Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για νομιμότητα/δικαιώματα καταναλωτή σε πωλήσεις προϊόντων με ψευδή διαθεσιμότητα.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, έχει καεί αρκετές φορές η γούνα μου με fake ενδείξεις διαθεσιμότητας σε μεγάλα (με φυσικά καταστήματα) αλλά και μικρά eshop 

Για το τελευταίο μου ζήτημα θα απευθυνθώ και στα στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά είναι διαθέσιμα λίγες πρωινές ώρες και το τηλέφωνο μιλάει συνήθως οπότε στο ενδιάμεσο σκέφτηκα να κάνω ένα τόπικ για να ακούσω απόψεις περί του θέματος. 

Βλέπω πως όλη η αγορά (όχι μόνο για "επίμαχα προϊόντα όπως πχ κάρτες γραφικών κτλ" ) στην ελλάδα ειναι γεμάτη με ψεύτικές ενδείξεις διαθεσιμότητας που σκοπεύουν (υποθέτω γιατί η άλλη εκδοχή ειναι απλά να είναι ανίκανοι ή/και να βαριούνται οπότε να κοτσάρουν copy paste διαθεσιμότητα πχ "κατόπιν παραγγελίας" σε όλα τα προϊόντα) στο να κλείσουν την αγορά (για να αρπάξουν τα λεφτά απο κάποιο άλλο eshop με το ίδιο προϊόν στο οποίο ενδεχομένως να πήγαινε ο πελάτης αν έβλεπε το προιόν ως μη διαθέσιμο σε αυτούς)  ελπίζοντας ύστερα στο ότι όταν σκάσουν τα μαντάτα στον πελάτη "ξέρεις τι τελικά θα περιμένεις κάνα μήνα για να παραλάβεις" αυτός δεν θα ακυρώσει την παραγγελία και να τους μείνουν τα χρήματα ή και αν την ακυρώσει "τι είχαν τι χάσανε;" 

 

Το πρόβλημα σε αυτό ειναι ότι εγώ (αλλά φαντάζομαι και αρκετοί απο εσάς ) δεν παραγγελνουμε μπιμπελό κτλ για να περάσει η ώρα και κάποιες απο τις παραγγελίες όντως τις χρειαζόμαστε για να γίνει η δουλειά μας, υπολογίζουμε στο να παραλάβουμε κάτι μεσα σε εύλογο  διάστημα έτσι ώστε να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα σε κάτι ή το χρειαζόμαστε για να μπορέσουμε να δουλέψουμε κτλ.

 

Οπότε μια τέτοια εξαπάτηση είναι σοβαρή υπόθεση δεν ειναι απλά "α εντάξει δεν πειράζει στείλε τα λεφτά μου πίσω θα πάω αλλού" γιατί  

α) τα λεφτά δεν έρχονται πίσω ακαριαία έρχονται μετά απο 2,4+ μέρες και ενδεχομένως να μην έχεις λεφτά να παραγγείλεις απο αλλού αν πρώτα δεν επιστραφούν αυτά που έδωσες σε εκείνους, πράγμα που σημαίνει ότι αν περίμενες να παραλάβεις πχ σε 7 εργάσιμες και σε είχανε στο περίμενε πχ για 2,5 βδομάδες θα πρέπει να περιμένεις +2 με 4+ μέρες να επιστραφούν τα χρήματα και μετά πχ +7 μέρες για να παραλάβεις απο το άλλο κατάστημα (ΑΝ και αυτό δεν έκανε κουτσουκέλα με την ένδειξη διαθεσιμότητας) 

β) Εκ του απο πάνω τίθεται ζήτημα γιατί μπορεί πχ να θέλεις ανταλλακτικό για να κάνεις την δουλειά σου και να μην μπορείς να την κάνεις για 1 μήνα σχεδόν  + ότι μπορεί το κατάστημα που είχε όντως το προϊόν  που θέλεις στην ίδια τιμή στο ενδιάμεσο να ξεπούλησε και να πρέπει να πληρώσεις πιο ακριβά για να το πάρεις απο αλλού ή να το φέρεις απο έξω.

