Προς το περιεχόμενο

Δε φταίω εγώ, εσύ φταις


Nabuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Troll mode on

Έχω χαλάσει συνλικά σε € στο Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα με Αττική Οδό σχεδόν τα ίδια με αυτά που χαλάει ένα κουτί μόνο για τα διόδια, στον μισό χρόνο. Να σκάσω ήμουν όλη μέρα από τη στεναχώρια.

Troll mode off

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, dasimo είπε

Αττική οδό , κινούμαι αριστερά με ταχύτητα 140 χιλιομέτρων την ώρα, σε 1 χιλιόμετρο είναι η έξοδός μου, βγάζω φλάς δεξιά (έχω οδηγήσει σε όλη την Ευρώπη και αν βγάλεις φλάς δεξί κοκαλώνει όλος ο κόσμος) , πίσω μου λοξά ανάμεσα στα δύο ρεύματα (ημαρτον δηλαδή) υπάρχει μοτοσυκλέτα πάλι  BMW σε απόσταση 400 μέτρων. Μπάινω στήν μεσαία λουρίδα και συνεχίζω πρός την έξοδο κανονικά....περνάει αριστερά μου και μου προτάσει το μεσαίο δάκτυλο αναπτύσει ταχύτητα 200 χιλιομέτρων και φεύγει....

Ωραίος, δηλαδή ήθελες σε 20 δευτερόλεπτα να αλλάξεις τρεις λωρίδες
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Nabuko είπε

η νοοτροπία του δικυκλιστή ήταν χαρακτηριστική

Οχι,η νοοτροπια του ελληναρα ηταν χαρακτηριστικη,μην τον βαζεις αναμεσα μας,γιατι δεν ανηκει.

Μην το κανουμε το θεμα μπ*****λο ομως .



 

 

 

Spoiler

Και εγω σημερα ειχα παρει το αμαξι να κουβαλησω κατι κουτες,ενω ειμαι φανατικος διτροχος.

Στο φαναρι αφηνω συμπλεκτη να ξεκινησω και μου κανει σφηνα αναμεσα απο εμενα και τον αριστερα μου ενα πατσαβουρι ντελιβερας με mate 50,και οχι μονο κανει σφηνα αλλα μου βγαινει και μπροστα.
Οταν εφαγε τις κορνες,μου εκανε και το κλασσικο νοημα " τι θες ρε ".

Ειναι και συναδελφος,αλλα αν τον πετυχω με το παπι θα το συζητησουμε καλυτερα. 

 

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ατύχημα έγινε γιατί ο τύπος ήταν κακός μαθητής στην φυσική και το πληρώνει. Την προσπέραση που πήγε να κάνει σίγουρα την έχει κάνει άπειρες φορές με την διαφορά ότι ήταν μόνος στο παπί. Αυτή την φορά είχε και εκατό κιλά επιπλέον να αλλάζουν την συμπεριφορά του παπιού, πράγμα που δεν έλαβε σοβαρά υπόψην με αποτέλεσμα το πείραμα να έχει άλλη κατάληξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Όχι φίλε μου πρώτα ελέγχεις και μετά ενημερώνεις για την πρόθεσή σου ,σιγά μην διακτινιστούμε επειδή άναψες δεξί φλας.

εννοείται φίλε μου ότι ελέγχω.....ελέγχω και προσέχω πάντα ακόμη και αυτούς που είναι ανάμεσα σε δύο λωρίδες γιατί έτσι τους αρέσει...

6 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Ωραίος, δηλαδή ήθελες σε 20 δευτερόλεπτα να αλλάξεις τρεις λωρίδες
 

ναι....σωστά...με 140 χλμ την ώρα συνεπάγεται ότι κάνω 26 δευτερόλεπτα να φτάσω στο χιλιόμετρο....και βέβαια στρίβω την έξοδο με 140 χιλιόμετρα και βγαίνω στην Πεντέλης  με 140 χιλιόμετρα (αν οδηγάω μηχανή). οπότε επειδή οδηγάω αυτοκίνητο είμαι με 140 στην αριστερή , βγαίνω μεσαία λωρίδα (κόβω ταχύτητα), ελέγχω δεξιά μου ξαναβγαίνω (κόβω ταχύτητα) και σε περίπου 35 δευτερόλεπτα είμαι με 70 χιλιόμετρα στην έξοδο (αν με αφήσουν οι μηχανές και όλοι οι κάγκουρες που προσπερνούν από δεξιά) για να βγω στο φανάρι της Πεντέλης (σαν άνθρωπος που λέει ο πατέρας μου). Αλλά στο Ελλαδιστάν θα σε μουντζώσουν και θα σου κλείσουν τον δρόμο όλοι όσοι θεωρούν ότι μπορείς να προσπερνάς από δεξιά γιατί πλέρωκες 2.80 και πως να το κάνουμε καούμε έχουμε εργαλείο.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
20 λεπτά πριν, dasimo είπε

