Προς το περιεχόμενο

Seat Cupra προβλήματα.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας. Θελω να αγορασω ένα αυτοκίνητο που να έχει λιγο γκαζακι και ένα από αυτά που μου αρέσουν αρκετα είναι τα Cupra. Η γενικη ερωτηση είναι εάν καποιος γνωρίζει την αξιοπιστια τους, αν κάποιος έχει κιόλας θα με βοηθούσε πολύ. Ακούω πολλά στο "μην το πάρεις, είναι dsg θα βγάλει προβλημα" κτλπ. Η ειδικη ερώτηση είναι πως έχω δει ένα του 2011 αλλά στα 130.000 χλμ. Είναι απαγορευτικά τα χιλιόμετρα αυτά για το συγκεκριμένο αμάξι?

Επεξ/σία από GeoLiberta
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, GeoLiberta είπε

Καλησπερα σας. Θελω να αγορασω ένα αυτοκίνητο που να έχει λιγο γκαζακι και ένα από αυτά που μου αρέσουν αρκετα είναι τα Cupra. Η γενικη ερωτηση είναι εάν καποιος γνωρίζει την αξιοπιστια τους, αν κάποιος έχει κιόλας θα με βοηθούσε πολύ. Ακούω πολλά στο "μην το πάρεις, είναι dsg θα βγάλει προβλημα" κτλπ. Η ειδικη ερώτηση είναι πως έχω δει ένα του 2011 αλλά στα 130.000 χλμ. Είναι απαγορευτικά τα χιλιόμετρα αυτά για το συγκεκριμένο αμάξι?

Κατ αρχήν δεν μας λες αν πρόκειται για Λεόν ή Ίμπιζα. Για να λες λίγο γκαζακι θα υποθέσω ότι μιλάς για το Ίμπιζα το 14αρι με τα 180 άλογα που βγαίνει μόνο dsg.

Η αλήθεια είναι ότι τα 14αρια πονανε λόγο του dsg με κωδικό dq200 αν θυμάμαι καλά το οποίο είναι 7αρι και ξηρού τύπου. Κατά πάσα πιθανότητα κάτι θα βγάλει. Αν έχει αλλάξει mechatronic έχεις καλές πιθανότητες να μην έχεις θέμα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λύθηκε το πρόβλημα. Η ταρίφα για την επισκευή είναι πάνω κάτω 1500€.

Επίσης τα πρώτα κουπρα όπως και τα πόλο είχαν θέμα με την κατανάλωση λαδιού που πολλές φορές ήταν υπερβολική.

Κατά τα αλλα τίμιο αμαξάκι. Αν το γουστάρεις προχωρά αλλά να έχεις και κάνα 2κ στην άκρη για τα έκτακτα.

Όσο για τα χιλιόμετρα αν και δεν είναι υπερβολικά πιστεύω βρίσκεις και με λιγότερα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακρυά από τέτοιου είδους αμάξια σε μεταχειρισμένα. Μόνο σε καινουριο

Ειναι όλα «πιωμένα» σε κόφτες κτλ. Δεν υπάρχει περιπτωση να έχει κάποιος τέτοιο αυτοκίνητο και να το πηγαίνει νορμαλ. Αν προχωρήσεις σε αγορά να έχεις και back up Γτ σιγουρα θα βγαλει κάποιο θεμα

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, GeoLiberta είπε

Καλησπερα σας. Θελω να αγορασω ένα αυτοκίνητο που να έχει λιγο γκαζακι και ένα από αυτά που μου αρέσουν αρκετα είναι τα Cupra. Η γενικη ερωτηση είναι εάν καποιος γνωρίζει την αξιοπιστια τους, αν κάποιος έχει κιόλας θα με βοηθούσε πολύ. Ακούω πολλά στο "μην το πάρεις, είναι dsg θα βγάλει προβλημα" κτλπ. Η ειδικη ερώτηση είναι πως έχω δει ένα του 2011 αλλά στα 130.000 χλμ. Είναι απαγορευτικά τα χιλιόμετρα αυτά για το συγκεκριμένο αμάξι?

Αν δεν σε νοιαζει που αργοτερα μπορει να σου ζητησει 1000-1500ευρω για την επισκευη του παρτο!

Ο Τατουρης εχει κανει ολοκληρα βιντεο για τα προβληματα που εμφανιζουν αυτα τα μοτερ!

