Προς το περιεχόμενο

EGR valve


Dimakos7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα Audi A3 fsi και εδώ και αρκετό καιρό έχει θέμα η egr βαλβίδα.. Είναι καλύτερα να την κατάργησω με πρόγραμμα η να βάλω καινούργια που θα κοστίσει σχεδόν τα διπλά ...;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Dimakos7 είπε

Έχω ένα Audi A3 fsi και εδώ και αρκετό καιρό έχει θέμα η egr βαλβίδα.. Είναι καλύτερα να την κατάργησω με πρόγραμμα η να βάλω καινούργια που θα κοστίσει σχεδόν τα διπλά ...;;

Επειδή τις egr τις έχω φάει με το κουτάλι... αγόρασε καλύτερα μια aftermarket που είναι καινούργια και λίγο ποιό φτηνή σε σχέση με την εργοστασιακή. Τελευταία φορά έδωσα κανα 200αρι για vdo.

Αν πιάνουν τα χέρια σου θα γλυτώσεις και τα περαστικά(Είναι σχετικά εύκολη στην αντικατάσταση).

Μην πάρεις μετάχειρη γιατί κατά 99% θα έχει το ίδιο πρόβλημα που έχει και η δική σου, δηλαδή σπασμένο γρανάζι με αποτέλεσμα να μην ανοιγοκλείνει.

Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι κατασκευαστές αλλά για αυτό το κομμάτι βρίζω κάθε μέρα το group vag που πήγε και μου έβαλε πλαστικά γρανάζια σε εξάρτημα από όπου περνάνε μέσα καυσαέρια. Δηλαδή έλεος ρε γερμαναράδες...

Τώρα για κατάργηση φαντάζομαι ότι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα στα καυσάερια οπότε δεν ξέρω αν θα περνάει ΚΤΕΟ μετά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασική περίπτωση βλάβης σε FSI, δεν φταίει το βαλβίδα αλλά το γρανάζι. Εγώ το έστριψα μερικά δόντια και δούλεψε για μερικούς μήνες, τώρα ψάχνω να δοκιμάσω σκέτο γρανάζι, δοκίμασε να στρίψεις το γρανα, ι, αν δουλέψει τότε χρειάζεσαι ένα γρανάζι. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, lary7 είπε

Κλασική περίπτωση βλάβης σε FSI, δεν φταίει το βαλβίδα αλλά το γρανάζι. Εγώ το έστριψα μερικά δόντια και δούλεψε για μερικούς μήνες, τώρα ψάχνω να δοκιμάσω σκέτο γρανάζι, δοκίμασε να στρίψεις το γρανα, ι, αν δουλέψει τότε χρειάζεσαι ένα γρανάζι. 

 

Το κόλπο που λες δουλεύει αν το πρόβλημα βρίσκεται στο μεσαίο γρανάζι(στρόγγυλο). Εαν είναι εκείνο που ανοικοκλείνει την πεταλούδα, δεν μπορείς να του αλλάξεις θέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι το μεσαίο μεγάλο γρανάζι, ακουμπά με το μικρό μεταλλικού του μοτέρ και το τρώει, εξαιρετική ιδέα από την VW να συνδυάσουνε μέταλλο με πλαστικό...
Ο TS ας δοκιμάσει να το γυρίσει, αν δουλέψει τότε δεν έχει θέμα η EGR, σε εμένα το ξανα-εφαγέ οπότε παρήγγειλα νέο γρανάζι, θα βγάλω να καθαρίσω και την EGR και ελπίζω να λυθεί πιο μακροπρόθεσμα το θέμα με 15€.

 

IMG_20190901_170334.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση

Το ίδιο γρανάζι δεν υπάρχει σε μεταλλικό σε aftermarket ώστε να λύνεται μια για πάντα το πρόβλημα;

Ή σε μηχανουργείο δεν μπορεί να φτιαχτεί στον τορνο;

Πάντως με πρόχειρη αναζήτηση στο eBay τσιμπάς σετ σε πλαστικό με 8 ευρω

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μεταλλικό δεν το βρήκα αλλά σε μηχανουργείο μπορεί σχετικά εύκολα να φτιαχτεί. Το θέμα είναι πως μετά πιθανόν να φάει το ελλειπτικό που παίρνει κίνηση από το μεγάλο. Θεωρώ 2 πράγματα μπορεί να φταίνε, είτε το πλαστικό γρανάζι μαλακώνει με τα χρόνια είτε λόγο μακας στην EGR σφίγγει η πεταλούδα της και ζορίζει παραπάνω το γρανάζι. Με νέο γρανάζι και καλό καθάρισμα πιστεύω θα το λύσω το θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες έχω και ένα πρόβλημα ακόμα 

