Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για νομιμότητα/δικαιώματα καταναλωτή σε πωλήσεις προϊόντων με ψευδή διαθεσιμότητα.


Dr_Pepper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, xxatziva είπε

το θεμα ειναι οτι δεν πληρωσες κατι αρα δεν ετρεχες μετα περιμενοντας να παρεις τα λεφτα πισω στην καρτα-λογαριασμο.

Ναι αλλά αυτοί κέρδισαν τα κλιμ με αντάλλαγμα την ταλαιπωρία μου. Δεν έχουν ένα σωστό σύστημα με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν τον πελάτη. Λεφτά δεν έχασα αλλά έχασα άλλη συσκευή που ήταν σε προσφορά. Σίγουρα δίκιο δεν θα βρω αλλά από την άλλη αυτή η κατάσταση που έχει γίνει σύστημα από κάποιους πρέπει κάποτε να τελειώσει.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι έτσι τους βολεύει.

Γιατί έτσι έχουν μετρητο σε τράπεζες να πληρώσουν λογαριασμούς και κάποιους προμηθευτές.

Ουσιαστικά δανείζονται λεφτά από παραγγελίες με προϊόντα που είναι σε 1-2 βδομάδες διαθέσιμα.

Αααααααν κάτσει να πέσουν πολλές παραγγελίες από τον ίδιο προμηθευτή τότε μόνο τις στέλνουν. Αλλιώς επιστροφή χρημάτων και στο μεταξύ μπαλωσαν δύο τρεις τρύπες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2021 στις 12:05 ΠΜ, mary είπε

Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι έτσι τους βολεύει.

Γιατί έτσι έχουν μετρητο σε τράπεζες να πληρώσουν λογαριασμούς και κάποιους προμηθευτές.

Ουσιαστικά δανείζονται λεφτά από παραγγελίες με προϊόντα που είναι σε 1-2 βδομάδες διαθέσιμα.

Αααααααν κάτσει να πέσουν πολλές παραγγελίες από τον ίδιο προμηθευτή τότε μόνο τις στέλνουν. Αλλιώς επιστροφή χρημάτων και στο μεταξύ μπαλωσαν δύο τρεις τρύπες.

  

Στις 12/5/2021 στις 11:51 ΜΜ, archimidis είπε

Ναι αλλά αυτοί κέρδισαν τα κλιμ με αντάλλαγμα την ταλαιπωρία μου. Δεν έχουν ένα σωστό σύστημα με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν τον πελάτη. Λεφτά δεν έχασα αλλά έχασα άλλη συσκευή που ήταν σε προσφορά. Σίγουρα δίκιο δεν θα βρω αλλά από την άλλη αυτή η κατάσταση που έχει γίνει σύστημα από κάποιους πρέπει κάποτε να τελειώσει.

 

 

Και εδώ είναι το θέμα όλο αυτό γίνεται εις βάρους του καταναλωτή γιατί δεν ειναι "όλα εντάξει" αν απλά πάρει τα χρήματα του πίσω μετά απο αναμονή αρκετών ημερών ή και μηνών, στο ενδιάμεσο πολύ απλά δεν μπορεί να κάνει την δουλειά ή να χάσει μια άλλη ευκαιρία απο άλλο κατάστημα που όντως είχε διαθεσιμότητα. 

 

Εξού και ειμαι σίγουρος ότι κάπως προβλέπεται αυτό απο κάποιον νόμο απλά όπως πολλά άλλα στην ελλάδα δεν εφαρμόζεται (και νόμος να μην υπάρχει θα πρέπει να βγει στην τελική.) 

 

Όταν κάνεις τον άλλον να σε πιστέψει ότι μπορείς να τηρήσεις μια συμφωνία ενω ήδη αυτός ξέρει ότι δεν μπορεί να την τηρήσει και απλά βασίζεται στο ότι ή θα κάτσεις να περιμένεις ή θα σου δώσει κάποια στιγμή στο μέλλον τα χρήματα σου πίσω αυτό λέγεται εξαπάτηση. 

 

Αυτό είναι σίγουρα παράνομο για παράδειγμα στα χρηματοπιστωτικά προϊόντα/επενδύσεις πχ ένας επενδυτής να σου πάρει λεφτά για να αγοράσει της μετοχές που του είπες και στο τέλος να σου πει "δεν τις αγόρασα" και να σου δώσει το κεφάλαιο σου πίσω. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε και αυτό: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf

Σύμφωνα και με το νόμο «Προστασία των καταναλωτών» Υπουργική Απόφαση 5338 (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018)) Μέρος έβδομο – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ , Άρθρο 9δ (σελ. 3236).

Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι: α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος, β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα....

