Προς το περιεχόμενο

Toyota Yaris Cross 2021


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μου κάνει εντύπωση γιατί δεν είναι λογικό. σίγουρα θα υπάρχει κάποια δέσμευση, μέσω χρηματοδότησης το πιθανότερο. διαφορετικά θα πήγαινε ο καθένας να παραγγείλει ότι θέλει και μετά θα μπορούσε να πει "αχ με συγχωρείτε δεν το θέλω τελικά, γεια σας" . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 509
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, zanskou είπε

μου κάνει εντύπωση γιατί δεν είναι λογικό. σίγουρα θα υπάρχει κάποια δέσμευση, μέσω χρηματοδότησης το πιθανότερο. διαφορετικά θα πήγαινε ο καθένας να παραγγείλει ότι θέλει και μετά θα μπορούσε να πει "αχ με συγχωρείτε δεν το θέλω τελικά, γεια σας" . 

Δε το ξερω, δε πηγα απλα το ειδα και μου εκανε και εμενα εντυπωση. Το σιγουρο ειναι παντως οτι δε θα τους μεινουν, scala & kamik πουλανε σα ζεστο ψωμι σε χωριο, οποτε ισως και για αυτό να εχουν τοσο άνεση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ποια αντιπροσωπεία;

Γιατι εμένα ζητησαν 2000

καθε αντίπροσωπεία μπορεί να ζητάει κάτι διαφορετικό. δεν είναι περίεργο αυτό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ποια αντιπροσωπεία;

Γιατι εμένα ζητησαν 2000

Πολλα ειναι 2000 για παραδοση 1 χρονο μετά... 2000 εδωσα για ετοιμοπαραδοτα που τα ειχα σε α) 8 μερες το skoda β) 20 μερες το audi

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετυχε να το περιεργαστω απο κοντα στην αντιπροσωπεια. Το εσωτερικο ειναι αθλιο με κακης ποιοτητας υλικα, χοντροκομμενα πλαστικα και μετρια συναρμογη. Ειλικρινα δεν ξερω εαν τα ατου του (χωροι-υβριδικοτητα) μπορουν να ισορροπησουν το φτηνο εσωτερικο.

Η Corolla, φανταζει (και ειναι) πολυ ανωτερη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ποια αντιπροσωπεία;

Γιατι εμένα ζητησαν 2000

Τoyota polis (κηφισίας). Κατά τ' άλλα,  συμπεριφέρονται σαν να μην τους νοιάζει να πουλήσουν. Λόγια του αέρα και ό,τι κάτσει. Καλύτερα να δώσεις μπροστά 2000 ευρώ και να υπάρχει μια καλή συνεργασία μεταξύ πωλητή-αγοραστή για όσο διάστημα διαρκέσει η αναμονή παρά 500 και να τρέχεις να είσαι στο σκοτάδι λόγω μη ενδιαφέροντος ενημέρωσης σου από την αντιπροσωπεία.

υ.γ1: η VW όπως είδα σε άλλο νήμα και με βάση αυτά που έχω καταλάβει από επίσκεψη σε αντιπροσωπεία, νομίζω ότι αφήνει ανοικτή τιμή εκτός αν έχει το αμάξι εκτελωνιστεί πριν την όποια αύξηση.

υ.γ2: https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/to_neo_yaris_cross_brisketai_stis_ektheseis_tis_toyota_stin_ellada_poios_einai_o_xronos_paradosis_times-7803672/

"Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες μας, όσοι παραγγείλουν μέσα στον Οκτώβριο θα μπορέσουν να παραλάβουν έναν με δύο μήνες πιο πριν!" 

Θεούληδες!!! Τρέξτε να προλάβετε!!😁😁

 

Επεξ/σία από sxetikos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ετυχε να το περιεργαστω απο κοντα στην αντιπροσωπεια. Το εσωτερικο ειναι αθλιο με κακης ποιοτητας υλικα, χοντροκομμενα πλαστικα και μετρια συναρμογη. Ειλικρινα δεν ξερω εαν τα ατου του (χωροι-υβριδικοτητα) μπορουν να ισορροπησουν το φτηνο εσωτερικο.

