Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


argitt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, NickTG είπε

Πόση είναι η μικρή δόση και για πόσους μήνες? 

Για παράδειγμα για Corolla που έριξα μια ματιά τώρα με 9000€ προκαταβολή για να βγει χαμηλή η δόση θέλει από 60 μήνες και πάνω. 

Αυτός χαμηλή δόση μπορει να εννοείς 200-300 ευρώ, εσύ 100...

Ατρακάριστο στις αγγελίες σημαίνει ότι δεν έχει επισκευαστεί μέσω ασφάλειας, όποτε και δεν μπορεί να αποδειχτεί. Και καθρέφτη να αλλάξεις μέσω ασφάλειας, το αμάξι δεν θα πρεπει να δηλώνεται σαν ατρακάριστο, αλλά θέμα το τι γίνεται. 

Το να πας από 9.000 budget σε 15-20κ για να παρεις καινουργιο, το θεωρω χαζο.

Φυσικά και αγοράζεις μεταχειρισμένο, απλά χρειαζεσαι εναν μηχανικο να το ελεγξει πριν το αγορασεις, αλλιως το παιρνεις απο αντιπροσωπια με κανα χιλιαρικο καπελο, αλλα θα δεις χαρτια οτι ειναι ήδη ελεγμενο. Προσωπικά, μένοντας εξωτερικό δεν έχω αγοράσει ποτέ καινούργιο αμάξι, γιατί δεν το θεωρώ οικονομικά σωστή επιλογή. Θα προτιμήσω το ίδιο μοντέλο 1-2 χρόνων με κάποια έξτρα παραπάνω, παρά καινούργιο. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Αυτός χαμηλή δόση μπορει να εννοείς 200-300 ευρώ, εσύ 100...

Ατρακάριστο στις αγγελίες σημαίνει ότι δεν έχει επισκευαστεί μέσω ασφάλειας, όποτε και δεν μπορεί να αποδειχτεί. Και καθρέφτη να αλλάξεις μέσω ασφάλειας, το αμάξι δεν θα πρεπει να δηλώνεται σαν ατρακάριστο, αλλά θέμα το τι γίνεται. 

Το να πας από 9.000 budget σε 15-20κ για να παρεις καινουργιο, το θεωρω χαζο.

Φυσικά και αγοράζεις μεταχειρισμένο, απλά χρειαζεσαι εναν μηχανικο να το ελεγξει πριν το αγορασεις, αλλιως το παιρνεις απο αντιπροσωπια με κανα χιλιαρικο καπελο, αλλα θα δεις χαρτια οτι ειναι ήδη ελεγμενο. Προσωπικά, μένοντας εξωτερικό δεν έχω αγοράσει ποτέ καινούργιο αμάξι, γιατί δεν το θεωρώ οικονομικά σωστή επιλογή. Θα προτιμήσω το ίδιο μοντέλο 1-2 χρόνων με κάποια έξτρα παραπάνω, παρά καινούργιο. 

Ατρακάριστο σημαίνει οτι δεν έχει γίνει επισκευή στο σασί όχι οτι δεν έχει βάλει χέρι ποτέ φανοποιός.

Αν δεν έχει επισκευαστεί ποτέ είναι άβαφο.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Ατρακάριστο στις αγγελίες σημαίνει ότι δεν έχει επισκευαστεί μέσω ασφάλειας, όποτε και δεν μπορεί να αποδειχτεί. Και καθρέφτη να αλλάξεις μέσω ασφάλειας, το αμάξι δεν θα πρεπει να δηλώνεται σαν ατρακάριστο, αλλά θέμα το τι γίνεται.

Εντελώς λάθος το έχεις καταλάβει, ατρακάριστο (γενικώς, όχι μόνο στις αγγελίες) σημαίνει ότι δεν έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα, ότι δεν έχει δεχτεί οποιαδήποτε παρέμβαση σε σασί, ράμφη κτλ, καμία σχέση με το τι έχουν ή δεν έχουν καταγράψει οι ασφαλιστικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εντελώς λάθος το έχεις καταλάβει, ατρακάριστο (γενικώς, όχι μόνο στις αγγελίες) σημαίνει ότι δεν έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα, ότι δεν έχει δεχτεί οποιαδήποτε παρέμβαση σε σασί, ράμφη κτλ, καμία σχέση με το τι έχουν ή δεν έχουν καταγράψει οι ασφαλιστικές.

