Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Το Cyberpunk 2077 απέφερε εκατομμύρια έσοδα στη CD Projekt RED παρά την πολιτική επιστροφών


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και είναι επισήμως το παιχνίδι με το καλύτερο ντεμπούτο της εταιρείας μέχρι τώρα

Έσοδα και πωλήσεις ρεκόρ είχε η CD Projekt RED για το οικονομικό έτος του 2020, χάρη στο Cyberpunk 2077, παρά τα προβλήματα που προέκυψαν κατά την κυκλοφορία του. Όπως δημοσίευσε η Πολωνική εταιρεία, τα έσοδα από πωλήσεις ανέρχονται σε 2,14 δισεκατομμύρια Ζλότι (περίπου 470 εκατομμύρια ευρώ), που είναι τέσσερις φορές τα έσοδα του 2019. Σε αυτό ευθύνεται κυρίως το Cyberpunk 2077, το οποίο πούλησε 13,7 εκατομμύρια αντίτυπα μέχρι το τέλος του 2020, κάτι που το καθιστά το καλύτερο παιχνίδι της εταιρείας (όσον αφορά πωλήσεις).

Το πολυαναμενόμενο RPG ήταν εύκολα αυτό που το κοινό περίμενε πως και πως από την κυκλοφορία του Witcher 3. Παρά τα θετικά review όμως, οι παίκτες αντιμετώπισαν πάρα πολλά προβλήματα σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά ακόμα περισσότερο στις εκδόσεις κονσολών. Η Sony προχώρησε στην αφαίρεση του τίτλου από το PlayStation Store, χωρίς να έχει επιστρέψει ακόμη και να επιστρέφει χρήματα σε όσους χρήστες το ζήτησαν. Κάτι παρόμοιο έκανε και η Microsoft, χωρίς όμως να αφαιρεί το παιχνίδι από το ψηφιακό της κατάστημα, αλλά επιστρέφοντας χρήματα σε παίκτες.

Οι επιστροφές αυτές όμως δεν φαίνεται να επηρέασαν αρνητικά τα οικονομικά αποτελέσματα της CD Projekt RED, καθώς από τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν φαίνεται πως η εταιρεία ξόδεψε 8,8 εκ. ευρώ σε επιστροφές χρημάτων μέσω ψηφιακών και φυσικών καταστημάτων, όπως και 1,85 εκ. ευρώ μέσω της δικής της σελίδας "Help me Refund". Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 215,000 επιστροφές, περίπου 1,6% των πωλήσεων. Η CDPR επίσης προβλέπει απώλεια 31,7 εκ. ευρώ σε επιπλέον επιστροφές, περιλαμβάνοντας και την έλλειψη του τίτλου από το PS Store.

Σε γενικές γραμμές όμως, τα παραπάνω 42,35 εκ. ευρώ δεν είναι τόσο μεγάλο ποσό, ειδικά σε σύγκριση με τις συνολικές πωλήσεις του τίτλου. Παρόλα αυτά οι μετοχές σημείωσαν πτώση μετά την ανακοίνωση των προγραμμάτων επιστροφής κι ακόμη δεν σημειώθηκε άνοδος της αξίας. Τέλος, μεγάλη αύξηση πωλήσεων είχε και το Witcher 3 με την δεύτερη καλύτερη χρονιά από την κυκλοφορία του, ξεπερνώντας τις 30 εκατομμύρια πωλήσεις μέσα στο 2020.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 40
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιχνιδάρα ,όσοι δεν τους άρεσε να πάνε να παίξουν το last of us 2 που το εβγαλαν διαμάντι.

Μουφα game δεν δικαιολογεί με τίποτα τα τόσα χρόνια development

Εμένα πάντως μ άρεσε

Να ναι καλά να βγάζουνε τέτοιες "παιχνιδαρες" (δηλωμένες από το 2012) και πάνω απ'όλα με τις προπαραγγελιες ο κόσμος να τους στηρίζει. Το είπαν τα παληκάρια θα αρχίσουμε να φερομαστε καλύτερα στους εργαζόμενους μας από εδώ και πέρα (που φάγανε σφαλιάρα με τις επιστροφές).