Η Corolla, φανταζει (και ειναι) πολυ ανωτερη

Σε μια παράγραφο περιέγραψες όλη τη φιλοσοφία της Toyota. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καταλαβαίνω τον παροξυσμό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πατάει πάνω στο Yaris που έχει πολύ συγκεκριμένες αρετές αλλά για μια άλλη κατηγορία. Είναι μικρό, σχετικά φθηνό να το αγοράσεις και για την κατηγορία του έχει τίμιο εξοπλισμό.

Ταυτόχρονα όμως έχει αρκετά τραχύ κινητήρα (αν μιλάμε για τη βενζίνη) ή είναι αργό (το Hybrid). Έχει φθηνή κατασκευή μέσα, που εν μέρει δικαιολογείται όταν μέχρι το καλοκαίρι έπαιζαν εκδόσεις με 15,000€ κούτα (που η VW μόνο κανα Up σου έδινε σε αυτά τα λεφτά). Εχει απίστευτο θόρυβο στο δρόμο, πας 120 και ζαλίζεται το μυαλό σου ενώ κουνάει ακόμα και με ενα βοριαδάκι αλλά λες οκ, αμάξι πόλης είναι πρώτα απ' όλα.

Το Cross

-Δεν είναι όμορφο

-Δεν είναι φθηνό

-Δεν έχει καλό εσωτερικό

-Δεν είναι γρήγορο

-Δεν κάνει καλό ταξίδι

Ένα προτέρημα ρε γαμώτο δεν έχει. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

-Δεν είναι όμορφο

 

αυτό είναι υποκειμενικό

 

42 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

-Δεν είναι φθηνό

 

υπάρχει κάποιο φθηνότερο υβριδικό μικρό SUV με αυτό τον εξοπλισμό ;

 

42 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

-Δεν έχει καλό εσωτερικό

 

για την κατηγορία του είναι τίμιο αλλά συμφωνώ πως θα μπορούσε να είναι καλύτερο.

 

43 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

-Δεν είναι γρήγορο

 

μα δεν στο πουλάει για γρήγορο. αν θέλεις γρήγορο παίρνεις Puma ST. Η ΤΟΥΟΤΑ δίνει έμφαση στην οικονομία και όχι στις επιδόσεις σε γενικές γραμμές

 

44 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

-Δεν κάνει καλό ταξίδι

 

που το οδήγησες και έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ; 

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2021 στις 11:59 ΠΜ, ProponitisTouKanape είπε

Δε καταλαβαίνω τον παροξυσμό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πατάει πάνω στο Yaris που έχει πολύ συγκεκριμένες αρετές αλλά για μια άλλη κατηγορία. Είναι μικρό, σχετικά φθηνό να το αγοράσεις και για την κατηγορία του έχει τίμιο εξοπλισμό.

Ταυτόχρονα όμως έχει αρκετά τραχύ κινητήρα (αν μιλάμε για τη βενζίνη) ή είναι αργό (το Hybrid). Έχει φθηνή κατασκευή μέσα, που εν μέρει δικαιολογείται όταν μέχρι το καλοκαίρι έπαιζαν εκδόσεις με 15,000€ κούτα (που η VW μόνο κανα Up σου έδινε σε αυτά τα λεφτά). Εχει απίστευτο θόρυβο στο δρόμο, πας 120 και ζαλίζεται το μυαλό σου ενώ κουνάει ακόμα και με ενα βοριαδάκι αλλά λες οκ, αμάξι πόλης είναι πρώτα απ' όλα.

Το Cross

-Δεν είναι όμορφο

-Δεν είναι φθηνό

-Δεν έχει καλό εσωτερικό

-Δεν είναι γρήγορο

-Δεν κάνει καλό ταξίδι

Ένα προτέρημα ρε γαμώτο δεν έχει. 

Πάντα με σεβασμό στην προσωπική άποψη του καθενός, πάμε να τα δούμε ένα ένα.

Η αισθητική είναι προσωπικό υποκειμενικό θέμα. Δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι. Κάθε πράγμα σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους όχι. Οκ, ούτε εγώ τρελάθηκα, αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω την άποψή μου ως μέτρο βαθμολογίας.

Στην τιμή, αντικειμενικά δεν υπάρχει κάτι σε αυτή την τιμή στην κατηγορία B-SUV με αυτό τον εξοπλισμό και την κορυφαία τεχνολογία υβριδικότητας που υπάρχει στον πλανήτη και με βάθος αξιοπιστίας. Αναφέρομαι αποκλειστικά στο υβριδικό, καθώς θεωρώ ότι εκεί έχει όλα τα ατού η Toyota. Μη-υβριδικό Toyota νομίζω είναι χαμηλότερη λύση σε όλη τη γκάμα της, από τον ανταγωνισμό.

