Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρονικός Τ.Ε ... στα καράβια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, DrLo είπε

Τα σωστικά είναι μια απλή σχετικά εκπαίδευση σεχτικά με βσικές διαδικασίες ασφαλείας πυ γίνεται στον Ασπρόπυργο (τουλάχιστον τα είχα κάνει εχώ πριν ~20 χρονια). Σου κάνουν δηλαδή μια βασική παρουσίαση των μεσων και των διαδικασιών ασφαλείας των πλοίων. Δεν είναι "για ναυαγοσώστες"

Δεν έχει να κάνει με το αν είσαι μηχανικός ή ναυαγωσόστης. Το κάνουν όλοι για να βγάλουν ναυτικό φυλλάδιο.

Και λογιστής σε πλοίο να θες να πάς, και χορευτρια σε κρουαζιερόπλοιο που λέει ο λόγος θα πρεπει να το κάνεις.

Από εκεί και πέρα, μηχανολόγοι μηχανικοί και ναυπηγοί, τουλάχιστον πριν ~20 χρόναι που τεείωσα εγώ το το πτυχίο μου "θεωρητικά" , αν έβρησκαν εταιρεία που να τους δέχονταν μπορούσαν να κάνουν ταξίδι ως δόκιμοι και να γινυον κάποια στιγμή μηχανικοί πλοίων όπως και οι απόφοιτοι ναυτικών σχολών.

Δε ξέρω αν έχει αλλάξει.

Οκ. Διαβάζοντας την λέξη "σωστικών" το μυαλό μου πήγε σε κάτι άσχετο με αυτό.

Κοίταξα τις προϋποθέσεις για να βγάλει κάποιος ναυτικό φυλλάδιο.

Βασικός κύκλος σπουδών σχολής σωστικών και πυροσβεστικών μέσων λέγεται.

Το δικαίωμα μηχανολόγων και ναυπηγών ισχύει ακόμα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ισχύει, ανάλογα με το πτυχίο που έχεις δίνεις πλέον και κάποια μαθήματα στο ΚΕΣΕΝ

Απλά μηχανολόγοι και ναυπηγοί από ΑΕΙ δίνουν το minimum μαθημάτων (νομίζω 4), συν φυσικά την θαλάσσια υπηρεσία, η οποία αν δεν απατώμαι πλέον είναι δώδεκα μήνες για να πάρεις του Γ Μηχανικού 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Τι θα πει σωστικα σεμινάρια; 

Για μηχανικό πλοίων μιλάς όχι για ναυαγοσώστη η κατι άλλο σχετικό με παροχή βοήθειας. 

 

Θα είσαι πληρωμα σε καραβι και δεν θα ξερεις;Εδω στους επιβάτες δείχνουν πως πρέπει να συμπεριφερθούν και τι να κάνουν και δεν θα ξερει το πληρωμα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τυπικό εμπορικό πλοίο με πτυχίο ηλεκτρονικού θα είσαι "μούτσος".

Σε αυτά τα πλοία μόνο οι πλοίαρχοι/μηχανικοί που έχουν εγκεκριμένα πτυχία είναι αξιωματικοί.

Αν όμως μιλάς για επιβατηγό (π.χ. μεγάλο φ/β ή κρουαζιερόπλοιο) εκεί ανάλογα με το μέγεθος υπάρχουν πολλές επιπλέον ειδικότητες που είναι σημαντικές.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@gamingroom

Καλήμερα Συνάδελφε.

Καταρχάς θα παρακαλέσω όσοι είναι άσχετοι να μην απαντάνε στο θέμα και μπερδεύουνε τον άνθρωπο.

Λοιπόν, σαφώς και μπορείς, με το πτυχίο σου θα πρέπει να φοιτήσεις στην σχολή του Ασπροπυργου για να βγάλεις το δίπλωμα του ηλεκτρολόγου εμπορικού ναυτικού. To δίπλωμα είναι το AIII/6. (Αν έχεις σκοπό να μπαρκάρεις σαν βοηθός Ηλεκτρολόγου Ε.Ν , η βοηθός ηλεκτρονικού δεν σου χρειάζεται, αυτό το δίπλωμα καλύπτει τις θέσεις ETO, (Electro Technical Officer), CETO, First Electrical Engineer, Εlectronics engineer. Σαν βοηθός μπαινεις και με το πτυχιο σου, και μετα απο 1 χρόνο υπηρεσίας βγάζεις το AIII/7 που ειναι του βοηθού (χωρίς εξετάσεις και φοίτηση) και αργότερα αν θέλεις να ανεβεις θεση πας για το AIII/6. Επειδή ειναι πρόσφατη σχετικα η νομοθεσια και οι κανονισμοί, νομίζω οτι χρειάζεται καποια υπηρεσία αρχικά για να βγαλεις το AIII/6, θα σου πουν στο σωματείο τα παιρεταιρω.

