιτας να εισαι πισω απο το μπροστινο σου και οχι μισο μετρο δεξια η αριστερα και δεν εχεις θεμα.Στο φαναρι οκ σε καθυστερουν γιατι πολλα γιδια πανε και καθονται μπροστα απο το φαναρι και περιμενουν να κορναρεις για να ξεκινησουν ,η ειναι τιποτα μπαρμπαδες με χρεποπαπια που μπαινουν μπροστα και πανε αργα τα ζα,αλλα οκ ελαχιστες οι φορες που τυχαινει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το κανουν οι μηχανες επειδη τους ειναι πολυ πιο ευκολο. Οπως επισης να καβαλανε και να κινουνται πεζοδρομια, κρασπεδα κτλ.

αυτο ειναι εντελως διαφορετικο κομμάτι.. Με τη λογικη μπορω να σου τσουβαλιασω τα αυτοκινητα γιατι εδω που ειμαι εκλεισαν με κολωνάκια ενα σημειο πανω σε κεντρικο δρομο πανω σε στροφη επειδη εστριβαν για να μπουν στο σπιτι τους και τωρα για να μην κανουν 1 χιλιομετρο παραπανω μπαινουν απο το διπλα στενο και πανε αναποδα στον ΚΕΝΤΡΙΚΟ.

 

20 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ασφαλεια θα ηταν αν μπαιναν απλα αναμεσα στα αυτοκινητα και περιμεναν την σειρα τους, οχι αν προσπερναγαν τους παντες και καθοντουσαν πανω στη διαβαση και πολλες φορες μπροστα  απο το φαναρι , περιμενοντας το κορναρισμα

Απλα βαριουνται να περιμενουν.

Η διήθηση ειναι το μελλον, για αυτο και πολλες χωρες το αλλαζουν σιγα σιγα, ειτε σου αρεσει ειτε οχι.. Το προβλημα ειναι οτι ειμαστε τόσο αργοί στον να προσμαρμοζόμαστε στα νεα δεδομένα που μέχρι τότε σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. 

Αυτο με το φαναρι στο εγραψα και πριν ειναι συχνο φαινομενο με τις μηχανες αλλα δεν ειναι αποκλειστικότητα.. 

Αν η μηχανη βαριεται μια φορα να περιμενει να δεις πως θα βαριοσουν εσυ αν οι μηχανες καθοταν η μια πισω απο την αλλη.. 

 

Ο λογος που ο ενας βριζει τον αλλον, οι 4τροχοι τους 2τροχους και αναποδα, εχει να κανει με το οτι ο καθενας θεωρει οτι αυτος ειναι τελειος και οι αλλοι οχι

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, martyras3334 είπε

Στα διοδια σου κλεβουν την ουρα, στο φαναρι δεν σε επηρεάζουν καθόλου ,το μονο που εχεις να κανεις ειναι κα αφηνεις ενα κενο 60%αριστερα και 40% δεξια και δεν θα ξανα ασχοληθεις ποτε με μηχανακι ξανα μεσα στην κινηση

Αν αφήνουμε 58% και 42% αντίστοιχα, είναι ok;

 

Ως προς τα φανάρια, το καταλαβαίνω και δεν έχω αντίρρηση (αρκεί να χωράει να περάσει χωρίς να κινδυνεύσει να με ακουμπήσει). Σε πορεία όμως, η διήθηση είναι επικίνδυνη και παράνομη (έτσι κι αλλιώς είναι στη χώρα μας).

Σεβαστείτε τις ζωές σας, μην περιμένετε να το κάνει ο άλλος για εσάς (για όσους οδηγούν έτσι προφανώς).

Επεξ/σία από jimmy213
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Spect~ είπε

αυτο ειναι εντελως διαφορετικο κομμάτι.. Με τη λογικη μπορω να σου τσουβαλιασω τα αυτοκινητα γιατι εδω που ειμαι εκλεισαν με κολωνάκια ενα σημειο πανω σε κεντρικο δρομο πανω σε στροφη επειδη εστριβαν για να μπουν στο σπιτι τους και τωρα για να μην κανουν 1 χιλιομετρο παραπανω μπαινουν απο το διπλα στενο και πανε αναποδα στον ΚΕΝΤΡΙΚΟ.

