Προς το περιεχόμενο

Νέα οδηγός - Παραλίγο ατύχημα


Κασσιόπη

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Κασσιόπη είπε

πετάγεται σαν από το πουθενά και χωρίς να κοιτάξει ένας ηλικιωμένος με ποδήλατο

Ενήλικοι και ανήλικοι ποδηλάτες… αυτή η γάγγραινα…

Δεν σέβονται κανέναν ΚΟΚ…

Περνούν σχεδόν πάντα με κόκκινο…

Κινούνται πάντα αντίθετα σε μονόδρομους…

Έχουν απύθμενο θράσος λες και τους χρωστάς…

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Κασσιόπη είπε

Πες πες (αν δε βαριέσαι)! Όχι τίποτα άλλο, για να μη νομίζω ότι είμαι η μοναδική...

Έκοψα μια ολόκληρη λεωφόρο κάθετα για να πάω αμέσως από το αριστερό ρεύμα στο δεξί που ήταν η έξοδος που ήθελα. Ευτυχώς λόγο περασμένης ώρας (ξημερώματα πρέπει να ήταν), δεν είχε κίνηση αλλά παρόλα αυτά βρέθηκα λίγα εκατοστά πριν στείλω ένα αμάξι που κατέβαινε για απόσυρση.

Αφού το κατάλαβα, εννοείται με τρομοκράτησε το γεγονός για αρκετό καιρό. Αλλά ταυτόχρονα με έκανε πολύ πιο προσεκτικό και από τότε, χρόνια μετά δεν μου έχει τύχει τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά κάνεις και πηγαίνεις σιγά , γι αυτό το λόγο  πρόλαβες και αντεδρασες σωστά. Μη φοβάσαι , όλοι στην αρχη είχαμε τις ιδιες ανησυχιες με εσενα.

Συνέχισε να οδηγεις με μικρές ταχύτητες ειδικά εντός του αστικού ιστού μέχρι να συνηθίσεις και να βρεις τα σημεία που πρέπει να κοιτάς για να προβλεπεις "κακοτοπιες"... Η εμπειρία αποκτιέται με τον καιρό , δε διδάσκεται ούτε δίδεται με  επιφοίτηση.

Απλά έχε υπόψιν σου ότι κατα κανόνα στην Ελλάδα και τις χώρες με την ίδια φορά κυκλοφορίας (οδήγηση στη δεξιά πλευρα  του δρόμου) τις αριστερες στροφες τις παίρνουμε οσο γίνεται ανοικτά και τις δεξιές όσο γίνεται κλειστά..

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα πω κάτι αν κ δεν έχει σημασία τώρα αλλά κακώς δεν οδήγησες μέσα στο λοκντάουν.ηταν η καλύτερη ευκαιρία να κάνει κάποιος practice στην οδήγηση απο την αρχή της αυτοκίνησης.ειδικά τους τελευταίους μήνες που χαλάρωσαν οι έλεγχοι.

 

καλά κουράγια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα να κρατάς τα όρια ταχύτητας στην πόλη. Αν είναι άδειος ο δρόμος, πήγαινε και με 5 χλμ λιγότερα σε ύποπτα σκοτεινά στενάκια, σε δρόμους που ξέρεις ότι περπατούν ή έχει πολλούς ποδηλάτες. Ειδικά το όριο ταχύτητας είναι κρίσιμο! Το τονίζω. Πολλές φορές ο νους αποσπάται και πάμε με 5-10 παραπάνω.

Είχα δει ντοκυμαντέρ που έδειχνε τη διαφορά ενός φρεναρίσματος με 50 χλμ/ώρα και ενός με 70 χλμ/ώρα...Αν αυτός με τα 50 χλμ/ώρα προλάβαινε στο τσακ να φρενάρει πριν το εμπόδιο, αυτός με τα 70 καρφωνόταν με 50 χλμ/ώρα στο εμπόδιο...Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν.

Καλό ξεκίνημα και μην αγχώνεσαι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κυριότερο εκτός από τις ικανότητες και γνώσεις που υποτίθεται έχεις, είναι η προσοχή και να μπορείς να προβλέπεις τι βλακεια θα κάνουν οι άλλοι. 