Όταν πατάω γκάζι στις 5.500χλ στροφές (κάπου εκεί) βγάζει άσπρο καπνό από την εξάτμιση και με κόβει τι μπορεί να φταίει ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Dimakos7 είπε

Μάγκες έχω και ένα πρόβλημα ακόμα 

Όταν πατάω γκάζι στις 5.500χλ στροφές (κάπου εκεί) βγάζει άσπρο καπνό από την εξάτμιση και με κόβει τι μπορεί να φταίει ;;;

Μπας και μπαίνεις κόφτη και για αυτό κόβει;  Τι αμάξι είναι ;Που έχει κόφτη;

 

Ακυρο ,ειδα τι αμάξι είναι ,αποκλείεται να εχει τοσο χαμηλα κοφτη.

 

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα νερά κομπλέ είναι.. 

Σε χαλαρη οδήγηση τίποτα

Ο μηχανικός με είπε ότι πρέπει να είναι από καπάκι βαλβίδων μιας και έχει μια μικρή διαρροή ή από βαλβίδα αναθυμιάσεων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα του κάνει να καθαριστεί και η εισαγωγή του καθώς είναι fsi μοτέρ . Φλάντζα καπακιού βαλβιδών εννοείς ; Είναι αναλώσιμη κάθε 40,000-60,000 γίνεται αλλαγή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Καλό θα του κάνει να καθαριστεί και η εισαγωγή του καθώς είναι fsi μοτέρ . Φλάντζα καπακιού βαλβιδών εννοείς ; Είναι αναλώσιμη κάθε 40,000-60,000 γίνεται αλλαγή .

Αδερφέ ο μηχανικός με είπε ότι θέλει όλο το καπάκι αλλαγή όχι μόνο φλάντζα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου τώρα το πήρες;

Σκοπεύεις να το κρατήσεις;

Τότε δώσε κάποια λεφτά να το μαζέψεις, ακόμη κ αν ζοριστεις λίγο, ώστε να μπορείς να χαρείς το αμάξι σου και να μην σου βγάλει καμία πιο ακριβή βλάβη. Αν εμπιστεύεσαι τον μηχανικό σου προχωρά.

Ένα μεταχειρισμένο καπάκι βαλβίδων θα το βρεις γύρω στα 100-150 ευρώ.

Μετά είναι τα εργατικά κ ιμάντες αν πρόκειται να τους αλλάξεις.

Πάρε κ ένα σετ γρανάζια (8 ευρω) για την egr όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω και θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου για πολύ καιρό.

Το κακο,που μου συμβαίνει πάντα όμως, είναι ότι συνήθως οι ζημιές γίνονται όλες μαζί....

Πάντα όταν χαλάσει κάτι, μετά από λίγο θα χαλάσουν κ αλλά πράγματα και το μόνο που σκέφτεσαι είναι να το ρίξεις σε γκρεμό...

Όμως αν το σουλουπωσεις δεν θα έχεις θέμα.

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bill999r είπε

Φίλε μου τώρα το πήρες;

Σκοπεύεις να το κρατήσεις;

Τότε δώσε κάποια λεφτά να το μαζέψεις, ακόμη κ αν ζοριστεις λίγο, ώστε να μπορείς να χαρείς το αμάξι σου και να μην σου βγάλει καμία πιο ακριβή βλάβη. Αν εμπιστεύεσαι τον μηχανικό σου προχωρά.

Ένα μεταχειρισμένο καπάκι βαλβίδων θα το βρεις γύρω στα 100-150 ευρώ.

Μετά είναι τα εργατικά κ ιμάντες αν πρόκειται να τους αλλάξεις.

Πάρε κ ένα σετ γρανάζια (8 ευρω) για την egr όπως είπε κ ο φίλος παραπάνω και θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου για πολύ καιρό.

Το κακο,που μου συμβαίνει πάντα όμως, είναι ότι συνήθως οι ζημιές γίνονται όλες μαζί....

Πάντα όταν χαλάσει κάτι, μετά από λίγο θα χαλάσουν κ αλλά πράγματα και το μόνο που σκέφτεσαι είναι να το ρίξεις σε γκρεμό...

Όμως αν το σουλουπωσεις δεν θα έχεις θέμα.

Το έχω 4 χρόνια αδερφέ και επειδή είναι 2.0cc δεν θέλω να το δώσω τιμή ξεφτίλα είπα να το συμμαζέψω.. καπάκι δεν βρήκα πουθενά πουθενά μόνο καινούργιο 250ε .... Να σαι καλά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...