Captainzeus18 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 57 λεπτά πριν, enlightened είπε Πάντως και η iRepair πια είναι επίσημο service της Apple, μπορείς να ρωτήσεις και εκεί αν δε θες να περιμένεις να πας στη Ρόδο. Θα σου πρότεινα να φυλάξεις το χρόνο σου για να επισκεφθείς την κοιλάδα των πεταλούδων, το κάστρο του μεγάλου μαγίστρου, ή να πας να δεις το ηλιοβασίλεμα στον Mονόλιθο. Μην καείς με την iStorm... Σημειωτέον, ΚΑΙ τα iStorm είναι Premium Service Providers. Αχχαχα ταχω φαει στη μαπα ΟΛΑ τα αξιοθέατα της Ροδου ,καθε χρονο επι 4 χρονια παω,δουλεια σε ξενοδοχειο.Θα παω iStorm οπως και ναχει,βλεποντας και κανοντας.Ευχαριστω!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taslikos Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Off topic, αυτά τα IRP θυμάμαι όταν άνοιξε το προγραμμα για τα αυθεντικά ανταλλακτικά η Apple τα έδινε μόνο αν επιστραφεί η το παλιό χαλασμένο ανταλλακτικό(όπως σπασμένη οθόνη) με αποτέλεσμα να μην έχουν την δυνατότητα αυτά τα καταστήματα να κρατάνε stock, συνεπώς μεγαλύτερη καθυστέρηση επισκευής αρα συμφέρει να πας σε εξουσιοδοτημένο (αλλιώς premium service provider όπως τα λένε οι μορφωμένοι..) Αυτό άλλαξε τελικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Captainzeus18 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Στις 3/5/2021 στις 12:46 ΠΜ, nikosgnr είπε Στο κομμάτι Service όλοι τα ίδια κάνουν, έχουν ίδιες οδηγίες και δεν αλλάζει κάτι επι της ουσίας. Παρόλα αυτά μακράν χειρότεροι αυτοί της iStorm. Αρκετά άσχημα περιστατικά. Αν έπρεπε να επιλέξω κάποιο θα πήγαινα στην iSystem. Στις 3/5/2021 στις 12:39 ΠΜ, CheOnWeb είπε Σε ποιους άλλους δύο αναφέρεσαι; Η iStorm λέει "Premium reseller" και "Authorized Service Provider", ενώ Documents και iSystem λένε "Authorized Reseller" και "Premium Service Provider". Premium Reseller, σημαίνει απλώς ότι δεν πουλάει προϊόντα άλλης μάρκας παρά μόνο της Apple. Καμμία υπεροχή δηλαδή ως προς την παροχή Service στον πελάτη σε σχέση με τους απλούς "Authorized Resellers" που δεν είναι Premium γιατί πουλάνε και προϊόντα άλλων εταιρειών. Ως προς το Service όμως, Document και iSystem υπερέχουν θεωρητικα, αφού είναι Premium Service Providers", που σημαίνει πολύ καλύτερη βαθμολογία στην ικανοποίηση πελατών. Παιδια.εστειλα πριν λιγεσ μερεσ email στην iStorm Ροδου γενικα γιαερωτηση επαυτου του θεματοσ,ρωτησα για επισκευη ;ή αντικατασταση κλπ..και τελοσπαντων η απαντηση που πηρα ηταν η εξησ (copy paste απτο mail μου) : Καλημέρα σας, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με τα καταστήματα iStorm. Λόγω της κατάστασης του convid με τα lockdown , δεν έχει εξοπλιστεί ακόμα το κατάστημα μας στην Ρόδο με τα εργαλεία επισκευής για τα μοντέλα της σειράς 12. Οπότε είτε για επισκευή, είτε για διάγνωση θα πρέπει να σταλθεί στο κεντρικό service της Αpple . Με εκτίμηση, Δ. Κ. Rhodes team t: +30 211 999 7420 iStorm - Apple Premium Reseller 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosgnr Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Κάνε τηλ. στην iSystem που έχουν και δωρεάν μεταφορικά να τους το στείλεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Captainzeus18 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 6 ώρες πριν, nikosgnr είπε Κάνε τηλ. στην iSystem που έχουν και δωρεάν μεταφορικά να τους το στείλεις. Δεν υπαρχει περιπτωση να το στειλω στας αθηνας..Θα το κρατησω ως εχει..αναγκαστικα.Μεχρι να βγει το 13 .ΠΟΥ ΙΣΩΣ ..ΙΣΩΣ (δεν ειναι σιγουρο) ισως πουλησω το 12 και απλα πλερωσω τη διαφορα με το 13 ,δε μου ειναι κατι..Οψομεθα.Καλη συνεχεια σε ολους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα