Προς το περιεχόμενο

Ποιός ειναι ο βασικός μισθός και σε ποιά δουλειά


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα καλησπέρα καθώς εχω παρατηρήσει οτι κανεις δεν εχει ανοίξει ενα τέτοιο θεμα θελω να δημιουργήσουμε ενα μικρό forum με το τι πληρώνει ο καθε εργοδότης (ανώνυμα) και για τι δουλειά μιλάμε και φυσικά που γίνεται αυτο.

Για παράδειγμα εχω μια απορία 

 

κάτω στο κέντρο μια καβα με κρασιά (Θεσσαλονίκη) ψάχνει ατομα για εξυπηρέτηση πελατών και σέρβις καθώς εχει συνοδευτικά..

300 ευρώ για 4 ώρες και πρεπει να μάθεις τα πάντα γύρο απο το κρασί (σεμινάρια μεγάλη επένδυση χρόνου κτλ) δεν ειναι καπως λίγα; καθώς καθε μερα περα της δουλειάς πρεπει να κανεις και "προσωπική έρευνα" σε περίπτωση πο θέλεις να μείνεις στην δουλεια... 

Θα χαρώ να ακούσω της απόψεις σας εμπειρίες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κατωτατος ειναι 325ε για 4h. Για κατωτατο θα εργαστω μονο τις ωρες που με πληρωνει, ουτε μιλισεκοντ παραπανω. Μην τα ανεχεστε αυτα γιατι βρισκουν και κανουν, και μετα αναρωτιομαστε γιατι δεν αλλαζει ποτε τιποτα.

Επεξ/σία από efib
  • Like 6
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς μιλάμε για μεικτά ή καθαρά; Σε γνωστό πολυκατάστημα στη Θεσσαλονίκη ο μισθός για απλό υπάλληλο καταστήματος είναι 300€ καθαρά για 4ωρο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, SciManiac είπε

Καταρχάς μιλάμε για μεικτά ή καθαρά; Σε γνωστό πολυκατάστημα στη Θεσσαλονίκη ο μισθός για απλό υπάλληλο καταστήματος είναι 300€ καθαρά για 4ωρο.

Καθαρά 315... αλλά σοβαρά τόσο κάτω είναι ο μισθός? καθώς μέχρι τώρα δεν έχω πάει σε δουλειά που μπορώ να περνώ κάτω από 600-700... και από περιέργια είπα να πάω κάπου αλλού (εκτός από το "στοιχείο μου") και μου έκανε εντύπωση... ενδιαφέρον... ευχαριστώ για τον χρόνο σου 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, AnestisMania είπε

Καθαρά 315... αλλά σοβαρά τόσο κάτω είναι ο μισθός? καθώς μέχρι τώρα δεν έχω πάει σε δουλειά που μπορώ να περνώ κάτω από 600-700... και από περιέργια είπα να πάω κάπου αλλού (εκτός από το "στοιχείο μου") και μου έκανε εντύπωση... ενδιαφέρον... ευχαριστώ για τον χρόνο σου 

315 για (θεωρητικό) τετράωρο. Άρα, περίπου στα λεφτά που παίρνεις τώρα για 8 ωρο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Θεσσαλονίκη και κατ'επέκταση η Β.Ελλάδα είναι σκοτωμένη.

Μακάρι με την ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ και του νέου αεροδρομίου να πέσουν λεφτά στην τοπική οικονομία γιατί διαφορετικά είτε καταλήγεις στην εστίαση είτε φεύγεις Γερμανία.

Επεξ/σία από denz
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 ώρες πριν, denz είπε

Η Θεσσαλονίκη και κατ'επέκταση η Β.Ελλάδα είναι σκοτωμένη.

Μακάρι με την ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ και του νέου αεροδρομίου να πέσουν λεφτά στην τοπική οικονομία γιατί διαφορετικά είτε καταλήγεις στην εστίαση είτε φεύγεις Γερμανία.

Nα σε ρωτησω κατι. ΓΙατι γενικα ακουω απο πολλους που είναι από Θεσσαλονίκη, ότι η πόλη έχει τεράστια ανεργία και γενικά όλοι ψάχνονται να φύγουν Εξωτερικό ή Αθήνα? Δεν έχει μεγάλες εταιρείες πέρα από Pfizer, καλοχώρι κλπ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 ώρες πριν, denz είπε

Η Θεσσαλονίκη και κατ'επέκταση η Β.Ελλάδα είναι σκοτωμένη.

