Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου για πόλη


xtolicc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρεται.

Χρειάζεται να αγοράσω επειγόντως αυτοκίνητο για πόλη , σχεδόν καθημερινά θα κάνει την διαδρομή κέντρο με Μαγούλα. 

Τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει είναι : οικονομικό , αν είναι εύκολο μετά από 2005-2006, δίθυρο - τετράθυρο δεν με ενδιαφέρει , καύσιμο δεν έχω θέμα . Από εμφάνιση δεν με νοιάζει . Από μάρκα δεν έχω κάτι συγκεκριμένο,αν γίνεται αξιόπιστη .

Είμαι παντελώς άσχετος στο θέμα , πιθανόν να σας κουράζω κιόλας ,απλά θέλω από κάπου να ξεκινήσω να ψάχνω .

Ευχαριστώ πολύ. Καλή συνέχεια με υγεία !

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xtolicc είπε

Χαίρεται.

Χρειάζεται να αγοράσω επειγόντως αυτοκίνητο για πόλη , σχεδόν καθημερινά θα κάνει την διαδρομή κέντρο με Μαγούλα. 

Τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει είναι : οικονομικό , αν είναι εύκολο μετά από 2005-2006, δίθυρο - τετράθυρο δεν με ενδιαφέρει , καύσιμο δεν έχω θέμα . Από εμφάνιση δεν με νοιάζει . Από μάρκα δεν έχω κάτι συγκεκριμένο,αν γίνεται αξιόπιστη .

Είμαι παντελώς άσχετος στο θέμα , πιθανόν να σας κουράζω κιόλας ,απλά θέλω από κάπου να ξεκινήσω να ψάχνω .

Ευχαριστώ πολύ. Καλή συνέχεια με υγεία !

 

Μέχρι πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις ; Θα κοίταζα κανένα Hyundai i20 έχει και φθηνά ανταλλακτικά , Opel Corsa D , 

Και θα προτιμούσα μόνο βενζίνη και μετατροπή σε υγραερίο. Δέ θα έμπλεκα με εισαγωγής Diesel

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, xtolicc είπε

Χαίρεται.

Χρειάζεται να αγοράσω επειγόντως αυτοκίνητο για πόλη , σχεδόν καθημερινά θα κάνει την διαδρομή κέντρο με Μαγούλα. 

Τα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει είναι : οικονομικό , αν είναι εύκολο μετά από 2005-2006, δίθυρο - τετράθυρο δεν με ενδιαφέρει , καύσιμο δεν έχω θέμα . Από εμφάνιση δεν με νοιάζει . Από μάρκα δεν έχω κάτι συγκεκριμένο,αν γίνεται αξιόπιστη .