 

Καθώς και διάφορα άλλα θέματα που μπορεί να προκύψουν γιατί ο καθένας μας έχει διαφορετικούς τρόπους να πληρώνει/πληρώνεται διαφορετικές τράπεζες με διαφορετικά συστήματα και γενικά 1002 διαφορετικές συνθήκες που μπορεί δηλαδή να γίνει μεγαλύτερη ζημιά με τέτοια καραγκιοζιλίκια (πχ να έχει γεμίσει το πιστωτικό όριο της κάρτας του να έχει χρεωθεί τόκους αλλά η κάρτα να μην δίνει κιάλλο πίστωση επειδή ναι μεν επιστράφηκαν τα χρήματα απο την Χ αγορά αλλά ήταν μικρότερο το ποσό απο την ελάχιστη δόση κατι που ναι μεν θα τακτοποιούσες αλλά απο την άλλη στο ενδιάμεσο χρειάζεσαι γρήγορα τον Χ προιόν και δεν μπορείς πια να το αγοράσεις έγκαιρα κτλ κτλ κτλ ή περίπτωση σαν την δική μου που άλλαξα κρυπτονόμισμα σε καλή τιμή για να κάνω αγορά που πήρε 1,5 μήνα και ακόμη να παραλάβω και μου επέστρεψαν τα χρήματα αλλά τα χρήματα ήταν σε ευρώ και δεν βρήκα άλλο κατάστημα στην ίδια τιμή οπότε τώρα πρέπει να αλλάξω κιάλλα κρυπτονομίσματα σε όχι τόσο καλή τιμή και βγαίνω ζημιωμένος) 

 

 

Μου είναι αδύνατο να πιστέψω ότι δεν υπάρχει κανένας νόμος πάνω σε αυτό απλά και μόνο γιατί α) εδώ απαγορεύεται πχ τα εστιατόρια να έχουν μενού που να αναφέρει πιάτα ως διαθέσημα αλλά η κουζίνα να σου λέει πως δεν υπάρχουν 

β) Στην υπόλοιποι ευρώποι όλοι ή τουλάχιστον κατα 90% εκτός απροόπτων ειναι κύριοι και σαφής όσο αφορά την διαθσημότητα

 

Πχ Για γερμανία που έχω μεγάλη εμπειρία (αλλά και σε άλλες χώρες της ευρώπης) 

Διαθέσιμο υπάρχει στην κατοχή του καταστήματος ή έστω σε μια αποθήκη που ανήκει άμεσα στο κατάστημα ή σε άλλο κατάστημα της αλησίδας οπότε παραλαμβάνεις αυθημερόν ή μέσα σε 2,3 μέρες (όσο κρατάει για να πάει η κούριερ στο σημείο να παραλάβη και μετά να το πάει στο σπίτι σου) 

Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας Μπαίνει μόνο όταν το κατάστημα δεν το έχει σε δικό του μαγαζί/αποθήκη αλλά ξέρει πως ο προμηθευτής το έχει στην κατοχή του 100% και επίσης ξέρει πως μπορεί να το παραλάβει άμεσα δηλαδή σε λιγότερο απο 15 εργάσιμες (για οτιδήποτε άλλο γράφουν διαθέσημο μετά απο 15 μέρες,30 μέρες,45 μέρες αλλιώς γράφουν άγνωση διαθεσιμότητα! )

Τέλος Μη διαθέσιμο/out of stock = το βάζουν όταν δεν έχουν το προϊόν στην κατοχή τους ούτε αυτοί ούτε οι προμηθευτές τους και όταν δεν ξέρουν πότε ξανά μπορεί να παραλάβουν οι προμηθευτές ή όταν δεν σχεδιάζουν να ξαναφέρουν το προϊόν στα ράφια τους. 

Ετσι δουλεύουν τα μαγαζιά έξω. 

 

Εδώ (δεκάδες περιπτώσεις αλλά θα αναφέρω μερικές απο τις πιο πρόσφατες που με μπρίζωσαν) 

1) Καλά αυτή δεν με μπρίζωσε γιατί ήξερα ότι ειναι μούφες αλλά πάραφτα με εντυποσιάζει πόσο ξενδιάδροπα το κάνουν γιατί ανυποψίαστει ίσως φασίζονται σε αυτό που αναφέρουν και υπολογίζουν τις κινήσεις τους βάσει αυτού: Πλαίσιο παρρήγειλα 3 κάρτες γραφικών απο τον Φεβρουάριο ακόμη έρχονται... (υπάρχει και σχετικό topic απο άλλο χρήστη με το ίδιο θέμα) οι κάρτες ήταν "διαθέσημες κατόπιν παραγγελίας" ήξερα την μούφα βέβαια αλλά έκανα παραγγελία και αν κάτσει έκατσε κάποιος άλλος όμως μπορεί πχ να δανείστικε ή έστω να έδωσε προκαταβολή (όπως ο χρήστης που άνηξε το topic στις κάρτες γραφικών) και να υπολογίζει στην παραλαβή για να κάνει την επένδυση του και φυσικά πείρε τα @@ έως τώρα . 

