Προς το περιεχόμενο

Ενοχλήσεις από εισπρακτική εταιρία (update).


varg88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας!

Εδώ είχα ανοίξει ένα θέμα για ενοχλήσεις που είχα από την "εισπρακτική κύκλος" για λογαριασμό της Nova.

 

Δυστυχώς οι απαντήσεις των μελών έφεραν το θέμα σε τέτοιο σημείο στο οποίο έπρεπε να κλειδωθεί. Ανοίγω λοιπόν ένα νέο και ελπίζω να μην παραβαίνω κάποιον κανόνα του forum που δεν γνωρίζω, όπως επίσης ελπίζω τα σχόλια να είναι κόσμια προκειμένου να μην ξανακλειδωθεί... γιατί ίσως υπάρχει κόσμος που να χρειάζεται βοήθεια.

Μετά από επανειλημμένες προσπάθειές μου να έρθω σε επικοινωνία με την εταιρία Nova για να τους εξηγήσω το παράλογο των απαιτήσεών τους αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά.
- Αρχικά έστειλα email στον "συνήγορο του πολίτη", κάτι το οποίο φυσικά είναι λάθος μιας και η υπηρεσία αυτή εξυπηρετεί πολίτες που έχουν θέματα με το "κράτος/δημόσιο". Φυσικά και δεν πήρα ποτέ καμιά απάντηση...
- Η επόμενη ενέργειά μου ήταν να επικοινωνήσω φυσικά με τον "συνήγορο του καταναλωτή" κοινοποιώντας το email ταυτοχρόνως σε Nova και σε "εισπρακτική κύκλος".

 

Από την ημέρα που έγινε αυτό δεν δέχθηκα κάποια ενόχληση.

Πέρα από ένα email που δέχθηκα από τον "συνήγορο του καταναλωτή" προκειμένου να στείλω ένα αντίγραφο της ταυτότητάς μου έτσι ώστε να καταχωρηθεί επισήμως η καταγγελία μου δεν έχω λάβει κάποια περαιτέρω ενημέρωση για το ζήτημα μου (η καταγγελία μου έγινε στις 6/4/21)...

Δεν ξέρω τι εξέλιξη θα υπάρξει αλλά θα ενημερώσω όοοταν υπάρξει.

Κάποιος άλλος φίλος που να έχει απευθυνθεί στον "συνήγορο του καταναλωτή";; τι εμπειρία είχατε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα στείλει για ένα θέμα που είχα με την Wind. Με είχαν ένα μήνα σχεδόν χωρίς internet και τηλέφωνο όταν πρωτοπήγα σε αυτούς. Έφτιαξε την ίδια εβδομάδα που το έστειλα αλλά είχα κάνει ταυτόχρονα καταγγελία και στην EETT οπότε δεν ξέρω τί απο τα δύο τους ταρακούνησε. Μου ήρθε γραπτή απάντηση με κούριερ απο την Wind μερικές μέρες αργότερα την οποία κοινοποιούσε στον Συνήγορο ότι η σύνδεση ολοκληρώθηκε στις τάδε του μηνός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα στελνεις την καταγγελία, ταυτοποιείς ποιος εισαι, παίρνεις αριθμό πρωτοκόλλου και σε καποιο χρονικο διάστημα σου κοινοποιείται η καταγγελία σου με αποδέκτες του καταγγελλόμενους.

Στην συνεχεια έρχεται απαντηση απο την εταιρεία που εχεις καταγγείλει και την απόφαση τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον έχεις λογαριασμό έστω κ ένα χρόνο μετά ή οποιονδήποτε μεταγενέστερο με ίδιο αριθμό καταναλωτή το στέλνεις στον ΚΥΚΛΟ κ τελειώνει η ιστορία αφού εξηγείς ότι εφόσον δεν υπήρχε υπόλοιπο στους μεταγενέστερους λογαριασμους  η αξιωση τους είναι λανθασμενη ...μην με ενοχλεισετε ξανά αλλιώς θα προβώ σε καταγγελία στο δσα.. Απευθείας στην ΝΟΒΑ ρώτησες αν έχεις υπόλοιπο?  Τελικά αφού πληρώνεις με κάρτα δεν μπόρεσες 2 3 μήνες τώρα δεν μπόρεσες να ζητήσεις αντίγραφο της τράπεζας σου για το τοτε διαστημα?Στα εμειλ σου δεν έχεις απλό statement εκείνων των μηνών?που να φαίνεται ότι πληρώθηκαν οι λογαριασμοί οπότε δεν υπάρχει υπολοιπο? Βρες τα κ στείλε update στον συνηγορο Που σε" ανέλαβε" ή ακόμη καλύτερα στο δσα γιατί μάλλον μόνο με ΚΥΚΛΟ έχεις πρόβλημα αφού είσαι ακόμη στην ίδια εταιρεία... 

Spoiler

 

Μέσα στο τοπικ σ έστειλαν ένα λινκ για 5ετη παραγραφή...δεν είδα σε ποια κατηγορία μπορεί να μπει το δικό σ χρέος...

