Προς το περιεχόμενο

Το 96% των iOS 14.5 χρηστών αφήνουν το app tracking απενεργοποιημένο


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zernex201 είπε

Θα μπορούσα να κάτσω να ανεβάσω screenshot απο τα dns που λέω καθως και αρχεια pcap αλλα δεν αξίζει να φάω τόση ώρα για να πείσω 2-3 νοματέους στο insomnia.. Όσοι έχουν μια ιδέα απο privacy και δίκτυα έχουν ήδη καταλάβει τι εννοώ

Το θέμα είναι οτι δεν πείθεις κανέναν, όχι μόνο 2-3 νοματέους, όπως δεν πείθει και κανένας tinfoilάς. Πρόσφατο παράδειγμα στο launch του Big Sur που έπεσαν οι servers που κάνουν verify τα binary signatures και δεν έκανε launch καμία εφαρμογή σε macOS για κάμποση ώρα παγκοσμίως. Όλοι οι attention tweeters λέγανε μας παρακολουθούν τι εφαρμογές ανοίγουμε δλδ!!!!!!1111, για ένα service που επαληθεύει πως αυτό που πας να εκτελέσεις είναι verified binary από πραγματικό developer.

Είναι κλασσική περίπτωση ιδεολογικού breakdown. Μπερδεύετε το privacy με το ad personalisation, τα usage analytics και το telemetry. Ή για να το πω καλύτερα, δεν σας νοιάζει να τα ξεχωρίσετε γιατί η όλη φάση σας προκαλεί την αδρεναλίνη οτι παρακολουθείστε και έχετε κάτι να συζητάτε.

Η όλη κουβέντα που γίνεται στον πραγματικό κόσμο, στην αληθινή οικονομία δεν είναι για το οτι o ZoYΚερΜΠερΚ του fAcEBoOk μΑΣ πΑραΚολΟΥθΕΙ κΑι ακΟΥει Τι ΛΕω αΠο το ΜικΡοφωνΟ μΟυ, όλος ο πραγματικός και περισσότερο ο business κόσμος ξέρει οτι αυτά είναι αστεία, σε παγκόσμιο scale. Η όλη κουβέντα που γίνεται είναι για την ακολουθία των personalised δεδομένων από 3ους.

Αυτό κάνει πρώτη η Apple με το "Ask app not to track" και καλά κάνει. Δεν κόβει τίποτα first party σε tracking γιατί θα ήταν τελείως καταστροφικό και ηλίθιο, δίνει απλά την επιλογή στον χρήστη να απαγορέψει το tracking σε 3ους. Το facebook θα συνεχίσει να ξέρει τι πράγματα κάνεις like, που μένεις κλπ. Απλά τα άλλα apps δεν θα μπορούν να του πουν τι κάνεις μέσα σε αυτά, για να σε στοχεύουν με διαφημήσεις και να μάθουν αν δούλεψαν (αν έκανες app install, αν έκανες in-app purchase κλπ). Το ίδιο και τα sites.

Αυτό που αδυνατεί να καταλάβει το 99% του κόσμου είναι οτι το facebook δεν κάνει μόνο του tracking. Τα apps και τα websites βάζουν το SDK και το pixel του facebook στα properties τους για να μάθουν αν δούλεψαν οι διαφημήσεις τους. Το facebook απλά χρησιμοποιεί αυτά τα data για να μάθει καλύτερα τις προτιμήσεις σου / ασχολίες σου και να σου πασάρει πιο relevant διαφημήσεις.

Προσωπικά ελπίζω τέτοιες κινήσεις να βάλουν φρένο στο υπερβολικό ad targeting και οι εταιρίες να ποντάρουν περισσότερο στα προϊόντα τους και στο customer success για το growth τους, παρά στο ad spending.

Επεξ/σία από EuphangeL
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, zernex201 είπε

πίστεψε με είμαι σε θέση να ξεχωρίζω τι είναι tracking και τι οχι.

