Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων..... συμπεριφέρεται χειρότερα από το τελευταίο σκρουτζομάγαζο!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, Χρόνια Πολλά με υγεία σε όλους!

Χρειάζομαι τις συμβουλές σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζω σχετικά με την αγορά ενός tablet. Συγκεκριμένα το Μ. Σάββατο το πρωί, πήγε η γυναίκα μου σε μεγάλο κατάστημα για να πάρει ένα tablet για δώρο στην μητέρα της που γιόρταζε σήμερα.

Έπεσε σε ένα "τσακάλι" πωλητή, ο οποίος αφού έμαθε ότι μπορεί να δώσει μέχρι 200 ευρώ, της είπε ότι το καλύτερο που έχει να της δώσει στα χρήματα αυτά είναι ένα Huawei οκταπύρηνο (ουάου) με φοβερή οθόνη, γενικά super μηχάνημα με μόνο 190 ευρώ.

Όταν ήρθε στο σπίτι, άνοιξε τη  συσκευασία να μου το δείξει. Ήταν το  Huawei MediaPad T5 ( AGS2-W09/AGS2-W19 (Wi-Fi only ). Χωρίς να το ανοίξω καν, μπήκα στο gsmarena και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό, για το super tablet.

https://www.gsmarena.com/huawei_mediapad_t5-9412.php

Μοντέλο 2018 με Android 8, 2gb ram, 16 gb αποθηκευτικό χώρο, χωρίς fm radio. Απόλυτα ανεπαρκές για το 2021 που το Android έχει φτάσει 11 και έχει βαρύνει αρκετά. Φυσικά καμία ελπίδα για αναβαθμίσεις, αφού η Huawei αντιμετωπίζει τα γνωστά θέματα με τα google services.

Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για το απόλυτο ξεστοκάρισμα με ένα κομμάτι που μπορεί να ήταν και εκθεσιακό.

Την ίδια στιγμή υπάρχει στα 190 ευρώ περίπου, στις μεγάλες αλυσίδες, το Lenovo Tab M10 HD (2nd Gen) 10,1-inch 4gb/64 gb flash, με πολύ καλύτερα specs, πιθανόν και άλλα

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9412&idPhone2=10406

Σίγουρα πάω για επιστροφή΄του tablet και μοναδικό αίτημα την επιστροφή χρημάτων λόγω παραπλανητικής πώλησης, αλλά αν θέλετε πέστε μου τη γνώμη σας και πως θα το αντιμετωπίζατε εσείς. Ευχαριστώ

 

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Haha 1
  • Confused 3
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 31
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Πήγε ζήτησε τάμπλετ και ο πωλητής της έδωσε ένα στα λεφτά που ζητούσε. Ποιο το πρόβλημα και γιατί ήταν η συμπεριφορά του καταστήματος χειρότερη και από το τελευταίο σκρουτζομάγαζο, δεν καταλαβαίν

Καλησπέρα παιδιά, Χρόνια Πολλά με υγεία σε όλους! Χρειάζομαι τις συμβουλές σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζω σχετικά με την αγορά ενός tablet. Συγκεκριμένα το Μ. Σάββατο το πρωί, πήγε η γυναίκα μ

Εσύ δίκιο έχεις. Φυσικά και είναι κοροϊδία και υποτιμητικό το να σου πουλάνε σαβούρες και παλιά τεχνολογία ως σούπερ. Σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες που έχουμε (3-4 που είναι όλες και όλες) οι πωλητές σ

από τον κοτσόβολο το πήρε ή από το πλαίσιο; τώρα το έχει -30€.

σε κάθε περίπτωση το θέμα της παραπλανητικής διαφήμισης δε βλέπω να στέκει. το ότι είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει είναι άλλο θέμα. 

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγε ζήτησε τάμπλετ και ο πωλητής της έδωσε ένα στα λεφτά που ζητούσε.

Ποιο το πρόβλημα και γιατί ήταν η συμπεριφορά του καταστήματος χειρότερη και από το τελευταίο σκρουτζομάγαζο, δεν καταλαβαίνω.

Από ΄κει και πέρα, ο καθένας κρίνει τι είναι καλύτερο για τον εαυτό του και τι όχι.

Αλλά δεν βλέπω κάποια κοροιδία στην όλη υπόθεση. Δεν την έκλεψαν, ούτε της πούλησαν κάτι που αξίζει 50 ευρώ για 200.

Έκανε μια πρόταση και η πελάτισσα την δέχτηκε.