Το εσωτερικό όλων των Toyota είναι φτωχό μπροστά στον ανταγωνισμό. Όποιος παίρνει Toyota δεν το παίρνει γι' αυτό. (Δεν έχω Toyota). Είναι και αυτό σε ένα βαθμό υποκειμενικό, πάντως.

Το γρήγορο, με ποιά κριτήρια; Για να τρέξεις που και πώς; Τα B-SUV δεν τα παίρνεις για κυρίως υπεραστική χρήση. Είναι προορισμένα για 2α πόλης, με περιφερειακή αμυδρή χρήση και αλλού.

Ομοίως και για ταξίδι.

Συνολικά, θα κλείσω, λέγοντας ότι λόγω των μνημονίων στη χώρα, έχουμε μετατοπίσει εντελώς τις κατηγορίες στο μυαλό μας. Αυτοκίνητα ταξιδιού σχεδιάζονται αποκλειστικά τα C-segment και πάνω. Το ότι όλοι αγοράζουμε πλέον κάτι συμβιβαστικά για all-around χρήση, δεν σημαίνει ότι αξιολογούμε σωστά όταν τα αξιολογούμε κάποια αυτοκίνητα, για πράγματα που δεν είναι σχεδιασμένα.

Η κατηγορία B-SUV είναι όχημα κατεξοχήν πόλης. Και πέραν του υποκειμενικού θέματος αισθητικής σε σχέδιο και υλικά, δεν βλέπω σοβαρό ανταγωνιστή στο συγκεκριμένο μοντέλο καθαρά λόγω αυτής της τεχνολογίας υβριδικότητας, σε ένα όχημα καλών χώρων για πόλη και σε αυτή την τιμή.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμαξι το ειδα και ευτυχως που παρηγγειλα πριν 1 μηνα το kamiq. περα της παραδοσης απο 9 μηνες και πανω το αμαξι ειναι σαν το yaris το μικρο(εχουν και ιδιο μεταξονιο) πιο ψηλο με μεγαλυτερο πορτπαγκαζ και πλαστικα για να το κανουν πιο ογκωδη. καθισα μπροστινο καθισμα το εκανα τερμα πισω και δε πηγαινε αλλο και ειμαι και 1,83 υψος, τα πλαστικα φτωχικα το καντραν δεκαετιας 2000 οσο για τους πισω μερο καθησα στην πλευρα του οδηγου που ειχα κανει τερμα το καθισμα, ενα θα πω κολλησαν τα ποδια μου δυσκολευτηκα να βγω. ΕΝ τελει bsuv δεν ειναι ενα αμαξι με μεγαλο πορτπαγκαζ και ψηλο θελει και χωρους στην καμπινα. αρπαχτη της toyota το ονομασε και yaris για να πουλησει .

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!!!

Αρχικά να πω ότι περιμένω ένα Yaris Cross Adventure awd εντός του έτους…προπαραγγελια αρχές Ιουνίου τότε μου είχαν πει ότι θα έρθει 12 Νοεμβρίου…ακριβώς έτσι θα είναι:

Η διχογνωμία πάντα θα υπάρχει σε τέτοια θέματα απλά η λύση είναι να κρίνουμε πάντα λογικά και ΥΠΟΚΕΙΚΕΝΙΚΑ!!!

Επομενως ότι γράφει ο καθένας είναι με βάση τα θέλω του τις απόψεις του και τα στάνταρ του!!!Καποια πράγματα όμως όσο υποκειμενικός και να είσαι δεν αλλάζουν!!!Για παράδειγμα το να πω ψάχνω roadster για οικογενειακό (5μελή οικογένεια) κοροϊδεύω αφενός τον εαυτό μου αφετέρου και όλους εσάς!!!

Δεν θα κάνω ανάλυση των όσων προείπαν αλλά μέλη αλλά θα παραθέσω την άποψη μου για το εν λόγω μοντέλο…

ΟΜΟΡΦΙΑ:

Θα συμφωνήσω με αρκετούς που λένε ότι από μπροστά ΔΕΝ είναι πολύ όμορφο αν και στα βίντεο/φωτο χάνει αρκετά από κοντά είναι πιο όμορφο…από πίσω και στο πλάι είναι παρά πολύ ευχάριστο στο ματι μου!!!