οχι. Εδω και πολλά χρόνια χρησιμοποιώ macbook ως κύρια συσκευή και μερικές φορές linux για πιο συγκεκριμένες εργασίες. Τα windows τα έχω καθαρά και μόνο για gaming. 

Θα μπορούσα να κάτσω να ανεβάσω screenshot απο τα dns που λέω καθως και αρχεια pcap αλλα δεν αξίζει να φάω τόση ώρα για να πείσω 2-3 νοματέους στο insomnia.. Όσοι έχουν μια ιδέα απο privacy και δίκτυα έχουν ήδη καταλάβει τι εννοώ

ναι αυτο το ξερω. Εγω μιλαω για συγκεκριμενα host που βλεπω ομως και που δεν εχουν καμια σχεση με τα "απαιτουμενα" privileges.

Αν αναφέρεσαι σε τπτ route σε amazon aws και αυτα της apple ειναι... κανε dump απο το little snitch να σου τα εξηγησω ανα process που μπορει να σε εχει μπερδεψει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, intensobank said:

Καλησπερα, επειδη μπερδευτηκα, η επιλογη αυτη πρεπει να ειναι ενεργοποιημενη (πρασινο) ή απενεργοποιημενη?

 

Και γω τα ίδια. Στο off το είχα και διαβάζοντας μόνο 4% το έχει ενεργοποιημένο, πήγα να το δω για να το βάλω στο on. Ρε δε μας χέζεις flurry, πείτε το να το έχουμε off να τελειώνουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, EuphangeL είπε

όπως δεν πείθει και κανένας tinfoilάς

καπου εδω σταματησα να διαβαζω..

3 ώρες πριν, EuphangeL είπε

Η όλη κουβέντα που γίνεται στον πραγματικό κόσμο, στην αληθινή οικονομία δεν είναι για το οτι o ZoYΚερΜΠερΚ του fAcEBoOk μΑΣ πΑραΚολΟΥθΕΙ κΑι ακΟΥει Τι ΛΕω αΠο το ΜικΡοφωνΟ μΟυ, όλος ο πραγματικός και περισσότερο ο business κόσμος ξέρει οτι αυτά είναι αστεία, σε παγκόσμιο scale.

μάλιστα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, billdanos είπε

Ε εντάξει, έχει τόσες άλλες συσκευές από τις οποίες εξακολουθεί να μαζεύει data... :) 

Το επόμενο στάδιο (αν ζοριστεί πιο πολύ) θα είναι να ετοιμάσουν δικές τους συσκευές που θα τις πουλάνε ακόμη και στο κόστος, με αντάλλαγμα τα data του χρήστη! 

Σωστα, χρησιμοποιουμε μια δωρεαν εφαρμογη, και κλεινουμε και το tracking. Το fb θα συντηρειται με αιθέρα. 

Δεν εχω fb, αλλα η ειρωνεία σου είναι αστεια. Αν δεν θες να μαζεύουν data, δεν χρησιμοποιεις δωρεαν εφαρμογες. Το να εισαι τζαμπατζης και να κλεινεις και το data tracking είναι ανεκδοτο. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Herald είπε

Σωστα, χρησιμοποιουμε μια δωρεαν εφαρμογη, και κλεινουμε και το tracking. Το fb θα συντηρειται με αιθέρα. 

Δεν εχω fb, αλλα η ειρωνεία σου είναι αστεια. Αν δεν θες να μαζεύουν data, δεν χρησιμοποιεις δωρεαν εφαρμογες. Το να εισαι τζαμπατζης και να κλεινεις και το data tracking είναι ανεκδοτο. 