Εγώ για Γερμανό έχω ήδη κάνει καταγγελία σε συνήγορο του καταναλωτή. Αν και δεν νομίζω να γίνει και τίποτα. Αλλά ας ακολουθήσουν και άλλοι σιγά σιγά να μαζεύονται μερικές γιατί συγκεκριμένα μαγαζιά το έχουν κάνει σύστημα να μας κοροϊδεύουν. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, archimidis είπε

Δείτε και αυτό: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf

Σύμφωνα και με το νόμο «Προστασία των καταναλωτών» Υπουργική Απόφαση 5338 (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018)) Μέρος έβδομο – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ , Άρθρο 9δ (σελ. 3236).

(...) Τα στοιχεία αυτά είναι: α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος, β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα....

Εγώ για Γερμανό έχω ήδη κάνει καταγγελία σε συνήγορο του καταναλωτή. Αν και δεν νομίζω να γίνει και τίποτα. Αλλά ας ακολουθήσουν και άλλοι σιγά σιγά να μαζεύονται μερικές γιατί συγκεκριμένα μαγαζιά το έχουν κάνει σύστημα να μας κοροϊδεύουν. 

Ε ναι φίλε μου νασαι καλά! Είναι τόσο φως φανάρι που αποκλείεται να μην υπήρχε νόμος για αυτό ήμουν σίγουρος και ας μην το είχα ψάξει! (και φυσικά οι πρώτες απαντήσεις εδώ ήταν αποκαρδιωτικές για να το θέσω ευγενικά) 

 

Δηλαδή με λίγα λόγια άλλη μια περίπτωση σε αυτή την χώρα όπου υπάρχει η νομοθεσία και εμεις δεν την ακολουθούμε και έχουμε μπάχαλο επειδή ακριβώς δεν την ακολουθούμε. 

 

Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος. 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ λειτουργεί ο νόμος της πολυεθνικής... έχουν φτάσεις σε σημείο να απαντάνε στο Σκρουτζ σε αντίστοιχη περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας ότι την ακύρωσαν γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο το προιόν με το έτσι θέλω. Έχουν μπερδέψει την έννοια του e-shop. Ας ξεκινήσουμε και εμείς να κάνουμε παραγγελίες με αντικαταβολή και να μην παραλαμβάνουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/5/2021 στις 11:41 ΜΜ, Dr_Pepper είπε

Το πρόβλημα σε αυτό ειναι ότι εγώ (αλλά φαντάζομαι και αρκετοί απο εσάς ) δεν παραγγελνουμε μπιμπελό κτλ για να περάσει η ώρα και κάποιες απο τις παραγγελίες όντως τις χρειαζόμαστε για να γίνει η δουλειά μας

 

Αν θες να αγοράζεις κάτι από το οποίο ερξαρτάται η δική σου δουλειά, μαγαζί κλπ ΔΕΝ αγοράζεις από e-shop

έχεις "δοκιμασμένους" συνεργάτες/προμηθευτές που εμπιστέυεσαι και που πιθανόν να έχεις αναπτύξει και μια πιο στενή συνεργασία και πιθανότατα γι αυτό να πληρώνεις και το αντίστοιχο premium

Στις 11/5/2021 στις 11:41 ΜΜ, Dr_Pepper είπε

α) τα λεφτά δεν έρχονται πίσω ακαριαία έρχονται μετά απο 2,4+ μέρες και ενδεχομένως να μην έχεις λεφτά να παραγγείλεις απο αλλού αν πρώτα δεν επιστραφούν αυτά που έδωσες σε εκείνους, πράγμα που σημαίνει ότι αν περίμενες να παραλάβεις πχ σε 7 εργάσιμες και σε είχανε στο περίμενε πχ για 2,5 βδομάδες θα πρέπει να περιμένεις +2 με 4+ μέρες να επιστραφούν τα χρήματα και μετά πχ +7 μέρες για να παραλάβεις απο το άλλο κατάστημα (ΑΝ και αυτό δεν έκανε κουτσουκέλα με την ένδειξη διαθεσιμότητας) 

Αν θες να αγοράσεις κάτι για τη δουλειά σου και δεν έχεις λεφτά να αγοράσεις από αλλού

1. να αγοράζεις με πληρωμή με τη παράδοση

2. πιθανότατα δεν έχεις αρκετά χρήματα ως κεφάλαιο κίνησης για τη δουλειά που θες να κάνεις. 

Στις 11/5/2021 στις 11:41 ΜΜ, Dr_Pepper είπε

3) Παραγγέλνω 4 τροφοδοτικά (2 απο γερμανία και 2 απο skroutzoμάγαζο δεν θυμάμαι ) και τα 2 διαθέσιμα στην σελίδα του εκάστοτε πολίτη τα τροφοδοτικά απο γερμανία ήρθαν σε 7 εργάσιμες κάπου εκει τα "ελληνικά" ήρθαν μετα απο 3 βδομάδες... 

