Προς το περιεχόμενο

Για να δουμε τι θα πει ο μαστορας


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Invader είπε

Υπάρχουν μερικοί ρελεδες δίπλα στον εγκέφαλο.Το συγκεκριμένο το περιέγραφε σαν ρελε εγκεφάλου.Τουλάχιστον το αυτοκόλητο πάνω στο σακουλάκι που ηρθε...

Ποιος σου τον αλλαξε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αν θυμάμαι καλά έχουν ένα αισθητηρα εκεί ωστε όταν ανοιγει η πορτα να έχει σηκώσει πίεση στο κύκλωμα.

Ισχύει. Και στο Golf μου η τρόμπα "παίρνει" όταν ανοίξεις πόρτα οδηγού.

Τρόμπα βενζίνης μου κάνει κι εμένα η περιγραφή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, eMike είπε

Ισχύει. Και στο Golf μου η τρόμπα "παίρνει" όταν ανοίξεις πόρτα οδηγού.

Τρόμπα βενζίνης μου κάνει κι εμένα η περιγραφή..

Πριν κανα δυο χρονια ειχε αλαλχτει το μοτερ της τρομπας αν θυμαμαι καλα  γιατι δεν υπηρχε imitation ολοκληρη διαθεσιμη  .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Polo_boy είπε

Ευτυχώς κ. Γιάννη μικρή ζημιά...

Αμελητεα θα ελεγα επμρος σε αλλες .

Το υγαρεριο επεηρεζει τις τρομπες βενζινηςς μου ειπε και το οτι το αμαξι ηταν καπου 3 μηνες σε ακηνισια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Αμελητεα θα ελεγα επμρος σε αλλες .

Το υγαρεριο επεηρεζει τις τρομπες βενζινηςς μου ειπε και το οτι το αμαξι ηταν καπου 3 μηνες σε ακηνισια .

Κάθε 3 χρόνια αντλία βενζίνης; Πόσα χλμ είχε κάνει; Κάτι απλό ήταν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κοντερ γραφει 180.000 αλλα το αμαξι ηταν εισαγωγης .

Στα χερια μας εχει κανει 55.000 χλμ ολα με υγαρεριο απο το 2013 μεχρι τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι από Γερμανία. Τα διθέσια αμάξια με σπορτιφ χαρακτήρα και τα σπορ αυτοκίνητα κάνουν μέσο όρο 5.000-15.000χλμ το χρόνο εκεί. Είχα δει πριν μια δεκαετία εκπομπή στη γερμανική τηλεόραση για roadsters και sport coupes. Υπάρχουν πολλοί, ειδικα τα πρώτα χρόνια που τα κυκλοφορούν μόνο από Μάιο έως Οκτώβριο, δεν έχουν βάλει ποτέ χειμερινά ελαστικά, και το αμάξι δεν έχει δει ποτέ αλάτι. Έχει πολλά τέτοια. 

Οποτε τα 125.000χλμ για 13 ετών TT, γερμανικής έκδοσης, αν ισχύει, είναι απολύτως φυσιολογικα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, jmmys είπε

Φαντάζομαι από Γερμανία. Τα διθέσια αμάξια με σπορτιφ χαρακτήρα και τα σπορ αυτοκίνητα κάνουν μέσο όρο 5.000-15.000χλμ το χρόνο εκεί. Είχα δει πριν μια δεκαετία εκπομπή στη γερμανική τηλεόραση για roadsters και sport coupes. Υπάρχουν πολλοί, ειδικα τα πρώτα χρόνια που τα κυκλοφορούν μόνο από Μάιο έως Οκτώβριο, δεν έχουν βάλει ποτέ χειμερινά ελαστικά, και το αμάξι δεν έχει δει ποτέ αλάτι. Έχει πολλά τέτοια. 

Οποτε τα 125.000χλμ για 13 ετών TT, γερμανικής έκδοσης, αν ισχύει, είναι απολύτως φυσιολογικα. 

Εμεις το αγορασαμε απο μαντρα που το ειχε παρει απο ιδιωτη .Αυτος εδωσε υπεθυνη δηλωση .

Υποθετω οτι ηταν εισαγωγης αν και επειδη η ακριβης χρονολογια του ειναι του 1999 νομιζω τοτε πρωτοκυκλοφορησε η πρωτη γενια ΤΤ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Κάθε 3 χρόνια αντλία βενζίνης; Πόσα χλμ είχε κάνει; Κάτι απλό ήταν....

Και σε ένα Λεόν που είχα και κράτησα 14 χρονια άλλαξα 4 τρομπες.. δυστυχώς είναι λίγο ευπαθη τα vag με τις ελληνικές βενζίνες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα δουλευει συνέχεια με αέριο και η τρόμπα δεν απομονώνει ή δουλευει σε ελάχιστη ποσότητα βενζίνης θα χαλάσει και πιο έυκολα.Θέλει γεμάτο ρεζερβουαρ και να δουλευει που και που και με βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...