Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα με διακοπή συμβολαίων - να φύγω όσο είναι καιρός;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα :)

Έχω ένα σοβαρό θέμα με τη Wind. Πρόσφατα πέρασα και το κινητό μου (ενώ είχα και το σταθερό + internet). Στο τηλέφωνο (γιατί τηλεφωνικά έγινε η όλη αίτηση και ολοκλήρωση), μου είχαν πει ότι θα πληρώνω 18 ευρώ το μήνα. Μήνες μετά το κινητό στην αναλυτική είναι 30 ευρώ το μήνα ενώ δεν καταναλώνω ούτε το 35% των ορίων.

Επειδή είμαι και φοιτητής, πήγα πριν το Πάσχα στη Vodafone και έκανα αίτημα φορητότητας στο κινητό (να φύγω από Wind) γιατί η Vodafone έχει και φοιτητικό (Xclusive με 8.5 ευρώ το μήνα μέσω "κάρτας").

Μίλησα με μια κυρία στη Wind τηλεφωνικά επειδή θέλω να κάνω και υποβάθμιση της γραμμής από Fiber 100 σε Fiber 50 και, πέραν του ότι μου είπε ότι καλύτερα να περιμένω να λήξει σε < 1 χρόνο το συμβόλαιο για να μην χρεωθώ τη διακοπή συμβολαίου,  μου είπε όσον αφορά το κινητό ότι λόγω της φορητότητας που έκανα να το πάω Vodafone, υπάρχει ένα κόστος 200 ( ! ) ευρώ επειδή σπάω το συμβόλαιο!

Η ερώτησή μου: επειδή φοβάμαι ότι θα μου φορτώσουν τα 200 ευρώ στο κοινό λογαριασμό (σταθερό + internet) και αν δεν το πληρώσω θα μου κόψουν τις παροχές και φυσικά στο σπίτι δεν μπορούμε να μείνουμε χωρίς διαδίκτυο: μήπως να κάνω το συντομότερο κι ένα αίτημα φορητότητας για σταθερό και internet στη Vodafone, να ξεχρεώσω όποιον εκκρεμή λογαριασμό στη Wind για παροχή υπηρεσιών και να μην πληρώσω ποτέ τα κερατιάτικα των συμβολαίων; Δεν έχω τπτ στο όνομά μου.

Επεξ/σία από philos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη λες ιτι απο 18€ το μηνα πληρωνεις με την παγια καταναλωση του συμβολαιου και χωρις υπερβαση 30€

Εντάξει εχω ακούσει πολλα για την wind αλλα αληθεια.τετοια διαφορα πρωτη φορά ακούω.

...και εννοείται οτι τα χρέη θα τα βαλουν στο σταθερό, και αν φυγεις και απο το σταθερό θα σου ρίξουν αλλα 200€, οπότε πας στα 400-500 με την μια και είσαι έτοιμος για δικάσιμο μόλις ανοίξουν τα δικαστήρια