Προς το περιεχόμενο

Απορία νέου οδηγού.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Εκ δεξιών προτεραιότητα: Αφού, θεωρητικά, πάρεις θέση για να στρίψεις (κάθετα δηλαδή στους απέναντι κινούμενους) έχεις τους άλλους ερχόμενους από δεξιά σου. Άρα έχουν προτεραιότητα.

Γι  αυτο  η  μιση   ελλαδα   εχει  γινει   συνδρομητης   στα   φαναρτζιδικα!

Οταν  θα  τον  εχεις  δεξια   τοτε  θα  ειναι  αργα   για   εφαρμογη  προτεραιοτητας  και  θα  στην  εχει   φορμαρει.....

Επαναλαμβανω....Στα  αντιθετως   ερχομενα  οχηματα  δεν   εφαρμοζεται   η  "εκ  δεξιων  προτεραιοτητα"  παρα  μονο

στις  διασταυρωσεις.

Το   μονο   που  θα  μπορουσε  να   προστεθει   στο   φαναρι   ειναι   τα   δυο  πορτοκαλι  παλλομενα  τοξα  προς  αριστερα

που  δηλωνουν  οτι  μπορεις  να  στριψεις  ανευ  προτεραιοτητας!

Αν  σε  ενδιαφερει   πραγματικα  (προσωπικα  το  εχω  κανει  αρκετες  φορες)  κανε  μια   επισημη  αναφορα

στην   εντελως  μαλ#$%^&νη   τροχαια   καλλιθεας   οποτε   θα  ειναι   υποχρεωμενη   να   επιληφθει  και   να

ζητησει   την   επισημη   συνδρομη   του   φορεα   που  ειναι  το  υπεχωδε.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 171
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δεν καταλαβαίνω πού μπερδεύεσαι. Τα φανάρια είναι για να δίνουν προτεραιότητα σε Δημοσθένους ή Χαροκόπου. Όταν έχεις πράσινο και θέλεις να στρίψεις πρέπει να υπακούσεις στον ΚΟΚ. Η σειρά "ισ

Συνεννόηση δεν υπάρχει σαν έννοια. Οταν στρίβεις αριστερά ο απέναντι σου είναι απο δεξιά σου,εχει προτεραιότητα. 

Εχει πρόβλημα κατανόησης του χωρου. Να το κοιτάξεις γιατί θα προκαλέσεις ατύχημα και κανονικά δεν θα έπρεπε να οδηγείς, αν οδηγείς

Δημοσιευμένες Εικόνες

27 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Δεν ξέρω να έχει περάσει καιρός από τότε που πήρες το δίπλωμα, αλλά μήπως να ξαναδιαβάσεις λίγο θεωρία από τη σχολή; Αν το πήρες πρόσφατα, μήπως να ξαναζητήσεις από το "δάσκαλο" κανένα μάθημα παραπάνω;

Ευτυχώς που ο @tigergreg είχε σχολιάσει παραπάνω, γιατί είχα αρχίσει να χάνω ελπίδα με τις υπόλοιπες απαντήσεις που διάβασα.

Εκτός και αν καταφέρνεις να στρίβεις κάθετα με το που μπαίνεις στη διασταύρωση, σε αντιθέτως κινούμενα οχήματα δεν υπάρχει το "προτεραιότητα από δεξιά". Αν στρίβεις αριστερά, έχει προτεραιότητα ο απέναντι που πηγαίνει είτε ευθεία είτε στρίβει δεξιά. Το επιπλέον φανάρι με το βέλος θα μπορούσε να βοηθήσει, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Σε αυτήν την περίπτωση συμπεριφέρεσαι όπως σε μία κανονική διασταύρωση, σαν να μην υπήρχε το φανάρι. Αν δεν είσαι σίγουρος τι σημαίνει αυτό, και πάλι σου προτείνω να κοιτάξεις τη θεωρία.

Κοιτατε να πατε εσεις σε καμια σχολη γιατι θα προξενήσετε κανενα ατύχημα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Γι  αυτο  η  μιση   ελλαδα   εχει  γινει   συνδρομητης   στα   φαναρτζιδικα!

