Προς το περιεχόμενο

Η τεχνολογία DirectStorage του Xbox Series X θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερους υπολογιστές


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η γρήγορη φόρτωση δεν θα είναι χαρακτηριστικό μόνο του Xbox αλλά και των PC.

Ήταν ήδη γνωστό ότι η Microsoft σχεδιάζει να φέρει την τεχνολογία DirectStorage σε υπολογιστές με Windows 10 αλλά πρόσφατα μάθαμε και το πώς θα λειτουργεί στους υπολογιστές. Λέγεται μάλιστα ότι θα υποστηρίζονται NVMe SSD δίσκοι PCIe 3.0 μαζί με κάρτες γραφικών DX12.

Η τεχνολογία DirectStorage είναι ένα API που βελτιστοποιεί τη λειτουργία μεταξύ της κάρτας γραφικών και του χώρου αποθήκευσης, ώστε η συνολική απόδοση και φυσικά οι χρόνοι φόρτωσης  να είναι βελτιωμένοι. Προφανώς, η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας είναι μία πιο περίπλοκη διαδικασία για τα PC καθώς η Microsoft για να τη φέρει στο Xbox εργάστηκε πάνω σε ένα μικρό αριθμό υποσυστημάτων, ενώ στους υπολογιστές τα εξαρτήματα είναι πολύ περισσότερα.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα PC Gamer, χρήστης του Reddit δημοσίευσε μία παρουσίαση της Microsoft από το συνέδριο Game Stack Live 2021, στην οποία επισημαίνεται πως όσοι έχουν στην κατοχή τους δίσκο NVMe SSD PCIe 3.0 θα μπορούν να ενεργοποιήσουν την τεχνολογία DirectStorage όταν αυτή γίνει διαθέσιμη στα PC. Αυτό είναι σημαντικό καθώς δεν έχουν πολλοί χρήστες τελευταίας γενιάς δίσκους PCIe 4.0.

Ουσιαστικά, αυτό είναι και η επιβεβαίωση ότι περισσότεροι χρήστες θα εκμεταλλευτούν τα οφέλη της τεχνολογίας DirectStorage, με την κυκλοφορία να έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2021. Στα παιχνίδια που θα υποστηρίζουν την τεχνολογία, λέγεται πως η διαφορά θα είναι αισθητή. Η Microsoft δήλωσε πως θα ξεκινήσει μία δοκιμαστική περίοδος για προγραμματιστές κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι.

Και όπως επισημάνθηκε και στην αρχή, σύμφωνα με τη Microsoft, όλες οι κάρτες γραφικών DX12 θα είναι συμβατές με την τεχνολογία DirectStorage, αν και οι DX12 Ultimate GPU (RTX 2000, RTX 3000, RX 6000) αναμένεται να προσφέρουν μία καλύτερη εμπειρία.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κανένα leak -ίσως πρόωρη πληροφόρηση από κάποιον που έκανε register στην σελίδα του Game Stack.

Όλες οι παρουσιάσεις του Game Stack είναι από τις 21/4 στην σελίδα του μετά που τελείωσε:

https://www.youtube.com/c/MSFTGameStack/playlists?view=50&sort=dd&shelf_id=1

Η εν λόγω είναι αυτή:

 

Επίσης δεν μου κάνει εντύπωση ότι υποστηρίζονται και pci-e Gen 3, μιας και ο δίσκος του/των Series είναι pci-e gen 4x2 και έχει το ίδιο bandwidth με ένα pci-e gen 3 x4.

Τα advanced features όμως (SFS?), όντως όμως, όπως φαίνεται θα είναι για DirectΧ12-U compliant κάρτες. Κατά τα άλλα υποστηρίζονται κάρτες τόσο παλιές όσο και η σειρά 7000 της AMD και η αντίστοιχη της Nvidia/Intel κτλ..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή δεν θα υποστηρίζει PCIe 4.0 δίσκους απο την αρχή; Δηλαδή αν κάποιος έχει pcie 4.0 πρέπει να τον βάλει σε 3.0 για να δουλέψει ;  Ή κατάλαβα λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το SSD streaming ομως που προσφερει το PS5, παραμενει η καλυτερη τεχνολογια σε αυτο το κομματι, και θα γινει το baseline για τουλαχιστον δυο γενιες παιχνιδιων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, KilliK είπε

το SSD streaming ομως που προσφερει το PS5, παραμενει η καλυτερη τεχνολογια σε αυτο το κομματι, και θα γινει το baseline για τουλαχιστον δυο γενιες παιχνιδιων.

