Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mazda 2 vs Suzuki Swift


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρισκομαι σε αναζητηση καινουριου αυτοκινητου και ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2 ημι-υβριδικα μοντελα... Το ανω οριο που εχω βαλει ειναι τα 15000 και δεν ξερω αν πρεπει να θυσιασω λιγο απο τον εξοπλισμο του Swift ωστε να παω στο λιγο ποιοτικά ανωτερο κατα τη γνωμη μου mazda.

Στο mazda  η εκδοση που ειναι στο budget μου ειναι η απλη (challenge) και βγαινει στα 14000 (δυστυχως η μεσαια εκδοση βγαινει στα 16200), ενω στο swift η πιο απλη ξεκιναει απο 13200 και η μεσαια που με ενδιαφερει παει στα 14600.

Ποια είναι η γνώμη σας; Θεωρείτε ανώτερο το mazda ποιοτικά? Δεκτες εννοείται και αλλες παρόμοιες προτάσεις...

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως  MAZDA  αν  και  στα  δυο  καινουργια   μοντελα  δεν  γνωριζω   αξιοπιστιες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ για mazda θα πήγαινα ,όσον αφορά τον εξοπλισμό τι ακριβώς προσφέρουν στις εκδόσεις τους, πόσο σημαντικά είναι για σένα ,εγώ ας πούμε αν η μεσαία έκδοση μου πρόσφερε ζάντες οθόνη αεροτομή δεν θα τα έβαζα και θα προτιμούσα να βάλω after market (για τις ζάντες μπορούσα και να βρω μεταχειρισμένες γνήσιες γλιτώνοντας αρκετά χρήματα) , η να μην τα έβαζα και καθόλου στην τελική.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Και εγώ για mazda θα πήγαινα ,όσον αφορά τον εξοπλισμό τι ακριβώς προσφέρουν στις εκδόσεις τους, πόσο σημαντικά είναι για σένα ,εγώ ας πούμε αν η μεσαία έκδοση μου πρόσφερε ζάντες οθόνη αεροτομή δεν θα τα έβαζα και θα προτιμούσα να βάλω after market (για τις ζάντες μπορούσα και να βρω μεταχειρισμένες γνήσιες γλιτώνοντας αρκετά χρήματα) , η να μην τα έβαζα και καθόλου στην τελική.

To mazda εχει στη στανταρ εκδοση:

Τιμόνι - Δέρμα Λεβιές ταχυτήτων - Δέρμα Άναδίπλωση πίσω καθίσματος 60:40 Μη αυτόματο A/C Ηλεκτρικό παράθυρο μπροστά/πίσω Έγχρωμη Οθόνη 7’’ HMI Commander Άνύψωση καθίσματος συνεπιβάτη Προβολείς LED Καθρέφτης πόρτας - χρώμα αμαξώματος Χαλύβδινες ζάντες 15" Bluetooth Cruise Control Ήπιο υβριδικό σύστημα Dynamic Stability Control (DSC) Πλευρικός αερόσακος και αερόσακος τύπου κουρτίνας Tire Pressure Monitoring System (TPMS) Hill Launch Assist (HLA) G-Vectoring Plus (GVC+)

στην αμεσως επομενη, η οποια ομως οπως ειπα ειναι αρκετα ακριβοτερη, προστίθενται:

Άυτόματο A/C Ζάντες αλουμινίου 16" Τζάμια ιδιωτικού χώρου Κεραία καρχαρίας Θέρμανση καθισμάτων Άισθητήρας στάθμευσης - πίσω Κάμερα οπισθοπορείας CarPlay και Android Auto6 ηχεία Blind Spot Monitoring (BSM) Rear Cross Traffic Alert (RCTA) Lane Departure Warning System (LDWS)

 

To swift στη μεσαια ακδοση εχει σαν εξτρα:

Ζάντες αλουμινίου (185/55R16) Οθόνη αφής 7" με Smartphone Linkage και κάμερα οπισθοπορείας
Προβολείς ομίχλης εμπρός, Σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, Αισθητήρες παρκαρίσματος (πίσω), Dual Sensor Brake Support (DSBS)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, wolfskinn είπε

στην αμεσως επομενη, η οποια ομως οπως ειπα ειναι αρκετα ακριβοτερη, προστίθενται:

Άυτόματο A/C Ζάντες αλουμινίου 16" Τζάμια ιδιωτικού χώρου Κεραία καρχαρίας Θέρμανση καθισμάτων Άισθητήρας στάθμευσης - πίσω Κάμερα οπισθοπορείας CarPlay και Android Auto6 ηχεία Blind Spot Monitoring (BSM) Rear Cross Traffic Alert (RCTA) Lane Departure Warning System (LDWS)

Όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια τα βάζεις και μόνος σου (της αρεσκείας σου) εκτός από τα τελευταία που στην τελική τα χρειάζεσαι ; εμένα δεν μου χρειάζονται αυτά, θα επέλεγα την στάνταρ έκδοση και στην πορεία αν ήθελα να βάλω κάτι εξτρά θα έβαζα after market.

