Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


argitt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Και ποιος θα σου πει με σιγουριά ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ,ατύχημα δηλαδή στο οποία χρειάστηκε να αλλαχτεί πόρτα, δεν πήρε σασί ,ο φανοποιός ; η αντιπροσωπεία ; θα βάλεις εσύ την οικογένειά σου σε αμάξι που έχει φάει στούκα και χρειάστηκε να αλλαχτεί η πόρτα και θα κοιμάσαι ήσυχος ; προφανώς το κάθε ατύχημα είναι διαφορετικό επειδή όμως μιλάμε για το συγκεκριμένο δεν θα εμπιστευτώ ένα τέτοιο αμάξι.

Όταν ένα αυτοκίνητο πάρει σασί πρέπει να μπει στην καλιμπρα για να το "φέρει" ο φανοποιος όσο μπορεί στην αρχική του κατάσταση. Η καλιμπρα πιάνει σε συγκεκριμένα σημεία από όσο ξέρω οπότε ένας φανοποιος τα κοιτάει απευθείας και βλέπει αν έχουν υποστεί κάποια στρέβλωση από χρήση καλιμπρας.

Εννοείται ότι ποτέ δεν θα αγόραζα ένα αυτοκίνητο που έχει πάρει σασί όσο καλά και να έχει επισκευαστεί, αλλά τώρα να λέμε ότι επειδή έχει αλλάξει προφυλακτήρα ή καπό το αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο είναι αστείο..

Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που βλέπεις έξω έχουν εμπλακεί σε μικροατυχήματα. Ούτε κυκλοφορούν μέσα σε γυάλα ούτε είναι μόνιμα στο γκαράζ.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 2
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 90
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλά ο αδερφός σου έδωσε 9000κ για αυτοκίνητο χωρίς να το δει μηχανικός?Από κάτι τέτειους συντηρούνται οι περισσότερες μάντρες.

η νομικη κινηση θα κοστισει πιο πολλα απο αυτο το χρεπι που αγορεσε.Δε μπορει να κανει τιποτα.Αλλα ξεχασα εδω στο ινσομνια εχουμε φτασει μεχρι το δικαστηριο της χαγης για τα ενοικια οποτε σε ενα σαραβ

9000

Ερωτηση :
Απο ποια σημεια κατω απο το αμαξι μπορεις να καταλαβεις αν εχει μπει καλιμπρα?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Ερωτηση :
Απο ποια σημεια κατω απο το αμαξι μπορεις να καταλαβεις αν εχει μπει καλιμπρα?

Φίλε μου δεν είμαι φανοποιος οπότε θα σε γελάσω.. Από τον φανοποιο μου που είναι τσακάλι στην δουλειά του ξέρω ότι ανάλογα που έχει πάρει το αμάξι ( μπροστά, πίσω, πλάι κλπ) είναι συγκεκριμένα σημεία που θα πιάσει η καλιμπρα. Ένας σωστός και έμπειρος φανοποιος θα τα δει αμέσως και θα καταλάβει αν έχουν υποστεί ζόρι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Και ποιος θα σου πει με σιγουριά ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ,ατύχημα δηλαδή στο οποία χρειάστηκε να αλλαχτεί πόρτα, δεν πήρε σασί ,ο φανοποιός ; η αντιπροσωπεία ; θα βάλεις εσύ την οικογένειά σου σε αμάξι που έχει φάει στούκα και χρειάστηκε να αλλαχτεί η πόρτα και θα κοιμάσαι ήσυχος ; προφανώς το κάθε ατύχημα είναι διαφορετικό επειδή όμως μιλάμε για το συγκεκριμένο δεν θα εμπιστευτώ ένα τέτοιο αμάξι.

Έχω ήδη απαντήσει σε αυτό παραπάνω:

16 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όσο για το αν έχει επισκευαστεί το σασί - έστω και ελάχιστα - δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να μιλάμε με πιθανότητες, μόνο όσοι δεν έχουν ιδέα μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία, αυτοί που ξέρουν απλά ελέγχουν για σημάδια καλίμπρας (από το calibration), το μηχάνημα που ευθυγραμμίζει το σασί.

Επίσης είναι απίθανο (μην πω αδύνατο) να έχει πάρει σασί και να χρειαστεί αλλαγή μόνο μια πόρτα, συνήθως χρειάζονται αλλαγή πολλά περισσότερα.

20 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Ερωτηση :
Απο ποια σημεια κατω απο το αμαξι μπορεις να καταλαβεις αν εχει μπει καλιμπρα?

