Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


argitt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Σε αντίστοιχη συζήτηση που είχα με κάτι φίλους θεωρούσαν ότι η αντικατάσταση πόρτας (λόγω ατυχήματος που έτυχε σε κάποιον από αυτούς)  ΔΕΝ θεωρείται τρακαρισμένο καθώς δεν επηρεάζει το σασί ,μάλιστα για παράδειγμα μου λέγανε για το pc αλλάζοντας ένα τροφοδοτικό δεν επηρεάζει το σασί του κουτιού και κάτι τέτοια ,να έχεις τρακάρει να χρειάζεται αλλαγή πόρτας και να λες ότι είναι ατρακάριστο 🤣 ντάξει δεν πήρε κολώνα /πάτωμα 😄

 

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Η διαφορά είναι ότι στην περίπτωση που έχουν γίνει παρεμβάσεις στο σασί το αυτοκίνητο έχει χάσει ένα μέρος της αρχικής ακαμψίας του, ενώ αν επισκευαστεί ή αλλαχτεί μια πόρτα η αρχική ακαμψία του αμαξώματος έχει μείνει αμετάβλητη. Και αυτό δεν αλλάζει, άσχετα με το τι θεωρείς ή δεν θεωρείς εσύ προσωπικά τρακάρισμα.

Ξανασκέψου το λίγο αυτό, αποσπώμενο ανταλλακτικό δεν είναι μόνο ο καθρέπτης, είναι και η πόρτα, και ο προφυλακτήρας, ειδικά στο μπροστινό μέρος τα πάντα εκτός από τα ράμφη είναι αποσπώμενα (βιδωτά) όπως ακριβώς και ο καθρέπτης.

Μάλλον δεν το έγραψα καλά αποσπώμενο μέρος είναι προφανώς και η πόρτα. Αν αλλάξει είμαστε εντάξει εγώ μίλησα για βαφή της πόρτας.

Τώρα απο εκεί και πέρα είναι όλα σχετικά γιατί άλλο αν συζητάμε τι είναι όντως ατρακάριστο και άλλο τι θεωρούμε. Για να αλλάξεις την πόρτα προφανώς και έχεις τρακάρει με κάποιον αλλιώς αν ήταν βαθούλωμα απλά το φέρνεις και το βάφεις. Οπότε υπάρχει η πιθανότητα να έχει πάρει και το σασί απο το τρακάρισμα .

Το ίδιο αφορά και προφυλακτήρες , φτερά . Μπορείς να αλλάξεις προφυλακτήρα αλλά να έχει πάρει σασί , τις βάσεις του προφυλακτήρα κτλ

Ναι είναι αποσπώμενο μέρος αλλά είναι απο αυτά που για να έχουν αλλαχθεί μπορεί να έχει γίνει κάποια ζημιά στο αμάξι που δεν είναι εμφανής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα πράγματα είναι όπως τα εξηγεί ο Joshua.

Οι φανοποιοί (και λοιποί γνώστες) είναι αυτοί που κρίνουν αν ένα αυτοκίνητο έχει τρακαριστεί, όχι ο καθένας που πέφτει σε κατάθλιψη επειδή έπεσε μια σταγόνα μπογιά πάνω στο αυτοκίνητό του επειδή έβαφε ο άλλος από πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, tsofras είπε

 

Μάλλον δεν το έγραψα καλά αποσπώμενο μέρος είναι προφανώς και η πόρτα. Αν αλλάξει είμαστε εντάξει εγώ μίλησα για βαφή της πόρτας.

Τώρα απο εκεί και πέρα είναι όλα σχετικά γιατί άλλο αν συζητάμε τι είναι όντως ατρακάριστο και άλλο τι θεωρούμε. Για να αλλάξεις την πόρτα προφανώς και έχεις τρακάρει με κάποιον αλλιώς αν ήταν βαθούλωμα απλά το φέρνεις και το βάφεις. Οπότε υπάρχει η πιθανότητα να έχει πάρει και το σασί απο το τρακάρισμα .