Φυσικά αν δεν έχεις σχέση με καράβια, ξεκινάς σαν βοηθός και ανεβαίνεις όσο αποκτάς γνώσεις και εμπειρία.

Πριν κάνεις αυτό (για το δίπλωμα) θα πρέπει να βγάλεις μια σειρά από πιστοποιητικά

1) Ναυτικό φυλλάδιο (Αν ταξιδεύεις με ελληνική σημαία, χρειάζεται, αν είναι με ξένη όχι τόσο, άλλα αν θέλεις να εξαγοράσεις την συντάξιμη υπηρεσία σου Ν.Α.Τ χρειάζεται)

2) Βασικό κύκλο σπουδών VI-1 με ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΩΣΤΙΚΩΝ-πυροσβεστικων μέσων (Ασπρόπυργος)

3) Ανάλογα το πλοίο που θα εργαστείς, Αν είναι επιβατικό, δεξαμενόπλοιο, κότερο , κτλπ :

Α) Πιστοποιητικό Security (ΚΕΣΕΝ)

B.) Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης πληρωμάτων για επιβατικά πλοία (Crowd management, Safety training, Crisis management) είναι 3 σε ένα.

Γ) Ιατρικές εξετάσεις για ναυτολόγηση (πρώην κάρτα υγείας) ισχύει για 2 χρονιά και ανανεώνεται με την λήξη της με νέες ιατρικές εξετάσεις.

4) Διαβατήριο.

Η άριστη γνώση και χρήση της Αγγλικής γλωσσάς ειναι δεδομένη. Και σε γραπτό και τόσο και σε προφορικό επίπεδο.

Οι ηλεκτρονικοί Ε.Ν υπαγόμαστε στους Ηλεκτρολόγους Ε.Ν και υπάρχει και το σωματείο μας (ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ)

Εκεί μπορείς να γραφτείς και να λάβεις βοήθεια σε ότι σε απασχολεί.

Εχε υπόψη σου ότι το επάγγελμα είναι ωραίο, θα σου χαρίσει πολλές εμπειρίες, γνώσεις, αποδοχές, και θα δεις μέρη που δεν θα πήγαινες πότε, άλλα έχει θυσίες και επίσης θέλει και χρόνο και αρκετά λεφτά για να βγάλεις ολα τα παραπάνω, και δεν ειναι για να κάνεις ενα μπάρκο, η μια αρπαχτή που λένε και να σταματήσεις αλλα, είναι μια απόφαση ζωής και πολλών χρόνων. Είναι ενας κύκλος που θα πρέπει να σκεφτείς καλά από πριν αν θέλεις μπεις και να ακολουθήσεις.

Ότι απορία έχεις ρωτά με ελεύθερα και με προσωπικό μήνυμα αν θέλεις για να αποφύγουμε την παρα-πληροφόρηση και για να μην χάνεις τον χρόνο σου άδικα.

Φιλικά,

Πετρος

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

@gamingroom

Καλήμερα Συνάδελφε.

Καταρχάς θα παρακαλέσω όσοι είναι άσχετοι να μην απαντάνε στο θέμα και μπερδεύουνε τον άνθρωπο.

Λοιπόν, σαφώς και μπορείς, με το πτυχίο σου θα πρέπει να φοιτήσεις στην σχολή του Ασπροπυργου για να βγάλεις το δίπλωμα του ηλεκτρολόγου εμπορικού ναυτικού. To δίπλωμα είναι το AIII/6. (Αν έχεις σκοπό να μπαρκάρεις σαν βοηθός Ηλεκτρολόγου Ε.Ν , η βοηθός ηλεκτρονικού δεν σου χρειάζεται, αυτό το δίπλωμα καλύπτει τις θέσεις ETO, (Electro Technical Officer), CETO, First Electrical Engineer, Εlectronics engineer. Σαν βοηθός μπαινεις και με το πτυχιο σου, και μετα απο 1 χρόνο υπηρεσίας βγάζεις το AIII/7 που ειναι του βοηθού (χωρίς εξετάσεις και φοίτηση) και αργότερα αν θέλεις να ανεβεις θεση πας για το AIII/6. Επειδή ειναι πρόσφατη σχετικα η νομοθεσια και οι κανονισμοί, νομίζω οτι χρειάζεται καποια υπηρεσία αρχικά για να βγαλεις το AIII/6, θα σου πουν στο σωματείο τα παιρεταιρω.

Φυσικά αν δεν έχεις σχέση με καράβια, ξεκινάς σαν βοηθός και ανεβαίνεις όσο αποκτάς γνώσεις και εμπειρία.