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Κατ αρχήν δεν μας λες αν πρόκειται για Λεόν ή Ίμπιζα. Για να λες λίγο γκαζακι θα υποθέσω ότι μιλάς για το Ίμπιζα το 14αρι με τα 180 άλογα που βγαίνει μόνο dsg.

Η αλήθεια είναι ότι τα 14αρια πονανε λόγο του dsg με κωδικό dq200 αν θυμάμαι καλά το οποίο είναι 7αρι και ξηρού τύπου. Κατά πάσα πιθανότητα κάτι θα βγάλει. Αν έχει αλλάξει mechatronic έχεις καλές πιθανότητες να μην έχεις θέμα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λύθηκε το πρόβλημα. Η ταρίφα για την επισκευή είναι πάνω κάτω 1500€.

Επίσης τα πρώτα κουπρα όπως και τα πόλο είχαν θέμα με την κατανάλωση λαδιού που πολλές φορές ήταν υπερβολική.

Κατά τα αλλα τίμιο αμαξάκι. Αν το γουστάρεις προχωρά αλλά να έχεις και κάνα 2κ στην άκρη για τα έκτακτα.

Όσο για τα χιλιόμετρα αν και δεν είναι υπερβολικά πιστεύω βρίσκεις και με λιγότερα.

 

Επισης τρωνε ευκολα τους δισκους του συμπλεκτη και δεν εχουν και αμελητεο κοστος.Επισκευη στο mechatronic γινεται αξιοπιστα καπου ελλαδα?

Το σκεφτομουν και εγω αρκετα το ibiza καθως μου αρεσε πολυ ,αλλα αυτα τα ακριβα προβληματα του dsg με απετρεψαν.

Ισως για αυτο τα δινουν και σχετικα φθηνα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, Dantε είπε

Επισης τρωνε ευκολα τους δισκους του συμπλεκτη και δεν εχουν και αμελητεο κοστος.Επισκευη στο mechatronic γινεται αξιοπιστα καπου ελλαδα?

Το σκεφτομουν και εγω αρκετα το ibiza καθως μου αρεσε πολυ ,αλλα αυτα τα ακριβα προβληματα του dsg με απετρεψαν.

Ισως για αυτο τα δινουν και σχετικα φθηνα...

Κάτι εχω ακούσει ότι κάνα 2 συνεργεία ασχολούνται και τα επισκευάζουν με αρκετά μικρότερο κόστος. Μέχρι τώρα δεν ασχολούνταν κάνεις και έκαναν αντικατάσταση του mechatronic γι'αυτό και το υψηλό κόστος.

Δίσκους συμπλέκτη δεν νομίζω να έχεις θέμα εκτως και αν το βελτιώσεις πολύ πάνω από τα όρια και με υψηλή ροπή δλδ πάνω από 300hp και πάνω από 350nm ροπής. Αν σκέφτεσαι κάτι τέτοιο βάζεις δισκάκια kevlar και καθαρίζεις.

Γνώμη μου δεν είναι αποτρεπτική η αγορά του αν γνωρίζεις τι αγοράζεις και γιατί το αγοράζεις. Απλά έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι κάποια στιγμή θα στο βγάλει και έχεις τα λεφτά στην άκρη 😂

Σε 1400αρι θα αγόραζα αυτόν τον κινητήρα αλλά όχι dsg να σου πω την αλήθεια. Είχα το scirocco manual και ήμουν υπέρ ευχαριστημένος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Κάτι εχω ακούσει ότι κάνα 2 συνεργεία ασχολούνται και τα επισκευάζουν με αρκετά μικρότερο κόστος. Μέχρι τώρα δεν ασχολούνταν κάνεις και έκαναν αντικατάσταση του mechatronic γι'αυτό και το υψηλό κόστος.

Δίσκους συμπλέκτη δεν νομίζω να έχεις θέμα εκτως και αν το βελτιώσεις πολύ πάνω από τα όρια και με υψηλή ροπή δλδ πάνω από 300hp και πάνω από 350nm ροπής. Αν σκέφτεσαι κάτι τέτοιο βάζεις δισκάκια kevlar και καθαρίζεις.

Γνώμη μου δεν είναι αποτρεπτική η αγορά του αν γνωρίζεις τι αγοράζεις και γιατί το αγοράζεις. Απλά έχεις στην άκρη του μυαλού σου ότι κάποια στιγμή θα στο βγάλει και έχεις τα λεφτά στην άκρη 😂

Σε 1400αρι θα αγόραζα αυτόν τον κινητήρα αλλά όχι dsg να σου πω την αλήθεια. Είχα το scirocco manual και ήμουν υπέρ ευχαριστημένος.

