Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Πηγα να τρακαρω θεμα δικο μου η ο δημος δεν εχει μεριμνησει ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, eMike είπε

Γειτονιά... :) 

Κοίτα αυτό το Stop δεν είναι τραγικό, ή μάλλον δε θα ήταν τραγικό εάν οδηγούσαμε όλοι σαν άνθρωποι...Απλά η πλειοψηφία ανεβαίνει την Ηρακλείου ωσαν τον Sebastian τον Loeb και μάλιστα εκεί γκαζώνουν για να "στρίψουν" κιόλας...

Οπότε ναι, όταν περνάς υπάρχει πάντα φόβος και κίδυνος.

Οι μεν ανεβαίνουν σαν τον Loeb, οι δε κατεβαίνουν σαν τον McRae και έχεις και τους απέναντι (με πολύ καλύτερη οπτική) που ψάχνουν να χωθούν στην πρώτη ευκαιρία.

Οτι χειρότερο έχω πετύχει...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

εμένα μου τη δίνουν όλοι αυτοί που παρκάρουν πάνω στις γωνίες σε δύσκολα σημεία. Πολλοί θα διαφωνήσουν αλλά αν ήταν στο χέρι μου θα τιμωρούσα περισσότερο τον καραγκιόζη που παρκάρει σε τέτοια σημ

Και να το κάνουν αυτό σιγά μην το σεβαστεί κανείς,ο μόνος τρόπος είναι να τοποθετηθούν εμπόδια ώστε να μην μπορεί να παρκάρει το κάθε ζώο.

Γενικά είναι ευθύνη σου ο έλεγχος όταν βγαίνεις από το stop. Ο καθρέφτης βοηθάει αλλά μπορεί και όχι (αν είναι πχ σπασμένος, λερωμένος κλπ). Το να μην υπάρχουν παρκαρισμένα αριστερά επίσης β

Εμενα με μπερδευουν οι καθρεφτες ποτε δε τους εμπιστευομαι. Ισως εχω χαμηλη νοημοσυνη η προβλημα. Πολλες φορες δηλαδη εχω δει να ειναι καθαρα απο καθρεφτη και μετα να ερχεται πατημενος αλλος .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις ‎29‎/‎4‎/‎2021 στις 5:02 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Δεν κάνεις τίποτα λάθος, είναι σημείο που με την κλίση-στροφή του  κεντρικού δρόμου, το γεγονός ότι αυτός ο κεντρικός δρόμος αν και εντός πόλης, είναι η συνέχεια της Κοκκινοπούλου που για μεγάλο τμήμα της πριν μοιάζει με λεωφόρο, οπότε οι πιο πολλοί δεν κόβουν ταχύτητα- εν τω μεταξύ και πιο πριν έχει όριο που δεν τηρειται από πλειοψηφια (ο ελ οδηγός έχει το κουσούρι να διανυει μεγάλη απόσταση με κεκτημένη ταχύτητα - βλέπε Κατεχακη από περιφερειακό Υμηττού οπου επειδή πριν τρέχανε, εχουνε φτάσει σε φανάρι στο ύψος του Πολυτεχνείου και άρα κάθετος δρόμος και άρα κίνδυνος να πεταχτεί κάποιος και όμως πάνε ακόμα με 100-150)

 

για αυτό η ορατοτητα είναι μηδενική, ο καθρέφτης βοηθητικός μεν , αλλα σε τζογαρισμα δε, διότι με την ταχύτητα των κάθετων σε σένα, ο χρόνος που εξασφαλιζει το ελεύθερο πεδίο σε καθρέφτη αρκεί οριακά ή δεν αρκεί (αν τρέχουν υπερβολικά) για να περάσεις.

 

Στα σούπερ μπόνους: Μηδενικος χώρος να βγάλεις έξω μούρη, άνετα κάποιος που τρέχει και δεν προλαβαίνει καν να δει ότι εκει έχει διασταύρωση, να δει την μούρη σου και να τρομάξει με στριβοτιμονια

 

ακόμα και αν περάσεις αλώβητος, πρέπει να γκαζωσεις, ενώ γκαζωνεις να κοιτάς αριστερα, και μετά να μην στουκαρεις στο μπροστά σου που πέρασε μεν, αλλα έχει κοκκαλωσει στα μισά γιατι πρέπει να περάσει και τον άλλο μισό δρόμο καθετα, για να στρίψει αριστερά.

το μόνο λάθος σου (σε εισαγωγικά, γιατι μπράβο σου που κανεις τον κόπο και ρωτάς) είναι οτι δεν εμπιστεύεσαι το ένστικτο σου: Δεν ξανά περνάς από εκει. Πολλοί θα σου πούνε, περνάω από εκεί 20 χρονια, θέλει προσοχή. Λάθος, θέλει πολύ προσοχή αλλα θέλει και τύχη. Και προφανώς έπρεπε να υπάρχει φανάρι εκει και όχι καθρέφτης (οπου θα σκοτωνονταν τα μηχανάκια/καγκουρες των πορτοκαλοκοκκινων σαν τις μύγες εκει)

 

αντίθετα, το σημείο από ηρακλείου που μπήκε, είναι δύσκολο αλλα έχει περιθώριο να περάσεις με πολλή προσοχή και υπομονή, κυρίως επειδή μπορεί όντως να τρέχουν σαν τρελοι οι καθετοι (είπαμε ο ελ δεν καταλαβαίνει από αστικό ιστό: Έτρεχε πριν στο ίσωμα: Θα φτάσει με την ίδια φορα μέχρι τον προορισμο αν δεν σταματήσει κάπου για φρεντο με αλαρμ) αλλα έχεις μια α' ορατοτητα και χώρο να βγάλεις μουρη