 

Η διήθηση ειναι το μελλον, για αυτο και πολλες χωρες το αλλαζουν σιγα σιγα, ειτε σου αρεσει ειτε οχι.. Το προβλημα ειναι οτι ειμαστε τόσο αργοί στον να προσμαρμοζόμαστε στα νεα δεδομένα που μέχρι τότε σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. 

Αυτο με το φαναρι στο εγραψα και πριν ειναι συχνο φαινομενο με τις μηχανες αλλα δεν ειναι αποκλειστικότητα.. 

Αν η μηχανη βαριεται μια φορα να περιμενει να δεις πως θα βαριοσουν εσυ αν οι μηχανες καθοταν η μια πισω απο την αλλη.. 

 

Ο λογος που ο ενας βριζει τον αλλον, οι 4τροχοι τους 2τροχους και αναποδα, εχει να κανει με το οτι ο καθενας θεωρει οτι αυτος ειναι τελειος και οι αλλοι οχι

Κανεις λαθος, δεν θεωρω τους 2Τ χειροτερους, απλα κανουν περισσοτερες παρανομιες επειδη τους το επιτρεπει το οχημα. Και οι νταλικες αν μπορουσαν θα καβαλαγαν πεζοδρομια, αλλα ειναι φυσικα αδυνατο.

Ο σαπιος οδηγος θα ειναι παντου σαπιος, ακομα και ως πεζος.

Το προβλημα ειναι οτι δε ξερουμε τι θελουμε, ασφαλεια η να φτασουμε 3 λεπτα νωριτερα?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Η διήθηση ειναι το μελλον, για αυτο και πολλες χωρες το αλλαζουν σιγα σιγα, ειτε σου αρεσει ειτε οχι..

Ναι

 Πιο συγκεκριμένα, μετά την λήξη της 5ετούς δοκιμαστικής περιόδου της διήθησης ως πρακτική, η Γαλλική κυβέρνηση απαγόρευσε ρητά την διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, η οποίαν πλέον τιμωρείται με πρόστιμο 130 ευρώ και 3 πόντους στο δίπλωμα του παραβάτη.
 
Η απόφαση προφανώς και δυσαρέστησε έντονα τους μοτοσυκλετιστές της χώρας, οι οποίοι πραγματοποίησαν τεράστιας έκτασης διαμαρτυρίες κατεβαίνοντας στο δρόμο κυριολεκτικά κατά χιλιάδες. Σύμφωνα με τις τοπικές πηγές, έως και 10.000 μοτοσυκλέτες κινητοποιήθηκαν το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου, ενώ περισσότερες διαμαρτυρίες έχουν προγραμματιστεί για την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι διαμαρτυρίες κύλησαν ομαλά, χωρίς επεισόδια.
 
Η απαγόρευση της διήθησης στην Γαλλία ήρθε μετά από τα αποτελέσματα της 5ετούς δοκιμαστικής περιόδου που ξεκίνησε το 2016 και έληξε τον Ιανουάριο, η οποία κατέδειξε αύξηση των ατυχημάτων κατά 12%.

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Κανεις λαθος, δεν θεωρω τους 2Τ χειροτερους, απλα κανουν περισσοτερες παρανομιες επειδη τους το επιτρεπει το οχημα.