2) Χρειαζόμουν κάτι ανεμιστήρες (δημοφιλείς στο skroutz με πολλές αξιολογήσεις, θέλω να πω δεν ήταν τιποτα σπάνια Noname απο κίνα) για να ψύξω κάποια rig που είχα παραγγέλνω απο το you.gr (γιατί σκέφτηκα infoquest θα το έχουν για να λένε διαθέσιμο) κάνω την παραγγελία 28 Απρίλη .. κατα τις 5 του μήνα τους παίρνω τηλέφωνο επειδή δεν είχα παραλάβει κανένα email μου λένε "δεν ξέρουν αν ειναι διαθέσιμο θα μιλήσουν με τον προμηθευτή και θα μου πουν"   μετά απο 2 μέρες μου λένε "όλα εντάξει ο προμηθευτής θα μας τα στείλει απο δευτέρα και μετά τα στέλνουμε σε εσάς" 

Σήμερα πήρα email ότι θα παραλάβω 30 του μηνός!!!! τους ξέχεσα και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω, το προιόν το βγάλανε απο το eshop τους και περιμένω να δώ πότε θα μου έρθουν τα χρήματα. 

 

3) Παραγγέλνω 4 τροφοδοτικά (2 απο γερμανία και 2 απο skroutzoμάγαζο δεν θυμάμαι ) και τα 2 διαθέσιμα στην σελίδα του εκάστοτε πολίτη τα τροφοδοτικά απο γερμανία ήρθαν σε 7 εργάσιμες κάπου εκει τα "ελληνικά" ήρθαν μετα απο 3 βδομάδες... 

 

4) Παραγγελία μνημών  γιατί είχα πάρει καταλάθος τύπο που δεν υποστήριζε η μητρική ενός rig και επειδή βιαζόμουνα πήρα απο skroutzoμάγαζο (BeQ.gr) που το είχε ως διαθέσιμο και στην πιο ακριβή τιμή (λέω για να ειναι ακριβώς τουλάχιστον θα έχει καλή εξυπηρέτηση κτλ) κάπου στα μέσα Μαρτίου μετά απο μια βδομάδα χωρίς καν να μου στείλει ένα email ότι ξέρεις θα αργήσει ή σου στείλαμε την παραγγελία σου του στέλνω mail (2 Απρίλη) και του λέω να την ακυρώσει (μιας και τηλέφωνο δεν σήκωνε) 

Παράλληλα παραγγέλνω απο γερμανία ξανά οι μνήμες απο γερμανία στάλθηκαν 2 Απρίλη και φτάσανε 7!!! (και πιο φθηνή τελική τιμή) 

Ο τύπος στο BeQ τι έκανε όμως; Με έγραψε ΚΑΝΟΝΙΚΑ έστειλε τις μνήμες 6 Απρίλη (τσέκαρα το tracking code όταν παρέλαβα το δέμα) με ΕΛΤΑ και τις παρέλαβα 15!! (ήταν είδη πληρωμένα με paypal  και παράλληλα με το mail μου για ακύρωση και εφόσον περάσανε 2,3 μέρες και δεν άκουσα νέα του έκανα και dispute στο paypal για τα λεφτά το οποίο έχασα όμως γιατί κρατάει αρκετές μέρες το dispute και στο ενδιάμεσο έστειλε tracking code ο τύπος)  και τώρα δεν θέλει και να τους τις επιστρέψω!!!!!!!

 

 

Είναι δυνατόν να ειναι αυτά τα πράματα νόμιμα; 

 

  • Like 3
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 40
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Η λύση σου είναι απλή και λέγεται αντικαταβολή  Δεύτερη λύση, αν δεν είσαι σε χωριό, πας και παραλαμβάνεις εσυ 

Δυστυχώς, τα μαγαζάκια της γειτονιάς με υπολογιστές που ειχαμε πριν 10-15 χρονια, τα κλείσαμε γιατί προτιμήσαμε τα απρόσωπα μεγαλο-μαγαζια μιας και που γλιτώναμε 20-50ευρω Και με τις online