 

υγ

αν πρέπει οπωσδήποτε να περάσεις από εκεί (που δεν πρέπει), πρώτα κοιταζεις αν υφίσταται χώρος ανάμεσα στα 2 ρεύματα να σταθείς, μετά τσεκάρεις καθρέφτη και βγαίνεις με λίγη κλίση προς το ρεύμα που κόβεις, ώστε να βλέπεις καλυτερα. Όμως μηχανάκι που πάει στην άκρη του δρόμου και γρήγορα, δεν θα το δεις ποτέ! οπότε,  τον κύκλο και η σουρεαλ ζωή μας συνεχίζεται 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σαι καλά φίλε για τα σχόλια θα προσπαθήσω να πάρω ένα τηλέφωνο τον Δήμο μπας και κάνουν τίποτα μιας και ανέφεραν αρκετοί ότι υπάρχει θέμα εκεί

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε

Να σαι καλά φίλε για τα σχόλια θα προσπαθήσω να πάρω ένα τηλέφωνο τον Δήμο μπας και κάνουν τίποτα μιας και ανέφεραν αρκετοί ότι υπάρχει θέμα εκεί

Έχω κάνει και εγώ αιτήματα κατά καιρούς. Η λύση που εφαρμόζω αν θέλω να πάω αριστερά και έχω το παιδί μέσα είναι να στρίψω στο προηγούμενο στενό και να βγω πιο πάνω σε ένα φανάρι που έχει.

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 30/4/2021 στις 12:16 ΜΜ, mechpanos είπε

Δεν το πάω στο τοπικό...Η οδηγική συμπεριφορά ορίζεται από τα άτομα, και τις καταστάσεις...προφανώς και η κατάσταση της Αθήνας, το κυκλοφοριακό, το χάος κλπ σε φέρνει στην τσίτα επάνω στο τιμόνι...

Καλά Πύργο - Αμαλιάδα είναι χύμα, πολύ λιγότερα οχήματα και μικρότερες αποστάσεις όμως, που αμβλύνουν το πρόβλημα...
Πχ Πύργο έχει ο ΑΛΛΟΣ STOP και εγώ επειδή ξέρω ότι είναι χύμα, μειώνω ταχύτητα για να αντιληφθώ τι θα κάνει - αν θα σταματήσει όντως-...έχω το περιθώριο όμως, γιατί δεν έρχεται ποτέ να κολλήσει κανένας, πίσω μου... Αθήνα θα μου την είχανε φορέσει οι πισινοί και θα είχανε και ΔΙΚΙΟ...

Η Αθήνα δεν είναι Δουναίικα .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/4/2021 στις 5:02 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Η απλα το σωστοτερο θα ηταν να μην υπηρχαν παρκαρισμενα εκει στα αριστερα?

 

Στις 29/4/2021 στις 5:19 ΜΜ, agnostos13 είπε

Το να μην υπάρχουν παρκαρισμένα αριστερά επίσης βοηθάει (είτε επιτρέπεται το παρκάρισμα εκεί είτε όχι).

 

 

Στις 29/4/2021 στις 8:02 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Στο μεταξύ σιγά τη δύσκολη δουλειά που είναι για τους δήμους να τραβήξουν μια λωρίδα που να οριοθετεί μέχρι που επιτρέπεται να παρκάρεις...

 

 

Στις 29/4/2021 στις 10:42 ΜΜ, margaritagr είπε

οι δήμοι θα έπρεπε να έχουν μεριμνήσει ώστε να μην παρκάρουν σε μέρη που εμποδίζουν την ορατότητα.

Δεν επιτρεπεται το παρκαρισμα:
Σε απόσταση μικρότερη από είκοσι (20) μέτρα από φωτεινούς σηματοδότες και δώδεκα (12) μέτρα από πινακίδες υποχρεωτικής διακοπής πορείας (STOΡ), ως και σε θέση, στην οποία το όχημα κρύβει από τους χρήστες της οδού τη θέα των πινακίδων σήμανσης και σηματοδοτών. (source ©: www.glavopoulos.gr)

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

 

 

 

 

Δεν επιτρεπεται το παρκαρισμα:
Σε απόσταση μικρότερη από είκοσι (20) μέτρα από φωτεινούς σηματοδότες και δώδεκα (12) μέτρα από πινακίδες υποχρεωτικής διακοπής πορείας (STOΡ), ως και σε θέση, στην οποία το όχημα κρύβει από τους χρήστες της οδού τη θέα των πινακίδων σήμανσης και σηματοδοτών. (source ©: www.glavopoulos.gr)

Γνωστό αλλά εφόσον το (παράνομα) παρκαρισμένο όχημα δεν εμπλέκεται άμεσα στο ατύχημα δεν τίθεται θέμα συνυπευθυνότητας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Γνωστό αλλά εφόσον το (παράνομα) παρκαρισμένο όχημα δεν εμπλέκεται άμεσα στο ατύχημα δεν τίθεται θέμα συνυπευθυνότητας.

Το σχολιο μου δεν εχει να κανει με συνυπευθυνοτητα,αλλα με ανευθυνοτητα.

Φυσικα αν ερθει η τροχαια,το παρανομα παρκαρισμενο οχημα θα φαει κληση,και ενδεχεται να το λουσω και εγω με 2 λιτρα πετρελαιο το βραδυ :P

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.