Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Πρόβλημα με A/C


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους,
πρόσφατα πήγα το αυτοκίνητο μου στο συνεργείο λόγω αντλίας βενζίνης και είπα στον μηχανικό
αν μπορεί να κάνει και μια συντήρηση στο Α/C, γιατί ενώ λειτουργούσε έβγαζε χλιαρό αέρα και όχι κρύο.

Αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο είπα να κάνω μια δοκιμή στο δρόμο για να ελέγξω αν έχει διαφορά.
Στα πρώτα 2 λεπτά έβγαζε παγωμένο αέρα και σκέφτηκα ότι είναι εντάξει.
Στη συνέχεια όμως το αμάξι ξεκίνησε να έχει ρετάρισμα και το έβλεπα και στο στροφόμετρο ότι
έπαιζε η βελόνα ανάμεσα στις 700 με 1000 στροφές καθώς επίσης όταν το έκανε έκλεινε και άνοιγε το μοτέρ του A/C.

Μίλησα με τον μηχανικό μου μήπως θέλει εξαέρωση το κύκλωμα και μου λέει δεν είναι θέμα εξαέρωσης,
αλλά ο αισθητήρας θερμοκρασίας καμπίνας και λόγω του ότι δίνει λάθος θερμοκρασία στο A/C
κάνει το αντίστοιχο άνοιγμα/κλείσιμο.
Του ανέφερα αρκετές φορές ότι πριν το πάω το A/C λειτουργούσε απλά δεν είχε τόσο κρύο αέρα.

Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο ή παρεμφερές και αν ναι πως το επίλυσε?
Το αυτοκίνητο είναι Smart 451 του 2007 μοντέλο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν πας το αμάξι για συντήρηση δεν κόμπλαρε καν το a/c.Μπορεί να είναι και ηλεκτρικό το πρόβλημα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, nikos_k1 είπε

Στη συνέχεια όμως το αμάξι ξεκίνησε να έχει ρετάρισμα και το έβλεπα και στο στροφόμετρο ότι
έπαιζε η βελόνα ανάμεσα στις 700 με 1000 στροφές καθώς επίσης όταν το έκανε έκλεινε και άνοιγε το μοτέρ του A/C.

700 στροφες δεν πηγαινει καθ οσον το ρελαντί είναι στις 900 Λογικά από 900 και πάνω θα έπρεπε να παίζει Όταν κομπλαρει η  τροχαλία του κομπρεσορα του αιρκο αυτόματα ρυθμίζει και το ρελαντί ο εγκέφαλος Τώρα το πάνω κατω των στροφών δείχνει απεμπλοκή της ηλεκτρομαγνητικής τροχαλίας που μπορεί να οφειλεται σε έλλειψη φρεον (είπες οτι δεν ειχε απόδοση) σε βουλόμενο φίλτρο καμπίνας (πότε το άλλαξες ?) σε χαμηλή ταχύτητα του ανεμιστήρα της καμπίνας ακόμα και στον αισθητήρα που σου είπε χαμηλης πιεσης η θερμοκρασιας  Δεν ξερω τι εχει το οχημα 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιτάξατε αν θέλει φρέον? επειδή λογικά θέλει.

Τσέκαρε και τη σωλήνα μήπως έχει τρυπήσει

Πλύνε με ένα πιεστικό και το ψυγείο.

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Κοιτάξατε αν θέλει φρέον? επειδή λογικά θέλει.

Τσέκαρε και τη σωλήνα μήπως έχει τρυπήσει

Πλύνε με ένα πιεστικό και το ψυγείο.

Οχι με πιεστικό γιατί θα στραβωσει τις κυψελίδες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλουςκαι ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα απαντήσω αναλυτικά για να γίνουν οι απαραίτητες διευκρινήσεις.

Στο αυτοκίνητο πριν μπει για συντήρηση A/C δεν υπήρχε πρόβλημα με τον κομπρέσορα και λειτουργούσε κανονικά, απλώς είχε χαμηλή απόδοση.