Το ίδιο αφορά και προφυλακτήρες , φτερά . Μπορείς να αλλάξεις προφυλακτήρα αλλά να έχει πάρει σασί , τις βάσεις του προφυλακτήρα κτλ

Ναι είναι αποσπώμενο μέρος αλλά είναι απο αυτά που για να έχουν αλλαχθεί μπορεί να έχει γίνει κάποια ζημιά στο αμάξι που δεν είναι εμφανής

Δεν διαφωνούμε σε κάτι ,σε γενικές όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο για είναι κάποιος σίγουρος πρέπει να το αγοράσει από συγγενικό πρόσωπο ,αλλιώς αν φαίνεται βαμμένος πχ ο πίσω προφυλακτήρας (σε αμάξι ιδιώτη που δεν γνωρίζεις προσωπικά) μπορεί να έγινε από ατύχημα αλλά μπορεί και από γρατζουνιές /παρκάρισμα , δεν μπορείς να το ξέρεις και οφείλει ο ιδιοκτήτης να το αποδείξει (αν ισχυρίζεται ότι έγινε λόγω παρκαρίσματος προφανώς)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Δεν ειναι θέμα logic. Όπως ανεφερε ο φιλτατος @tsofrasπαραπανω, άμα το πας για έλεγχο και κοιτάξουν το χρώμα στο σημείο θα φανεί βαμμένο. Μπορείς να παρουσιάσεις φυσικά φωτογραφίες και αποδείξεις, αλλά το γκατζετακι δεν νοιάζεται για ποιον λόγο έχει βαφτεί, απλά δείχνει άμα έχει βαφτεί μην εργαστηριακα.

Οπότε μπορείς άμα θέλεις να πεις εξαρχής ότι δεν είχες ατύχημα, αλλά λόγω μιας γρατσουνιας το έβαψα. Γιατί άμα δεν το πεις και το ανακαλύψουν μόνοι τους, χαίρεται κάνα 500ρικο από την τιμή.

Τζάμπα κόπος που σου απαντάω, δεν θες να καταλάβεις.

15 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μάλλον δεν το έγραψα καλά αποσπώμενο μέρος είναι προφανώς και η πόρτα. Αν αλλάξει είμαστε εντάξει εγώ μίλησα για βαφή της πόρτας.

Τώρα με μπέρδεψες ακόμα περισσότερο, δηλαδή αν αλλάξει η πόρτα είμαστε εντάξει (δεν το θεωρείς τρακαρισμένο), ενώ αν ξαναβαφτεί η ίδια το θεωρείς τρακαρισμένο?

31 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα απο εκεί και πέρα είναι όλα σχετικά γιατί άλλο αν συζητάμε τι είναι όντως ατρακάριστο και άλλο τι θεωρούμε. Για να αλλάξεις την πόρτα προφανώς και έχεις τρακάρει με κάποιον αλλιώς αν ήταν βαθούλωμα απλά το φέρνεις και το βάφεις. Οπότε υπάρχει η πιθανότητα να έχει πάρει και το σασί απο το τρακάρισμα .

Το ίδιο αφορά και προφυλακτήρες , φτερά . Μπορείς να αλλάξεις προφυλακτήρα αλλά να έχει πάρει σασί , τις βάσεις του προφυλακτήρα κτλ

Ναι είναι αποσπώμενο μέρος αλλά είναι απο αυτά που για να έχουν αλλαχθεί μπορεί να έχει γίνει κάποια ζημιά στο αμάξι που δεν είναι εμφανής

Σε καμία περίπτωση δεν είναι όλα σχετικά, σχετική είναι μόνο η προσωπική αντίληψη του καθενός.

Όσο για το αν έχει επισκευαστεί το σασί - έστω και ελάχιστα - δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μιλάμε με πιθανότητες, μόνο όσοι δεν έχουν ιδέα μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία, αυτοί που ξέρουν απλά ελέγχουν για σημάδια καλίμπρας (από το calibration), το μηχάνημα που ευθυγραμμίζει το σασί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σε καμία περίπτωση δεν είναι όλα σχετικά, σχετική είναι μόνο η προσωπική αντίληψη του καθενός.

Σχετική είναι η προσωπική αντίληψη του καθενός όταν δεν υπάρχει κάτι τεκμηριωμένο.

Αν μπορείς εσύ να μου βρείς κάποια τεκμηρίωση για το τι θεωρείται τρακαρισμένο και τι όχι ευχαρίστως να την διαβάσω και να συμφωνήσω . Μέχρι τότε για το συγκεκριμένο θέμα απλά υπάρχει η προσωπική αντίληψη του καθενός οπότε όλα είναι σχετικά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Σχετική είναι η προσωπική αντίληψη του καθενός όταν δεν υπάρχει κάτι τεκμηριωμένο.