φιλέ μου αυτό το πράγμα με τα μαγαζάκια της γειτονιάς έχω βαρεθεί να το ακούω. Έλεος με αυτή τη θεοποίηση. Εγώ λοιπόν που ζω σε επαρχία και υπάρχουν διάφορα μικρόμάγαζα (δε μιλάω μόνο για υπολογι

Δυστυχώς, τα μαγαζάκια της γειτονιάς με υπολογιστές που ειχαμε πριν 10-15 χρονια, τα κλείσαμε

γιατί προτιμήσαμε τα απρόσωπα μεγαλο-μαγαζια μιας και που γλιτώναμε 20-50ευρω

Και με τις online αγορές έχει γίνει ακομα ποιο απρόσωπα 

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λύση σου είναι απλή και λέγεται αντικαταβολή 

Δεύτερη λύση, αν δεν είσαι σε χωριό, πας και παραλαμβάνεις εσυ 

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, bc00l είπε

Δυστυχώς, τα μαγαζάκια της γειτονιάς με υπολογιστές που ειχαμε πριν 10-15 χρονια, τα κλείσαμε

γιατί προτιμήσαμε τα απρόσωπα μεγαλο-μαγαζια μιας και που γλιτώναμε 20-50ευρω

Και με τις online αγορές έχει γίνει ακομα ποιο απρόσωπα 

 

Δεν είναι θέμα "απροσωπίας" (άσε που συμβαίνει και στα μαγαζιά με "πρόσωπο" όπως το παράδειγμα με το πλαίσιο.

 

Το θέμα ειναι η εξαπάτηση βάζουν διαθεσιμότητες που δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα και βάζουν έτσι σε μπελά τους καταναλωτές. 

 

Αν ειναι δεν ειναι διαθέσιμο κύριε τι το γράφεις ως διαθέσιμο; 

Επίσης το "διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας" (με πράσινο χρώμα για να εξαπατήσει γιατί το έχουμε στην συνείδηση μας ώς "οκ" ) το έχουν κάνει σαν το "έως" του ΟΤΕ και ακόμη χειρότερα ναι αν το παραγγείλω και μου έρθει μετα απο 1 χρόνο φιλοσοφικά μιλώντας όντως ήταν διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας αλλά πρακτικά ειναι εξαπάτηση κάτι τέτοιο! 

Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας σημαίνει δεν το έχεις ως πωλητής στην κατοχή σου αλλά ξέρεις ότι το έχει στην κατοχή του ο προμηθευτής και ειναι απλά θέμα του χρόνου που θα κάνει η μεταφορική απο τον προμηθευτή σε εσένα και η κούριερ απο εσένα στον τελικό καταναλωτή. 

14 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Η λύση σου είναι απλή και λέγεται αντικαταβολή 

Δεύτερη λύση, αν δεν είσαι σε χωριό, πας και παραλαμβάνεις εσυ 

Δεν είναι λύση και αντικαταβολή πάλι χάνεις χρόνο άδικα έχοντας εξαπατηθεί απο ψεύτικη ένδειξη διαθεσιμότητας 

 

Η λύση ειναι να εφαρμοστούν οι νόμοι/κανονισμοί ή αν δεν υπάρχουν να υπάρξουν για να μην γράφει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του στις αγγελίες του καταστήματος του όπως ανέφερα και στο topic εδώ αν μια ταβέρνα γράφει στο μενού πως σερβίρει ένα πιάτο που στην πραγματικότητα δεν σερβίρει μπορείς να τους φέρεις την αστυνομία και να φάνε πρόστιμο. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν πολυπαραγγέλνω, ούτε πολυκαταναλώνω, αλλά να αναφέρω δύο περιπτώσεις που μου έχουν μείνει.

1) Παραγγέλνω βιβλίο από γνωστή αλυσίδα, σε τιμή προσφοράς(όχι κάτι ιδιαίτερο). Περιμένω αρκετές βδομάδες, πάω και από εκεί να ρωτήσω, αναμένεται... Μετά από κάτι μήνες, μου λένε ότι δεν υπάρχει. Την ίδια στιγμή προσφέρουν το ίδιο προϊόν στο e-shop, χωρίς προσφορά...