4) Παραγγελία μνημών  γιατί είχα πάρει καταλάθος τύπο που δεν υποστήριζε η μητρική ενός rig και επειδή βιαζόμουνα πήρα απο skroutzoμάγαζο (BeQ.gr) που το είχε ως διαθέσιμο και στην πιο ακριβή τιμή (λέω για να ειναι ακριβώς τουλάχιστον θα έχει καλή εξυπηρέτηση κτλ) κάπου στα μέσα Μαρτίου μετά απο μια βδομάδα χωρίς καν να μου στείλει ένα email ότι ξέρεις θα αργήσει ή σου στείλαμε την παραγγελία σου του στέλνω mail (2 Απρίλη) και του λέω να την ακυρώσει (μιας και τηλέφωνο δεν σήκωνε) 

Παράλληλα παραγγέλνω απο γερμανία ξανά οι μνήμες απο γερμανία στάλθηκαν 2 Απρίλη και φτάσανε 7!!! (και πιο φθηνή τελική τιμή) 

ε, παρέγγελνε μόνο από Γερμανία και problem solved.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, DrLo είπε

Αν θες να αγοράζεις κάτι από το οποίο ερξαρτάται η δική σου δουλειά, μαγαζί κλπ ΔΕΝ αγοράζεις από e-shop

έχεις "δοκιμασμένους" συνεργάτες/προμηθευτές που εμπιστέυεσαι και που πιθανόν να έχεις αναπτύξει και μια πιο στενή συνεργασία και πιθανότατα γι αυτό να πληρώνεις και το αντίστοιχο premium

Ναι επειδή υπάρχει αυτό το μεμονωμένο σενάριο του να έχει κάποιος μια επιχείρηση για χρόνια και τους δικούς του συνεργάτες για τις συγκεκριμένες ανάγκες της

 

όλοι οι άλλοι

(συμπεριλαμβανομένων και μικροεπιχειρηματίων που άλλη ειναι η δουλειά πχ συντηρητές κλιματιστικών αλλά χάλασε το πολυμηχάνημα που βγάζουν τιμολόγια και που δεν έχουν χρόνια συνεργάτη για αυτό μιας και χρειαστήκανε μια φορά να πάρουν PC και πολυμηχάνημα πριν κάτι χρόνια όταν ανοίξανε την επιχείρηση ) 

 

καθώς και όλα τα άλλα παρεμφερή σενάρια τόσο freelancer όσο επιχειρηματιών όσο και των "απλών" καταναλωτών (επειδή κάποιος ειναι απλός καταναλωτής δεν σημαίνει ότι όλες οι παραγγελίες του ειναι για πλάκα και δεν πειράζει αν ακυρωθούνε)  να πανε να μπιπ έτσι;

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα ξεκινάει από αλλού. Τα περισσότερα μαγαζιά είτε έχουν στοκ παρακαταθήκη και πληρώνουν τον προμηθευτή όταν το πληρωθούν ή περιμένουν να βάλει κάποιος παραγγελία για να καλέσουν τον προμηθευτή να τους το φέρει και να προχωρήσουν στην αποστολή. Με την πανδημία οι εταιρείες κούριερ βρήκαν αφορμή με το έτσι θέλω να δίνουν τα λεφτά των αντικαταβολων στα μαγαζιά από τις 10-15 ημέρες στους 3 και 4 μήνες μετά επενδύοντας στην ουσία ξένα λεφτά και πολλές φορές τα καταστήματα αναγκάζονται να αποδώσουν ΦΠΑ για κάτι που δεν έχουν εισπράξει.  Όλη αυτή η καθυστέρηση του ξεχρέωσε με να σου στείλω άλλα πράγματα φτάνει στο τέλος στον  καταναλωτή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Ε ναι φίλε μου νασαι καλά! Είναι τόσο φως φανάρι που αποκλείεται να μην υπήρχε νόμος για αυτό ήμουν σίγουρος και ας μην το είχα ψάξει! (και φυσικά οι πρώτες απαντήσεις εδώ ήταν αποκαρδιωτικές για να το θέσω ευγενικά) 

Δηλαδή με λίγα λόγια άλλη μια περίπτωση σε αυτή την χώρα όπου υπάρχει η νομοθεσία και εμεις δεν την ακολουθούμε και έχουμε μπάχαλο επειδή ακριβώς δεν την ακολουθούμε. 

Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος. 

Nόμος υπάρχει, αλλά υπάρχει και ένα πράμα που λέγεται disclaimer

Πήγαινε εσύ ένα τυχαίο eshop στο δικαστήριο, και έλα να μας πεις τα αποτελέσματα (το πιθανότερο είναι βέβαια να είμαστε σε άλλη γη σε άλλα μέρη μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση, αλλά ΟΚ, ποτέ δε ξέρεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...