Φίλτρο καμπίνας αλλάχτηκε μαζί με τη συντήρηση (προσθήκη φρεον).

Για το πλύσιμο με πιεστικό λόγω του ότι ενδέχεται να γίνει ζημιά δεν θα το προτιμούσα.

Να πάω και να ζητήσω να γίνει εξαέρωση / έλεγχος φρεον πρωτού προχωρήσουμε σε άλλες ενέργειες?

Επεξ/σία από nikos_k1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν έχει χάσει το φρέον πρεπει να γίνει πάλι κενό αέρος.Αν απλά πρόσθεσε φρεον ο μάστορας τότε θα έχει αέρα μέσα και θα παγώνει τους σωλήνες ή και το στοιχείο.Αν το έβαλε σε μηχάνημα και τράβηξε ότι είχε μέσα το κύκλωμα και μετά πρόσθεσε οσι πρέπει ,θα έχει γίνει σωστα.Οπως και να χει θέλει μάστορα είτε φταίει το κύκλωμα είτε είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, nikos_k1 είπε

Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο ή παρεμφερές και αν ναι πως το επίλυσε?

Ναι. Με τα συμπτώματα που αναφέρεις, μοιάζει να έχει συμπληρωθεί λάθος ποσότητα φρεον (παραπάνω από όση συστήνει ο κατασκευαστής). Τσέκαρε το και πες μας τελικά τι ήταν. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει το αντίστοιχο μηχάνημα ο μηχανικός για την συντήρηση του A/C και μου ανέφερε ότι βάζει συγκεκριμένη ποσότητα για κάθε αυτοκίνητο.

Εγώ θα πάω αύριο και θα απαιτήσω να κάνει εξαέρωση/έλεγχο κυκλώματος.

Απλά το ζήτημα μου εμένα είναι ότι πάει να το ρίξει σε άλλα ζητήματα και δεν μπορεί να κάνει την απλή ενέργεια να ελέγξει το φρεον.

Εννοείται ότι θα σας κρατάω ενήμερους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, nikos_k1 είπε

Έχει το αντίστοιχο μηχάνημα ο μηχανικός για την συντήρηση του A/C και μου ανέφερε ότι βάζει συγκεκριμένη ποσότητα για κάθε αυτοκίνητο.

Σίγουρα, δεν διαφωνώ σε αυτό. Απλά έχε κατά νου ότι η ποσότητα πρέπει να είναι ακριβώς όση συστήνει ο κατασκευαστής. Πολλές φορές δε, γίνεται μπέρδεμα με την έκδοση του κάθε αυτοκινήτου. Έχουν ένα βιβλίο που τα έχει όλα μέσα και ψάχνουν να αντιστοιχησουν μοντέλο - χρονολογία και συνεπώς ποσότητα φρεον.

Εγώ έτσι την πάτησα : τα συμπτώματα που αναφέρεις, ήταν αυτά ακριβώς που είχα (ειδικά αυτό το "άνοιξε κλείσε" του A/C, πολύ χαρακτηριστικό). Suzuki jimny / '09 το δικό μου. 

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Σίγουρα, δεν διαφωνώ σε αυτό. Απλά έχε κατά νου ότι η ποσότητα πρέπει να είναι ακριβώς όση συστήνει ο κατασκευαστής. Πολλές φορές δε, γίνεται μπέρδεμα με την έκδοση του κάθε αυτοκινήτου. Έχουν ένα βιβλίο που τα έχει όλα μέσα και ψάχνουν να αντιστοιχησουν μοντέλο - χρονολογία και συνεπώς ποσότητα φρεον.

Εγώ έτσι την πάτησα : τα συμπτώματα που αναφέρεις, ήταν αυτά ακριβώς που είχα (ειδικά αυτό το "άνοιξε κλείσε" του A/C, πολύ χαρακτηριστικό). Suzuki jimny / '09 το δικό μου. 

 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες. 

Να σου πω την αλήθεια και εμένα δεν μου λέει κάτι το ότι το μηχάνημα που βάζει το φρέον το κάνει με ακρίβεια.