2) Παραγγέλνω φέτος στις εκπτώσεις, μεγάλη αλυσίδα πάλι, κάπου το Μάρτιο, μία ταμπλέτα. Αρχικά μου λένε ότι η ταμπλέτα θα καθυστερήσει και για εξυπηρέτηση θα μου στείλουν την υπόλοιπη παραγγελία. Μετά μου λένε ότι δεν την έχει διαθέσιμη ο προμηθευτής και θα πρέπει να περιμένω. Ε, περιμένω κάνα δίμηνο τώρα στο νερό. Απλά το γράφω γιατί καμιά φορά το ξεχνάω εντελώς και έχω πληρώσει φυσικά. :)

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, bc00l είπε

Δυστυχώς, τα μαγαζάκια της γειτονιάς με υπολογιστές που ειχαμε πριν 10-15 χρονια, τα κλείσαμε

γιατί προτιμήσαμε τα απρόσωπα μεγαλο-μαγαζια μιας και που γλιτώναμε 20-50ευρω

Και με τις online αγορές έχει γίνει ακομα ποιο απρόσωπα 

 

φιλέ μου αυτό το πράγμα με τα μαγαζάκια της γειτονιάς έχω βαρεθεί να το ακούω. Έλεος με αυτή τη θεοποίηση.

Εγώ λοιπόν που ζω σε επαρχία και υπάρχουν διάφορα μικρόμάγαζα (δε μιλάω μόνο για υπολογιστές αλλά γενικά) σου λέω ότι δεν ισχύει.

Ναι υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ εξυπηρετικοί αλλά οι προβληματικοί είναι περισσότεροι. Προσωπικά προτιμώ τις μεγάλες αλυσίδες και ας κλείσουν οι μικροί καραγκιόζηδες.  Νομίζεις τα μαγαζιά της γειτονιάς δε κάνουν κομπίνες. Για ζήτα απόδειξη να δούμε τι θα γίνει σε αυτά τα μαγαζάκια. Θα σου δώσουν ή θα σου πούνε έλα μωρέ γνωστοί είμαστε τι απόδειξη θέλεις;

Πάω στο μανάβικο, δώσε μου 2 κιλά πορτοκάλια, θα μου βάλει 3 για να στρογγυλοποιήσει την τιμή. Δώσε μου 2 πεπόνια, πάρε άλλα 2 να στρογγυλοποιήσουμε την τιμή.

Πάω σε μεγάλη αλυσίδα, βάζω ό,τι θέλω μόνος μου κι εσύ βάλε τα πεπόνια στον...... Κι αν βάλεις λουκέτο μετά, έλα να μας πεις ότι φταίνε οι πολυεθνικές.

  • Thanks 1
  • Confused 3
  • Sad 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Bitbit είπε

φιλέ μου αυτό το πράγμα με τα μαγαζάκια της γειτονιάς έχω βαρεθεί να το ακούω. Έλεος με αυτή τη θεοποίηση.

Εγώ λοιπόν που ζω σε επαρχία και υπάρχουν διάφορα μικρόμάγαζα (δε μιλάω μόνο για υπολογιστές αλλά γενικά) σου λέω ότι δεν ισχύει.

Ναι υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ εξυπηρετικοί αλλά οι προβληματικοί είναι περισσότεροι. Προσωπικά προτιμώ τις μεγάλες αλυσίδες και ας κλείσουν οι μικροί καραγκιόζηδες.  Νομίζεις τα μαγαζιά της γειτονιάς δε κάνουν κομπίνες. Για ζήτα απόδειξη να δούμε τι θα γίνει σε αυτά τα μαγαζάκια. Θα σου δώσουν ή θα σου πούνε έλα μωρέ γνωστοί είμαστε τι απόδειξη θέλεις;

Πάω στο μανάβικο, δώσε μου 2 κιλά πορτοκάλια, θα μου βάλει 3 για να στρογγυλοποιήσει την τιμή. Δώσε μου 2 πεπόνια, πάρε άλλα 2 να στρογγυλοποιήσουμε την τιμή.

Πάω σε μεγάλη αλυσίδα, βάζω ό,τι θέλω μόνος μου κι εσύ βάλε τα πεπόνια στον...... Κι αν βάλεις λουκέτο μετά, έλα να μας πεις ότι φταίνε οι πολυεθνικές.