Συνήθως οδηγώ γρήγορα αλλά με προσοχή. 

Τις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού που έχω τρακάρει τα πάρα πολλά χρόνια που οδηγώ ήταν όταν ήμουν σταματημένος ή παρκαρισμένος και έπεσε κάποιος πάνω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια γεγονότα μπορεί να σε ταράζουν αλλά σου δίνουν και ένα μάθημα. Αρκεί να μη συμβεί κάποια ατύχημα βέβαια. Δεν είχα ούτε 2 μήνες που οδηγούσα όταν γύρναγα αργά σπίτι. Ήμουν σε δρόμο ψιλοκεντρικό όπου είχα προτεραιότητα βγαίνει ένας από στοπ που ενώ ήταν σταματημένος μεν αλλά δειλά δειλά όλο και πεταγόταν, εγώ το είδα, και ενώ μπορούσα να κόψω, και να τον αφήσω, θεώρησα δεδομένο ότι δεν θα κάνει μαμακια και όμως τελικά πετάχτηκε τόσο έξω που εγώ πέρασα ξυστά από δίπλα του χωρίς να κόψω καθόλου. Τότε κατάλαβα τι βλακεία είχα κάνει και τι ρίσκο πήρα. Από τότε είμαι πολύ πιο προσεκτικός σε ότι κάνω και οδηγάω πιο συντηρητικά όπως θα έπρεπε σε παρόμοιες περιστάσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πιο κλασικό με τους πεζούς είναι όταν σε διασταύρωση κοιτάς μήπως έρχεται αυτοκίνητο (π.χ. δεξιά), την ώρα που γυρνάς το κεφάλι και πατάς γκάζι να φύγεις ένας πεζός διασχίζει καμαρωτός το δρόμο από αριστερά προς τα δεξιά. Άπειρες φορές! 
Τα αντανακλαστικά βελτιώνονται τρέλα όσο αυξάνει η εμπειρία γιατί ο εγκέφαλος δεν απασχολείται με τις επιμέρους εργασίες οι οποίες αυτόματοποιουνται (π.χ πάτημα συμπλέκτη/γκάζι/κλπ) και αφήνουν ‘χωρο’ να βλέπεις τι γίνεται γύρω σου. (Βέβαια όσο αυξάνει η ηλικία. μειώνονται τα αντανακλαστικά)

Επεξ/σία από getty
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπαν και παραπάνω , η χαμηλή ταχύτητα θα σου δίνει το χρόνο να προλαβαίνεις και τα δικά σου λάθη και των άλλων. Επίσης τώρα στην αρχή , καλό είναι όταν μπορείς να έχεις συνοδηγό κάποιον έμπειρο στο τιμόνι. Οι συμβουλές του θα σε βοηθήσουν. Εννοείτε ότι το να ξεκινάς, να αλλάζεις ταχύτητες και άλλες τέτοιες διαδικασίες θα πρέπει να γίνονται αυτόματα χωρίς  να αποσπάται η προσοχή σου. Αν δεν έχεις εξοικειωθεί με το αυτοκίνητό σου, κάντο σε δρόμους με μικρή κυκλοφορία ειδικά πεζών.

Επεξ/σία από konpat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη πιστευω οτι τα περιστατικα θα γινουν περισσοτερα και το αγχος μεγαλυτερο θα φτασεις στο τελος στο σημειο να νιωθει τρομο που θα σκεφτεσαι να παρεις το αμαξι. Εγω θα ελεγα αν δεν ειναι απαραιτητο να σκεφτεις το γεγονος να το δωσεις.

Επεξ/σία από stifler12
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, nik0laus είπε

Απλά έχε υπόψιν σου ότι κατα κανόνα στην Ελλάδα και τις χώρες με την ίδια φορά κυκλοφορίας (οδήγηση στη δεξιά πλευρα  του δρόμου) τις αριστερες στροφες τις παίρνουμε οσο γίνεται ανοικτά και τις δεξιές όσο γίνεται κλειστά..