Δηλαδή τόσα χρόνια που οι διαφημίσεις δεν ήταν προσωποποιημένες ήταν τσάμπα ;

Δεν πλήρωναν οι εταιρίες για να διαφημιστούν, στο γήπεδο, στο περίπτερο, στην τηλεόραση κ.ο.κ., και αντίστοιχα δεν έπαιρναν λεφτά οι ομάδες, οι περιπτεράδες, τα κανάλια κλπ ;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, petranthe είπε

Στο Android πότε θα δούμε αυτή τη βασική δυνατότητα; 🙄

σε 7 ετη θα δεις αυτο σε αντροιτ γιατι πολυ απλα ειναι αντροιτ . νωριτερα δεν … 

21 ώρες πριν, Gougouftas είπε

Συγκινηθηκα λιγο στο τελος με την προσπαθεια του Facebook.

ισα ισα … δεν συγκινήθηκα καθολου εχει βγαλει τετράκις εκατομμυρια … απο αυτο μονο το πραγμα 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το facebook/instagram έχει προκαθορισμένες για διαφημίσεις. Κάθε 3-4 post στο news feed και αλλού. Διαφημίσεις θα εμφανίζονται εκεί είτε έχεις ενεργή την ρύθμιση είτε όχι! Το θέμα είναι πως αν το δηλώσεις, πολύ απλά δεν θα σου εμφανίζονται προσωποποιημένες διαφημίσεις οι οποίες ουσιαστικά ακολουθούσαν το ιστορικό πλοήγησης σου. Σίγουρα είναι καλό να μην νοιώθεις ότι σε παρακολουθούν για αυτό και το συντριπτικό ποσοστό. Από την άλλη όταν πχ είσαι gamer και είχες συνηθίσει να βλέπεις διαφημίσεις της RAZER,  της NVIDIA ή την νέα κυκλοφορία του Playstation, και πλέον θα βλέπεις πως να ψαρεύεις, πως να φτιάχνεις κέικ και πως να κουρεύεσαι μόνος σου, τότε ίσως το ποσοστό αυτό αυξηθεί λίγο.

Κουβέντα να γίνεται, θα βρουν την λύση μεταξύ τους να συνεχίσουν να βγάζουν δις και εμείς απλά να συζητάμε ποιος είναι χειρότερος ή καλύτερος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Δηλαδή τόσα χρόνια που οι διαφημίσεις δεν ήταν προσωποποιημένες ήταν τσάμπα ;

Δεν πλήρωναν οι εταιρίες για να διαφημιστούν, στο γήπεδο, στο περίπτερο, στην τηλεόραση κ.ο.κ., και αντίστοιχα δεν έπαιρναν λεφτά οι ομάδες, οι περιπτεράδες, τα κανάλια κλπ ;

Τώρα αυτή είναι σοβαρή απάντηση? Και πιο παλιά πλήρωναν οι εταιρείας κάποιον με ντουντούκα για να διαφημιστούν. Τι σχέση έχει αυτό με μια πλατφόρμα όπως το facebook? 

Καταλαβαίνεις οτι οι διαφημίσεις αν δεν είναι προσωποιημένες, είναι άχρηστες? Αν είναι άχρηστες, επίσης καταλαβαίνεις ότι θα σταματήσουν οι εταιρείες να πληρώνουν για διαφήμιση. Αν σταματήσουν οι εταιρείες να πληρώνουν για διαφήμιση θα κλείσει το facebook, ή όποια άλλη υπηρεσία χρησιμοποιείς με κλειστό το data tracking. Θα πάνε να διαφημιστούν σε μια άλλη υπηρεσία που χρησιμοποιεί data tracking. Γιατί? Γιατί είναι σπατάλη χρημάτων με κάκιστο ROΙ το να πληρώνει μια εταιρεία για να μου διαφημίζει εμένα σερβίετες, σε έναν φαλακρό ζελέ και στη μάνα μου σανίδα για σκειτινγκ. Θεωρώ απλά και κατανοητά πράγματα, αλλά ίσως και όχι

Ουσιαστικά το ίδιο σου το επιχείρημα σε βγάζει λάθος. Έχεις δει διαφημίσεις για πλέξιμο ή βρεφικά είδη στο γήπεδο? Όχι. Γιατί? Γιατί οι διαφημίσεις είναι προσωποιημενές και το target group δεν είναι γιαγιάδες που ενδιαφέρονται να πλέξουν. 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Herald είπε

Ουσιαστικά το ίδιο σου το επιχείρημα σε βγάζει λάθος. Έχεις δει διαφημίσεις για πλέξιμο ή βρεφικά είδη στο γήπεδο? Όχι. Γιατί? Γιατί οι διαφημίσεις είναι προσωποιημενές και το target group δεν είναι γιαγιάδες που ενδιαφέρονται να πλέξουν. 