<<πρέπει ο πολίτης, ο δανειολήπτης να σημειώνει από ποιο τηλέφωνο δέχεται την κλήση.....>>

 

 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτή η NOVA ρε παιδί μου , από πολλούς έχω ακούσει τα χειρότερα.Έχω γυρίσει voda,ote,wind αλλά σε αυτή δεν πήγα ποτέ με αυτά που άκουγα κατά καιρούς.Όχι οτι οι άλλοι είναι άγιοι αλλά τα περισσότερα παράπονα μακράν τα έχω ακούσει γι αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tarantules είπε

Πάντως αυτή η NOVA ρε παιδί μου , από πολλούς έχω ακούσει τα χειρότερα.Έχω γυρίσει voda,ote,wind αλλά σε αυτή δεν πήγα ποτέ με αυτά που άκουγα κατά καιρούς.Όχι οτι οι άλλοι είναι άγιοι αλλά τα περισσότερα παράπονα μακράν τα έχω ακούσει γι αυτούς.

σχεδόν 25 χρόνια την έχω στο πατρικό, δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα ποτέ

είναι και λίγο τζόγος η φάση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

σχεδόν 25 χρόνια την έχω στο πατρικό, δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα ποτέ

είναι και λίγο τζόγος η φάση

Ναι ισχύει αυτό που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ αν εξαιρέσουμε αυτή τη μλκια που μου έχει συμβεί.. δεν είχα ποτέ μου θέμα εδώ και 8 χρόνια. 

Και το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με κάποιο μηχανογραφικό λάθος.. το οποίο όμως όποιος υπάλληλος το βλέπει προτιμά να πιστέψει την οθόνη που έχει μπροστά του, πάρα τον καταναλωτή που έχει στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής. Κατανοητό μέχρι ενός σημείου. Όμως ελπίζω μετά από την καταγγελία μου να βρεθεί στο αρμόδιο τμήμα και να λυθεί το θέμα.

 

@kage εννοείται πως έχω επισυνάψει παλαιότερους λογαριασμούς όπως και τον τελευταίο λογαριασμό εξόφλησης προκειμένου να ολοκληρωθεί η μεταφορά του ονόματος. Θεωρώ πως έχω ελπίδες να δικαιωθώ. Η φάση είναι πως έχω να λαμβάνω και κάτι επιστρεφόμενα... λόγω του ότι πλήρωσα παραπάνω λεφτά κατά τη μεταφορά και μου είπαν πως θα γίνει πιστωση του υπόλοιπου... Περίπου 20-30€. Είμαι σίγουρος πως θα πάνε ακλαφτα αυτά τα λεφτά... αλλά τεσπά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι πάροχοι ειναι ολοι ίδιοι

Δεν εχεις προβλημα μεχρι να γίνει η στραβή, τοτε εχεις πρόβλημα σε ολους, κανεις δεν εξαιρείται και ολοι εχουν την ιδια αντιμετώπιση, εισπρακτικές, είτε εχουν δίκιο είτε άδικο

Και εσυ καλείσαι να βγάλεις το φίδι απο την τρύπα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως τελικά διαβάζουν insomnia??? Γιατί χθες πόσταρα εδώ.. σήμερα μου ήρθε απαντητική επιστολή μέσω email από τη Nova (κοινοποίηση προς εμένα, απάντηση προς τον "Συνήγορο του Καταναλωτή").

Εν ολίγοις απαντάνε στη διαμαρτυρία μου το εξής:
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα προχωρήσουμε σε διευθέτηση των οικονομικών εκκρεμοτήτων του, με τη μορφή πίστωσης μέσω επόμενου λογαριασμού".

Δικαιώθηκα ή με απατούν τα μάτια μου και τα ελληνικά μου;; :)

 

Έστω και μετά από μια τέτοια ταλαιπωρία (άπειρες ενοχλήσεις σε ακατάλληλες στιγμές, τηλεφωνήματα, emails, καταγγελία) το ότι παραδέχονται το σφάλμα τους και διαγράφουν το χρέος μου είναι κάτι που με χαροποιεί και λέω "τέλος καλό, όλα καλά!".

Επεξ/σία από varg88
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, varg88 είπε

Μήπως τελικά διαβάζουν insomnia??? Γιατί χθες πόσταρα εδώ.. σήμερα μου ήρθε απαντητική επιστολή μέσω email από τη Nova (κοινοποίηση προς εμένα, απάντηση προς τον "Συνήγορο του Καταναλωτή").

Εν ολίγοις απαντάνε στη διαμαρτυρία μου το εξής:
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα προχωρήσουμε σε διευθέτηση των οικονομικών εκκρεμοτήτων του, με τη μορφή πίστωσης μέσω επόμενου λογαριασμού".

Δικαιώθηκα ή με απατούν τα μάτια μου και τα ελληνικά μου;; :)

 

Έστω και μετά από μια τέτοια ταλαιπωρία (άπειρες ενοχλήσεις σε ακατάλληλες στιγμές, τηλεφωνήματα, emails, καταγγελία) το ότι παραδέχονται το σφάλμα τους και διαγράφουν το χρέος μου είναι κάτι που με χαροποιεί και λέω "τέλος καλό, όλα καλά!".

Θα το μάθεις οταν έρθει ο εκκαθαριστικός

Και όχι δεν διαβάζουν ινσομνια, απλα πρεπει μα εχεις υπομονή και να ακολουθείς την διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Θα το μάθεις οταν έρθει ο εκκαθαριστικός

Και όχι δεν διαβάζουν ινσομνια, απλα πρεπει μα εχεις υπομονή και να ακολουθείς την διαδικασία.

Με την αλλαγή ονόματος στον λογαριασμο μου άλλαξε και ο κωδικός πελάτη. Δε νομίζω πως μπορούν να κάνουν κάτι στον συγκεκριμένο λογαριασμό που μου έρχεται. Περιμένω να εκδοθεί χαρτί μέσα στους επόμενους 1-2 μηνες για τον προηγούμενο κωδικό πελάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...