Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, meletis_m είπε

Να πάρεις χειροκίνητο να μάθεις . Εάν μάθεις αυτόματο μετά δυσκολεύεσαι. 

Τα αυτόματα συνήθως έχουν και αυξημένη κατανάλωση , όπως και σε περίπτωση ζημιάς έχουν παραπάνω κοστολογιο σε σύγκριση με χειροκίνητο . Αναλόγως πάντα και τον τύπο κιβωτίου 

Το μέλλον  είναι τα αυτόματα . Μόνο στην Ελλάδα έχουμε τετοια τρελα με τα χειροκίνητα . Αν είναι καλό αυτόματο δεν συγκρίνετε με τίποτα άλλο . Όσοι έχουν οδηγήσει ξέρουν . Μόνο αρνητικό το κόστος σε περίπτωση που χαλάσει που και πάλι πολλοί το θυσιάζουν για την άνεση που προσφέρει .

Επεξ/σία από CaMp3on
  • Like 2
  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα φθηνά, μικρά αυτοκίνητα, δεν έχουν τις περισσότερες φορές πραγματικά αυτόματα αλλά ρομποτικά χειροκίνητα (όπως και το i10). Και όντως είναι χειρότερο από του Smart που επίσης είναι άθλιο και η ντροπή των 'αυτομάτων'. Οι ζημιές σε αυτά είναι ακόμη πιο κοστοβόρες από ένα πραγματικό αυτόματο...

Δημοσ.
9 ώρες πριν, SaFiS είπε

Τα φθηνά, μικρά αυτοκίνητα, δεν έχουν τις περισσότερες φορές πραγματικά αυτόματα αλλά ρομποτικά χειροκίνητα (όπως και το i10). Και όντως είναι χειρότερο από του Smart που επίσης είναι άθλιο και η ντροπή των 'αυτομάτων'. Οι ζημιές σε αυτά είναι ακόμη πιο κοστοβόρες από ένα πραγματικό αυτόματο...

Όλα τα φτηνά 1000ρακια έχουν αυτόματο αμτ. Η μόνη που έκανε υπέρβαση και έβαλε καλό αυτόματο κιβώτιο είναι η τουοτα στο αυγό χ.  Φυσικά και είμαι υπέρ του αυτόματου στο αυτοκίνητο. 2025 έχουμε.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Όλα τα φτηνά 1000ρακια έχουν αυτόματο αμτ. Η μόνη που έκανε υπέρβαση και έβαλε καλό αυτόματο κιβώτιο είναι η τουοτα στο αυγό χ.  Φυσικά και είμαι υπέρ του αυτόματου στο αυτοκίνητο. 2025 έχουμε.

αυτό με το 2025 που λέτε όλοι συνέχεια γιατί δεν το επικαλείστε στην αξιοπιστία των αυτόματων???

2025 έχουμε και ακόμα είναι κιβώτια με ημρνια λήξης για αυτό ο κόσμος επιλέγει χειροκίνητα., ξέχωρα της οδηγησιμότητας ελέγχεις εσύ το αμάξι σου και όχι αυτό με ότι παλαβό του έρθει.

αν είναι να πάμε σε ΙΧ που να μην έχεις χειροκίνητο τότε καλύτερα ένα ηλεκτρικό EV.

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 11/5/2021 στις 10:03 ΜΜ, fragma είπε

Πω.. Τραγικό. Ευχαριστώ για την πληροφορία. Υπάρχει κάποιο μικρό με αξιοπρεπές αυτόματο κιβώτιο; Το Aygo είναι το ίδιο χάλι;

Νομιζω εχει cvt αυτο

Στις 12/5/2021 στις 3:06 ΠΜ, EmpYristis είπε

 

Βασικά όλα τα πολύ μικρά αυτόματα έχουν μαιμού αυτόματα κιβώτια.

 

Μάλιστα επειδή έχω οδηγήσει αρκετά το αυτόματο i10 με πιο αδύναμο κινητήρα από της δοκιμής, το θεωρώ πύραυλο γρήγορων αλλαγών μπροστά στα αυτόματα Seat Mii των 60 αλόγων. Μάλιστα είναι τόσο ασαφή και τα πετάλια, γκάζι που καλά καλά να τα παρκάρεις δεν μπορείς γιατί πιάνει το γκάζι κάπως παράξενα κι απότομα(!) από στάση με κίνδυνο να ακουμπήσεις τον μπροστά ή πίσω όταν παρκάρεις με μικρά περιθώρια.

Ακόμη και τα Peugeot 108, Citroen C1, Toyota Aygo είναι στα ίδια περίπου χάλια.

 

Γενικά αυτόματο κιβώτιο της προκοπής σε αμάξι κάτω από 90 άλογα δύσκολα βρίσκεις.

Δυο peugeot(107 kai van) σε αυτοματα μια χαρα τσουλανε.Ειδικα το μικρο-φτηνο 107 , μια φορα το πηγα για ρυθμιση σε εγκεφαλο! Με 120000+ χλμ

11 ώρες πριν, Free_xariz είπε

Γιατί; Είναι αργό; 

Εχουν επιλογη(οχι ολα) Ε (economy) ετσι κανει αλλαγες σε χαμηλες στροφες. 