Μου θύμισες τώρα τα παιδικά μου χρόνια που ερχόταν ένας τύπος με ντάτσουν (αλλά έλληνας) να πουλήσει φρούτα και ζαρζαβατικά σαν τον ταμπτάκο στο νταλαβέρι :P 

 

Το πρόβλημα στην Ελλάδα ειναι ότι ειτε μιλάμε για μαγαζάκια είτε για αλυσίδες η αρχοντογυφτιά δεν φεύγει... Ώρες ώρες αισθάνομαι ότι κανένας δεν θέλει να δουλέψει σε αυτή την χώρα όλοι κοιτάνε να κάνουν τον λιγότερο δυνατό κόπο την μικρότερη δυνατή οργάνωση κυριολεκτικά όσα βλέπει η πεθερά (και άν) και να ειναι όλη την ώρα στην αρπαχτή ... 

  • Like 5
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όποιος επιλέγει προπληρωμες είναι άξιος της τύχης του.- 

Κάποιοι έχουν προπληρώσει κάτι 500€ ή 100€ για ps5 μέχρι κ 6 μήνες τώρα... 😛

Ένας σκαλπερ έγραψε κάπου εδώ μεσα...εγώ χαλάω ώρες σε τηλ /μεσαζοντα/ινετ/forward shipping  για να περιμένω τέτοιες προσφορές κάρτες +ps5 ..δεν πρέπει να τις πληρωθώ γ κάτι π δεν ξέρεις ή δεν θες να το κανεις? 

Delivery time.με μια λέξη covid.παρολ αυτά γιατί δεν ζητατε να  στείλουν το ακριβό/αναγκαίο δεμα  σας με τις γρήγορες courier (έξτρα χρέωση)?ναι είναι οι ίδιες π χρησιμοποιούν στο αμαζον 

Η ελλαδα έχει  μικρή αγοραστική δύναμη δεν στοκαρουν..ο άλλος σε άλλη χώρα κάνει πολλαπλάσιες παραγγελίες στον ίδιο προμηθευτή...με τον Έλληνα θα ασχοληθεί?

Υ.γ. μην δίνετε σημασία σε αυτά μετά από λίγο καιρό θα πείτε με τι μλκς ασχολιομουν

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, kage είπε

Όποιος επιλέγει προπληρωμες είναι άξιος της τύχης του.- 

Κάποιοι έχουν προπληρώσει κάτι 500€ ή 100€ για ps5 μέχρι κ 8 μήνες τώρα... 😛

Ένας σκαλπερ έγραψε κάπου εδώ μεσα...εγώ χαλάω ώρες σε τηλ /ινετ για να περιμένω τέτοιες προσφορές κάρτες /ps5 ή αγορά μέσω forward shipping ή μέσω μεσάζοντα..δεν πρέπει να τις πληρωθώ γ κάτι π δεν ξέρεις ή δεν θες να το κανεις? 

Delivery time.με μια λέξη covid.παρολ αυτά γιατί δεν ζητατε να  στείλουν το ακριβό/αναγκαίο δεμα  σας με τις γρήγορες courier (έξτρα χρέωση)?

Αν με το "προπληρωμές" εννοείς "pre-orders" δεν μιλάω για αυτό. 

 

Μιλάω για την εξαπάτηση του ότι ψάχνεις για κάτι που χρειάζεσαι και το κατάστημα το δείχνει διαθέσιμο και μετά περιμένεις βδομάδες ή και μήνες για να παραλάβεις ή ακόμη χειρότερα σου λένε μετά απο αρκετή αναμονή ούπς sorry δεν το έχουμε τελικά . 

Που δεν έχει διαφορά όσο αφορά την εξαπάτηση/ταλαιπωρία που τρως είτε το προπληρώσεις με κάρτα είτε το βάλεις σαν αντικαταβολή. 

 

Όσο αφορά τις "προπληρωμές" ανοίγεις τώρα άλλη πληγή και εδώ η γυφτιά στην χώρα μας δεν φεύγει. Στο εξωτερικό βγάζουν pre-orders έχοντας με κάποιον τρόπο εξασφαλίσει συγκεκριμένο αριθμό κομματιών (πχ με συμφωνία με τον προμηθευτή τύπου "πότε θα παραλάβεις; τότε; οκ κόψε μου Χ κομμάτια και πάρε μια μπροστάντζα" ) και πουλάνε μόνο σε αυτόν τον αριθμό πχ αν εξασφάλισαν 100 κομμάτια θα δώσουν 100 pre-order ο 101ος πελάτης θα δει "out of stock" ή κάτι παρόμοιο. 