Απλά με ‘’ενόχλησε’’ ότι όταν το πήγα δούλευε έστω και με χαμηλή ροή και τώρα προσπαθεί να με πείσει ότι δεν είναι σίγουρα το φρέον και φταίνε όλα τα άλλα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, nikos_k1 είπε

Να σου πω την αλήθεια και εμένα δεν μου λέει κάτι το ότι το μηχάνημα που βάζει το φρέον το κάνει με ακρίβεια.

Τσέκαρε για αρχή (μόλις το συνδέσει σε κύκλωμα) ότι σου έβαλε 420g. Λογικά το R134a θα παίρνει. Το μηχάνημα είναι ακριβείας, δύσκολο να γίνει λάθος εκεί. Εφόσον πρόκειται για συσκευή που έχει καταχωρημένα στοιχεία οχημάτων μέσα (με μια πρόχειρη αναζήτηση βλέπω ότι κυκλοφορεί και τέτοιος εξοπλισμός), ενδέχεται να έχει γίνει λάθος εκεί (να έχει π.χ. το 450, το 452 αλλά όχι το 451 - λέω εγώ τώρα).

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 9/5/2021 στις 10:25 ΠΜ, nikos_k1 είπε

Καλημέρα σε όλους,
πρόσφατα πήγα το αυτοκίνητο μου στο συνεργείο λόγω αντλίας βενζίνης και είπα στον μηχανικό
αν μπορεί να κάνει και μια συντήρηση στο Α/C, γιατί ενώ λειτουργούσε έβγαζε χλιαρό αέρα και όχι κρύο.

Αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο είπα να κάνω μια δοκιμή στο δρόμο για να ελέγξω αν έχει διαφορά.
Στα πρώτα 2 λεπτά έβγαζε παγωμένο αέρα και σκέφτηκα ότι είναι εντάξει.
Στη συνέχεια όμως το αμάξι ξεκίνησε να έχει ρετάρισμα και το έβλεπα και στο στροφόμετρο ότι
έπαιζε η βελόνα ανάμεσα στις 700 με 1000 στροφές καθώς επίσης όταν το έκανε έκλεινε και άνοιγε το μοτέρ του A/C.

Μίλησα με τον μηχανικό μου μήπως θέλει εξαέρωση το κύκλωμα και μου λέει δεν είναι θέμα εξαέρωσης,
αλλά ο αισθητήρας θερμοκρασίας καμπίνας και λόγω του ότι δίνει λάθος θερμοκρασία στο A/C
κάνει το αντίστοιχο άνοιγμα/κλείσιμο.
Του ανέφερα αρκετές φορές ότι πριν το πάω το A/C λειτουργούσε απλά δεν είχε τόσο κρύο αέρα.

Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο ή παρεμφερές και αν ναι πως το επίλυσε?
Το αυτοκίνητο είναι Smart 451 του 2007 μοντέλο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις. 

Με ποιο αριθμό μοτέρ είναι ; Εάν θές γράψτο να δω στο πρόγραμμα τι τύπο παιρνεί και πόσα γραμμάρια .

Επιπλέον κομπλάρει ο συμπιeστής ;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους εκ νέου και σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις.

Φίλε @meletis_m να ενημερώσω ότι δεν έχω τον κωδικό του μοτέρ διαθέσιμο, αλλά αν σε βοηθάει είναι η έκδοση με
τα 84 άλογα που έχει και Turbo.

Επίσης να ενημερώσω ότι σήμερα το αμάξι πήγε στον μηχανικό και μετά από έλεγχο στον αισθητήρα θερμοκρασίας της καμπίνας,
το πρόβλημα ήταν ότι λόγω του σημείου που βρίσκεται (κοντά στα πόδια του συνοδηγού) είχε κουνηθεί το βύσμα του αισθητήρα
και έδινε λάθος τιμές.

Μετά από τοποθέτηση εκ νέου και έλεγχο για αρκετή ώρα, πλέον λειτουργεί το A/C και βγάζει ψυχρό αέρα όπως πρέπει.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.