7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

αυτό με το 2025 που λέτε όλοι συνέχεια γιατί δεν το επικαλείστε στην αξιοπιστία των αυτόματων???

2025 έχουμε και ακόμα είναι κιβώτια με ημρνια λήξης για αυτό ο κόσμος επιλέγει χειροκίνητα., ξέχωρα της οδηγησιμότητας ελέγχεις εσύ το αμάξι σου και όχι αυτό με ότι παλαβό του έρθει.

αν είναι να πάμε σε ΙΧ που να μην έχεις χειροκίνητο τότε καλύτερα ένα ηλεκτρικό EV.

Να παμε και σε κανενα ascona πισωκίνητο με μπλοκε διαφορικο να κανουμε το κεφι μας!

δυστυχως η τεχνολογία κόστιζει! Πολυ πιο ακριβο σε κοστος κτησης και επισκευης,αλλα δεν βλεπω να επιλεγεί κανεις χειροκινητη ρυθμιση καθρεπτη ή παράθυρο με γρυλο .

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, vasilllis είπε

δυστυχως η τεχνολογία κόστιζει! Πολυ πιο ακριβο σε κοστος κτησης και επισκευης,αλλα δεν βλεπω να επιλεγεί κανεις χειροκινητη ρυθμιση καθρεπτη ή παράθυρο με γρυλο .

γιατί η Ευρώπη έχει περισσότερα χειροκίνητα? δεν έχουν λεφτά οι ευρωπαίοι? άσε εμάς....

γιατί στις ΗΠΑ έχουν μόνο αυτόματα και σε κουβάδες?

hint: φταίει και το ανάγλυφο της ηπείρου.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

αυτό με το 2025 που λέτε όλοι συνέχεια γιατί δεν το επικαλείστε στην αξιοπιστία των αυτόματων???

2025 έχουμε και ακόμα είναι κιβώτια με ημρνια λήξης για αυτό ο κόσμος επιλέγει χειροκίνητα., ξέχωρα της οδηγησιμότητας ελέγχεις εσύ το αμάξι σου και όχι αυτό με ότι παλαβό του έρθει.

αν είναι να πάμε σε ΙΧ που να μην έχεις χειροκίνητο τότε καλύτερα ένα ηλεκτρικό EV.

Εγώ αυτόματα αγοραζω από το 2016. Το μανουαλ είναι μόνο για διασκέδαση.

Αν φτιάξουν ev που σε 2 λεπτά να ανεφοδιαζετε με ενέργεια why not ;

21 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

γιατί η Ευρώπη έχει περισσότερα χειροκίνητα? δεν έχουν λεφτά οι ευρωπαίοι? άσε εμάς....

γιατί στις ΗΠΑ έχουν μόνο αυτόματα και σε κουβάδες?

hint: φταίει και το ανάγλυφο της ηπείρου.

Γιατί και οι δύο είναι χαζοί. Στην Αμερική χρειαζεσε μανουαλ ενώ την Ευρώπη αυτόματο.  Που να ανέβεις βουνά με μανουαλ ; εκεί χρειαζετε το αυτόματο.

39 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Νομιζω εχει cvt αυτο

Δυο peugeot(107 kai van) σε αυτοματα μια χαρα τσουλανε.Ειδικα το μικρο-φτηνο 107 , μια φορα το πηγα για ρυθμιση σε εγκεφαλο! Με 120000+ χλμ

Εχουν επιλογη(οχι ολα) Ε (economy) ετσι κανει αλλαγες σε χαμηλες στροφες. 

Να παμε και σε κανενα ascona πισωκίνητο με μπλοκε διαφορικο να κανουμε το κεφι μας!

δυστυχως η τεχνολογία κόστιζει! Πολυ πιο ακριβο σε κοστος κτησης και επισκευης,αλλα δεν βλεπω να επιλεγεί κανεις χειροκινητη ρυθμιση καθρεπτη ή παράθυρο με γρυλο .

ΤΟ αυγό χ έχει cvt. Όλα τα άλλα μικρά 1000ρακια έχουν αμτ.Μονο η τούοτα το αναβάθμισε. Όλοι οι άλλοι τα ίδια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλημέρα σας,

 

κατά τη γνώμη σας ποιο αυτόματο κιβώτιο είναι καλύτερο;

-Peugeot 307 (2005) 1.6

 image.png.f6929efc946cc9ffd1c52fa75222c24d.png

 

-Hyundai i10 (2008) 1.2

image.png.8a557e630a9e07437f21db737169745c.png

 

-Fiat Punto (2013) 1.4

image.png.8b8b99a82f29af993dbf5a8fb3c72207.png

Επεξ/σία από Free_xariz
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 12/05/2021 at 00:23, fragma said:

Εχω καταλήξει στο i10 1.0 67ps για τις ανάγκες μετακίνησης μου εντός πόλης (εχω μεγαλύτερο αμάξι για τα υπόλοιπα) αλλα δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα το πάρω manual ή αυτόματο. Δεν εχω ποτέ οδηγήσει αυτόματο αυτοκίνητο και απο ότι κατάλαβα το κιβώτιο του δεν είναι full automatic αλλά αυτοματοποιημένο Ρομποτικό. Πιστεύετε οτι αξίζει τα 800 επιπλέον ευρώ;