Άμα δεν ξέρω απολύτως τίποτα από υπολογιστές και πάω και μου πουλήσουν κάτι σε μια μεγάλη αλυσίδα, ενώ με τα ίδια λεφτά μπορώ να βρω κάτι καλύτερο αν ψαχτώ, δεν σημαίνει ότι ο πωλητής είναι κλέφτης. Εγώ φταίω, όχι ο πωλητής.

Αλίμονο αν πάω στο Πλαίσιο π.χ. και πω απλά "θέλω ένα pc με 1500 ευρώ" και αργότερα τους κράξω γιατί με τα ίδια λεφτά κάποιος που ξέρει μπορεί να μου αγοράσει συγκεκριμένα parts και μου το στήσει αυτός. Αυτό είχε, αυτό της πούλησε. Δεν βλέπω κάποια άθλια συμπεριφορά.

  • Like 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαναχωρηση δεν γινεται επειδη το πηρε απο το φυσικο καταστημα. Εχει πολιτικη επιστροφων;

Της ειπε καποια ανακριβεια; Της ειπε οτι ηταν 8πυρηνο και τελικα δεν ηταν ή κατι τετοιο; 

Μου θυμησε οταν ειχαν πουλησει στον πατερα μου ενα προγραμμα της κοσμοκαρτας που ηταν χαλια (1500' κοσμοτε, 100' προς αλλους, 30sms, 300mb) και εκανε 30ε.. Τους βρισκουν μεγαλους και τους πουλανε ο,τι θελουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ούτε εγω βλέπω κάτι παράλογο. Ναι θα μπορούσε στα ίδια χρήματα να πάρει το μεγαλύτεrο μοντέλο με 3/32.

αλλά αυτό γίνεται σε όλα τα προιόντα αν δε ξέρεις. Θα σε κοροϊδέψουν. εμείς μπορεί να ξέρουμε από υπολογιστές και να μη μπορούν να μας κοροιδέψουν, αλλά μπορεί να μη ξέρουμε από ρούχα, ή από αυτοκίνητο. Αν λοιπόν πάμε να αγοράσουμε ρούχα ή αυτοκίνητο σίγουρα δε θα κάνουμε την καλύτερη επιλογή. That's life

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, efib είπε

Υπαναχωρηση δεν γινεται επειδη το πηρε απο το φυσικο καταστημα. Εχει πολιτικη επιστροφων;

Της ειπε καποια ανακριβεια; Της ειπε οτι ηταν 8πυρηνο και τελικα δεν ηταν ή κατι τετοιο; 

Μου θυμησε οταν ειχαν πουλησει στον πατερα μου ενα προγραμμα της κοσμοκαρτας που ηταν χαλια (1500' κοσμοτε, 100' προς αλλους, 30sms, 300mb) και εκανε 30ε.. Τους βρισκουν μεγαλους και τους πουλανε ο,τι θελουν.

Νομίζω ότι υπαναχώρηση μπορεί να γίνει, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν σε ικανοποιεί το προιόν. Δεν είμαι σίγουρος, γιαυτό το ψάχνω και ρωτάω τη γνώμη σας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως ο τίτλος σου είναι απαράδεκτος. δε σε κορόιδεψε κανεις. τόσο πουλιέται το tablet, τόσο στο πούλησε.ποια ακριβώς είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά;

εντάξει βρίζουμε τα καταστήματα αλλά και οι πελάτες δε πάνε πίσω...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω ότι η παραπλανητική πώληση ( "το καλύτερο που υπάρχει σε αυτά τα χρήματα" ), το ξεστοκάρισμα που βγάζει μάτι και το πολύ πιθανό εκθεσιακό κομμάτι....

δεν σας ενοχλούν καθόλου....οκ ....μαγκιά 

3 λεπτά πριν, Bitbit είπε

πάντως ο τίτλος σου είναι απαράδεκτος. δε σε κορόιδεψε κανεις. τόσο πουλιέται το tablet, τόσο στο πούλησε.ποια ακριβώς είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά;

εντάξει βρίζουμε τα καταστήματα αλλά και οι πελάτες δε πάνε πίσω...

Δεν ονομάτισα κατάστημα, ούτε βρίζω κάποιον, απλά εκφράζω τη στενοχώρια μου και ζητάω τη γνώμη σας - άμεσα και ευγενικά πιστεύω - αν μπορώ να κάνω κάτι.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Confused 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Βλέπω ότι η παραπλανητική πώληση ( "το καλύτερο που υπάρχει σε αυτά τα χρήματα" ), το ξεστοκάρισμα που βγάζει μάτι και το πολύ πιθανό εκθεσιακό κομμάτι....