Φιλοσοφία b-suv:

Η κατηγορία b-suv δεν είναι η κατηγορία που θα πάρει κάποιος ένα αμάξι να το βγάζει δυο τρεις φορές την εβδομάδα σε εθνικό δίκτυο και θα γράφει 1000-2000χλμ/εβδομαδιαίως. Αν θες να τρως χλμ πρώτον πας σε hatchback ή c-suv και δεύτερον ακόμα και σήμερα ΝΑΙ κοιτάς πετρέλαιο…άποψη μου!!!Τα b-suv είναι προορισμένα για κίνηση σε αστικο περιβάλλον επαρχιακό δίκτυο και άντε κάθε 15 μια εξόρμηση λίγων όρων από την βάση σου!!!Δεν είναι επίσης απαγορευτικό να πεις ότι δυο/τρία ταξίδια το χρόνο θα τα κανείς με αυτό το αμάξι.

Χωροι:

Δεν το λες το άκρως οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά δυο ενήλικες μετρίου αναστήματος(1,75-1,85), με ένα ή δυο ανήλικα παιδιά (τρία όχι) μπορεί άνετα να τα φιλοξενήσει και να τα μετακινήσει με τις αποσκευές τους…αλλά στην κατηγορία όλα πάνω κάτω στην ίδια φάση είναι σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις!!!

Κινητηρας

Αν θες επιδόσεις για κόντρες από φανάρι σε φανάρι και να πηγαίνεις στα λιμανάκια επίσης δεν το παίρνεις!!!Αν θες κάτι να έχεις οικονομία, αξιοπιστία και επιδόσεις ασφαλους ενεργητικής ασφαλείας είναι μια τιμιοτατη επιλογή…να πω ότι είναι αισθητά πιο γρήγορο από τον μεγάλο του αδερφό chr…Επίσης αν αναλογιστεί κανείς ότι στα 20.000 τιμή εκκίνησης με full hybrid 1.500 κυβικά (115 άλογα) και αυτόματο κιβωτιο δεν υπάρχουν πολλές επιλογές στην κατηγορία…

Εσωτερικο/ποιότητα:

Οντως κάτω του μετρίου αλλά δείτε επίσης τον ανταγωνισμό…ακόμα και τα γαλλικά που είναι αρκετά πιο πάνω ποιοτικά στο εσωτερικό τιμολογιακά είναι στα ίδια επίπεδα και όπως όλοι ξέρουμε άλλο να θες να μεταπουλήσεις ένα Yaris άλλο ένα γαλλικό…άρα καπου αλλού χάνουν χωρίς να σήμαινει ότι δεν είναι καλά!!!

Τιμη:

Ολα στην εν λόγω κατηγορία παίδες παίζουν στο ιδιο φάσμα 18-23.000€ μιλάμε για μια καλή έκδοση…Μετά όσα έξτρα θες ανεβαίνεις…Για μένα το αυτόματο είναι προτεραιότητα  για κάποιον άλλον ο μεγάλος χώρος αποσκευών για άλλον οι επιδόσεις για άλλον η τιμή κτήσης κοκ…επομενως με βάση τα θέλω και τα γούστα του καθενός γίνεται και η τελική επιλογή χωρίς να σημαίνει ότι είναι λάθος ή ότι είναι άσχετος κλπ…

Τέλος ζήτω συγγνώμη για το σεντόνι αλλά θέλω να σχολιάσω αυτό το πράγμα να παραγγέλνεις αυτοκίνητο να σου λένε σε ένα χρόνο ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!Ευχομαι να στρώσει η κατάσταση!!!

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/10/2021 στις 8:08 ΠΜ, gagarin είπε

ακριβώς έτσι θα είναι:

Χωρίς να θέλω να σε στενοχωρήσω, δεν θα είναι ακριβώς έτσι.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις ή αν το έχεις προσέξει αλλά θα του λείπουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά/πίσω και η ένδειξη τυφλού σημείου στους καθρέφτες γιατί αυτές οι επιλογές δεν προσφέρονται στην Ελλάδα

 

Επεξ/σία από abitolive
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...