Στις ενώσεις μασπιέ με πάτωμα, αλλά θα πρότεινα τον έλεγχο αυτό να τον κάνει κάποιος που γνωρίζει, και όχι κάποιος που δεν έχει ιδέα.

image.ashx?fid=1457542

Αυτό εδώ είναι το «δέσιμο της καλίμπρας». Βρίσκεται κάτω από το αυτοκίνητο (στο ύψος οδηγού - συνοδηγού) και δεν είναι τόσο ορατό. Αν σκύψετε, θα διαπιστώσετε αν έχει χρησιμοποιηθεί ή όχι άρα και εάν έχει περάσει το όχημα καλίμπρα που σημαάινει ότι έχει τρακάρει...άσχημα! 

Πηγή: https://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/pos-na-elegksete-oti-ena-aftokinito-ine-trakarismeno

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Στις ενώσεις μασπιέ με πάτωμα, αλλά θα πρότεινα τον έλεγχο αυτό να τον κάνει κάποιος που γνωρίζει, και όχι κάποιος που δεν έχει ιδέα.

image.ashx?fid=1457542

Αυτό εδώ είναι το «δέσιμο της καλίμπρας». Βρίσκεται κάτω από το αυτοκίνητο (στο ύψος οδηγού - συνοδηγού) και δεν είναι τόσο ορατό. Αν σκύψετε, θα διαπιστώσετε αν έχει χρησιμοποιηθεί ή όχι άρα και εάν έχει περάσει το όχημα καλίμπρα που σημαάινει ότι έχει τρακάρει...άσχημα! 

Πηγή: https://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/pos-na-elegksete-oti-ena-aftokinito-ine-trakarismeno

Το ιδιο εχω διαβασει και εγω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Rpanagos είπε

Το ιδιο εχω διαβασει και εγω

Για αυτό ακριβώς έγραψα πως τον έλεγχο να τον κάνει κάποιος που γνωρίζει :)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Πάντως αν σου έχουν βουλώσει ή ξυρίσει την πόρτα όταν είσαι πχ παρκαρισμένος και την έχεις αλλάξει με νέα ή αν σε έχουν γρατζουνίσει και την έχεις βάψει για να μην δείχνει άσχημη δεν καταλαβαίνω πως το αυτοκίνητο είναι πλέον επικίνδυνο αλλά τέλοσπαντων.

Δεν συζητάμε για αυτήν την περίπτωση όπως αναφέρθηκε πιο πάνω.

1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Εννοείται ότι ποτέ δεν θα αγόραζα ένα αυτοκίνητο που έχει πάρει σασί όσο καλά και να έχει επισκευαστεί, αλλά τώρα να λέμε ότι επειδή έχει αλλάξει προφυλακτήρα ή καπό το αυτοκίνητο είναι τρακαρισμένο είναι αστείο..

Συμφωνούμε , δεν εννοώ αυτό όμως άλλο λέω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Άμα το γρατσουνίσω το αμάξι σε ένα γκαράζ και επειδή έχει βαθούλωμα πρέπει να αλλάξω πόρτα δεν θεωρείται τρακαρισμένο; Άμα καθώς το παρκάρω ακουμπήσω τον τοίχο και σπάσω προβολέα και κάνω βαθούλωμα στον προφυλαχτείρα; Και στις 2 περιπτώσεις το αμάξι είναι πλέον τρακαρισμένο. Δεν χρειάζεται να έχει ατύχημα με ζημιές 10κ για να θεωρηθεί τρακαρισμένο. 

αν υποθεσουμε τη λογικη σου σωστη, εμενα που ειναι 20 χρονων και μπλε το αμαξι και μετα τη 15ετια αρχισε να ξεφλουδιζει το χρωμα, το πηγα για ολικο βαψιμο.. 

θεωρειται τρακαρισμενο? 

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, emperor4her είπε

αν υποθεσουμε τη λογικη σου σωστη, εμενα που ειναι 20 χρονων και μπλε το αμαξι και μετα τη 15ετια αρχισε να ξεφλουδιζει το χρωμα, το πηγα για ολικο βαψιμο.. 

θεωρειται τρακαρισμενο? 

Τι σχέση έχει το αμάξι 3ετιας με 20ετιας; Στο 20 χρόνων αμάξι είναι προφανώς αναμενόμενο ένα βάψιμο, για τους λόγους που ανέφερες. Στο αμάξι 3ετιας προφανώς και δεν είναι αναμενόμενο, και αποτελει ενδείξη ενδεχόμενος ενός ατυχήματος.

Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχετε τρελαθεί όλοι, το να μην είναι ένα αμάξι ατρακάριστο, δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει μια. Σημαίνει απλά, ότι ένα αμάξι που στον έλεγχο για ζημιές βρεθεί να μην έχει πειραχτεί καθόλου το χρωμα, θα πιάσει ένα 300 ας πούμε παραπάνω. 

Αυτό που αναφέρετε εσείς για τρακαρισμένο (να έχει πειραχτεί το σασί), σημαίνει οτι αμάξι δεν πρέπει να κυκλοφορει, και άμα έχεις ατύχημα με τέτοιο αμάξι και η ασφαλιστική το παρει χαμπάρι, την έχεις βάψει.

Άρα για μένα (και για τις ελεγκτικές / ασφαλιστικές) υπάρχουν 3 κλίμακες

  • Ατρακάριστο. Το χρωμα δεν έχει πειραχτεί καθόλου και δεν έχει αλλαχτεί κανέναν ανταλλακτικό λόγο ζημιάς, σύμφωνα πάντα με την ηλικία του αμαξιού. 
  • Τρακαρισμενο. Σε έλεγχο εντωπιζεται ότι το χρωμα έχει πειραχτεί, η ότι βίδες κτλ είναι καινούργιες, χωρίς να δικαιλογειται  κάτι τέτοιο από φυσιολογική φθορά η service. Το να το βάψεις μετά από 15 χρόνια είναι φυσιολογική φθορά. 
  • Το να έχει πειραχτεί το σασί, που σημαίνει ότι το αμάξι πρεπει να πάει για απόσυρση. 

Από εκεί και πέρα, άμα κάποιος σου κάνει βαθούλωμα στην πόρτα και εσύ την αλλάξεις με καινούργια, ΧΩΡΙΣ να πας μέσω ασφάλειας, τότε το αμάξι το πλασάρεις σαν ατρακάριστο. Άμα στον έλεγχο βέβαια πάρουνε χαμπάρι ότι τα ανταλακτικα  είναι ολοκαίνουρια, τοτε ετοιμάσου να σου προσφέρουνε λίγο λιγότερα λεφτά (όπως ανέφερε σε αμάξι μου με πρώτη τιμή 27.000, μετά από ατύχημα και αλλαγής της πόρτας, η τιμή προσφοράς έπεσε στα 26.700).

Τα παραπάνω δεν αποτελούνε προσωπικές μου πεποιθήσεις. Αποτελούν τους κανόνες τις αγοράς, σύμφωνα με τις οποίες λειτουργούν οι ασφαλιστικές και οι ελεγκτικές εταίριες. Μια εταιρία που σου ελέχγει το αυτοκίνητο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ξέρει τον λόγο που έβαψες εσύ το αμάξι, μπορεί απλά να βρει ενδείξεις ότι στο αμάξι έχουν γίνει μη εργοστασιακές δουλειές. Μπορείς να δείξεις μετά εσύ φωτογραφίες και να τα δικαιολωγισεις ότι απλά ήτανε μια γρατσουνιά, κανένα πρόβλημα. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Τι σχέση έχει το αμάξι 3ετιας με 20ετιας; Στο 20 χρόνων αμάξι είναι προφανώς αναμενόμενο ένα βάψιμο, για τους λόγους που ανέφερες. Στο αμάξι 3ετιας προφανώς και δεν είναι αναμενόμενο, και αποτελει ενδείξη ενδεχόμενος ενός ατυχήματος.

Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχετε τρελαθεί όλοι, το να μην είναι ένα αμάξι ατρακάριστο, δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει μια. Σημαίνει απλά, ότι ένα αμάξι που στον έλεγχο για ζημιές βρεθεί να μην έχει πειραχτεί καθόλου το χρωμα, θα πιάσει ένα 300 ας πούμε παραπάνω. 

Αυτό που αναφέρετε εσείς για τρακαρισμένο (να έχει πειραχτεί το σασί), σημαίνει οτι αμάξι δεν πρέπει να κυκλοφορει, και άμα έχεις ατύχημα με τέτοιο αμάξι και η ασφαλιστική το παρει χαμπάρι, την έχεις βάψει.

Άρα για μένα (και για τις ελεγκτικές / ασφαλιστικές) υπάρχουν 3 κλίμακες

  • Ατρακάριστο. Το χρωμα δεν έχει πειραχτεί καθόλου και δεν έχει αλλαχτεί κανέναν ανταλλακτικό λόγο ζημιάς, σύμφωνα πάντα με την ηλικία του αμαξιού. 
  • Τρακαρισμενο. Σε έλεγχο εντωπιζεται ότι το χρωμα έχει πειραχτεί, η ότι βίδες κτλ είναι καινούργιες, χωρίς να δικαιλογειται  κάτι τέτοιο από φυσιολογική φθορά η service. Το να το βάψεις μετά από 15 χρόνια είναι φυσιολογική φθορά. 
  • Το να έχει πειραχτεί το σασί, που σημαίνει ότι το αμάξι πρεπει να πάει για απόσυρση. 

