Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

σωστος τροπος οδηγησης σε κατηφορα με οπισθεν με χειροκινητο αμαξι, καλο ειναι να το αποφευγουμε διοτι τρωει τον δισκο ή οχι; .


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα σας , οταν ειμαι παρκαρισμενος σε κεκλιμενο επιπεδο μικρη κατηφορα και πρεπει να κανω πισω με την οπισθεν  δηλαδη να ανεβω την ανηφορα με την οπισθεν δεν αφηνω τελειως το συμπλεκτη και ακουγεται θορυβος δηλαδη σαν να τρωγεται ο δισκος ετσι μου λενε δηλαδη. Εΐναι σωστος αυτος ο τροπος οδηγησης; υπαρχει περιπτωση να πρεπει να αφησω τελειως τον συμπλεκτη; μολις ξεκινησει να κινειται; . Παλαιοτερα ειχα αφησει τελειως τον συμπλεκτη στην οπισθεν  και ειχα τρακαρει σε τοιχο γκαραζ ( τοτε δεν ειχα καμια εμπειρια απο την οδηγηση τελος παντων μου εχω κακη εμπειρια αυτο και δεν το κανω . Τελικα κανω εγω λαθος; ή οχι; ποιος ειναι ο σωστος τροπος; γενικα με κοιτανε πολλα ατομα οταν το κανω αυτο και αναρωτιεμαι αμα ειμαι λαθος για να ξερω. Επισης εχω φαει τον συμπλεκτη μου και πιανει πιανει ψηλα στο πεταλ του απριγιαζ αλλα δεν χρειαζεται να το αλλαζω μου ειπε ο μηχανικος που το ελενξε. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αφήσεις τελείως τον συμπλέκτη, όχι σε ανηφόρα, αλλά γενικά στο ξεπαρκαρισμα θα φας ή τον πίσω ή τον μπροστά.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε

Αν αφήσεις τελείως τον συμπλέκτη, όχι σε ανηφόρα, αλλά γενικά στο ξεπαρκαρισμα θα φας ή τον πίσω ή τον μπροστά.

το ξερω αυτο εννοω οταν ξεκινησω και το αμαξι κουνηθει με το γκαζι πατημενο να αφησω τελειως τον συμπλεκτη αυτο περιγραφω. Ειναι σωστο; ή οχι ;  επισης τρωγεται ο δισκος μου λενε οταν κραταω τον συμπλεκτη εκει που θα ξεκινησει το αμαξι και πατω το γκαζι για αναβω την ανηφορα αλλα πως γινεται να μην το φας; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πατιναρει εννοεί..ανεβάζει 3 4 5χιλ.στροφες λόγω ανασφάλειας ακούγεται κ τον κοιτάνε όλοι... Αν δεν το οδηγήσει ένας έμπειρος το αμάξι στο ίδιο σημείο να δει πόσο πατιναρει ή με πόσες στροφές αντέχει να μην σβησει δεν πρόκειται να αλλάξεις κάτι... Κ να χαλάσει δεν ξέρω τι αμάξι είναι αλλά κ να φας δίσκο άλλαξε τον με καλύτερο.κοστος 200 500€

Αλλιως πάρε ένα αμάξι με hill hold start ή ένα αυτόματο αν ζεις μόνιμα σε τέτοιους δρόμους...

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μυστικό είναι συνδυασμός χειρόφρενου τόσο ώστε να μη τσουλάει το αμάξι λόγω βάρους.