 

Στην ελλάδα το "pre-order" είναι τύπου "Δεν έχω κάνει καμία συμφωνία καμία τζίφρα καμία μπροστάντζα αλλά τι στο καλό πχ πλαίσιο ειμαι δεν θα βρώ κάποια στιγμή απο κάπου να παραγγείλω μια παλέτα; βάλε pre-order να μαζευτούν κορόιδα να μπεί ζεστό παραδάκι στην τσέπη μου χωρίς καμία υποχρέωση -το οποίο μπορώ και να το επενδύσω όπως θέλω εγώ στο ενδιάμεσο και να βγάλω κιαλλο κέρδος- ενώ τα κορόιδα περιμένουν και κάποια στιγμή θα βρω σιγά σιγα να τους δώσω αυτό που παρήγγειλαν αν δεν βρώ θα τους επιστρέψω τα χρήματα τι είχα τι έχασα;" 

 

 

 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Bitbit είπε

φιλέ μου αυτό το πράγμα με τα μαγαζάκια της γειτονιάς έχω βαρεθεί να το ακούω. Έλεος με αυτή τη θεοποίηση.

Εγώ λοιπόν που ζω σε επαρχία και υπάρχουν διάφορα μικρόμάγαζα (δε μιλάω μόνο για υπολογιστές αλλά γενικά) σου λέω ότι δεν ισχύει.

Ναι υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ εξυπηρετικοί αλλά οι προβληματικοί είναι περισσότεροι. Προσωπικά προτιμώ τις μεγάλες αλυσίδες και ας κλείσουν οι μικροί καραγκιόζηδες.  Νομίζεις τα μαγαζιά της γειτονιάς δε κάνουν κομπίνες. Για ζήτα απόδειξη να δούμε τι θα γίνει σε αυτά τα μαγαζάκια. Θα σου δώσουν ή θα σου πούνε έλα μωρέ γνωστοί είμαστε τι απόδειξη θέλεις;

Πάω στο μανάβικο, δώσε μου 2 κιλά πορτοκάλια, θα μου βάλει 3 για να στρογγυλοποιήσει την τιμή. Δώσε μου 2 πεπόνια, πάρε άλλα 2 να στρογγυλοποιήσουμε την τιμή.

Πάω σε μεγάλη αλυσίδα, βάζω ό,τι θέλω μόνος μου κι εσύ βάλε τα πεπόνια στον...... Κι αν βάλεις λουκέτο μετά, έλα να μας πεις ότι φταίνε οι πολυεθνικές.

Για μαγαζιά ηλεκτρονικών μιλάει ο άνθρωπος και εννοείται πως εδώ στο κέντρο ακόμα και μικρή αλυσίδα να είναι και οτιδήποτε να είναι θα πάρεις απόδειξη σε ότι ηλεκτρονικό αγοράσεις, όπως και γενικά σε μικρά μαγαζιά. Τα μικρά μαγαζιά έχουν κλείσει περισσότερο για άλλους λόγους και όχι επειδή τα έφαγαν οι μεγάλοι, εξάλλου σε σχέση με πριν 15χρονια, έκλεισαν και μεγάλες αλυσίδες με όνομα όχι μόνο μικρομάγαζα. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Μιλάω για την εξαπάτηση του ότι ψάχνεις για κάτι που χρειάζεσαι και το κατάστημα το δείχνει διαθέσιμο και μετά περιμένεις βδομάδες ή και μήνες για να παραλάβεις ή ακόμη χειρότερα σου λένε μετά απο αρκετή αναμονή ούπς sorry δεν το έχουμε τελικά . 

Που δεν έχει διαφορά όσο αφορά την εξαπάτηση/ταλαιπωρία που τρως είτε το προπληρώσεις με κάρτα είτε το βάλεις σαν αντικαταβολή.

Αν όντως χρειάζεσαι κάτι, βρίσκεις ποιο μαγαζί το έχει και πας και το παίρνεις 

Πληρώνεις και 4-5% παραπάνω και κάνεις την δουλειά σου 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
56 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Αν όντως χρειάζεσαι κάτι, βρίσκεις ποιο μαγαζί το έχει και πας και το παίρνεις

Αυτό λέει ο ts. Ότι του το δείχνει άμεσα διαθέσιμο, ενώ δεν είναι. Και δεν μένουν όλοι δίπλα από ένα πλαίσιο-Public- κότσο , για να πάνε να παραλάβουν. Αλλά τι να λέμε τώρα εδώ ο άλλος στο προηγούμενο (παρόμοιο) thread προσπαθούσε να μας πείσει ότι το "άμεσα διαθέσιμο" σημαίνει ότι "μάλλον" το έχει ο προμηθευτής του. Ts, απλή και εύκολη η λύση. Τηλέφωνο στο κατάστημα για επιβεβαίωση πριν γίνει η παραγγελία. Επίσης, μπορεί όντως να είναι και λάθος του συστήματος. Τα περισσότερα eShop στην Ελλάδα είναι τελείως σάπια και το Σκρουτζ ενημερώνει διαθεσιμότητες οπότε θυμάται.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, filip123go είπε