Πριν κάνεις αυτό (για το δίπλωμα) θα πρέπει να βγάλεις μια σειρά από πιστοποιητικά

1) Ναυτικό φυλλάδιο (Αν ταξιδεύεις με ελληνική σημαία, χρειάζεται, αν είναι με ξένη όχι τόσο, άλλα αν θέλεις να εξαγοράσεις την συντάξιμη υπηρεσία σου Ν.Α.Τ χρειάζεται)

2) Βασικό κύκλο σπουδών με ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΩΣΤΙΚΩΝ-πυροσβεστικων μέσων (ΚΕΣΕΝ/Ασπρόπυργος)

3) Ανάλογα το πλοίο που θα εργαστείς, Αν είναι επιβατικό, δεξαμενόπλοιο, κότερο , κτλπ :

Α) Πιστοποιητικό Security (ΚΕΣΕΝ)

B.) Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης πληρωμάτων για επιβατικά πλοία (Crowd management, Safety training, Crisis management) είναι 3 σε ένα.

Γ) Ιατρικές εξετάσεις για ναυτολόγηση (πρώην κάρτα υγείας) ισχύει για 2 χρονιά και ανανεώνεται με την λήξη της με νέες ιατρικές εξετάσεις.

4) Διαβατήριο.

Η άριστη γνώση και χρήση της Αγγλικής γλωσσάς ειναι δεδομένη. Και σε γραπτό και τόσο και σε προφορικό επίπεδο.

Οι ηλεκτρονικοί Ε.Ν υπαγόμαστε στους Ηλεκτρολόγους Ε.Ν και υπάρχει και το σωματείο μας (ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ/ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ)

Εκεί μπορείς να γραφτείς και να λάβεις βοήθεια σε ότι σε απασχολεί.

Εχε υπόψη σου ότι το επάγγελμα είναι ωραίο, θα σου χαρίσει πολλές εμπειρίες, γνώσεις, αποδοχές, και θα δεις μέρη που δεν θα πήγαινες πότε, άλλα έχει θυσίες και επίσης θέλει και χρόνο και αρκετά λεφτά για να βγάλεις ολα τα παραπάνω, και δεν ειναι για να κάνεις ενα μπάρκο, η μια αρπαχτή που λένε και να σταματήσεις αλλα, είναι μια απόφαση ζωής και πολλών χρόνων. Είναι ενας κύκλος που θα πρέπει να σκεφτείς καλά από πριν αν θέλεις μπεις και να ακολουθήσεις.

Ότι απορία έχεις ρωτά με ελεύθερα και με προσωπικό μήνυμα αν θέλεις για να αποφύγουμε την παρα-πληροφόρηση και για να μην χάνεις τον χρόνο σου άδικα.

Φιλικά,

Πετρος

Kαλημερα Συναδελφε και χρονια πολλα !!! Εσυ εχεις ακολουθησει αυτο το αντκειμενο ? μπηκες δηλαδη σαν δοκιμος (βοηθος ) στην αρχη και μετα ανεβηκες ??? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, GamingRoom είπε

Kαλημερα Συναδελφε και χρονια πολλα !!! Εσυ εχεις ακολουθησει αυτο το αντκειμενο ? μπηκες δηλαδη σαν δοκιμος (βοηθος ) στην αρχη και μετα ανεβηκες ??? 

EDIT: Προς mod. να διαγράφει το μήνυμα μου

😉

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Στις 3/5/2021 στις 11:35 ΠΜ, GamingRoom είπε

Καλησπέρα,ειμαι ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ του τμηματος ηλεκτρονικών μηχανικών του ΤΕΙ Λαμιας..Με το πτυχίο μου ως ηλεκτρονικός μπορώ να εργαστώ σε ναυτιλιακές εταιρείες και ειδικότερα να ''ανέβω'' σε βαπόρια/δεξαμενοπλοια/εμπορικα πλοια ως μηχανικός κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου?

Να κανω δηλαδη μπαρκο 6 μηνες πχ και να γυρισω σπιτι μου 

 

14 ώρες πριν, GamingRoom είπε

Όχι άλλο ηλεκτρολόγος άλλο ηλεκτρονικώς τουλάχιστον έτσι μου είπαν . Θα πάω να ρωτήσω την Τετάρτη περισσότερα 

 

1 ώρα πριν, Petros Electron είπε

@gamingroom

Καλήμερα Συνάδελφε.

Καταρχάς θα παρακαλέσω όσοι είναι άσχετοι να μην απαντάνε στο θέμα και μπερδεύουνε τον άνθρωπο.