εννοείται φίλε μου ότι ελέγχω.....ελέγχω και προσέχω πάντα ακόμη και αυτούς που είναι ανάμεσα σε δύο λωρίδες γιατί έτσι τους αρέσει...

ναι....σωστά...με 140 χλμ την ώρα συνεπάγεται ότι κάνω 26 δευτερόλεπτα να φτάσω στο χιλιόμετρο....και βέβαια στρίβω την έξοδο με 140 χιλιόμετρα και βγαίνω στην Πεντέλης  με 140 χιλιόμετρα (αν οδηγάω μηχανή). οπότε επειδή οδηγάω αυτοκίνητο είμαι με 140 στην αριστερή , βγαίνω μεσαία λωρίδα (κόβω ταχύτητα), ελέγχω δεξιά μου ξαναβγαίνω (κόβω ταχύτητα) και σε περίπου 35 δευτερόλεπτα είμαι με 70 χιλιόμετρα στην έξοδο (αν με αφήσουν οι μηχανές και όλοι οι κάγκουρες που προσπερνούν από δεξιά) για να βγω στο φανάρι της Πεντέλης (σαν άνθρωπος που λέει ο πατέρας μου). Αλλά στο Ελλαδιστάν θα σε μουντζώσουν και θα σου κλείσουν τον δρόμο όλοι όσοι θεωρούν ότι μπορείς να προσπερνάς από δεξιά γιατί πλέρωκες 2.80 και πως να το κάνουμε καούμε έχουμε εργαλείο.....

Οταν εισαι στην αριστερη λωρίδα και καποιος στην δεξια σου λωρίδα παει πιο γρήγορα απο σένα δεν ειναι προσπέραση, μην το μπερδευεις. 

Τα ντελιβερι ειναι με διαφορα οι χειρότεροι 2τροχοι οδηγοι μαζι με τους ταριφες που ειναι οι χειροτεροι 4τροχοι.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Οταν εισαι στην αριστερη λωρίδα και καποιος στην δεξια σου λωρίδα παει πιο γρήγορα απο σένα δεν ειναι προσπέραση, μην το μπερδευεις. 

Τα ντελιβερι ειναι με διαφορα οι χειρότεροι 2τροχοι οδηγοι μαζι με τους ταριφες που ειναι οι χειροτεροι 4τροχοι.

το πρώτο ισχύει σύμφωνα με τον ΚΟΚ μόνο εάν ακολουθεί έξοδος και έχει βγάλει φλας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Δεν ξερω αν ειρωνευεσαι, αλλα εχω κερδισει υποθεση τρακαρισματος ετσι.

Μπράβο σου τύπε...Καλή συνέχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, dasimo είπε

το πρώτο ισχύει σύμφωνα με τον ΚΟΚ μόνο εάν ακολουθεί έξοδος και έχει βγάλει φλας 

Δηλαδη, αν στην Αττικη οδο εισαι εσυ Αριστερα με 80 και εγω δεξια σου με 90 θα πρεπει να κοψω για να μην σου κανω "προσπεραση"? 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναβω φλασ για δεξια, ΠΕΡΙΜΕΝΩ μερικα δευτερολεπτα ΠΟΤΕ δεν στριβεις με την μια, παντα κοιταζοντας περιμενωντας καθρεπτες και πισω, ξαναπεριμενω να με δουν ολοι ακομα και ο μηχανακιας που κανει σλαλομ στις λωριδες, σιγα σιγα στριβω το τιμονι και ξεκιναω, παντα κοιταζωντας, διαδικασια ναι ισως 20 δευτερολεπτα να αλλάξω λωρίδα για να μην σκωτωσω τους ηλιθιους.