Λάθος, στο γήπεδο δεν είναι προσωποποιημένες, είναι ομαδοποιημένες, και στοχεύουν εκεί που εκτιμούν οι διαφημιστές ότι θα πρέπει να στοχεύσουν, δε ξέρει ο Ολυμπιακός αν εγώ πήρα αμάξι, άρα δεν ξέρει ότι για μένα είναι π.χ. αδιάφορη η διαφήμιση για το νέο Golf

Θεωρούν απλώς ότι στους 10-20-30 χιλιάδες κόσμου που υπάρχει στον χώρο, κάποιοι εξ αυτών θα ενδιαφέρονται για το καινούργιο golf

Καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με το app tracking φαντάζομαι

Εν ολίγοις, αν μου δίνεται λοιπόν η δυνατότητα να αποφεύγω να βλέπω εγώ διαφημίσεις για καροτσάκια μωρού επειδή γέννησε η γυναίκα μου πριν ένα μήνα, ή διαφημίσεις για πίτσα επειδή κοίταγα πριν μια ώρα μια ταβέρνα που μου είπε ένας φίλος, εγώ το θεωρώ θετικό

 

 

Επεξ/σία από AristidisZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Λάθος, στο γήπεδο δεν είναι προσωποποιημένες, είναι ομαδοποιημένες, και στοχεύουν εκεί που εκτιμούν οι διαφημιστές ότι θα πρέπει να στοχεύσουν, δε ξέρει ο Ολυμπιακός αν εγώ πήρα αμάξι, άρα δεν ξέρει ότι για μένα είναι π.χ. αδιάφορη η διαφήμιση για το νέο Golf

Θεωρούν απλώς ότι στους 10-20-30 χιλιάδες κόσμου που υπάρχει στον χώρο, κάποιοι εξ αυτών θα ενδιαφέρονται για το καινούργιο golf

Καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με το app tracking φαντάζομαι

Εν ολίγοις, αν μου δίνεται λοιπόν η δυνατότητα να αποφεύγω να βλέπω εγώ διαφημίσεις για καροτσάκια μωρού επειδή γέννησε η γυναίκα μου πριν ένα μήνα, ή διαφημίσεις για πίτσα επειδή κοίταγα πριν μια ώρα μια ταβέρνα που μου είπε ένας φίλος, εγώ το θεωρώ θετικό

 

 

Δεν έχει σημασία τι θεωρείς εσύ θετικό, μια εταιρεία που πληρώνει για να διαφημίστει έχει σημασία τι θεωρεί μιας και εκείνη θα αποφασίσει αν θα πληρώσει ή όχι. Για να θέλουν το data tracking σημαίνει οτι είναι πιο αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης, αλλιώς δεν θα είχε μπεί κανείς στο κόπο να ασχοληθεί με data tracking. 

Διαφημίσεις με πλέξιμο γιατί δεν έχει στο γήπεδο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Herald είπε

Διαφημίσεις με πλέξιμο γιατί δεν έχει στο γήπεδο? 

Φαντάσου τώρα 10 φίλοι πριν πάνε στο γήπεδο, να μιλήσουν πχ για την νέα μόδα που απέκτησαν οι γυναίκες τους με το πλέξιμο… εεε με το data tracking είναι πολύ πιθανό να παίξει διαφήμιση στο γήπεδο του περιοδικού “εσείς και πλέξιμο”… 🤣

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...