To XVA - Sampler Feedback Streaming δεν είναι απλά περί loading times - και σε τελική για ποιο ssd streaming μιλάς?

Έχεις κάποιο απτό παράδειγμα? Γιατί σε loading times σε πάρα πολλές περιπτώσεις το xbox φορτώνει πολύ πιο γρήγορα από το PS5.

Ή είδες κάποια spec sheet και έβγαλες συμπέρασμα?

Και σε τελική που αναφέρθηκε το playstation και βρήκες ευκαιρία να το αναφέρεις?

Επεξ/σία από Curator
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Curator είπε

To XVA - Sampler Feedback Streaming δεν είναι απλά περί loading times - και σε τελική για ποιο ssd streaming μιλάς?

Έχεις κάποιο απτό παράδειγμα? Γιατί σε loading times σε πάρα πολλές περιπτώσεις το xbox φορτώνει πολύ πιο γρήγορα από το PS5.

Ή είδες κάποια spec sheet και έβγαλες συμπέρασμα?

Και σε τελική που αναφέρθηκε το playstation και βρήκες ευκαιρία να το αναφέρεις?

Όπως τα λες είναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθεί να χτυπήσει το ssd streaming του ps5, ΑΛΛΑ στην περίπτωση του ps5, τα data πάνε κατευθείαν από τον ssd στην vga, ενώ στη δική του περνάνε πρώτα από τη cpu άρα latency.

 
Ούτε στον ύπνο της...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Curator είπε

To XVA - Sampler Feedback Streaming δεν είναι απλά περί loading times - και σε τελική για ποιο ssd streaming μιλάς?

Έχεις κάποιο απτό παράδειγμα? Γιατί σε loading times σε πάρα πολλές περιπτώσεις το xbox φορτώνει πολύ πιο γρήγορα από το PS5.

Ή είδες κάποια spec sheet και έβγαλες συμπέρασμα?

Και σε τελική που αναφέρθηκε το playstation και βρήκες ευκαιρία να το αναφέρεις?

ολοκληρο demo εχει βγει με αυτη την τεχνολογια. και δεν εχει να κανει με το loading time, που ειναι και η ουσιωδης διαφορα.

 

Επεξ/σία από KilliK
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, KilliK είπε

ολοκληρο demo εχει βγει με αυτη την τεχνολογια. και δεν εχει να κανει με το loading time, που ειναι και η ουσιωδης διαφορα.

 

 

Άντε πάλι - η Unreal δουλεύει μέχρι και σε κινητό και εσύ νομίζεις ότι αυτό που είδες είναι feature του PS5.

Δεν πρόκειται να σε πείσω σε ότι δεις - αλλά θα το δεις στο μέλλον.

Όλο το νόημα του Direct Storage και η υλοποίηση του XVA-SFS στο xbox αλλά και στο ps5 είναι να σώσουν -γλυτώσουν χρήματα από την πανάκριβη πλέον GDDRxx

 

image.png.e25c29d22fa2fda6ef6d6f3161f9c9a0.png

και εδώ που τα λέμε το SFS είναι πολύ πιο advanced από τα 6-12 πόσα έχει nand banks το PS5.... Αλλού στοχεύει και όχι απλά σε γρήγορο decompression και loading.

Δες το βίντεο και μιλάμε.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nitroc είπε

Δηλαδή δεν θα υποστηρίζει PCIe 4.0 δίσκους απο την αρχή; Δηλαδή αν κάποιος έχει pcie 4.0 πρέπει να τον βάλει σε 3.0 για να δουλέψει ;  Ή κατάλαβα λάθος;

Το minimum θα είναι το PCIe 3.0. Θα παίζει κανονικά σε 4.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Το minimum θα είναι το PCIe 3.0. Θα παίζει κανονικά σε 4.

Όπως έγραψα παραπάνω pci-e gen 3 x4 έχει ίδιο bandwidth με pcie gen 4 x2. Περισσότερο ρόλο θα παίξουν chipsets όπως τα τελευταία της AMD που έχουν slot απευθείας στην CPU αν και το όλο feature του direct storage είναι, θεωρητικά, gpu feature.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...