Προς το περιεχόμενο

Seat Cupra προβλήματα.


GeoLiberta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το ibiza cupra νομιζω εχει το 7αρι κιβωτιο οποτε εχει τα θεματα.

Αυτα που λες ολα και εγω ειχα ριξει πολυ διαβασμα για να τα μαθω και για αυτο τελικα κατεληξα να παω σε ενα Mito με 6αρι χειροκινητο κιβωτιο και τελος(βεβαια εχει και αυτουνου το κιβωτιο τα θεματα του αλλα πολυ πιο απλα και φθηνα).

Δε θελω να σκεφτω σε τι κατασταση θα ηταν το dsg μετα απο track day που μπηκα πριν 3 βδομαδες.Βεβαια με αφησαν τα φρενα,αλλα ισως να με προλαβαινε το κιβωτιο αν ειχα dsg :P

εμ track day με μαμά φρένα :D , μακάρι να ήμουν και εγώ κοντά σε πίστα της προκοπής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

εμ track day με μαμά φρένα :D , μακάρι να ήμουν και εγώ κοντά σε πίστα της προκοπής

Ενταξει φοραει 4πιστονες και 305mm δισκους απο μαμα ,οποτε εχει αρκετα αξιολογα φρενα.

Ειχα συνηθισει και απο τη μηχανη που δε καταλαβαινουν καθοτι φουλ brembo και τους εδινα πονο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Όποιος θέλει 180 άλογα κλπ δίχως πιθανότητα για φθορές ας το ξεχάσει και ας πάρει κάνα yaris να τον πηγαίνει σπίτι δουλειά..

Για αυτά που προσφέρει και την τιμή που έχει είναι μια χαρά τίμιο ΑΝ ξέρεις τι παίρνεις και γιατί το παίρνεις.

Αν πάει σε 2λιτρο μαμά; Πιο ανθεκτικό μοτέρ και καλύτερα συντηρημένα(λογικά);

27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εγώ 3 mechatronic άλλαξα απο τις 38.000 - 52.000 , 750ε το καθένα ανακατασκευής και στην τελευταία αλλαγή μου είπαν ότι θα πήγαινε και για δίσκους σε λίγο καιρό. Για αυτό και το έδιωξα και το αμάξι ήταν εργοστάσιο και δεν το έσκιζα.

Απο την άλλη για Cupra , GTI , S3 δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα προβλήματα , μπορεί επάνω απο 100.000+ αλλά είναι υγρού τύπου με άλλα όρια ροπής

Γενικά αν πάρεις DSG αφήνεις κάβα τουλάχιστον 1500ε στην άκρη (εγώ αυτό είχα κάνει και τα είχα όταν χρειάστηκε τις 2 φορές) και να είσαι έτοιμος για γερανό οπουδήποτε

Στα νέα θεωρητικά τα έχουν βελτιώσει τα σημεία που έπασχε

TS αν τυχών πάρεις DSG να ξέρεις (αυτά που δεν μου τα είχε πεί κανείς και όταν έψαξα τα έμαθα)

1) Ποτέ δεν βάζεις όπισθεν κατευθείαν απο ταχύτητα (έτσι μου έσπασε τις 2 φορές). Περιμένεις 2 δευτερόλεπτα και μετά βάζεις

2) Σε κίνηση να βάζεις νεκρά γιατί ζορίζονται οι δίσκοι και ανεβάζει θερμοκρασία

3) Ποτέ μην αφήνεις το αμάξι να τσουλάει (λες και συμπλεκτάρεις) πάντα να πατάς και λίγο γκάζι

Το 1 και το 2 το έχουν φτιάξει πλέον μέσω λογισμικού

Γνωρίζεις αν αυτή η ευπάθεια ισχύει και για triptronic, 2007 και πίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, atrigane είπε

Αν πάει σε 2λιτρο μαμά; Πιο ανθεκτικό μοτέρ και καλύτερα συντηρημένα(λογικά);

Γνωρίζεις αν αυτή η ευπάθεια ισχύει και για triptronic, 2007 και πίσω;

δυστυχώς όχι η ερευνά μου ήταν περισσότερο απο του 11 και μετά που ήταν ίδια με το δικό μου

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...