Οταν  θα  τον  εχεις  δεξια   τοτε  θα  ειναι  αργα   για   εφαρμογη  προτεραιοτητας  και  θα  στην  εχει   φορμαρει.....

Επαναλαμβανω....Στα  αντιθετως   ερχομενα  οχηματα  δεν   εφαρμοζεται   η  "εκ  δεξιων  προτεραιοτητα"  παρα  μονο

στις  διασταυρωσεις.

Το   μονο   που  θα  μπορουσε  να   προστεθει   στο   φαναρι   ειναι   τα   δυο  πορτοκαλι  παλλομενα  τοξα  προς  αριστερα

που  δηλωνουν  οτι  μπορεις  να  στριψεις  ανευ  προτεραιοτητας!

Αν  σε  ενδιαφερει   πραγματικα  (προσωπικα  το  εχω  κανει  αρκετες  φορες)  κανε  μια   επισημη  αναφορα

στην   εντελως  μαλ#$%^&νη   τροχαια   καλλιθεας   οποτε   θα  ειναι   υποχρεωμενη   να   επιληφθει  και   να

ζητησει   την   επισημη   συνδρομη   του   φορεα   που  ειναι  το  υπεχωδε.

 

 

Καλό είναι προν σχολιάζουμε να διαβάζουμε τι γράφει ο άλλος. Το "θεωρητικά" που έγραψα δεν το είδες; 
Αντιγράφω από τον ΚΟΚ
 

ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας

1. Ο οδηγός που πλησιάζει σε ισόπεδο οδικό κόμβο υποχρεούται να καταβάλλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην προκαλέσει επί του κόμβου κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας, ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματός του, ώστε να μπορεί να διακόψει την πορεία αυτού, για να διέλθουν τα οχήματα που έχουν προτεραιότητα.

2. Ο οδηγός απαγορεύεται να εισέρχεται στον έστω και αν οι τυχόν υπάρχοντες φωτεινοί σηματοδοτες το επιτρέπουν, όταν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε να υποχρεωθεί ενδεχομένως να παραμείνει στη διασταύρωση.

3. Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.

4. Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.

5. Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει σε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά. Κατ' εξαίρεση: α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα. β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό. γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα. δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.

6. Οι ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών κυκλοφορίας υπερισχύουν των ενδείξεων των πινακίδων σήμανσης, οι οποίες καθορίζουν την προτεραιότητα.

7. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων πενήντα (350,00) ευρώ.

 

Δεν υπάρχει καμία αναφορά σε αντίθετα κινούμενα οχήματα. Το ότι έχει προτεραιότητα αυτός που δεν στρίβει σε αντίθετα κινούμενα αυτοκίνητα είναι αποτέλεσμα του ότι έχει προτεραιότητα αυτός που έρχεται από δεξιά, αφού αυτός που στρίβει θεωρητικά πάρει κάθετη θέση στον απέναντι κινούμενο.

Τα φαναρτζίδηκα έχουν συνδρομητές όχι αυτούς που ξέρουν. Αλλά αυτούς που νομίζουν πως ξέρουν.

  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Τα φαναρτζίδηκα έχουν συνδρομητές όχι αυτούς που ξέρουν. Αλλά αυτούς που νομίζουν πως ξέρουν.

Συμφωνοι!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το θέμα έχει να κάνει με την ασφάλεια όλων μας, χωρίς να θέλω να μπω σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, πιο πάνω γράφτηκε:

Αναφορά σε κείμενο

 

Το   μονο   που  θα  μπορουσε  να   προστεθει   στο   φαναρι   ειναι   τα   δυο  πορτοκαλι  παλλομενα  τοξα  προς  αριστερα

που  δηλωνουν  οτι  μπορεις  να  στριψεις  ανευ  προτεραιοτητας!

 

Αντιγράφω πάλι από τον ΚΟΚ:

δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως κυκλικής μορφής, το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπον) : Ο οδηγός υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς και στα οχήματα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το βιβλίο σηματων, ξεχαστε το όχημα με αριθμό "1"

Ποιός έχει προτεραιότητα το "2" ή το "3";

Που είναι και η περίπτωση του ts

Screenshot_2021-05-06-12-58-06-76.jpg

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Κοιτατε να πατε εσεις σε καμια σχολη γιατι θα προξενήσετε κανενα ατύχημα.