Μακάρι με την ολοκλήρωση του ΜΕΤΡΟ και του νέου αεροδρομίου να πέσουν λεφτά στην τοπική οικονομία γιατί διαφορετικά είτε καταλήγεις στην εστίαση είτε φεύγεις Γερμανία.

Η Θεσσαλονίκη και γενικά η Β.Ελλαδα ειναι βιομηχανικες ζωνες, γι αυτο δεν εχει αρκετες θεσεις εργασιας. Ζητανε συγκεκριμενες θέσεις για δουλεια

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, pavlovic είπε

Nα σε ρωτησω κατι. ΓΙατι γενικα ακουω απο πολλους που είναι από Θεσσαλονίκη, ότι η πόλη έχει τεράστια ανεργία και γενικά όλοι ψάχνονται να φύγουν Εξωτερικό ή Αθήνα? Δεν έχει μεγάλες εταιρείες πέρα από Pfizer, καλοχώρι κλπ?

Έχει μεγάλες εταιρείες αλλά είναι πολύ λίγες. Πόσοι να απορροφηθούν; Άσε που οι περισσότερες εκμεταλλεύονται την ανεργία που επικρατεί στην ευρύτερη περιοχή και δίνουν ψίχουλα. Αν ασχολείσαι επαγγελματικά με κάτι εκτός τουρισμού και εστίασης, δύσκολα βρίσκεις κάτι σοβαρό που να σε κρατήσει στην πόλη.

Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, η πλειοψηφία των μεγάλων εταιρειών έχουν τα κεντρικά τους στην Αθήνα και εκεί απασχολούν το εξειδικευμένο κυρίως προσωπικό.

Προφανώς χαιρετίζω το γεγονός ότι η Pfizer άνοιξε γραφεία στη Θεσσαλονίκη και προσλαμβάνει αρκετό κόσμο και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες.

Η Ελλάδα χρειάζεται αποκέντρωση και να δώσει κίνητρα-ευκολίες σε επιχειρηματίες-εταιρείες να επενδύσουν σε άλλες μεγάλες πόλεις. Δεν γίνεται ο μισός πληθυσμός να βρίσκεται και να εργάζεται στην Αθήνα. Ναι, στην Αθήνα έχει καλές επαγγελματικές ευκαιρίες αλλά είναι "κόλαση" σαν πόλη με αποτέλεσμα η ποιότητα ζωής να είναι χείριστη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε

Η Θεσσαλονίκη και γενικά η Β.Ελλαδα ειναι βιομηχανικες ζωνες, γι αυτο δεν εχει αρκετες θεσεις εργασιας.

Παραδοξο αυτο που λες. Οι βιομηχανικες ζωνες εχουν πολλες δουλειες γιατι διπλα στις βιομηχανιες λειτουργουν πολλες βιοτεχνιες, συνεργια, μαστορες, προμηθευτες. Φυσικα και οι βιομηχανιες εχουν μεγαλες αναγκες σε προσωπικο. Η αληθεια ειναι οτι η Θεσσαλονικη λογω κρισης εσβησε, εκλεισαν πολλα εργοστασια και εκατονταδες βιοτεχνιες/μηχανουργια. Θυμαμαι το 2017 σε μια διαδρομη απο τα ΚΤΕΛ στο αεροδρομιο, με εξαιρεση το κεντρο με καποια μαγαζια, η υπολλοιπη πολη ηταν γεματη κλειστα μαγαζια και μεσα στην παρακμη.

Πιστευω την Θεσσαλονικη θα την ανεβασουν πολυ το νεο αεροδρομιο, το μετρο και το λιμανι που αναβαθμιζεται.

4 ώρες πριν, denz είπε

Η Ελλάδα χρειάζεται αποκέντρωση και να δώσει κίνητρα-ευκολίες σε επιχειρηματίες-εταιρείες να επενδύσουν σε άλλες μεγάλες πόλεις. Δεν γίνεται ο μισός πληθυσμός να βρίσκεται και να εργάζεται στην Αθήνα. Ναι, στην Αθήνα έχει καλές επαγγελματικές ευκαιρίες αλλά είναι "κόλαση" σαν πόλη με αποτέλεσμα η ποιότητα ζωής να είναι χείριστη.