Όλα καλά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο υψηλος αριθμος πωλησεων  δεν ειναι εκπληξη, απεναντιας εκει αποσκοπουσε και η ολη παραπλανητικη καμπανια της CDPR. Εξασφαλιση τεραστιου αριθμου προπωλησεων μεσω hype και καταστολη της πραγματικη καταστασης του παιχνιδιου μεχρι της τελικης κυκλοφοριας.

Ναι μεν κερδισε αμυθητα ποσα με την απατη αυτου του παιχνιδιου, αλλα το μακροπροθεσμο κοστος για την επιχειρηση θαναι μαλλον σοβαροτερο. Περα απο την πτωση της χρηματηστηριακης αξιας, εχει υποστει τεραστια ζημια το κυρος και το brand της. Η αγαπημενη των παικτων εταιρεια με τις φιλικες προς τον καταναλωτη πολιτικες της, εχει γινει πλεον μισητη. Πολυς κοσμος πλεον δεν θα κατσει να ασχοληθει με το multiplayer mode ενος απογοητευτικου παιχνιδιου, κατι που ισοδυναμει σε μεγαλα διαφυγοντα κερδη. Το υπερεπιτυχημενο Rockstar μοντελο που σχεδιαζε να ακολουθησει εχει αποτυχει ηδη και μαλλον δεν θα εφαρμοστει ποτε. Ενα Witcher 4 θα ανετρεπε την κακη εικονα της, αλλα αυτο θα παρει χρονια μεχρι να ερθει, και ακομη και τοτε η καχυποψια και η ελλειψη ενθουσιασμου ισως περιορισει τα πραγματικα κερδη που θα ειχε σε καθε αλλη περιπτωση.

ενολιγοις, μετα απο αυτο το πρωτοφανες φιασκο, η CDPR πρεπει να κατσει να κατω, να κανει την αυτοναναλυση της και να βρει την απαντηση στο ερωτημα:

Was it worth it?

 

  • Like 9
  • Haha 2
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
6 minutes ago, KilliK said:

Πολυς κοσμος πλεον δεν θα κατσει να ασχοληθει με το multiplayer mode ενος απογοητευτικου παιχνιδιου, κατι που ισοδυναμει σε μεγαλα διαφυγοντα κερδη.

Γιατί νομίζω ότι έχει βγει ανακοίνωση ακύρωσής του?

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, KilliK είπε

Ο υψηλος αριθμος πωλησεων  δεν ειναι εκπληξη, απεναντιας εκει αποσκοπουσε και η ολη παραπλανητικη καμπανια της CDPR. Εξασφαλιση τεραστιου αριθμου προπωλησεων μεσω hype και καταστολη της πραγματικη καταστασης του παιχνιδιου μεχρι της τελικης κυκλοφοριας.

Ναι μεν κερδισε αμυθητα ποσα με την απατη αυτου του παιχνιδιου, αλλα το μακροπροθεσμο κοστος για την επιχειρηση θαναι μαλλον σοβαροτερο. Περα απο την πτωση της χρηματηστηριακης αξιας, εχει υποστει τεραστια ζημια το κυρος και το brand της. Η αγαπημενη των παικτων εταιρεια με τις φιλικες προς τον καταναλωτη πολιτικες της, εχει γινει πλεον μισητη. Πολυς κοσμος πλεον δεν θα κατσει να ασχοληθει με το multiplayer mode ενος απογοητευτικου παιχνιδιου, κατι που ισοδυναμει σε μεγαλα διαφυγοντα κερδη. Το υπερεπιτυχημενο Rockstar μοντελο που σχεδιαζε να ακολουθησει εχει αποτυχει ηδη και μαλλον δεν θα εφαρμοστει ποτε. Ενα Witcher 4 θα ανετρεπε την κακη εικονα της, αλλα αυτο θα παρει χρονια μεχρι να ερθει, και ακομη και τοτε η καχυποψια και η ελλειψη ενθουσιασμου ισως περιορισει τα πραγματικα κερδη που θα ειχε σε καθε αλλη περιπτωση.

ενολιγοις, μετα απο αυτο το πρωτοφανες φιασκο, η CDPR πρεπει να κατσει να κατω, να κανει την αυτοναναλυση της και να βρει την απαντηση στο ερωτημα:

Was it worth it?