Άμα το γρατσουνίσω το αμάξι σε ένα γκαράζ και επειδή έχει βαθούλωμα πρέπει να αλλάξω πόρτα δεν θεωρείται τρακαρισμένο; Άμα καθώς το παρκάρω ακουμπήσω τον τοίχο και σπάσω προβολέα και κάνω βαθούλωμα στον προφυλαχτείρα; Και στις 2 περιπτώσεις το αμάξι είναι πλέον τρακαρισμένο. Δεν χρειάζεται να έχει ατύχημα με ζημιές 10κ για να θεωρηθεί τρακαρισμένο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Εντελώς λάθος το έχεις καταλάβει, ατρακάριστο (γενικώς, όχι μόνο στις αγγελίες) σημαίνει ότι δεν έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα, ότι δεν έχει δεχτεί οποιαδήποτε παρέμβαση σε σασί, ράμφη κτλ, καμία σχέση με το τι έχουν ή δεν έχουν καταγράψει οι ασφαλιστικές.

Προσωπικά ατρακαριστο θεωρώ το αμάξι που δεν έχει καμία παρέμβαση σε ανταλλακτικά όπως πόρτες προφυλακτήρες βαψιματα έστω και τοπικά.

Είτε τρακάρεις με αμάξι και γίνεται πίτα είτε με κολώνα και μπαίνει η πόρτα πάλι τρακαρισμένο το θεωρώ εγώ. Στα αμάξια που έχω πουλήσει εγώ έστω και τοπική βαφή λόγω γρταζουνιας να είχα, ατρακαριστο δεν το έλεγα. Θα σου βγεί με το μαρκουτσι που μετράει το χρώμα ο φανοποιος στον έλεγχο και θα στο βγάλει τρακαρισμένο Οπότε εγώ απλά τραβάω φωτό πριν και μετά για να αποδείξω στο αγοραστή τι είχε και βρήκε διαφορά ο φανοποιος.

Τώρα αν έχει αλλάξει καθρέφτη επειδή τον έσπασε κάποιος δεν θα το θεωρούσα τρακαρισμένο γιατί είναι αποσπώμενο ανταλλακτικό.

Δεν λέω ότι είναι η σωστή λογική απλά πως το βλέπω εγώ

Edit για κάποιο λόγο έγραψα πολλές φορές εγώ 🤣 βαριέμαι να το αλλάξω (εγώ)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Άμα το γρατσουνίσω το αμάξι σε ένα γκαράζ και επειδή έχει βαθούλωμα πρέπει να αλλάξω πόρτα δεν θεωρείται τρακαρισμένο; Άμα καθώς το παρκάρω ακουμπήσω τον τοίχο και σπάσω προβολέα και κάνω βαθούλωμα στον προφυλαχτείρα; Και στις 2 περιπτώσεις το αμάξι είναι πλέον τρακαρισμένο. Δεν χρειάζεται να έχει ατύχημα με ζημιές 10κ για να θεωρηθεί τρακαρισμένο. 

Αν μπορούσα να φέρω ένα αντίστοιχο παράδειγμα, θα έλεγα για δύο σπίτια με ζημιές από σεισμό. Το ένα έχει ρωγμές σε τοίχους και το άλλο έχει ζημιές στις κολώνες. Και στα δύο γίνονται επιδιορθώσεις.

Ποιό από τα δύο θεωρείς ότι πρέπει να αναφερθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Προσωπικά ατρακαριστο θεωρώ το αμάξι που δεν έχει καμία παρέμβαση σε ανταλλακτικά όπως πόρτες προφυλακτήρες βαψιματα έστω και τοπικά.

Σε αντίστοιχη συζήτηση που είχα με κάτι φίλους θεωρούσαν ότι η αντικατάσταση πόρτας (λόγω ατυχήματος που έτυχε σε κάποιον από αυτούς)  ΔΕΝ θεωρείται τρακαρισμένο καθώς δεν επηρεάζει το σασί ,μάλιστα για παράδειγμα μου λέγανε για το pc αλλάζοντας ένα τροφοδοτικό δεν επηρεάζει το σασί του κουτιού και κάτι τέτοια ,να έχεις τρακάρει να χρειάζεται αλλαγή πόρτας και να λες ότι είναι ατρακάριστο 🤣 ντάξει δεν πήρε κολώνα /πάτωμα 😄

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Είτε τρακάρεις με αμάξι και γίνεται πίτα είτε με κολώνα και μπαίνει η πόρτα πάλι τρακαρισμένο το θεωρώ εγώ.