Το κοίταξα γιατί μου έκανε εντύπωση ότι έχει AMT και έτσι είναι. Μακριά και αγαπημένοι με το συγκεκριμμένο. Θα σου σπάσει τα νεύρα, δεν παλεύεται. Κόβει απο επιδόσεις και έχει χάλια αίσθηση, δεν είναι γραμμική η απόδοση όπως σε άλλες τεχνολογίες αυτόματου. Άσε που έχεις τα κλασικά αναλώσιμα δίσκο πλατό συν πόσα ηλεκτρονικά και πολυπλοκότητα. Αν έχεις οδηγήσει αυτόματο κλασικό smart (όχι τα καινούργια κινέζικα) τέτοια τεχνολογία έχει. Δεν έχει κανένα πλεονέκτημα σαν τεχνολογία σε σχέση με το χειροκίνητο. Αν ξέρεις να οδηγάς χειροκίνητο ούτε που να το σκέφτεσαι για τέτοιο αυτόματο και με τα 800 ευρώ έχεις δωρεάν βενζίνες για 5-10κ χιλιόμετρα.

Αν θες αυτόματο για μέσα στην πόλη δες κάποιο με μετρατροπέα ροπής, CVT, ή (τελευταία επιλογή) διπλού συμπλέκτη - με αυτή την σειρά.

 

Επεξ/σία από gakost
Δημοσ.

Έχω το Kia Picanto 2023 Inmotion αυτόματο.

Για μέσα στην πόλη είναι τελειότατο. Ακολουθεί άνετα την κίνηση, επιταχύνει πιο εύκολα από τα βαριά οικογενειακά (Octavia τύπου) αν πατήσεις βαθιά το πόδι στο γκάζι.

Αττική οδό (τις ώρες που δεν πας σημειωτόν) πας άνετα στη μεσαία λωρίδα. Αν συνηθίσεις το πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο, πας με φουλ τεταμένη την προσοχή μέχρι 135.

Κατανάλωση με κίνηση: της πλάκας. Όσο και να το πιέζεις, δεν πάει πάνω από 5,6.

Εμένα έχει και κάμερα οπισθοπορείας. Μου έδωσαν και 5 χρόνια δωρεάν service και οδική βοήθεια (γλιτώνεις ένα 25ευρο στο ετήσιο συμβόλαιο ασφάλισης). Έχω κάνει ήδη το πρώτο service και δεν πλήρωσα cent.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, vasilllis είπε

Να παμε και σε κανενα ascona πισωκίνητο με μπλοκε διαφορικο να κανουμε το κεφι μας!

Eνω ας πούμε επειδή το κάνουν οι περισσότεροι πρέπει να παπουδιάσουμε και όλοι οι υπόλοιποι όπου μας αρέσει η οδήγηση, ήμουν 18 πρίν 20 χρόνια και αλλάζω λάστιχα πίσω κάθε 15000χιλιόμετρα και λιγότερο, αν ωριμάσω και θέλω αυτόματο και ησυχία τότε οι κληρονόμοι μου ας μου κάνουν ευθανασία....

Δημοσ.
10 ώρες πριν, dtk-386 είπε

γιατί η Ευρώπη έχει περισσότερα χειροκίνητα? δεν έχουν λεφτά οι ευρωπαίοι? άσε εμάς....

γιατί στις ΗΠΑ έχουν μόνο αυτόματα και σε κουβάδες?

hint: φταίει και το ανάγλυφο της ηπείρου.

δεν καταλαβαινω το νοημα?Τι ακριβως θες να πεις?Εγω προσωπικα ειμαι υπερ του αυτοματου

1 ώρα πριν, nazarene είπε

Eνω ας πούμε επειδή το κάνουν οι περισσότεροι πρέπει να παπουδιάσουμε και όλοι οι υπόλοιποι όπου μας αρέσει η οδήγηση, ήμουν 18 πρίν 20 χρόνια και αλλάζω λάστιχα πίσω κάθε 15000χιλιόμετρα και λιγότερο, αν ωριμάσω και θέλω αυτόματο και ησυχία τότε οι κληρονόμοι μου ας μου κάνουν ευθανασία....

Μιλας για προσωπικες αποψεις και συνηθειες.

 

Ας βαλουμε και λιγο στο μυαλο μας οτι αλλες αναγκες εχει καποιος που μενει αθηνα και θελει 2-3 ωρες καθημερινα στο αμαξι και αλλος που το παιρνει να παει να παρει τσιγαρα.

Δημοσ.

Κάποτε υπήρχε στη οικογένεια ένα αυτόματο Opel Ascona S 1.6
Δεν χρειάστηκε επισκευή το κιβώτιό του μέχρι και τα 300 χιλιάδες+ χιλιόμετρα (μετά το δώσαμε για απόσυρση).
Προφανώς δεν είναι όλα τα αυτόματα κιβώτια ίδιας ποιοτικής κατηγορίας.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...