Έχεις δίκιο απλά η συγκεκριμένη στροφή ήταν πολύ κλειστή που έπρεπε να κόψω αρκετά το τιμόνι (ήμουν στη γειτονιά μου) και φουλ παρκαρισμένα και στις δύο πλευρές γεγονός που εμπόδιζε την ορατότητά μου.

10 ώρες πριν, garrett156 είπε

θα πω κάτι αν κ δεν έχει σημασία τώρα αλλά κακώς δεν οδήγησες μέσα στο λοκντάουν.ηταν η καλύτερη ευκαιρία να κάνει κάποιος practice στην οδήγηση απο την αρχή της αυτοκίνησης.ειδικά τους τελευταίους μήνες που χαλάρωσαν οι έλεγχοι.

Έχεις απόλυτο δίκιο γιατί τελικά το άφησα και με άφησε με αποτέλεσμα χτες που το πήρα να μου φαίνεται ότι πρέπει να το συνηθίσω πάλι...

9 ώρες πριν, getty είπε

Τα αντανακλαστικά βελτιώνονται τρέλα όσο αυξάνει η εμπειρία γιατί ο εγκέφαλος δεν απασχολείται με τις επιμέρους εργασίες οι οποίες αυτόματοποιουνται (π.χ πάτημα συμπλέκτη/γκάζι/κλπ) και αφήνουν ‘χωρο’ να βλέπεις τι γίνεται γύρω σου. (Βέβαια όσο αυξάνει η ηλικία. μειώνονται τα αντανακλαστικά)

Το ελπίζω! Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι ακόμα αρκετό χρόνο εξοικείωσης.

5 ώρες πριν, konpat είπε

Επίσης τώρα στην αρχή , καλό είναι όταν μπορείς να έχεις συνοδηγό κάποιον έμπειρο στο τιμόνι.

Τώρα που είμαι ακόμα στην αρχή έχω δίπλα μου τον άντρα μου που με βοηθάει αρκετά.

 

5 ώρες πριν, konpat είπε

Εννοείτε ότι το να ξεκινάς, να αλλάζεις ταχύτητες και άλλες τέτοιες διαδικασίες θα πρέπει να γίνονται αυτόματα χωρίς  να αποσπάται η προσοχή σου. Αν δεν έχεις εξοικειωθεί με το αυτοκίνητό σου, κάντο σε δρόμους με μικρή κυκλοφορία ειδικά πεζών.

Στην αρχή έτσι έκανα (πηγαίναμε με τον άντρα μου για συνοδηγό εκτός κέντρου πόλης). Ε, είπα να δοκιμάσω και μέσα στην πόλη. Αλλά μάλλον χρειάζομαι περισσότερη εξοικείωση σε δρόμους χωρίς κίνηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
19 ώρες πριν, Κασσιόπη είπε

δεν θυμάμαι καθόλου το αν αντέδρασα όσο γρήγορα έπρεπε

Mα απο τη στιγμη που δεν εγινε στραβη, σιγουρα αντεδρασες οσο γρηγορα επρεπε.

Οπως και να εχει ειναι θεμα εξασκησης, ολοι στην αρχη ειχαμε θεματακια. Παντως η δικη μου θεωρια ειναι πως στις αρχες δυσκολα να κανεις μεγαλη πατατα, ακριβως επειδη εισαι φοβισμενος και οδηγεις συντηρητικα. Τα ατυχηματα γινονται πιστευω οταν εξοικειωνεσαι αρκετα και νομιζεις πως "το χεις" και παιρνεις ρισκα, εκει ειναι που μπορει να γινει κατι ασχημο επειδη εχεις ψευδη αντιληψη των ικανοτητων σου. Δικη μου θεωρια αυτη επαναλαμβανω, δεν εχει καμια στατιστικη βαση.