Από εκεί και πέρα, άμα κάποιος σου κάνει βαθούλωμα στην πόρτα και εσύ την αλλάξεις με καινούργια, ΧΩΡΙΣ να πας μέσω ασφάλειας, τότε το αμάξι το πλασάρεις σαν ατρακάριστο. Άμα στον έλεγχο βέβαια πάρουνε χαμπάρι ότι τα ανταλακτικα  είναι ολοκαίνουρια, τοτε ετοιμάσου να σου προσφέρουνε λίγο λιγότερα λεφτά (όπως ανέφερε σε αμάξι μου με πρώτη τιμή 27.000, μετά από ατύχημα και αλλαγής της πόρτας, η τιμή προσφοράς έπεσε στα 26.700).

Τα παραπάνω δεν αποτελούνε προσωπικές μου πεποιθήσεις. Αποτελούν τους κανόνες τις αγοράς, σύμφωνα με τις οποίες λειτουργούν οι ασφαλιστικές και οι ελεγκτικές εταίριες. Μια εταιρία που σου ελέχγει το αυτοκίνητο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ξέρει τον λόγο που έβαψες εσύ το αμάξι, μπορεί απλά να βρει ενδείξεις ότι στο αμάξι έχουν γίνει μη εργοστασιακές δουλειές. Μπορείς να δείξεις μετά εσύ φωτογραφίες και να τα δικαιολωγισεις ότι απλά ήτανε μια γρατσουνιά, κανένα πρόβλημα. 

Ένας σωστός έλεγχος θα σου πει αν το αμάξι είναι βαμμένο, επισκευασμένο ή έχει μπει καλίμπρα.

Από εκεί και πέρα είναι καινούρια αμάξια πόλης που γεμίζουν γρατζουνιές.

Άλλοι θα το αφήσουν με τις γρατζουνιές για να μην το βάψουν και άλλοι θα το φτιάξουν (έτσι θα έκανα εγώ).

Τώρα το τι παζάρια θα κάνεις σε ένα βαμμένο που δεν αναφέρεται ως αγρατζούνιστο-άβαφο αλλά ως ατρακάριστο και κατά πόσο ο ισχυρισμός σου οτι είναι τελικά «τρακαρισμένο» θα ρίξει την τιμή έστω και 300 ευρώ έχει να κάνει και με το πόσο ανεκτικός είναι ο πωλητής.

Εν πάση περιπτώση, οι όροι στην αγορά είναι συγκεκριμένοι και δεν αποτελούν θέμα οπτικής όπως κάποιοι επιμένουν να ισχυρίζονται.

Στην τελική άλλος θα δεν θα αγοράσει βαμμένο με την λογική οτί είναι τρακαρισμένο και άλλος θα πάρει καλιμπραρισμένο για αγρατζούνιστο-άβαφο...

Όλα στο παιχνίδι είναι.

Επεξ/σία από agnostos13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το περίμενα πως δεν θα το δεχόσουν ως "τεκμηρίωση".

Οπότε ας δούμε την άποψη που εκφράζει επισήμως ένας από τους μεγαλύτερους και πιο γνωστούς εμπόρους:

Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο;
Θα πρέπει να ελέγξετε αν το αυτοκίνητο έχει δεχθεί οποιαδήποτε παρέμβαση στα ζωτικά σημεία του(σασσί – ράμφος). Ο έλεγχος μπορεί να πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένο φανοποιείο, το οποίο θα πρέπει διαθέτει τη κατάλληλη τεχνογνωσία και φυσικά τα απαραίτητα μηχανήματα.

Πηγή: https://www.automarin.gr/blog/Xrisima-Tips-Odigos-Agoras-Metaxeirismenou-Aftokinitou

Αυτό είναι μια βολικό άποψη του εμπορου και τίποτα παραπάνω. 

Σε οποιαδήποτε  σοβαρή χώρα αν διαφημίζεται ένα αμαξι για accident free  και αποδειχτεί ότι δεν είναι τον έχεις σκίσει και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία ότι δομικά είναι σωστό. 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Morosana είπε

Αυτό είναι μια βολικό άποψη του εμπορου και τίποτα παραπάνω. 