δεν σας ενοχλούν καθόλου....οκ ....μαγκιά 

Δεν ονομάτισα κατάστημα, ούτε βρίζω κάποιον, απλά εκφράζω τη στενοχώρια μου

κι εγώ θα χαλιόμουν με την αγορά, συμφωνώ μαζί σου, απλά δε σου φταίει το κατάστημα. αυτό προσπαθώ να πω. Κι εσενα αν σε στείλει η γυναίκα σου να πάρεις κάποια πράγματα για το σπίτι, πιθανόν να τραβάει τα μαλλιά της με αυτά που θα πάρεις γιατί δε ξέρεις. Αν της πουλούσε κανένα με android 4,4 ξεχασμένο στην αποθήκη,  εκεί να πω ναι, μας δουλεύει ο τύπος

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Bitbit είπε

κι εγώ θα χαλιόμουν με την αγορά, συμφωνώ μαζί σου, απλά δε σου φταίει το κατάστημα. αυτό προσπαθώ να πω. Κι εσενα αν σε στείλει η γυναίκα σου να πάρεις κάποια πράγματα για το σπίτι, πιθανόν να τραβάει τα μαλλιά της με αυτά που θα πάρεις γιατί δε ξέρεις. Αν της πουλούσε κανένα με android 4,4 ξεχασμένο στην αποθήκη,  εκεί να πω ναι, μας δουλεύει ο τύπος

Συμφωνώ και εγώ μαζί σου, αλλά στέκομαι περισσότερο στο μοντέλο 2018 ( 3 χρόνων ), android 8 ενώ τα σύγχρονα κυκλοφορούν με 10 ή και 11, καμία προοπτική αναβάθμισης....

Δεν μοιάζει λίγο με το παράδειγμα σου;

  • Confused 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρεις τα χρήματά σου πίσω, το βρίσκω δύσκολο ως ακατόρθωτο.

Το να το πας και να ζητήσεις αλλαγή με το τάμπλετ που θες, το βλέπω αρκετά εφικτό, αν δεν έχεις ανοίξει τη συσκευασία του..

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Βλέπω ότι η παραπλανητική πώληση ( "το καλύτερο που υπάρχει σε αυτά τα χρήματα" ), το ξεστοκάρισμα που βγάζει μάτι και το πολύ πιθανό εκθεσιακό κομμάτι....

Εσύ δίκιο έχεις. Φυσικά και είναι κοροϊδία και υποτιμητικό το να σου πουλάνε σαβούρες και παλιά τεχνολογία ως σούπερ. Σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες που έχουμε (3-4 που είναι όλες και όλες) οι πωλητές σου λένε ό,τι να 'ναι για να πουλήσουν.

17 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

δεν σας ενοχλούν καθόλου....οκ ....μαγκιά

Εκείνους δεν τους ενοχλεί επειδή δεν συνέβη σε εκείνους, σε συνδυασμό με μια περίεργη νοοτροπία.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, johnieXoX είπε

Να πάρεις τα χρήματά σου πίσω, το βρίσκω δύσκολο ως ακατόρθωτο.

Το να το πας και να ζητήσεις αλλαγή με το τάμπλετ που θες, το βλέπω αρκετά εφικτό, αν δεν έχεις ανοίξει τη συσκευασία του..

Η συσκευασία δεν ήταν σε ζελατίνα.... απλά  υπάρχει ένα μικρό αυτοκόλλητο 3Χ4 εκ στη μία πλευρά του κουτιού που ενώνει το καπάκι με τη βάση.

Αυτό βγαίνει και ξανακολλάει  για πλάκα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο πωλητης οντως τσακαλι ειναι βασικα, γιατι εκανε ακριβως την δουλεια για την οποια πληρωνεται. εσυ που ομως δεν δεχεσαι να πιανουνε κοτσο την γυναικα σου, πως την "αφηνεις" να ψωνιζει απο τετοια καταστηματα;

η δικια μου λογικη λεει πως εφοσον ειναι γνωστη η τιμολογιακη πολιτικη, και τα προιοντα που πωλουν αυτα τα καταστηματα, πολυ απλα ΔΕΝ τα προτιμω για τις αγορες μου. δεν ηξερε η γυναικα σου; ας ρωταγε...πολυ πιο πιθανο ειναι να μαθει να ψωνιζει, παρα να αλλαξουν οι αλυσιδες.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...