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Αν πιστεύεις ότι έγραψα κάτι λάθος, σε παρακαλώ να μου το επισημάνεις να το συζητήσουμε.

22 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Καλό είναι προν σχολιάζουμε να διαβάζουμε τι γράφει ο άλλος. Το "θεωρητικά" που έγραψα δεν το είδες; 
Αντιγράφω από τον ΚΟΚ
 

ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας

1. Ο οδηγός που πλησιάζει σε ισόπεδο οδικό κόμβο υποχρεούται να καταβάλλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην προκαλέσει επί του κόμβου κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας, ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματός του, ώστε να μπορεί να διακόψει την πορεία αυτού, για να διέλθουν τα οχήματα που έχουν προτεραιότητα.

2. Ο οδηγός απαγορεύεται να εισέρχεται στον έστω και αν οι τυχόν υπάρχοντες φωτεινοί σηματοδοτες το επιτρέπουν, όταν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε να υποχρεωθεί ενδεχομένως να παραμείνει στη διασταύρωση.

3. Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.

4. Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.

5. Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει σε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά. Κατ' εξαίρεση: α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα. β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό. γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα. δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.

6. Οι ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών κυκλοφορίας υπερισχύουν των ενδείξεων των πινακίδων σήμανσης, οι οποίες καθορίζουν την προτεραιότητα.

7. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων πενήντα (350,00) ευρώ.

 

Δεν υπάρχει καμία αναφορά σε αντίθετα κινούμενα οχήματα. Το ότι έχει προτεραιότητα αυτός που δεν στρίβει σε αντίθετα κινούμενα αυτοκίνητα είναι αποτέλεσμα του ότι έχει προτεραιότητα αυτός που έρχεται από δεξιά, αφού αυτός που στρίβει θεωρητικά πάρει κάθετη θέση στον απέναντι κινούμενο.

Τα φαναρτζίδηκα έχουν συνδρομητές όχι αυτούς που ξέρουν. Αλλά αυτούς που νομίζουν πως ξέρουν.

Υπάρχουν και άλλα άρθρα στον ΚΟΚ:

ΑΡΘΡΟ 23 : Αλλαγή κατεύθυνσης 1. Ο οδηγός, προκειμένου να αλλάξει κατεύθυνση προς τα δεξιά, υποχρεούται να κινηθεί έγκαιρα προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος και να πραγματοποιήοει τη στροφή κατά το δυνατόν κλειστή. 2. Προκειμένου ο οδηγός να αλλάξει κατεύθυνση προς τα αριστερά, υποχρεούται να πλησιάσει προοδευτικά προς τον άξονα του αδοστρώματος, αν είναι διπλής κατεύθυνσης και προς το αριστερό άκρο αυτού, αν είναι μονής κατεύθυνσης (μονόδρομος). Για να εισέλθει στην κάθετη οδό πρέπει να πραγματοποιήσει τη στροφή στο κέντρο της διασταύρωσης, ώστε το όχημα να εισέλθει στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος αυτής της οδού. Κατά την κίνηση αυτή ο οδηγός υποχρεούται να επιτρέπει τη διέλευση των οχημάτων που κινούνται αντίθετα στο οδόστρωμα που πρόκειται να εγκαταλείψει. 3. Αν ο οδηγός κατά την αλλαγή της κατεύθυνσης, πρόκειται να διασχίσει ειδική λωρίδα που προορίζεται για την κίνηση των μέσων μαζικής μετοφοράς, ποδηλάτων ή μοτοποδηλάτων, υποχρεούται να παραχωρεί προτεραιότητα σε αυτά. (source ©: www.glavopoulos.gr)

Επεξ/σία από kiko33gr
  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Απο το βιβλίο σηματων, ξεχαστε το όχημα με αριθμό "1"

Ποιός έχει προτεραιότητα το "2" ή το "3";

Που είναι και η περίπτωση του ts

Screenshot_2021-05-06-12-58-06-76.jpg

1-3-2  ειναι   κανονικα....🤣

  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως νέος οδηγός, είμαι σίγουρα ακόμα άπειρος και γι αυτό προσπαθώ καθημερινά να βελτιώνομαι . Η συγκεκριμένη περίπτωση δε μου είχε τύχει ως τώρα και με μπέρδεψε στιγμιαία εκείνη τη στιγμή (το γεγονός ότι είχα πράσινο εγώ αλλά ταυτόχρονα έπρεπε να παραχωρήσω και προτεραιότητα).  Η θεωρία σίγουρα δε καλύπτει όλα τα πραγματικά σενάρια.