Οπως σου ειπαν, προσπαθησε να κοντρολαρεις τον φοβο σου και να μην εστιαζεις σε αυτον, οδηγησε δλδ σεβομενη τον Κ.Ο.Κ πληρως και ολα καλα θα πανε, το να παιρνεις τις στροφες αργα οπως εγραψες, δεν ειναι και κανενα μεγαλο θεμα σιγα σιγα θα στριβεις καλυτερα με αυτοπεποιθηση, δεν τρεχει τιποτα.

12 ώρες πριν, adi32 είπε

είναι η προσοχή και να μπορείς να προβλέπεις τι βλακεια θα κάνουν οι άλλοι.

 

11 ώρες πριν, dimitris21gr είπε

θεώρησα δεδομένο ότι δεν θα κάνει μαμακια

Αυτο ειναι επισης πολυ σημαντικο, προσωπικα θεωρω πως πιθανοτατα ο αλλος θα κανει καποια μλκια, απλως μενει να προβλεψω το ποτε :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stormrain είπε

Mα απο τη στιγμη που δεν εγινε στραβη, σιγουρα αντεδρασες οσο γρηγορα επρεπε.

Οπως και να εχει ειναι θεμα εξασκησης, ολοι στην αρχη ειχαμε θεματακια. Παντως η δικη μου θεωρια ειναι πως στις αρχες δυσκολα να κανεις μεγαλη πατατα, ακριβως επειδη εισαι φοβισμενος και οδηγεις συντηρητικα. Τα ατυχηματα γινονται πιστευω οταν εξοικειωνεσαι αρκετα και νομιζεις πως "το χεις" και παιρνεις ρισκα, εκει ειναι που μπορει να γινει κατι ασχημο επειδη εχεις ψευδη αντιληψη των ικανοτητων σου. Δικη μου θεωρια αυτη επαναλαμβανω, δεν εχει καμια στατιστικη βαση.

Οπως σου ειπαν, προσπαθησε να κοντρολαρεις τον φοβο σου και να μην εστιαζεις σε αυτον, οδηγησε δλδ σεβομενη τον Κ.Ο.Κ πληρως και ολα καλα θα πανε, το να παιρνεις τις στροφες αργα οπως εγραψες, δεν ειναι και κανενα μεγαλο θεμα σιγα σιγα θα στριβεις καλυτερα με αυτοπεποιθηση, δεν τρεχει τιποτα.

 

Αυτο ειναι επισης πολυ σημαντικο, προσωπικα θεωρω πως πιθανοτατα ο αλλος θα κανει καποια μλκια, απλως μενει να προβλεψω το ποτε :lol:

Πολλές φορές βλέποντας έναν 10"" πως οδηγεί ή σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητο του μπορείς να καταλάβεις τι ξέρει τι όχι, ακόμα και τι άνθρωπος είναι και τι θα κάνει τα επόμενα δευτερόλεπτα 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχε το πόδι σου πάνω από το φρενο όταν είσαι νέος οδηγός( χωρίς να το πατάς) αμα αγχώνεσαι θα κουραστείς αλλά θα βοηθήσει,επίσης μπορείς να πας κάπου που δεν έχει πολύ κίνηση να μάθεις τα φρένα και πως αντιδράει το αμαξι ,στις στροφές λογικό να πηγαίνεις αργά ειδικά άμα είσαι αρχάριος, Ν έχεις βάλει? Είναι σημαντικό βοηθάει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/5/2021 στις 9:38 ΜΜ, andreas1gr είπε

Ενήλικοι και ανήλικοι ποδηλάτες… αυτή η γάγγραινα…

Δεν σέβονται κανέναν ΚΟΚ…

Περνούν σχεδόν πάντα με κόκκινο…

Κινούνται πάντα αντίθετα σε μονόδρομους…

Έχουν απύθμενο θράσος λες και τους χρωστάς…

Το χειρότερο είναι οτι πλέον και πολλά μηχανάκια κάνουν το ίδιο...

Και άντε ένας οδηγός ποδηλάτου (ειδικά αν είναι ανήλικος), δεν μπορούμε να έχουμε απαίτηση να γνωρίζει τον ΚΟΚ, με τους οδηγούς μηχανής τι γίνεται;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...