Η διαφορά είναι ότι στην περίπτωση που έχουν γίνει παρεμβάσεις στο σασί το αυτοκίνητο έχει χάσει ένα μέρος της αρχικής ακαμψίας του, ενώ αν επισκευαστεί ή αλλαχτεί μια πόρτα η αρχική ακαμψία του αμαξώματος έχει μείνει αμετάβλητη. Και αυτό δεν αλλάζει, άσχετα με το τι θεωρείς ή δεν θεωρείς εσύ προσωπικά τρακάρισμα.

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα αν έχει αλλάξει καθρέφτη επειδή τον έσπασε κάποιος δεν θα το θεωρούσα τρακαρισμένο γιατί είναι αποσπώμενο ανταλλακτικό.

Ξανασκέψου το λίγο αυτό, αποσπώμενο ανταλλακτικό δεν είναι μόνο ο καθρέπτης, είναι και η πόρτα, και ο προφυλακτήρας, ειδικά στο μπροστινό μέρος τα πάντα εκτός από τα ράμφη είναι αποσπώμενα (βιδωτά) όπως ακριβώς και ο καθρέπτης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dark_Nightfall είπε

Σε αντίστοιχη συζήτηση που είχα με κάτι φίλους θεωρούσαν ότι η αντικατάσταση πόρτας (λόγω ατυχήματος που έτυχε σε κάποιον από αυτούς)  ΔΕΝ θεωρείται τρακαρισμένο καθώς δεν επηρεάζει το σασί ,μάλιστα για παράδειγμα μου λέγανε για το pc αλλάζοντας ένα τροφοδοτικό δεν επηρεάζει το σασί του κουτιού και κάτι τέτοια ,να έχεις τρακάρει να χρειάζεται αλλαγή πόρτας και να λες ότι είναι ατρακάριστο 🤣 ντάξει δεν πήρε κολώνα /πάτωμα 😄

 

Άμα το σασί, πχ η κολώνα είναι επηρεασμένη, στην Γερμανία το αμάξι θεωρείται δυνητικά ολικά καταστραμμένο και μπορείς να πάρεις από την ασφάλεια όλη την αξία, ανεξάρτητα από την αξία της ζημιάς. Όποτε όχι απλά τρακαρισμένο, επικίνδυνο θεωρείται.

Όποτε κοινώς άμα έχει επιρρεαστει το σασί το αμάξι είναι για πέταμα, και άμα έχεις αλλάξει πόρτα η προφυλακτήρα θεωρείται τρακαρισμένο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Papakaliati είπε

Άμα το σασί, πχ η κολώνα είναι επηρεασμένη, στην Γερμανία το αμάξι θεωρείται δυνητικά ολικά καταστραμμένο και μπορείς να πάρεις από την ασφάλεια όλη την αξία, ανεξάρτητα από την αξία της ζημιάς. Όποτε όχι απλά τρακαρισμένο, επικίνδυνο θεωρείται.

Όποτε κοινώς άμα έχει επιρρεαστει το σασί το αμάξι είναι για πέταμα, και άμα έχεις αλλάξει πόρτα η προφυλακτήρα θεωρείται τρακαρισμένο. 

Στα λόγια μου έρχεσαι, η κολώνα είναι μέρος του σασί, καμία σχέση αυτό που περιγράφεις τώρα με το βαθούλωμα στον προφυλακτήρα και τον σπασμένο φανό που περιέγραψες πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Στα λόγια μου έρχεσαι, η κολώνα είναι μέρος του σασί, καμία σχέση αυτό που περιγράφεις τώρα με το βαθούλωμα στον προφυλακτήρα και τον σπασμένο φανό που περιέγραψες πριν.

Και στις δυο περιπτώσεις λέω ότι είναι τρακαρισμένο. Προφανώς άμα ένα αμάξι έχει απλά αλλάξει προφυλακτηρά, η έχει βαμμένη γρατσουνιά, δεν λέω ότι δεν θα το αγόραζα, απλά λέω ότι δεν θεωρείται ατρακάριστο. Εχω ακριβώς ίδιο παράδειγμα, αλλαγή πόρτας 2 μέρες πριν πουλήσω το πρώην μου, ήδη κοστολογημένο αμάξι, το αμάξι έχασε 300+ ευρώ περίπου.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Papakaliati είπε

Και στις δυο περιπτώσεις λέω ότι είναι τρακαρισμένο. Προφανώς άμα ένα αμάξι έχει απλά αλλάξει προφυλακτηρά, η έχει βαμμένη γρατσουνιά, δεν λέω ότι δεν θα το αγόραζα, απλά λέω ότι δεν θεωρείται ατρακάριστο

Δηλαδή σύμφωνα με τη λογική σου αν περάσει κάποιο καλόπαιδο εκεί που το έχεις παρκαρισμένο και σου κάνει μια γρατσουνιά με πρόκα ή κλειδί και χρειαστεί να το βάψεις, θα θεωρείται τρακαρισμένο μια και θα έχει "βαμμένη γρατσουνιά", right?