Με τα σχόλια που διαβάζω κατανοώ πάντως ότι ένα μπέρδεμα γενικότερο το έχουν ακόμα και πιο έμπειροι οδηγοί. Για αυτό η απορία μου ήταν περισσότερο στο ότι μήπως η σήμανση θα μπορούσε να είναι καλύτερη για να βοηθάει τους οδηγούς.

Επίσης με το να παραχωρήσω προτεραιότητα θα έπρεπε να σταθώ κάπως στη μέση του δρόμου και να περιμένω κάτι που θα δημιουργούσε θέμα και στους πίσω μου που μπορεί να ήθελαν να πάνε ευθεία. (λόγω παρκαρισμένων ουσιαστικά είναι μία λωρίδα ανόδου και καθόδου).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Αν πιστεύεις ότι έγραψα κάτι λάθος, σε παρακαλώ να μου το επισημάνεις να το συζητήσουμε.

Υπάρχουν και άλλα άρθρα στον ΚΟΚ:

ΑΡΘΡΟ 23 : Αλλαγή κατεύθυνσης 1. Ο οδηγός, προκειμένου να αλλάξει κατεύθυνση προς τα δεξιά, υποχρεούται να κινηθεί έγκαιρα προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος και να πραγματοποιήοει τη στροφή κατά το δυνατόν κλειστή. 2. Προκειμένου ο οδηγός να αλλάξει κατεύθυνση προς τα αριστερά, υποχρεούται να πλησιάσει προοδευτικά προς τον άξονα του αδοστρώματος, αν είναι διπλής κατεύθυνσης και προς το αριστερό άκρο αυτού, αν είναι μονής κατεύθυνσης (μονόδρομος). Για να εισέλθει στην κάθετη οδό πρέπει να πραγματοποιήσει τη στροφή στο κέντρο της διασταύρωσης, ώστε το όχημα να εισέλθει στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος αυτής της οδού. Κατά την κίνηση αυτή ο οδηγός υποχρεούται να επιτρέπει τη διέλευση των οχημάτων που κινούνται αντίθετα στο οδόστρωμα που πρόκειται να εγκαταλείψει. 3. Αν ο οδηγός κατά την αλλαγή της κατεύθυνσης, πρόκειται να διασχίσει ειδική λωρίδα που προορίζεται για την κίνηση των μέσων μαζικής μετοφοράς, ποδηλάτων ή μοτοποδηλάτων, υποχρεούται να παραχωρεί προτεραιότητα σε αυτά. (source ©: www.glavopoulos.gr)

ΑΡΘΡΟ 23 : Αλλαγή κατεύθυνσης 1. Ο οδηγός, προκειμένου να αλλάξει κατεύθυνση προς τα δεξιά, υποχρεούται να κινηθεί έγκαιρα προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος και να πραγματοποιήοει τη στροφή κατά το δυνατόν κλειστή. 2. Προκειμένου ο οδηγός να αλλάξει κατεύθυνση προς τα αριστερά, υποχρεούται να πλησιάσει προοδευτικά προς τον άξονα του αδοστρώματος, αν είναι διπλής κατεύθυνσης και προς το αριστερό άκρο αυτού, αν είναι μονής κατεύθυνσης (μονόδρομος). Για να εισέλθει στην κάθετη οδό πρέπει να πραγματοποιήσει τη στροφή στο κέντρο της διασταύρωσης, ώστε το όχημα να εισέλθει στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος αυτής της οδού. Κατά την κίνηση αυτή ο οδηγός υποχρεούται να επιτρέπει τη διέλευση των οχημάτων που κινούνται αντίθετα στο οδόστρωμα που πρόκειται να εγκαταλείψει. 3. Αν ο οδηγός κατά την αλλαγή της κατεύθυνσης, πρόκειται να διασχίσει ειδική λωρίδα που προορίζεται για την κίνηση των μέσων μαζικής μετοφοράς, ποδηλάτων ή μοτοποδηλάτων, υποχρεούται να παραχωρεί προτεραιότητα σε αυτά. (source ©: www.glavopoulos.gr)