Λοιπόν, σαφώς και μπορείς, με το πτυχίο σου θα πρέπει να φοιτήσεις στην σχολή του Ασπροπυργου για να βγάλεις το δίπλωμα του ηλεκτρολόγου εμπορικού ναυτικού. To δίπλωμα είναι το AIII/6. (Αν έχεις σκοπό να μπαρκάρεις σαν βοηθός Ηλεκτρολόγου Ε.Ν , η βοηθός ηλεκτρονικού δεν σου χρειάζεται, αυτό το δίπλωμα καλύπτει τις θέσεις ETO, (Electro Technical Officer), CETO, First Electrical Engineer, Εlectronics engineer. Σαν βοηθός μπαινεις και με το πτυχιο σου, και μετα απο 1 χρόνο υπηρεσίας βγάζεις το AIII/7 που ειναι του βοηθού (χωρίς εξετάσεις και φοίτηση) και αργότερα αν θέλεις να ανεβεις θεση πας για το AIII/6. Επειδή ειναι πρόσφατη σχετικα η νομοθεσια και οι κανονισμοί, νομίζω οτι χρειάζεται καποια υπηρεσία αρχικά για να βγαλεις το AIII/6, θα σου πουν στο σωματείο τα παιρεταιρω.

Φυσικά αν δεν έχεις σχέση με καράβια, ξεκινάς σαν βοηθός και ανεβαίνεις όσο αποκτάς γνώσεις και εμπειρία.

 

Kαλό θα είναι ο TS να καταλάβει ο ίδιος τι θέλει να κάνει

Στην αρχή μας λέει ως μηχανικός, μετά όχι ως ηλεκτρολόγος αλλά ως ηλεκτρονικός κλπ κλπ

Στα ποντοπόρα πλοία πάντως Chief Electrical Engineer κλπ δεν υφίσταται, κρατάω μια επιφύλαξη για τα γκαζάδικα που δε τα ξέρω, πάντως σε φορτηγά, containers, κλπ υπάρχει απλά ο Ηλεκτρολόγος, o οποίος υπάγεται στο engine crew, και τύποις δεν καν υποχρεωτική η παρουσία του (σε κάποιες σημαίες τουλάχιστον)

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Θα είσαι πληρωμα σε καραβι και δεν θα ξερεις;Εδω στους επιβάτες δείχνουν πως πρέπει να συμπεριφερθούν και τι να κάνουν και δεν θα ξερει το πληρωμα;

Αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις το επόμενο post μου που απάντησα στον Drlo θα καταλάβαινες πως δεν είμαι του χώρου αυτού για να ξέρω τι ισχύει και τι όχι, δεν έχω πατήσει σε πλοίο πολλά χρόνια, ούτε θυμάμαι πότε ως επιβάτη σε όσες λίγες φορές μπήκα να μου είπαν συμβουλές η προτροπές τι να κάνω αν συμβεί κάτι.

Επίσης, δεν είπα να μην ξέρεις ως πλήρωμα τα παραπάνω. Έτσι όπως το έγραψε ο ts στο post του άφηνε να εννοηθεί ότι η παραπάνω γνώση ήταν το αποκλειστικό κριτήριο για να πιάσεις δουλειά και να γίνεις μηχανικός πλοίων, ο μηχανικός πλοίων είναι άλλο πράγμα και όχι ναυαγοσώστης, για να το πω αλλιώς αυτό το αντικείμενο είναι μόνο το 1 τις χιλίοις των γνώσεων και της εμπειρίας που πρέπει να έχει κάποιος τόσο για να γίνει όσο και να παραμείνει ως μηχανικός πλοίων. 

Αφού το έχουν ως προϋπόθεση για να εκδοθεί ναυτικό φυλλάδιο, καλώς το έχουν. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Kαλό θα είναι ο TS να καταλάβει ο ίδιος τι θέλει να κάνει

Στην αρχή μας λέει ως μηχανικός, μετά όχι ως ηλεκτρολόγος αλλά ως ηλεκτρονικός κλπ κλπ

Στα ποντοπόρα πλοία πάντως Chief Electrical Engineer κλπ δεν υφίσταται, κρατάω μια επιφύλαξη για τα γκαζάδικα που δε τα ξέρω, πάντως σε φορτηγά, containers, κλπ υπάρχει απλά ο Ηλεκτρολόγος, o οποίος υπάγεται στο engine crew, και τύποις δεν καν υποχρεωτική η παρουσία του (σε κάποιες σημαίες τουλάχιστον)

Παλιά υπήρχε η ειδικότητα Electrician (Ηλεκτρολόγος), τώρα όπως σωστά τα γράφει ο Πέτρος παραπάνω υπάρχει το ΕΤΟ το οποίο θέλει και αντίστοιχο πιστοποιητικό ικανότητας STCW. Χώρια του τι θέλει ο ΟΡ, οι σπουδές που πρέπει να κάνει είναι συγκεκριμένες, πέρασαν οι εποχές που με πρακτική εμπειρία επάνω στο πλοίο και μόνο μπορούσες να γίνεις Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.