επίσης η όπισθεν είναι ενισχυμένη ταχύτητα. πιο εύκολα θα σου πάθει η 1η ή η 2α στο σενάριο να ανέβεις ανηφόρα παρά η όπισθεν που τη χρηισμοποιείς και ελάχιστα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ξεκινάς να ανέβεις ανηφόρα ο συμπλέκτης πρέπει να πατινάρει το πολύ με 2000-2500χ. στροφές, καλύτερα να σου σβήσει μερικές φορές μέχρι να το μάθεις παρά να ανεβάσεις πολλές και να τον κάψεις. Από ότι κατάλαβα θες να βγεις από ράμπα ή κάτι τέτοιο, ο σωστός τρόπος κατ'με είναι με κοφτές γκαζιές, δηλαδή δίνεις λίγες στροφές αφήνεις συμπλέκτη το αυτοκίνητο κινείται λίγο και μετά ξανά πατάς, λίγο πριν σταματήσεις κάνεις το ίδιο να πάρει λίγο φόρα και μετά ξανά συμπλέκτη.  Κάπως έτσι έβγαζα στο πατρικό το αμάξι απο το υπόγειο, για μια ράμπα 15 μέτρα χρειαζόμουν 5-6 συμπλεκταρίσματα γιατί ήταν και στροφή. Πάντα τις ελάχιστες το δυνατόν στροφές και πάντα το χέρι στο χειρόφρενο ώστε αμα σβήσει να το παγώσω. Καλά ειναι να σου δείξει κάποιος ή να κάνεις προπόνηση, αλλά να θυμάσαι ποτέ πολλές στροφές, πάντα στο όριο να σβήσει.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δικο μας (seat cordoba) εχω βρει το σημειο του συμπλεκτη και δεν χρησιμοποιω χειροφρενο. Απλα πηγαινε σε καποια ανηφορα χωρις κινηση και κανε δοκιμες.

Πχ σε φαναρι εχω νεκρα με φρενο, και στο πρασινο παταω συμπλεκτη, βαζω 1η και βρισκω το σημειο και αλλαζω το δεξι ποδι μου στο γκαζι και φευγω. Το αυτοκινητο δεν φευγει σχεδον καθολου πισω (περιπτωση που ανεβαινω ανηφορα). Εχει τυχει να παρκαρω με οπισθεν με ανηφορα πισω, αλλα παλι, δεν το αφησα να τσουλισει μπροστα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, kage είπε

Πατιναρει εννοεί..ανεβάζει 3 4 5χιλ.στροφες λόγω ανασφάλειας ακούγεται κ τον κοιτάνε όλοι... Αν δεν το οδηγήσει ένας έμπειρος το αμάξι στο ίδιο σημείο να δει πόσο πατιναρει ή με πόσες στροφές αντέχει να μην σβησει δεν πρόκειται να αλλάξεις κάτι... Κ να χαλάσει δεν ξέρω τι αμάξι είναι αλλά κ να φας δίσκο άλλαξε τον με καλύτερο.κοστος 200 500€

Αλλιως πάρε ένα αμάξι με hill hold start ή ένα αυτόματο αν ζεις μόνιμα σε τέτοιους δρόμους...

ειναι fiat uno 45 του 1989 μοντελο το πρωτο μου αμαξι και το κραταω ακομα οσο αντεξει. Δεν εχει στροφομετρο το συγκεκριμενο αμαξι. 

11 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Και γιατί δεν γυρνας το αμάξι να ανέβεις κανονικά;

γιατι δεν υπαρχει τροπος να το γυρισω πρεπει αναγκαστηκα να κανω οπισθεν  στην ανηφορα πρωτα για αυτο και ρωταω μηπως δεν κανω κατι σωστα . 

9 ώρες πριν, lary7 είπε

Όταν ξεκινάς να ανέβεις ανηφόρα ο συμπλέκτης πρέπει να πατινάρει το πολύ με 2000-2500χ. στροφές, καλύτερα να σου σβήσει μερικές φορές μέχρι να το μάθεις παρά να ανεβάσεις πολλές και να τον κάψεις. Από ότι κατάλαβα θες να βγεις από ράμπα ή κάτι τέτοιο, ο σωστός τρόπος κατ'με είναι με κοφτές γκαζιές, δηλαδή δίνεις λίγες στροφές αφήνεις συμπλέκτη το αυτοκίνητο κινείται λίγο και μετά ξανά πατάς, λίγο πριν σταματήσεις κάνεις το ίδιο να πάρει λίγο φόρα και μετά ξανά συμπλέκτη.  Κάπως έτσι έβγαζα στο πατρικό το αμάξι απο το υπόγειο, για μια ράμπα 15 μέτρα χρειαζόμουν 5-6 συμπλεκταρίσματα γιατί ήταν και στροφή. Πάντα τις ελάχιστες το δυνατόν στροφές και πάντα το χέρι στο χειρόφρενο ώστε αμα σβήσει να το παγώσω. Καλά ειναι να σου δείξει κάποιος ή να κάνεις προπόνηση, αλλά να θυμάσαι ποτέ πολλές στροφές, πάντα στο όριο να σβήσει.