Αυτό λέει ο ts. Ότι του το δείχνει άμεσα διαθέσιμο, ενώ δεν είναι. Και δεν μένουν όλοι δίπλα από ένα πλαίσιο-Public- κότσο , για να πάνε να παραλάβουν. Αλλά τι να λέμε τώρα εδώ ο άλλος στο προηγούμενο (παρόμοιο) thread προσπαθούσε να μας πείσει ότι το "άμεσα διαθέσιμο" σημαίνει ότι "μάλλον" το έχει ο προμηθευτής του. Ts, απλή και εύκολη η λύση. Τηλέφωνο στο κατάστημα για επιβεβαίωση πριν γίνει η παραγγελία. Επίσης, μπορεί όντως να είναι και λάθος του συστήματος. Τα περισσότερα eShop στην Ελλάδα είναι τελείως σάπια και το Σκρουτζ ενημερώνει διαθεσιμότητες οπότε θυμάται.

Ε αυτό λέω "βρίσκεις ποιο μαγαζί το έχει", παίρνεις τηλέφωνο και επιβεβαιώνεις διαθεσιμότητα.

Και εγώ που έχω δίπλα και Public και Πλαίσιο και Κωτσόβολο, δε ψωνίζω από αυτούς, γιατί δεν έχω καμιά διάθεση να πληρώνω υπεραξίες, εκτός άμα μιλάμε για φάση "μου κάηκε το ψυγείο" (μακριά από εμάς), οπότε εκεί μπορεί να πας σε αλυσίδα

Αν καίγομαι για κάτι, και θέλω να πετύχω την καλύτερη τιμή, το ψάχνω, παίρνω τηλ, το παραγγέλνω, ανεβαίνω στη μηχανή και πάω από το κατάστημα και το παίρνω, και ας είναι στην άλλη άκρη της Αθήνας

Τώρα αν είσαι επαρχία, οκ, ακολουθείς την παραπάνω διαδικασία (έως το κομμάτι παίρνω τηλ), και το βάζεις αντικαταβολή

Αν σου είπαν παπαριές στο τηλ, σε 2 μέρες θα το ξέρεις και πας και παραγγέλνεις από αλλού

problem solved

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντίστοιχες τακτικές κάνει και το Amazon στην Ευρώπη. Αν δείτε το αντίστοιχο νήμα στις προσφορές, σου δεσμεύουν τα χρήματα, ανοίγουν κωδικό αποστολής ο οποίος είναι απλά ανοιχτός χωρίς να έχει γίνει η αποστολή και το refund σε αφήνουν να το ζητήσεις μετά από σχεδόν ένα μήνα και να το πάρεις αργότερα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πας και μπλέκεις;
Αν κάτι λέει πως είναι διαθέσιμο, πάρε τηλέφωνο και ρώτα πότε μπορείς να το έχεις. Εγώ τους ρωτάω "πότε μπορώ να περάσω". Αν μου πουν "Τώρα", παραγγέλνω.
Αν κάτι είναι με παραγγελία, μην εμπιστεύεσαι τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Μπορεί να φταίει το κατάστημα, μπορεί ο προμηθευτής, μπορεί ο κακός ο καιρός ή ο Covid, αλλά δεν με ενδιαφέρει ποιος ακριβώς. Αν το χρειάζεσαι και δεν υπάρχει αλλού, κάνε παραγγελία με αντικαταβολή. Αν δεν έχει, το ρισκάρεις, ανάλογα με το προϊόν. Αν πχ παραγγείλεις PS5 με πληρωμή με κάρτα και παράδοση σε 5 μέρες, να ξέρεις πως δεν έχεις καμία απολύτως πιθανότητα να το πάρεις. Αν ολοι οι άλλοι το έχουν παράδοση σε 30 μέρες, ή άμεσα πολύ ακριβότερα, αν παραγείλεις με παράδοση σε 3-5 μέρες και φτηνή τιμή, κατά πάσα πιθανότητα θα μένεις στο περίμενε. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.