Το οριο σε ροπη του ξηρου 7αριου ειναι 25 κιλα σε ροπη.Και τοσα βγαζει το μοτερ απειραχτο.Υπερβολικο νουμερο δηλαδη το 300hp/350nm.Αυτα σε καμια περιπτωση δε μπορει να τα διαχειριστει. και πιθανοτατα θα σκορπισει αν το πας τοσο 😁

https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

Αναφορά σε κείμενο

7-speed DSG transmission with dry clutch, most found on VAG-cars from 2007 till present day. With engine capacity between 1.0–1.9-litre. (Max torque 250Nm)

Φαντασου στις πρωτες φουρνιες διαβαζα ατομα που σε 100000χλμ τους ζητησε 2 και 3 φορες δισκους και επειδη ειναι διπλου συμπλεκτη βγαινει ενα μανικι παλι 4ψηφιο.

Αλλα ναι διορθωνεται αυτο με ενισχυμενους δισκους.Εφοσον τωρα υπαρχει λυση και για το mechatronic(με επισκευη ,γιατι αντικατασταση δε σου εξασφαλιζει οτι δε θα ξανασκασει) τοτε ναι ,εφοσον εχεις 1,5Κ στην ακρη για αυτη τη δουλεια,ειναι μια καλη λυση.

 

Το οτι ειναι φοβερη η λειτουργια του dsg ,ειναι.Ειχα μπει σε ενα scirocco φιλου και τα ανεβασματα και κατεβασματα ηταν μαγεια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, paylidis είπε

@tsofras πες στο παιδι ποσα dsg είχες σπασει στο λεον χωρις καν να το πατάς; 😅

Ε το cupra φοράει το 6αρι που σε γενικές γραμμές είναι πολύ αξιόπιστο.

Το θέμα είναι αν το είχε πειραγμενο ο προηγούμενος και είχε βάλει και κανα πρόγραμμα και έπαιζε πάνω από το όριο της ροπής.

Εγώ δεν θα το πρότεινα πάντως για αγορά εκτός αν ήταν μαμά το αμάξι και μπορεί κάπως να το αποδείξει

Επίσης θέλει να έχεις 5.000 - 7.000€ κάβα αν το πάρεις σε περίπτωση που βγάλει κινητήρα και κιβώτιο

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Το άτιμο πώς είναι δηλαδή;

Όποιος θέλει 180 άλογα κλπ δίχως πιθανότητα για φθορές ας το ξεχάσει και ας πάρει κάνα yaris να τον πηγαίνει σπίτι δουλειά..

Για αυτά που προσφέρει και την τιμή που έχει είναι μια χαρά τίμιο ΑΝ ξέρεις τι παίρνεις και γιατί το παίρνεις.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακρυα...... ολα αυτα έχουν οδηγηθεί στα ορια τους, οποτε η καταπονηση σε ολο το αμαξωμα ειναι σημαντικη ειδικα για ανω των 100,000χλμ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Dantε είπε

Το οριο σε ροπη του ξηρου 7αριου ειναι 25 κιλα σε ροπη.Και τοσα βγαζει το μοτερ απειραχτο.Υπερβολικο νουμερο δηλαδη το 300hp/350nm.Αυτα σε καμια περιπτωση δε μπορει να τα διαχειριστει. και πιθανοτατα θα σκορπισει αν το πας τοσο 😁

https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

Φαντασου στις πρωτες φουρνιες διαβαζα ατομα που σε 100000χλμ τους ζητησε 2 και 3 φορες δισκους και επειδη ειναι διπλου συμπλεκτη βγαινει ενα μανικι παλι 4ψηφιο.

Αλλα ναι διορθωνεται αυτο με ενισχυμενους δισκους.Εφοσον τωρα υπαρχει λυση και για το mechatronic(με επισκευη ,γιατι αντικατασταση δε σου εξασφαλιζει οτι δε θα ξανασκασει) τοτε ναι ,εφοσον εχεις 1,5Κ στην ακρη για αυτη τη δουλεια,ειναι μια καλη λυση.