Εδω ειναι που το χανεις.. Και τα αυτοκινητα κανουν τις ιδιες παρανομίες απλα λόγω του οτι εισαι στο ιδιο οχημα τις φιλτραρεις

 

Στη φωτογραφια ο δρομος που σου λεω. Η κοκκινη γραμμη ειναι απο που βγαινουν και που μπαινουν διότι στη μεση τωρα υπάρχουν κολωνάκια.. Τα οποια αρκετα ειναι σπασμενα απο καθυστερημενους μηχανοβιους που βαριουνται να κανουν 200 μετρα για να πανε απο το φαναρι και το κόβουν καθετα. (ΥΓ: αυτο το εκαναν αυτοκινητα και μηχανες πριν μπουν)

 

Spoiler

220946928_.PNG.ea5c19c5941cb5f5201dd93e42d23e21.PNG

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Spect~ είπε

Εδω ειναι που το χανεις.. Και τα αυτοκινητα κανουν τις ιδιες παρανομίες απλα λόγω του οτι εισαι στο ιδιο οχημα τις φιλτραρεις

 

Στη φωτογραφια ο δρομος που σου λεω. Η κοκκινη γραμμη ειναι απο που βγαινουν και που μπαινουν διότι στη μεση τωρα υπάρχουν κολωνάκια.. Τα οποια αρκετα ειναι σπασμενα απο καθυστερημενους μηχανοβιους που βαριουνται να κανουν 200 μετρα για να πανε απο το φαναρι και το κόβουν καθετα. (ΥΓ: αυτο το εκαναν αυτοκινητα και μηχανες πριν μπουν)

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

220946928_.PNG.ea5c19c5941cb5f5201dd93e42d23e21.PNG

 

Χωραει ενα αυτοκινητο να κινηθει πανω σε πεζοδρομιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ναι

 Πιο συγκεκριμένα, μετά την λήξη της 5ετούς δοκιμαστικής περιόδου της διήθησης ως πρακτική, η Γαλλική κυβέρνηση απαγόρευσε ρητά την διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, η οποίαν πλέον τιμωρείται με πρόστιμο 130 ευρώ και 3 πόντους στο δίπλωμα του παραβάτη.
 
Η απόφαση προφανώς και δυσαρέστησε έντονα τους μοτοσυκλετιστές της χώρας, οι οποίοι πραγματοποίησαν τεράστιας έκτασης διαμαρτυρίες κατεβαίνοντας στο δρόμο κυριολεκτικά κατά χιλιάδες. Σύμφωνα με τις τοπικές πηγές, έως και 10.000 μοτοσυκλέτες κινητοποιήθηκαν το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου, ενώ περισσότερες διαμαρτυρίες έχουν προγραμματιστεί για την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι διαμαρτυρίες κύλησαν ομαλά, χωρίς επεισόδια.
 
Η απαγόρευση της διήθησης στην Γαλλία ήρθε μετά από τα αποτελέσματα της 5ετούς δοκιμαστικής περιόδου που ξεκίνησε το 2016 και έληξε τον Ιανουάριο, η οποία κατέδειξε αύξηση των ατυχημάτων κατά 12%.

Αναφορά σε κείμενο

French motorcyclists’ organization FFMC (member of FEMA) has been involved in the experiment from the start and was one of the organizations that helped set up guidelines for lane splitting. Eric Thiollier, board member of FFMC, says: “The behaviour and the safety records improved significantly during the five year period of the experiment, showing that setting rules had a positive impact, although not enough to be satisfying. The increase in accidents could also be linked to the fact that more powered two-wheelers were lane splitting.

Οχι οτι μας βολευει.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Spect~ είπε

Οχι οτι μας βολευει.. 

Αυτό που έβαλες τα γράφει κάποιος σαν εσένα που είναι μέλος μιας οργάνωσης δικυκλιστών και όχι επίσημο μέλος της κυβέρνησης. Το θέμα είναι ότι τα ατυχήματα ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 12%. Αυτό όμως δε σε νοιάζει απ' ότι φαίνεται

6 λεπτά πριν, Spect~ είπε

although not enough to be satisfying.