Fuck logic

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά είναι υποκειμενικά ως ένα βαθμό. Το θέμα είναι να μην σου λένε ή να μην λες πράγματα που δεν ισχύουν. Εγώ ότι έχω πουλήσει έχω πει τι έχω κάνει και τι έμαθα πως έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αν θεωρείς ότι ένα αυτοκίνητο που έχει αλλάξει πόρτα ή προφυλακτήρα δεν σου κάνει πας παρακάτω. Προσωπικά αυτά τα θεωρώ πταίσματα, ειδικά σε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σε πόλεις, μια ματιά στα παρκαρισμένα να ρίξεις καταλαβαίνεις ότι αγρατζουνιστο αυτοκίνητο που παρκάρει στο δρόμο απλά δεν υπάρχει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δηλαδή σύμφωνα με τη λογική σου αν περάσει κάποιο καλόπαιδο εκεί που το έχεις παρκαρισμένο και σου κάνει μια γρατσουνιά με πρόκα ή κλειδί και χρειαστεί να το βάψεις, θα θεωρείται τρακαρισμένο μια και θα έχει "βαμμένη γρατσουνιά", right?

Fuck logic

Δεν ειναι θέμα logic. Όπως ανεφερε ο φιλτατος @tsofrasπαραπανω, άμα το πας για έλεγχο και κοιτάξουν το χρώμα στο σημείο θα φανεί βαμμένο. Μπορείς να παρουσιάσεις φυσικά φωτογραφίες και αποδείξεις, αλλά το γκατζετακι δεν νοιάζεται για ποιον λόγο έχει βαφτεί, απλά δείχνει άμα έχει βαφτεί μην εργαστηριακα.

Οπότε μπορείς άμα θέλεις να πεις εξαρχής ότι δεν είχες ατύχημα, αλλά λόγω μιας γρατσουνιας το έβαψα. Γιατί άμα δεν το πεις και το ανακαλύψουν μόνοι τους, χαίρεται κάνα 500ρικο από την τιμή.

Και όπως ειπαμε, άμα η επισκευή γίνει μέσω ασφαλιστικής, το αμάξι είναι flagged σαν επισκευασμένο. Ο ιδιώτης προφανώς δεν θα έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομενα, μεγάλες αντιπροσωπείες όμως ίσως ναι.

Δεν λεω ότι ένα γρατσουνισμενο αμάξι χάνει την αξία του, η είναι κατώτερο από ένα που δεν είχε ούτε μια γρατσουνια, δεν τα ισοπεδώνω όλα.

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Αυτός χαμηλή δόση μπορει να εννοείς 200-300 ευρώ, εσύ 100...

Ατρακάριστο στις αγγελίες σημαίνει ότι δεν έχει επισκευαστεί μέσω ασφάλειας, όποτε και δεν μπορεί να αποδειχτεί. Και καθρέφτη να αλλάξεις μέσω ασφάλειας, το αμάξι δεν θα πρεπει να δηλώνεται σαν ατρακάριστο, αλλά θέμα το τι γίνεται. 

Το να πας από 9.000 budget σε 15-20κ για να παρεις καινουργιο, το θεωρω χαζο.

Φυσικά και αγοράζεις μεταχειρισμένο, απλά χρειαζεσαι εναν μηχανικο να το ελεγξει πριν το αγορασεις, αλλιως το παιρνεις απο αντιπροσωπια με κανα χιλιαρικο καπελο, αλλα θα δεις χαρτια οτι ειναι ήδη ελεγμενο. Προσωπικά, μένοντας εξωτερικό δεν έχω αγοράσει ποτέ καινούργιο αμάξι, γιατί δεν το θεωρώ οικονομικά σωστή επιλογή. Θα προτιμήσω το ίδιο μοντέλο 1-2 χρόνων με κάποια έξτρα παραπάνω, παρά καινούργιο. 

+ το συμαντικοτερο ατρακαριστο με ατρακαριστο διαφέρει
άλλο να έχει ένα κοπανιμα από πίσω πχ αντε να τσαλάκωσε καμία ποδιά και να αλλαχθηκε κάνας προφυλακτήρας και ποδιά (τπτ το σοβαρό δλδ) και άλλο να τράκαρε και να πήρε και σαση (άχρηστο αμάξι)

και προφανώς επισκευή από επισκευή διαφέρει (για αυτό θέλει σωστό έλεγχο σε όλα )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...