Αν μπορείς εσύ να μου βρείς κάποια τεκμηρίωση για το τι θεωρείται τρακαρισμένο και τι όχι ευχαρίστως να την διαβάσω και να συμφωνήσω . Μέχρι τότε για το συγκεκριμένο θέμα απλά υπάρχει η προσωπική αντίληψη του καθενός οπότε όλα είναι σχετικά :)

Ευχαρίστως, όχι μόνο για εσένα αλλά και για όποιον άλλον ενδιαφέρεται παραθέτω απόσπασμα ενός άρθρου γραμμένο από κάποιον που εξειδικεύεται στους ελέγχους αυτοκινήτων:

Πόσο ασφαλές είναι τελικά ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο;

chassis.jpg?resize=590%2C400&ssl=1

Όταν το πλαίσιο ενός αυτοκινήτου προσβληθεί από μια δυνατή σύγκρουση, τότε χάνει την εργοστασιακή του γεωμετρία και ως αποτέλεσμα πλήττεται η ενεργητική του συμπεριφορά.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αντιδράσει παράξενα σε ένα απότομο φρενάρισμα, δεν θα έχει τα ίδια κρατήματα στις στροφές και ενδεχομένως να μην έχεις την ίδια ανεκτικότητα σε λακκούβες ή άλλα καθημερινά εμπόδια.

Μέχρι εδώ είμαστε όμως ακόμα στα μαλακά…

Το σημαντικότερο είναι η Παθητική Ασφάλεια!

Η αντοχή του αυτοκινήτου δηλαδή σε μια σύγκρουση ώστε να κρατήσει τον οδηγό άτρωτο.

Πηγή: https://blog.spotawheel.gr/poso-asfales-einai-ena-trakarismeno-autokinito/

Από το παραπάνω είναι σαφές ότι ως τρακαρισμένο αντιλαμβάνεται ένα αυτοκίνητο που έχει πάθει ζημιά στο σασί από δυνατή σύγκρουση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ευχαρίστως, όχι μόνο για εσένα αλλά και για όποιον άλλον ενδιαφέρεται παραθέτω απόσπασμα ενός άρθρου γραμμένο από κάποιον που εξειδικεύεται στους ελέγχους αυτοκινήτων:

Πόσο ασφαλές είναι τελικά ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο;

chassis.jpg?resize=590%2C400&ssl=1

Όταν το πλαίσιο ενός αυτοκινήτου προσβληθεί από μια δυνατή σύγκρουση, τότε χάνει την εργοστασιακή του γεωμετρία και ως αποτέλεσμα πλήττεται η ενεργητική του συμπεριφορά.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αντιδράσει παράξενα σε ένα απότομο φρενάρισμα, δεν θα έχει τα ίδια κρατήματα στις στροφές και ενδεχομένως να μην έχεις την ίδια ανεκτικότητα σε λακκούβες ή άλλα καθημερινά εμπόδια.

Μέχρι εδώ είμαστε όμως ακόμα στα μαλακά…

Το σημαντικότερο είναι η Παθητική Ασφάλεια!

Η αντοχή του αυτοκινήτου δηλαδή σε μια σύγκρουση ώστε να κρατήσει τον οδηγό άτρωτο.

Πηγή: https://blog.spotawheel.gr/poso-asfales-einai-ena-trakarismeno-autokinito/

Από το παραπάνω είναι σαφές ότι ως τρακαρισμένο αντιλαμβάνεται ένα αυτοκίνητο που έχει πάθει ζημιά στο σασί από δυνατή σύγκρουση.

Το άρθρο μιλάει για το αν είναι ασφαλές ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο που έχει υποστεί στρεβλώσεις στο πλαίσιο.

Εμείς συζητάμε τι θεωρούμε τρακαρισμένο.

Τεσπά έχουμε βγεί off topic έτσι και αλλιώς ωραία η κουβέντα τώρα το τι θεωρεί ο καθένας τρακαρισμένο ξαναλέω είναι σχετικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το άρθρο αναφέρει μόνο ποτε ένα τρακαρισμένο είναι επικίνδυνο. Έχουμε συμφωνήσει αρκετές φορές παραπάνω, ότι σε περίπτωση ζημιάς στο σασι δεν μιλάμε για τρακαρισμένο αμάξι, αλλά για του πεταματου. Η ασφάλεια θα σου δώσει όλη του την αξία, και το αμάξι δεν κρίνεται πλέον ασφαλές για να κυκλοφορήσει. Άμα δε τύχει και το κυκλοφορείς και γίνει το οτιδήποτε, μετά είσαι υπόλογος άμα θέλουν να σε κυνηγήσουν.