Καλα τα λες εσυ αλλα τι εννοεις οταν λες Ελλαδα? Η κυβερνηση? Εδω μπαινει και η ευθυνη των τοπικων παραγοντων, ποσο προσεχουν την περιοχη τους, οι κατοικοι κλπ. Ξαναλεω, η θεσσαλονικη εχει νεο αναβαθμισμενο αεροδρομιο, σε δυο χρονια θα εχει το μετρο ενω και η αναβαθμιση του λιμανιου προχωραει. Ας πουλησουν καλα τους εαυτους τους.

Επεξ/σία από OxiGiannisGiannakis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, denz είπε

Έχει μεγάλες εταιρείες αλλά είναι πολύ λίγες. Πόσοι να απορροφηθούν; Άσε που οι περισσότερες εκμεταλλεύονται την ανεργία που επικρατεί στην ευρύτερη περιοχή και δίνουν ψίχουλα. Αν ασχολείσαι επαγγελματικά με κάτι εκτός τουρισμού και εστίασης, δύσκολα βρίσκεις κάτι σοβαρό που να σε κρατήσει στην πόλη.

Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, η πλειοψηφία των μεγάλων εταιρειών έχουν τα κεντρικά τους στην Αθήνα και εκεί απασχολούν το εξειδικευμένο κυρίως προσωπικό.

Προφανώς χαιρετίζω το γεγονός ότι η Pfizer άνοιξε γραφεία στη Θεσσαλονίκη και προσλαμβάνει αρκετό κόσμο και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες.

Η Ελλάδα χρειάζεται αποκέντρωση και να δώσει κίνητρα-ευκολίες σε επιχειρηματίες-εταιρείες να επενδύσουν σε άλλες μεγάλες πόλεις. Δεν γίνεται ο μισός πληθυσμός να βρίσκεται και να εργάζεται στην Αθήνα. Ναι, στην Αθήνα έχει καλές επαγγελματικές ευκαιρίες αλλά είναι "κόλαση" σαν πόλη με αποτέλεσμα η ποιότητα ζωής να είναι χείριστη.

Ε καλα μια Pfizer δεν φερνει την άνοιξη. Και εκεί σε μερικές θεσεις μπηκαν βύσματα. Δεν λέω σε όλες, λέω σε ΜΕΡΙΚΕΣ, για να μη δημουργούνται παραξηγήσεις. Γιατί η Pfizer, τι νομίζεις αγαπάει τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα που ήρθε. Για φτηνό εργατικό δυναμικό ήρθε σε σχέση με τα κέρδη της... Κυρίως λόγω του CEO της αλλά και κυρίως λόγω Βαλκανίων, ήρθε εκεί. Επίσης άνοιξε hub, Που σημαινει οτι ζητάει συγκεκριμένες θέσεις εργασίας. Δηλαδή για την ανεργία που έχει η Θεσσαλονίκη οι 1000 θέσεις που άνοιξε δεν φέρνουν την άνοιξη. Είναι ένα τίποτα

 

Στα υπόλοιπα συμφωνώ, αλλά ανέκαθεν η Θεσσαλονίκη ήταν φτωχομάνα και η ανεργία τα τελευταία χρόνια , ειδικά τη περίοδο της κρίσης δεσπόζει.  Οι μισθοί τελείως διαφορετικοί στην Αθήνα από ότι στη Θεσσαλονίκη. Όπως τονίστηκε σε άλλο ποστ, πιστεύω ότι το Μετρό θα λύσει τα χέρια πολλών αν ποτέ γίνει, το αεροδρόμιο όχι τόσο, αν και θα είναι το καλύτερο των Βαλκανίων. Την Αθήνα φίλε μου δεν θα τη ρίξουν ποτέ, καθώς είναι ΚΡΑΤΟΣ όπως και η Κρήτη. Δυστυχώς, το γνωρίζω έιναι άδικο για τη Θεσσαλονίκη, αλλά η Αθήνα πάντα θα έχει πάνω χέρι σε αρκετά πράγματα.

5 λεπτά πριν, OxiGiannisGiannakis είπε

Παραδοξο αυτο που λες. Οι βιομηχανικες ζωνες εχουν πολλες δουλειες γιατι διπλα στις βιομηχανιες ζουν πολλες βιοτεχνιες, συνεργια, μαστορες, προμηθευτες. Η αληθεια ειναι οτι η Θεσσαλονικη λογω κρισης εσβησε, εκλεισαν πολλα εργοστασια και εκατονταδες βιοτεχνιες/μηχανουργια. Θυμαμαι το 2017 σε μια διαδρομη απο τα ΚΤΕΛ στο αεροδρομιο, με εξαιρεση το κεντρο με καποια μαγαζια, η υπολλοιπη πολη ηταν γεματη κλειστα μαγαζια και μεσα στην παρακμη.