Αλλα ο πιο ηλιθιος ειναι αυτος που την ωρα που εσυ ξεκινας να αλλαζεις λωριδα και ΠΡΙΝ ΚΑΝ μπεις στην αλλη καποιος εχει ερθει ηδη στην θεση σου με αποτελεσμα εαν εσυ πρεπει να γυρισεις πισω γιατι καποιο μηχανακι θυμηθηκε οτι παει με 90 αρα δεν θα κοψει για να κανεις εσυ την αλλαγη τοτε τον εχεις φαει. Οταν καποιος αλλαζει λωριδα ΠΟΤΕ μου δεν παταω γκαζι να φτασω στην θεση του δινω μερικα δευτερολεπτα να "σταθεροποιηθει" εκει μην τυχον και χρειαζετε να γυρισει πισω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, dchatz είπε

 

Με την καμία 5%. οι μηχανές σε αυτοκινητοδρόμους ειναι λιγότερο απο το 1%. Γενικά, μια χαρά προστασία έχουν οι μηχανές. Η κυρια προστασία τους είναι οι μπάρες σκυροδέματος στην μέση.

Οι διπλές μπάρες μπαίνουν συνήθως σε απότομες στροφές όπου ο οδηγός ίσως χάσει τον έλεγχο.

11 ώρες πριν, dasimo είπε

 

 

Ποτε επιτέλους θα μάθετε οτι οι λωριδες αριστερά σας είναι μόνο για προσπέραση κ τπτ άλλο. 

Εφόσον δεν υπάρχει στην λωρίδα 1 όριο ταχύτητας μικρότερο από απο την λωρίδα 2,3 κτλπ θα πρέπει να κινείσαι στην λωρίδα 1 κ αν βρεις προπορευόμενο αμάξι με μικρότερη ταχύτητα βγαίνεις αριστερά στην λωρίδα 2, το προσπερνας κ μετά ξαναγυρνας στην λωρίδα 1.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, dasimo είπε

 Δυστυχώς υπάρχει ένας άγραφος εμφύλιος ανάμεσα σε αυτοκινητιστές και μοτοκυκλιστές στήν χώρα μας.....Θα μιλήσω απο την θέση του 1ου....... Οδηγοί μηχανών 1000+ κυβικά  αποκτούν την μηχανή των ονείρων τους αλλα το σύνδρομο του παπιού δεν λέει να φύγει απο πάνω τους...

Απο δεξιά σε δεξιόστροφη στροφή , έχεις βγάλει φλάς να στρίψεις προβλεπόμενα και δεξιά σου σκάει το μεγαθήριο BMW K1 και βάζει το χέρι μέσα απο το ανοικτό παράθυρο να μουτζώσει.....

Αττική οδό , κινούμαι αριστερά με ταχύτητα 140 χιλιομέτρων την ώρα, σε 1 χιλιόμετρο είναι η έξοδός μου, βγάζω φλάς δεξιά (έχω οδηγήσει σε όλη την Ευρώπη και αν βγάλεις φλάς δεξί κοκαλώνει όλος ο κόσμος) , πίσω μου λοξά ανάμεσα στα δύο ρεύματα (ημαρτον δηλαδή) υπάρχει μοτοσυκλέτα πάλι  BMW σε απόσταση 400 μέτρων. Μπάινω στήν μεσαία λουρίδα και συνεχίζω πρός την έξοδο κανονικά....περνάει αριστερά μου και μου προτάσει το μεσαίο δάκτυλο αναπτύσει ταχύτητα 200 χιλιομέτρων και φεύγει....

Δυστυχώς....δεν περιμένω οδική παιδεία απο την απεγνωσμένη μαμα που οδηγάει Daihatsu Matiz και τρέχει να προλάβει το σχολικο κουδούνι αλλα απο οδηγούς σοβαρών δικύκλων έχω την απαίτηση της σοβαρότητας, της συνειδητότητας του όγκου του οχήματος που οδηγούν και πάνω απο ολα να αποτελούν το φωτεινό παράδειγμα στον δρόμο. Σε όλο τον κόσμο οι δικυκλιστές θεωρούνται οι πλέον υπεύθυνοι οδηγοί και παραδείγματα πρός μίμηση (στην συμπεριφορά, στήν ένδυση, στο κράνος) στην Ελλάδα όμως μας κατατρέχει το σύνδρομο του παπιού με την Sebring (μπορεί να φταίει οτι οδηγαω Mercedes.....τι να πώ....)

 

Σιγα Ελληναρα που εχεις οδηγήσει και Ευρωπη!!!