Όχι ότι μας βολεύει

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, martyras3334 είπε

Στα διοδια σου κλεβουν την ουρα

Να μην τσουβαλιάζουμε. Αρκετοί όταν κλέβουν στην ουρά στα διόδια είναι γιατί είναι Αύγουστος, έχει 40 βαθμούς, φοράνε ολόσωμη δέρμα ΚΑΙ σημαντικότερο δε θα πληρώσουν άρα δε θα καθυστερήσουν κανέναν. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αυτό που έβαλες τα γράφει κάποιος σαν εσένα που είναι μέλος μιας οργάνωσης δικυκλιστών και όχι επίσημο μέλος της κυβέρνησης. Το θέμα είναι ότι τα ατυχήματα ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 12%. Αυτό όμως δε σε νοιάζει απ' ότι φαίνεται

Όχι ότι μας βολεύει

Επειδη διαβαζεις οτι σε συμφερει διαβασε αυτο το αρθρο που τα λεει λιγο πιο αναλυτικα.. Οι γαλλικες αρχες απλα ειπαν οτι σε 5 χρονια αυξηθηκαν τα ατυχηματα χωρια να λαβει υποψιν της την αυξηση των οχηματων στο δρομο.. 

Αν εχεις 100 οχηματα στο δρομο και εχεις 10% ατυχηματα ειναι το ιδιο με το να εχεις 1000 οχηματα στο δρομο και να εχεις 100 ατυχηματα.. Κατι το οποιο η ερευνα δεν κοιταξε καθολου και απλα υπαν 10 ατυχηματα πριν 100 τωρα αρα δεν μας κανει..

Ξεκιναει συντομα νεα ερευνα διαρκειας 3 χρονων σε ολη την Γαλλια η οποια θα λαβει υποψιν της περισσότερα δεδομενα και οχι μονο απολυτα νουμερα που απο μονα τους δεν λενε τιποτα..

https://www.revzilla.com/common-tread/lane-splitting-study-in-france-yields-unexpected-results-but-its-not-that-simple

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι οπως φαινεται ο τιτλος του θεματος στα δημοφιλη θεματα, νομιζα οτι καποιος χωρισε.

Το παπακι 100% φταιει. Αν ηθελε να προσπερασει, επρεπε να αλλαξει λωριδα, οχι να κινειται πανω σε γραμμη. Οι υπολοιπες μηχανες, ναι μεν δεν ειναι σε ευθεια, αλλα ειναι σε σειρα πανω στις λωριδες

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, aromeo είπε

Να μην τσουβαλιάζουμε. Αρκετοί όταν κλέβουν στην ουρά στα διόδια είναι γιατί είναι Αύγουστος, έχει 40 βαθμούς, φοράνε ολόσωμη δέρμα ΚΑΙ σημαντικότερο δε θα πληρώσουν άρα δε θα καθυστερήσουν κανέναν. 

Καλά, δεν είναι καθόλου τσουβάλιασμα..

Κανονικά σου κλέβουν τη σειρά ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες ή αν φοράνε ολόσωμη ή cordura.

Οι κάγκουρες που δεν πληρώνουν είναι η συντριπτική μειοψηφία και δεν ασχολούμαστε.

Από τους υπόλοιπους, αν περνάνε τις ουρές, σταματάνε στο στηθαίο ανάμεσα στις σειρές και ετοιμάζουν τα κερμάτά τους ή την κάρτα τους ώστε να φύγουν γρήγορα και κάνουν ένα ευγενικό νεύμα στο πρώτο αμάξι μπροστά τους για να μπουν ( πάρα πολλοί το κάνουν), τότε εγώ είμαι οκ.

Οι μοτοσυκλέτες γενικά στις εθνικές δεν είναι -πλέον- τόσο πολλές όσο πριν 10-15 χρόνια. Είναι σε μεγάλη ύφεση το "άθλημα"..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aromeo είπε

Να μην τσουβαλιάζουμε. Αρκετοί όταν κλέβουν στην ουρά στα διόδια είναι γιατί είναι Αύγουστος, έχει 40 βαθμούς, φοράνε ολόσωμη δέρμα ΚΑΙ σημαντικότερο δε θα πληρώσουν άρα δε θα καθυστερήσουν κανέναν. 

Ας παιρναν αυτοκινητο με AC.

Οπως ξαναγραψα πιο πανω, θελουν και τα καλα της μηχανης, και τα κακα που εχει να τα μεταφερουν στους αλλους.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...