Πιστευω την Θεσσαλονικη θα την ανεβασουν πολυ το νεο αεροδρομιο, το μετρο και το λιμανι που αναβαθμιζεται.

Ας πουμε ως προς τη τελευταία σου πρόταση θα γίνουν όλα αυτά. Πόσο θα χτυπήσει την ΑΘήνα , έτσι ώστε να δώσει το κίνητρο σε μερικά παιδιά να γυρίσουν πίσω που κατάγονται από εκεί. Ας το θεσω διαφορετικά. Πόσες ναυτιλιακές έχει η Θεσσαλονίκη και πόσες ο Πειραιάς. Εγώ δεν λέω ότι η Θεσσαλονίκη δεν θα μπορούσε να ξεπεράσει την Αθήνα. Έχει δίπλα τα Βαλκάνια, και θα μπορούσε το λιμάνι της να είναι το τοπ των Βαλκανίων. ΤΟ πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που δεν θέλουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις να πάει μπροστά η πόλη, και να έχει το πάνω χέρι η Αθήνα αυτό δεν θα γίνει ποτέ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, airtrelomike13 είπε

Την Αθήνα φίλε μου δεν θα τη ρίξουν ποτέ, καθώς είναι ΚΡΑΤΟΣ όπως και η Κρήτη. Δυστυχώς, το γνωρίζω έιναι άδικο για τη Θεσσαλονίκη, αλλά η Αθήνα πάντα θα έχει πάνω χέρι σε αρκετά πράγματα.

Το πιο βασικο προβλημα της Θεσσαλονικης συμπυκνωνεται σε αυτη την προταση. Αυτο το αιωνιο κλαμα της κακιας Αθηνας που δυναστευει την τιμια Θεσσαλονικη. Τι να κανουμε βρε παιδια σε ολο τον κοσμο η πρωτεουσα ειναι στο επικεντρο! Αντι να κλαιτε λοιπον, εχετε μια υπεροχη πολη, πουληστε την καλα και οι επενδυσεις θα ερθουν.

4 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Ας πουμε ως προς τη τελευταία σου πρόταση θα γίνουν όλα αυτά. Πόσο θα χτυπήσει την ΑΘήνα , έτσι ώστε να δώσει το κίνητρο σε μερικά παιδιά να γυρίσουν πίσω που κατάγονται από εκεί. Ας το θεσω διαφορετικά. Πόσες ναυτιλιακές έχει η Θεσσαλονίκη και πόσες ο Πειραιάς. Εγώ δεν λέω ότι η Θεσσαλονίκη δεν θα μπορούσε να ξεπεράσει την Αθήνα. Έχει δίπλα τα Βαλκάνια, και θα μπορούσε το λιμάνι της να είναι το τοπ των Βαλκανίων. ΤΟ πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που δεν θέλουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις να πάει μπροστά η πόλη, και να έχει το πάνω χέρι η Αθήνα αυτό δεν θα γίνει ποτέ

Ποτε η Θεσσαλονικη δεν θα χτυπησει τον Πειραια στα ναυτηλιακα για τον ιδιο λογο που ποτε το Manchester δεν προκειται να χτυπησει το Λονδινο στα χρηματοοικονομικα. Ειναι θεμα παραδοσης! Το προβλημα με την σκεψη σου ειναι οτι πρεπει να χτυπησεις την Αθηνα! Οχι φιλε, αν η Αθηνα παει καλα θα παει καλα και η Θεσσαλονικη. Ξεκολληστε επιτελους με τον επαρχιωτισμο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ δεν είπα πουθενά να ρίξουν την Αθήνα για να ανεβάσουν την Θεσσαλονίκη. Είπα ότι πρέπει να γίνει αποκέντρωση και να δημιουργηθούν ευκαιρίες και στις υπόλοιπες μεγάλες ελληνικές πόλεις πλην Αθηνών. Δεν είναι μόνο θέμα κυβέρνησης, είναι και θέμα νοοτροπίας αλλά και τοπικής αυτοδιοίκησης.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.