πολυ καλο ακουγεται αλλα ζορικο, δηλαδη κινησαι λιγο λιγο στην ανηφορα;; θα σε παρει μπροστα και το χειροφρενο να βαλω παλι θα πρεπει να το κατεβασω και μετα παλι θα παει μπροστα . Επισυναπτω ενα σχεδιαγραμμα αμα μπορει να γινει λιγο πιο κατανοητο

https://ibb.co/g3fvW6s

Επεξ/σία από johnmegarythmos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TS φτιάξε το αυτόματο carisma και δε θα έχεις τετοια προβλήματα,  αλλιως σε βλέπω χαρα του μαστορα ....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, nik0laus είπε

TS φτιάξε το αυτόματο carisma και δε θα έχεις τετοια προβλήματα,  αλλιως σε βλέπω χαρα του μαστορα ....

Και γιατί να μην πάρει το toyota του 91 και να βάλει το λάστιχο στην όπισθεν?

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 20/5/2021 στις 8:40 ΠΜ, greekfragma είπε

 

επίσης η όπισθεν είναι ενισχυμένη ταχύτητα. πιο εύκολα θα σου πάθει η 1η ή η 2α στο σενάριο να ανέβεις ανηφόρα παρά η όπισθεν που τη χρηισμοποιείς και ελάχιστα.

Μάλλον δεν γνωρίζεις  πως λειτουργει η όπισθεν εσωτερικά στο κιβώτιο ταχυτήτων και έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης από ημιμαθείς...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 21/5/2021 στις 11:47 ΜΜ, nik0laus είπε

TS φτιάξε το αυτόματο carisma και δε θα έχεις τετοια προβλήματα,  αλλιως σε βλέπω χαρα του μαστορα ....

δεν με ενδιαφερει το αυτοματο. Ρωτησα γενικα σε αμαξι με ταχυτητες αμα κανω λαθος στον χειρισμο μου . 

Στις 21/5/2021 στις 11:51 ΜΜ, Nabuko είπε

Και γιατί να μην πάρει το toyota του 91 και να βάλει το λάστιχο στην όπισθεν?

καλα με δουλευεις; ποιο λαστιχο στην οπισθεν; αφου μπαινει κανονικα η οπισθεν. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2021 εχουμε και ακομα δεν εχουμε ανακαλυψει τα αυτοματo κιβωτιο και το hill assist στα αυτοκινητα.

που ζουμε .

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, johnmegarythmos είπε

δεν με ενδιαφερει το αυτοματο. Ρωτησα γενικα σε αμαξι με ταχυτητες αμα κανω λαθος στον χειρισμο μου . 

καλα με δουλευεις; ποιο λαστιχο στην οπισθεν; αφου μπαινει κανονικα η οπισθεν. 

Όποιος δεν έχει εμπειρία οδήγησης ή έμαθε με να οδηγεί με λάθος τρόπο δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό από τη μία μέρα στη άλλη. Θυμάμαι τον πεθερό μου στις 60.000 χιλιόμετρα είχε αλλάξει τρεις φορές δίκσο πλατώ γιατί παρκάριζε σε μια ανηφορούλα δεν το είχε με την οδήγηση και προσπαθούσε να κάνει όπισθεν με 3-4 και 5.000 στροφές με πατημένο το συμπλέκτη.

Χρειάζεται χρόνος και υπομονή. Καλύτερα να φας ένα δίσκο - πλατώ παρά να στουκάρεις στον τοίχο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.