1 ώρα πριν, wolfskinn είπε

To swift στη μεσαια ακδοση εχει σαν εξτρα:

Ζάντες αλουμινίου (185/55R16) Οθόνη αφής 7" με Smartphone Linkage και κάμερα οπισθοπορείας
Προβολείς ομίχλης εμπρός, Σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, Αισθητήρες παρκαρίσματος (πίσω), Dual Sensor Brake Support (DSBS)

Αδιάφορα όλα.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεκάθαρα mazda. πολύ ανώτερη ποιότητα υλικών, συναρμογής και design. Νομίζω είναι και ένα τσακ πιο ευρύχωρο..

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 6/5/2021 στις 5:35 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια τα βάζεις και μόνος σου (της αρεσκείας σου) εκτός από τα τελευταία που στην τελική τα χρειάζεσαι ; εμένα δεν μου χρειάζονται αυτά, θα επέλεγα την στάνταρ έκδοση και στην πορεία αν ήθελα να βάλω κάτι εξτρά θα έβαζα after market.

Αδιάφορα όλα.

Καλά περί ορέξεως, αλλά το να λες αδιάφορα και τι χρειάζεται blind spot monitoring, dsbs & RCTA μου φαίνεται παράλογο.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kι εγω mazda ψηφιζω,αλλα ρε φιλε εν ετει 2021 με απλο a/c;

Eγω σημερα αυτοκινητο χωρις clima δεν......🙄

Παντως τα 2200 που ζηταει η πιο πλουσια εκδοση τα αξιζει τα λεφτα της.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Kι εγω mazda ψηφιζω,αλλα ρε φιλε εν ετει 2021 με απλο a/c;

Eγω σημερα αυτοκινητο χωρις clima δεν......🙄

Παντως τα 2200 που ζηταει η πιο πλουσια εκδοση τα αξιζει τα λεφτα της.

Συμφωνώ.

 

Θεωρώ και τα δύο το ίδιο καλά αυτοκίνητα, στην ίδια κατηγορία.

Γνώμη μου είναι πως θα έβαζα όλα τα έξτρα, μιας και αυτά θα συνοδεύουν το αυτοκίνητό όσο καιρό το κρατήσεις. Πολλά από αυτά είναι ακριβότερα αν τα βάλεις μετά. Πιθανό να κάνεις σημάδια ή ακόμα και ζημιά στη προσπάθεια να τα περάσεις μετά. Φυσικά δεν το λέω για ζάντες και κάποια άλλα που είναι εύκολο να αλλάξουν, αλλά κυρίως για ότι είναι ηλελτορλογικο.

Δυστυχώς τα πακέτα που δίνουν οι εταιρίες δεν σπάνε. Κι έτσι νομίζω πως αν έχεις την δυνατότητα πάρε τις πλούσιες εκδόσεις.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mazda 2 χωρίς δεύτερη σκέψη. Είχα κάνει test drive το pre-facelift στην έκδοση Takumi. Έμεινα έκπληκτος από την ποιότητα του εσωτερικού αλλά και το μοτέρ του, παρόλο που ήταν ατμοσφαιρικό, είχε μια ωραία γραμμικότητα και σταθερή απόκριση στο γκάζι. Αντίθετα το Swift όταν πήγα να το δω μπαίνοντας μέσα είπα τι πλαστικούρα είναι αυτή. Στη θέση σου θα έκανα την υπέρβαση και θα πήγαινα στη μεσαία έκδοση Takumi που είναι σχεδόν φουλ από εξοπλισμό.

Επεξ/σία από giorgos_di
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, getty είπε

Καλά περί ορέξεως, αλλά το να λες αδιάφορα και τι χρειάζεται blind spot monitoring, dsbs & RCTA μου φαίνεται παράλογο.

Όπως το είπες περί ορέξεως.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 6/5/2021 στις 4:35 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια τα βάζεις και μόνος σου (της αρεσκείας σου) εκτός από τα τελευταία που στην τελική τα χρειάζεσαι ; εμένα δεν μου χρειάζονται αυτά, θα επέλεγα την στάνταρ έκδοση και στην πορεία αν ήθελα να βάλω κάτι εξτρά θα έβαζα after market.

Αδιάφορα όλα.

Αναφορά σε κείμενο

 Blind Spot Monitoring (BSM) Rear Cross Traffic Alert (RCTA) Lane Departure Warning System (LDWS)  Dual Sensor Brake Support (DSBS)

Όχι και μπιχλιμπίδια αυτά. 
Καταρχάς αυτά είτε δεν υπάρχουν aftermarket, είτε πραγματικά ΔΕΝ θέλεις να βάλεις ότι πωλείται ως aftermarket λύση για τέτοια συστήματα.

Μεγάλη ξεφτίλα από τους OEM που τα πουλάν έξτρα, αλλά δυστυχώς όλη η αγορά έτσι είναι.
Ελπίζω με τους νέους νόμους για ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας να γίνουν υποχρεωτικά από τις βασικές εκδόσεις.

++++++++++++++++++++++

Πάντως για το θέμα, και εγώ λέω Mazda 2. 
Καλύτερη πρόταση κατ' εμέ λόγω ποιότητας, αίσθησης οδήγησης και πακέτου.


 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.