1ον η Αττική οδος δεν εχει οριο 140χλμ

2ον η αριστερη λωριδα ειναι για προσπεραση όχι να πηγαινεις με υψηλη ταχυτητα 

3ον βγαζω φλας για να στρίψω και εχω προταιρεοτητα δεν ισχύει ούτε σε Αφρικανικη χωρα!!!!!

4ον να μας πεις που κυκλοφορείς και τις ωρες για να αποφευγουμε τις περιοχες!!!!!

3 ώρες πριν, dasimo είπε

εννοείται φίλε μου ότι ελέγχω.....ελέγχω και προσέχω πάντα ακόμη και αυτούς που είναι ανάμεσα σε δύο λωρίδες γιατί έτσι τους αρέσει...

ναι....σωστά...με 140 χλμ την ώρα συνεπάγεται ότι κάνω 26 δευτερόλεπτα να φτάσω στο χιλιόμετρο....και βέβαια στρίβω την έξοδο με 140 χιλιόμετρα και βγαίνω στην Πεντέλης  με 140 χιλιόμετρα (αν οδηγάω μηχανή). οπότε επειδή οδηγάω αυτοκίνητο είμαι με 140 στην αριστερή , βγαίνω μεσαία λωρίδα (κόβω ταχύτητα), ελέγχω δεξιά μου ξαναβγαίνω (κόβω ταχύτητα) και σε περίπου 35 δευτερόλεπτα είμαι με 70 χιλιόμετρα στην έξοδο (αν με αφήσουν οι μηχανές και όλοι οι κάγκουρες που προσπερνούν από δεξιά) για να βγω στο φανάρι της Πεντέλης (σαν άνθρωπος που λέει ο πατέρας μου). Αλλά στο Ελλαδιστάν θα σε μουντζώσουν και θα σου κλείσουν τον δρόμο όλοι όσοι θεωρούν ότι μπορείς να προσπερνάς από δεξιά γιατί πλέρωκες 2.80 και πως να το κάνουμε καούμε έχουμε εργαλείο.....

Τι λες πραγματικα επικοινωνεις με τον εγκεφαλο!!!! σε οποιαδηποτε χωρα του εξωτερικού θα σου ειχαν παρει το διπλωμα!!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Σιγα Ελληναρα που εχεις οδηγήσει και Ευρωπη!!!

1ον η Αττική οδος δεν εχει οριο 140χλμ

2ον η αριστερη λωριδα ειναι για προσπεραση όχι να πηγαινεις με υψηλη ταχυτητα 

3ον βγαζω φλας για να στρίψω και εχω προταιρεοτητα δεν ισχύει ούτε σε Αφρικανικη χωρα!!!!!

4ον να μας πεις που κυκλοφορείς και τις ωρες για να αποφευγουμε τις περιοχες!!!!!

Τι λες πραγματικα επικοινωνεις με τον εγκεφαλο!!!! σε οποιαδηποτε χωρα του εξωτερικού θα σου ειχαν παρει το διπλωμα!!!!

Αν οδηγείς σε εκλιπαρώ να σταματήσεις για το καλό του κοινωνικού συνόλου

 

1ον η Α.Ο έχει σε σημεία όριο 130 χλμ το οποίο συνεπάγεται μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα 130 +10% (λόγω κοντέρ) =143 χιλιόμετρα. τα 140 κοντέρ σημαίνουν συνήθως 135 χλμ.

 

2ον σύμφωνα.ω απόλυτα, ας πούμε λοιπόν ότι είχα μόλις προσπεράσει πριν 500 μέτρα κάποιον και δεν έβγαινα σε έξοδο, το ότι έχω βγάλει φλας σημαίνει ότι δεν θα με αφήσεις μόλις τώρα που σε προσπέρασα ? Τι είναι αυτά που λες  ?

 3ον Σε αφρικανική χώρα δεν ισχύει , αλλά ισχύει ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ Ευρωπαϊκές (δες την φωτογραφία που σου απαντάει όλες τις ερωτήσεις) 

 

4ον σου αντιστρέφω εγώ το ερώτημα όπως και όλοι οι σώφρονες ανθρωποι

 

Screenshot 2021-05-13 at 10.34.12 AM.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ξανά και ξανά το βίντεο και ότι να ναι. Ακόμα και παπάκια στην τέρμα αριστερά λωρίδα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας! Σχεδόν όλοι με τα δίκυκλα στο βίντεο παρανομούν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...