Αυτά που επισημαίνεις είναι διευκρινιστικά. Είναι τα πορίσματα, που λέγαμε στα μαθηματικά. Όχι ο κανόνας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Απο το βιβλίο σηματων, ξεχαστε το όχημα με αριθμό "1"

Ποιός έχει προτεραιότητα το "2" ή το "3";

Που είναι και η περίπτωση του ts

Screenshot_2021-05-06-12-58-06-76.jpg

Ελπίζω να μην πεις το 3, γιατί θα έχουμε πρόβλημα.

Είναι αυτό διαφορετικό από αυτό που λέμε εμείς;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Ως νέος οδηγός, είμαι σίγουρα ακόμα άπειρος και γι αυτό προσπαθώ καθημερινά να βελτιώνομαι . Η συγκεκριμένη περίπτωση δε μου είχε τύχει ως τώρα και με μπέρδεψε στιγμιαία εκείνη τη στιγμή (το γεγονός ότι είχα πράσινο εγώ αλλά ταυτόχρονα έπρεπε να παραχωρήσω και προτεραιότητα).  Η θεωρία σίγουρα δε καλύπτει όλα τα πραγματικά σενάρια.

Με τα σχόλια που διαβάζω κατανοώ πάντως ότι ένα μπέρδεμα γενικότερο το έχουν ακόμα και πιο έμπειροι οδηγοί. Για αυτό η απορία μου ήταν περισσότερο στο ότι μήπως η σήμανση θα μπορούσε να είναι καλύτερη για να βοηθάει τους οδηγούς.

Επίσης με το να παραχωρήσω προτεραιότητα θα έπρεπε να σταθώ κάπως στη μέση του δρόμου και να περιμένω κάτι που θα δημιουργούσε θέμα και στους πίσω μου που μπορεί να ήθελαν να πάνε ευθεία. (λόγω παρκαρισμένων ουσιαστικά είναι μία λωρίδα ανόδου και καθόδου).

Τα καλύπτει όλα η θεωρία, αρκεί να την γνωρίζεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, MikeJ είπε

Επίσης με το να παραχωρήσω προτεραιότητα θα έπρεπε να σταθώ κάπως στη μέση του δρόμου και να περιμένω κάτι που θα δημιουργούσε θέμα και στους πίσω μου που μπορεί να ήθελαν να πάνε ευθεία. (λόγω παρκαρισμένων ουσιαστικά είναι μία λωρίδα ανόδου και καθόδου).

Αυτο  δεν  πρεπει  να  σε  ενδιαφερει  ιδιαιτερα  με  την  προυποθεση   βεβαια  οτι   εχεις   προειδοποιησει  τους  πισω  για

τις  προθεσεις  σου   βγαζοντας  φλας  εγκαιρα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Αυτά που επισημαίνεις είναι διευκρινιστικά. Είναι τα πορίσματα, που λέγαμε στα μαθηματικά. Όχι ο κανόνας.

Τι εννοείς με το "διευκρινιστικά";

Η φράση "υποχρεούται να επιτρέπει τη διέλευση των οχημάτων" εσύ το ερμηνεύεις απλά ως πόρισμα και όχι σαν μία υποχρέωση (κανόνας);

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, kiko33gr είπε

Κατά την κίνηση αυτή ο οδηγός υποχρεούται να επιτρέπει τη διέλευση των οχημάτων που κινούνται αντίθετα στο οδόστρωμα που πρόκειται να εγκαταλείψει.

Ναι, γιατί παρόλο που έχουν κι οι δύο το δικαίωμα στη διέλευση, έχει προτεραιότητα ο αντίθετος γιατί είναι πάντα στα δεξιά σου.

 

Όσο για την εικόνα, 2-3-1 φυσικά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.