Σε οποιαδήποτε  σοβαρή χώρα αν διαφημίζεται ένα αμαξι για accident free  και αποδειχτεί ότι δεν είναι τον έχεις σκίσει και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία ότι δομικά είναι σωστό. 

Αν είχες δώσει σημασία στα συμφραζόμενα θα είχες διαπιστώσει πως και εγώ το παρέθεσα ως άποψη του εμπόρου και τίποτα παραπάνω.

Κατά τα άλλα μου φαίνεται λίγο απίθανο να γνωρίζεις τι ισχύει νομικά σε κάθε μία από τις "σοβαρές χώρες"(ότι και να εννοείς με αυτό), πιο πολύ για προσπάθεια τσουβαλιάσματος μου μοιάζει, καθώς επίσης το "accident free" ουδεμία σχέση έχει με το "ατρακάριστο" που συζητάμε εδώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Morosana είπε

Αυτό είναι μια βολικό άποψη του εμπορου και τίποτα παραπάνω. 

Σε οποιαδήποτε  σοβαρή χώρα αν διαφημίζεται ένα αμαξι για accident free  και αποδειχτεί ότι δεν είναι τον έχεις σκίσει και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία ότι δομικά είναι σωστό. 

 

Κάνεις λάθος. Στις περισσότερες χώρες ισχύει ότι έχουν αναφέρει και οι περισσότεροι. π.χ. στη Γερμανία: https://www.bussgeldkatalog.org/unfallfreiheit/

Many used cars are labeled accident-free by sellers . Butwhat is the meaning behind this term, which often raises questions?

The definition of the term “accident-free” can be found in a judgment of the Higher Regional Court (OLG) Cologne from 11.06.1975 (Az .: 2 U 31/74). Even though this judgment was passed a few decades ago, many courts still rely on it. The official guideline states the following:

The term “accident-free” or “accident-free” is used uniformly in the motor vehicle trade and means that a vehicle has not suffered any damage that is to be regarded as significant. The relevance of a damage is determined by the public opinion, which excludes only minor, repaired sheet metal damage and "blemishes" from the concept of accident-free.

There is therefore no accident-free status if a car has suffered significant damage . But what is the difference between minor damage and accident damage ? Unfortunately, it is often difficult to draw a line here.

A car does not automatically become an accident vehicle if it has had an accident . This designation is only justified if more than a mere minor damage has occurred .

Γενικά ακόμα και στη Γερμανία, αν ένα αμάξι δεν έχει πρόβλημα στο σασί και απλώς κάποιες μικρές ζημιές (από ότι βλέπεις αυτό περιλαμβάνει μεταλικές επισκευές κτλ), θεωρείται unfallfreiheit = ατρακάριστο. 

Επεξ/σία από TuXaKoS
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 28/4/2021 στις 7:25 ΜΜ, argitt είπε

Παιδιά θέλω τα φώτα σας...Ο αδελφός μου έκανε την πατάτα του αιώνα και αγόρασε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο χωρίς να το ελέγξει... Μετά από μια εβδομάδα πήγε να ανοίξει την πίσω πόρτα και του έμεινε το πόμολο στο χέρι...Την επόμενη μέρα πάει σε κάποια φαναρτζη για να το φτιάξει και ο φανοποιος του είπε ότι το αμάξι έχει γενικώς χτυπηθεί και έιναι κακοφτιαγμένο στο θέμα επισκευής...Το παίρνει κατευθείαν ο bro και παει αντιπροσωπεια όπου μετά τον έλεγχο του βρήκαν τα χίλια μύρια...Πάει με το χαρτί πίσω στον μάντρα και αυτός άρχισε τον πασατεμπο οπότε θα πάει ο αδελφός μου νομικά...Έχει καμιά ελπίδα;Έχει κάποιος εδώ μέσα πέσει στην ίδια λούμπα;;Και πως βρήκε το δίκιο του;;;

Νομίζω ότι έπεσε θύμα απάτης ο αδερφός σου, οπότε μπορεί να κινηθεί νομικά και να έχει αποτελέσματα. Καλύτερα όμως να συμβουλευτεί έναν δικηγόρο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σας ενημερώνω ότι το αμάξι επιστράφηκε στην μάντρα και αντίστοιχα επιστράφηκε όλο το ποσό της αγοράς στον αδελφό μου...Δλδ έγινε ότι λέει ο τίτλος του θέματος... Ευχαριστώ θερμά όλους όσους συμμετείχαν με τις αναρτήσεις τους και παρακαλώ τους moderators να κλειδώσουν το θέμα....

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.