Αλλά όλα αυτά δεν έχουν σημασία. Άμα θέλω να αγοράσω το αμάξι σου , το πάω για έλεγχο και βρει ο εκτιμητής ότι έχει βαφει ένα φτερό, στην εκτίμηση του αναφέρει ότι το αμάξι είχε ατύχημα. Δεν έχει σημασία τίποτα άλλο. Αμα δώσεις χαρτιά και φωτογραφίες σε ιδιώτη και αποφασίσει να σε πιστέψει καλός. Άμα δε μιλάμε για αντιπροσωπεία, είναι δεδομένο ότι θα σου κόψει μερικά εκατοσταρικα. Δεν είναι θέμα προσωπικων πεποίθησεων, it's just business.

Γιατί νομίζεις ότι όταν έχεις ένα ατυχημα, η αντίπαλη ασφαλιστική σε πληρώνει ένα ποσό για της πτώσης της αξίας του αμάξιου; Επειδή είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα; Για να σου καλύψει αυτή ακριβώς την μικρή πτώση της αξίας. Εφόσον το αναγνωρίζουν οι ασφαλιστικές, και σε πληρώνουν για αυτό το λόγο, δεν υπάρχει κατι να διαφωνήσουμε η να συμφωνήσουμε.

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Το άρθρο μιλάει για το αν είναι ασφαλές ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο που έχει υποστεί στρεβλώσεις στο πλαίσιο.

Εμείς συζητάμε τι θεωρούμε τρακαρισμένο.

Τεσπά έχουμε βγεί off topic έτσι και αλλιώς ωραία η κουβέντα τώρα το τι θεωρεί ο καθένας τρακαρισμένο ξαναλέω είναι σχετικό

Τσοφρας όταν με είχανε χτυπήσει το μπροστινό προφυλακτήρα και φωτιστικό, πήρα έξτρα λεφτά από την ασφάλεια του άλλου ακριβώς επειδή το αμάξι μου ήτανε πλέον τρακαρισμένο και έπεσε η αξία του. Δεν είναι κατι υποκειμενικο, είνσι κατι αντικειμενικό. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι εδώ δεν εξετάζουμε την έννοια του τρακαρισμένου, η οποία είναι σαφής και ξεκάθαρη (οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα και έχει υποστεί ζημιά, είτε εμπλέκεται άλλο όχημα είτε όχι).

Εξετάζουμε τι εννοούν οι μαντράδες και ενδεχομένως κάποιοι ιδιώτες πωλητές όταν γράφουν ατρακάριστο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το άρθρο μιλάει για το αν είναι ασφαλές ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο που έχει υποστεί στρεβλώσεις στο πλαίσιο.

Εμείς συζητάμε τι θεωρούμε τρακαρισμένο.

Τεσπά έχουμε βγεί off topic έτσι και αλλιώς ωραία η κουβέντα τώρα το τι θεωρεί ο καθένας τρακαρισμένο ξαναλέω είναι σχετικό

Το περίμενα πως δεν θα το δεχόσουν ως "τεκμηρίωση".

8 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Νομίζω ότι εδώ δεν εξετάζουμε την έννοια του τρακαρισμένου, η οποία είναι σαφής και ξεκάθαρη (οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα και έχει υποστεί ζημιά, είτε εμπλέκεται άλλο όχημα είτε όχι).

Εξετάζουμε τι εννοούν οι μαντράδες και ενδεχομένως κάποιοι ιδιώτες πωλητές όταν γράφουν ατρακάριστο

Οπότε ας δούμε την άποψη που εκφράζει επισήμως ένας από τους μεγαλύτερους και πιο γνωστούς εμπόρους:

Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο;
Θα πρέπει να ελέγξετε αν το αυτοκίνητο έχει δεχθεί οποιαδήποτε παρέμβαση στα ζωτικά σημεία του(σασσί – ράμφος). Ο έλεγχος μπορεί να πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένο φανοποιείο, το οποίο θα πρέπει διαθέτει τη κατάλληλη τεχνογνωσία και φυσικά τα απαραίτητα μηχανήματα.

Πηγή: https://www.automarin.gr/blog/Xrisima-Tips-Odigos-Agoras-Metaxeirismenou-Aftokinitou

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Σε αντίστοιχη συζήτηση που είχα με κάτι φίλους θεωρούσαν ότι η αντικατάσταση πόρτας (λόγω ατυχήματος που έτυχε σε κάποιον από αυτούς)  ΔΕΝ θεωρείται τρακαρισμένο καθώς δεν επηρεάζει το σασί ,μάλιστα για παράδειγμα μου λέγανε για το pc αλλάζοντας ένα τροφοδοτικό δεν επηρεάζει το σασί του κουτιού και κάτι τέτοια ,να έχεις τρακάρει να χρειάζεται αλλαγή πόρτας και να λες ότι είναι ατρακάριστο 🤣 ντάξει δεν πήρε κολώνα /πάτωμα 😄

 

Καλά στα λένε...