 

Το οτι ειναι φοβερη η λειτουργια του dsg ,ειναι.Ειχα μπει σε ενα scirocco φιλου και τα ανεβασματα και κατεβασματα ηταν μαγεια.

Εγώ 3 mechatronic άλλαξα απο τις 38.000 - 52.000 , 750ε το καθένα ανακατασκευής και στην τελευταία αλλαγή μου είπαν ότι θα πήγαινε και για δίσκους σε λίγο καιρό. Για αυτό και το έδιωξα και το αμάξι ήταν εργοστάσιο και δεν το έσκιζα.

Απο την άλλη για Cupra , GTI , S3 δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα προβλήματα , μπορεί επάνω απο 100.000+ αλλά είναι υγρού τύπου με άλλα όρια ροπής

Γενικά αν πάρεις DSG αφήνεις κάβα τουλάχιστον 1500ε στην άκρη (εγώ αυτό είχα κάνει και τα είχα όταν χρειάστηκε τις 2 φορές) και να είσαι έτοιμος για γερανό οπουδήποτε

Στα νέα θεωρητικά τα έχουν βελτιώσει τα σημεία που έπασχε

TS αν τυχών πάρεις DSG να ξέρεις (αυτά που δεν μου τα είχε πεί κανείς και όταν έψαξα τα έμαθα)

1) Ποτέ δεν βάζεις όπισθεν κατευθείαν απο ταχύτητα (έτσι μου έσπασε τις 2 φορές). Περιμένεις 2 δευτερόλεπτα και μετά βάζεις

2) Σε κίνηση να βάζεις νεκρά γιατί ζορίζονται οι δίσκοι και ανεβάζει θερμοκρασία

3) Ποτέ μην αφήνεις το αμάξι να τσουλάει (λες και συμπλεκτάρεις) πάντα να πατάς και λίγο γκάζι

Το 1 και το 2 το έχουν φτιάξει πλέον μέσω λογισμικού

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εγώ 3 mechatronic άλλαξα απο τις 38.000 - 52.000 , 750ε το καθένα ανακατασκευής και στην τελευταία αλλαγή μου είπαν ότι θα πήγαινε και για δίσκους σε λίγο καιρό. Για αυτό και το έδιωξα και το αμάξι ήταν εργοστάσιο και δεν το έσκιζα.

Απο την άλλη για Cupra , GTI , S3 δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα προβλήματα , μπορεί επάνω απο 100.000+ αλλά είναι υγρού τύπου με άλλα όρια ροπής

Γενικά αν πάρεις DSG αφήνεις κάβα τουλάχιστον 1500ε στην άκρη (εγώ αυτό είχα κάνει και τα είχα όταν χρειάστηκε τις 2 φορές) και να είσαι έτοιμος για γερανό οπουδήποτε

Στα νέα θεωρητικά τα έχουν βελτιώσει τα σημεία που έπασχε

TS αν τυχών πάρεις DSG να ξέρεις (αυτά που δεν μου τα είχε πεί κανείς και όταν έψαξα τα έμαθα)

1) Ποτέ δεν βάζεις όπισθεν κατευθείαν απο ταχύτητα (έτσι μου έσπασε τις 2 φορές). Περιμένεις 2 δευτερόλεπτα και μετά βάζεις

2) Σε κίνηση να βάζεις νεκρά γιατί ζορίζονται οι δίσκοι και ανεβάζει θερμοκρασία

3) Ποτέ μην αφήνεις το αμάξι να τσουλάει (λες και συμπλεκτάρεις) πάντα να πατάς και λίγο γκάζι

Το 1 και το 2 το έχουν φτιάξει πλέον μέσω λογισμικού

Το ibiza cupra νομιζω εχει το 7αρι κιβωτιο οποτε εχει τα θεματα.

Αυτα που λες ολα και εγω ειχα ριξει πολυ διαβασμα για να τα μαθω και για αυτο τελικα κατεληξα να παω σε ενα Mito με 6αρι χειροκινητο κιβωτιο και τελος(βεβαια εχει και αυτουνου το κιβωτιο τα θεματα του αλλα πολυ πιο απλα και φθηνα).

Δε θελω να σκεφτω σε τι κατασταση θα ηταν το dsg μετα απο track day που μπηκα πριν 3 βδομαδες.Βεβαια με αφησαν τα φρενα,αλλα ισως να με προλαβαινε το κιβωτιο αν ειχα dsg :P

Επεξ/σία από Dantε
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.