Σωστα τα λες αλλα ετσι οπως εχουν τα πραγματα με τις λιγοστες «καλες» κυκλοφοριες ο κοσμος δεν εχει που να διοχετευσει τα λεφτα του οποτε παλι θα τα σκασει κι ας εχει κανει ματσακονιες η οποια cd project στο παρελθον. Με αλλα λογια, οτι και να γινει θα ειναι μονιμως κερδισμενοι (βλεπε outriders με τα 50 bugs με τις πλατφορμες να κανουν refund με τα χιλια ζορια).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Hype για το παιχνίδι ηταν τόσο τεράστιο που δεν μπορούσε να δικαιωθεί ακόμη και αν βγαζανε το καλύτερο παιχνίδι ολων των εποχών.

Πόσο μάλλον αυτό που τελικά παρουσίασαν.

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
47 λεπτά πριν, KilliK είπε

Ο υψηλος αριθμος πωλησεων  δεν ειναι εκπληξη, απεναντιας εκει αποσκοπουσε και η ολη παραπλανητικη καμπανια της CDPR. Εξασφαλιση τεραστιου αριθμου προπωλησεων μεσω hype και καταστολη της πραγματικη καταστασης του παιχνιδιου μεχρι της τελικης κυκλοφοριας.

Ναι μεν κερδισε αμυθητα ποσα με την απατη αυτου του παιχνιδιου, αλλα το μακροπροθεσμο κοστος για την επιχειρηση θαναι μαλλον σοβαροτερο. Περα απο την πτωση της χρηματηστηριακης αξιας, εχει υποστει τεραστια ζημια το κυρος και το brand της. Η αγαπημενη των παικτων εταιρεια με τις φιλικες προς τον καταναλωτη πολιτικες της, εχει γινει πλεον μισητη. Πολυς κοσμος πλεον δεν θα κατσει να ασχοληθει με το multiplayer mode ενος απογοητευτικου παιχνιδιου, κατι που ισοδυναμει σε μεγαλα διαφυγοντα κερδη. Το υπερεπιτυχημενο Rockstar μοντελο που σχεδιαζε να ακολουθησει εχει αποτυχει ηδη και μαλλον δεν θα εφαρμοστει ποτε. Ενα Witcher 4 θα ανετρεπε την κακη εικονα της, αλλα αυτο θα παρει χρονια μεχρι να ερθει, και ακομη και τοτε η καχυποψια και η ελλειψη ενθουσιασμου ισως περιορισει τα πραγματικα κερδη που θα ειχε σε καθε αλλη περιπτωση.

ενολιγοις, μετα απο αυτο το πρωτοφανες φιασκο, η CDPR πρεπει να κατσει να κατω, να κανει την αυτοναναλυση της και να βρει την απαντηση στο ερωτημα:

Was it worth it?

 

Cool fantasy book, would read part 2.

10/10

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, θα πω και εγώ την γνώμη μου. Μου άρεσε πολύ ως παιχνίδι, πολύ καλή εμπειρία. Η αλήθεια είναι πως κάποια σημεία του ήταν ξεκάθαρα μισοτελειωμένα, με το χειρότερο από όλα την φυσική. Σαν εμπειρία όμως από τις καλύτερες τα τελευταία χρόνια. Άξιζε τα λεφτά του.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρεία έχει τελειώσει βασικά..

1 ώρα πριν, jerry banana είπε

Παιχνιδάρα ,όσοι δεν τους άρεσε να πάνε να παίξουν το last of us 2 που το εβγαλαν διαμάντι.

Το ίδιο και η naughty 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Yeroplatanos είπε

Το Hype για το παιχνίδι ηταν τόσο τεράστιο που δεν μπορούσε να δικαιωθεί ακόμη και αν βγαζανε το καλύτερο παιχνίδι ολων των εποχών.

Πόσο μάλλον αυτό που τελικά παρουσίασαν.

Και το RDR2 πάντως που θεωρώ ότι είχε εξίσου τεράστιο hype μια χαρά δικαίωσε όσους το αγόρασαν.

  • Like 9
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.