Αν δεν έχει πάρει σασί δεν θεωρείται σημαντική φθορά για την δομή του αυτοκινήτου και έτσι δεν χαρακτηρίζεται τρακαρισμένο.

Τα είπαμε και παραπάνω και έχουν ξαναγραφτεί δεκάδες φορές.

Τώρα αν κάποιος ψάχνει ατρακάριστο και εννοεί άβαφο είναι άλλο θέμα...

Οι όροι στην αγορά είναι συγκεκριμένοι ασχέτως τι (θέλει να) καταλαβαίνει ο καθένας.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πράγματα κατά την γνώμη μου είναι απλά. Διαβάζεις στις αγγελίες ατρακαριστο, αβαφο, αγρατζουνιστο κλπ κλπ και πρακτικά όλα αυτά αναφέρονται για να δικαιολογήσει ο πωλητής μια τιμή υψηλότερη του ανταγωνισμού ή να πουλήσει γρηγορότερα το αυτοκίνητο του.

Αν ένα αυτοκίνητο εμπλακεί σε ένα ατύχημα και χρειαστεί να αλλάξει προφυλακτήρα για παράδειγμα, ατρακαριστο θεωρείται. Όσο το σασί, η ακαμψία του και η ενεργητική του ασφάλεια παραμένει η ίδια το αμάξι δεν έχει χάσει κανένα από τα χαρακτηριστικά του και παραμένει ασφαλές.

Το μόνο που θα έπρεπε να νοιάζει έναν αγοραστή σε μια τέτοια αγορά είναι αν έχουν μπει γνήσια ανταλλακτικά ή τίποτα κινεζικοί προφυλακτήρες από πλαστικά τις πλάκας κλπ.. Το ίδιο ισχύει και για τα φωτιστικά σώματα πχ.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ο 3043/2002 ισχύει. Αν υπάρχει ελάττωμα που δεν γνώριζε ο αγοραστής, η λείπει συμφωνημένη ιδιότητα, εντός εξαμήνου δεν χρειάζεται και απόδειξη. Ο δικηγόρος θα σε ενημερώσει, αλλά θα πάρει χρόνο η διαδικασία (υπολόγιζε κοντά στα 2,5 μιση χρόνια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Αν δεν έχει πάρει σασί 

Και ποιος θα σου πει με σιγουριά ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ,ατύχημα δηλαδή στο οποία χρειάστηκε να αλλαχτεί πόρτα, δεν πήρε σασί ,ο φανοποιός ; η αντιπροσωπεία ; θα βάλεις εσύ την οικογένειά σου σε αμάξι που έχει φάει στούκα και χρειάστηκε να αλλαχτεί η πόρτα και θα κοιμάσαι ήσυχος ; προφανώς το κάθε ατύχημα είναι διαφορετικό επειδή όμως μιλάμε για το συγκεκριμένο δεν θα εμπιστευτώ ένα τέτοιο αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dark_Nightfall είπε

Και ποιος θα σου πει με σιγουριά ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ,ατύχημα δηλαδή στο οποία χρειάστηκε να αλλαχτεί πόρτα, δεν πήρε σασί ,ο φανοποιός ; η αντιπροσωπεία ; θα βάλεις εσύ την οικογένειά σου σε αμάξι που έχει φάει στούκα και χρειάστηκε να αλλαχτεί η πόρτα και θα κοιμάσαι ήσυχος ; προφανώς το κάθε ατύχημα είναι διαφορετικό επειδή όμως μιλάμε για το συγκεκριμένο δεν θα εμπιστευτώ ένα τέτοιο αμάξι.

Προφανώς ο φανοποιός...

Αυτή είναι η δουλειά του όταν ελέγχει ένα αμάξι.

Τώρα αν εσύ πιστεύεις οτι με το μάτι θα ξεχωρίσεις τα τρακαρισμένα από τα ατρακάριστα μεγεία σου με χαρά σου!

Με ένα μετρητή μπογιάς ίσως πιάσεις τα άβαφα...αλλά μέχρι εκεί...

Πάντως αν σου έχουν βουλώσει ή ξυρίσει την πόρτα όταν είσαι πχ παρκαρισμένος και την έχεις αλλάξει με νέα ή αν σε έχουν γρατζουνίσει και την έχεις βάψει για να μην δείχνει άσχημη δεν καταλαβαίνω πως το αυτοκίνητο είναι πλέον επικίνδυνο αλλά τέλοσπαντων.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...