Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

πεταει την 5η ταχυτητα σε toyota corolla ετους 1991


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα εχει ο πατερας μου το toyota corolla ετους 1991 εδω και χρονια εχει προβλημα με την 5η ταχυτητα την πεταει και εχει βαλει ενα λαστιχο και την κραταει οταν την βαζει, απο τι μπορει να εχει γινει αυτο; και τι κοστος θα μπορουσε να εχει για να φταιχτει; , του ειχανε πει οτι δεν αζιζει να το κανει ή οτι ειναι πολυ κοστοβορο αληθευει; Εγω που το οδηγησα μια φορα μου την πεταξε αλλα δεν ξανα επιχειρησα και φοβηθηκα μην διαλυθει το κιβωτιο και ετσι πηγαινα με 4η μονο και εως 80 για να μην το ζορισω. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 64
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ειναι καινούργιο ακομα, υπομονή θα στρώσει 😃

Παιδιά ο καθένας βάζει τα δικά του στάνταρ και ξέρει ο ίδιος τι χρήση κάνει. Με την δική σας λογική κακός οδηγάω μηχανάκι εδώ και 21 χρόνια, θα πρέπει να το πουλήσω μαζί με το σπίτι και να κυκλοφορώ μ

Όσο κρίμα είναι που υπάρχουν νέοι άνθρωποι άεργοι εισοδηματίες που ρητορεύουν όλη μέρα στο insomnia.

Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε

Ειναι καινούργιο ακομα, υπομονή θα στρώσει 😃

ειναι του πατερα μου το  προσεχει σαν το τοπ αμαξι για τα δικα του λεγομενα και δεν του εχει βγαλει πραγματα γενικα. Εγω θα προτιμουσα την fiat απο την toyota, ασχετο βεβαια με την συζητηση μας. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, johnmegarythmos είπε

καλησπερα εχει ο πατερας μου το toyota corolla ετους 1991 εδω και χρονια εχει προβλημα με την 5η ταχυτητα την πεταει και εχει βαλει ενα λαστιχο και την κραταει οταν την βαζει, απο τι μπορει να εχει γινει αυτο; και τι κοστος θα μπορουσε να εχει για να φταιχτει; , του ειχανε πει οτι δεν αζιζει να το κανει ή οτι ειναι πολυ κοστοβορο αληθευει; Εγω που το οδηγησα μια φορα μου την πεταξε αλλα δεν ξανα επιχειρησα και φοβηθηκα μην διαλυθει το κιβωτιο και ετσι πηγαινα με 4η μονο και εως 80 για να μην το ζορισω. 

Μάλλον το κόμπλερ της 5ης έχει φθορά, και προφανώς το έχει πάθει από τη χρήση. Το σασμάν ότι και ζημιά να έχει μπορεί να επισκευαστεί, αλλά σίγουρα η επισκευή θα βγει πολύ ακριβότερη από την αλλαγή με άλλο μεταχειρισμένο. Όσο για κόστος φαντάζομαι βρίσκεις μεταχειρισμένο με 100-150, κανα 100άρικο εργασία, συν ότι άλλο χρειαστεί (σίγουρα βαλβολίνες, και προεραιτικά νέο σετ συμπλέκτη).

13 λεπτά πριν, johnmegarythmos είπε

ειναι του πατερα μου το  προσεχει σαν το τοπ αμαξι για τα δικα του λεγομενα και δεν του εχει βγαλει πραγματα γενικα. Εγω θα προτιμουσα την fiat απο την toyota, ασχετο βεβαια με την συζητηση μας. 

Το ότι εδώ και χρόνια χρησιμοποιεί λαστιχάκι για να κρατάει την 5η στη θέση της, δείχνει το ακριβώς αντίθετο.

  • Haha 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κούβα θα γίνουμε...

Παρολ αυτά δείξε μας φωτό από την πατέντα με το λαστιχακι..

Υπάρχει ακόμη η lrp super βενζίνη? Είναι σε κλειστό γκαράζ?

Ήμασταν τυχεροί που αυτοκαταστραφηκαν όλα τα σαξοραλα κ puntogt (σύντομα κ τα σταρλετ):p  

images?q=tbn:ANd9GcSAyjW3dofvWD9HZk6ofwX 

Υπάρχει στο car.gr αγγελία ίδια χρονιά με έναν τύπο π ζητάει 5κ κ ταυτόχρονα αναφέρει "όλα γνησια" 🚀🔥

Επεξ/σία από kage
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επισκευή χειροκίνητου σασμάν πάει γύρω στα 300 ευρώ κ γίνεται σχεδόν ανακατασκευή του σασμάν.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, johnmegarythmos είπε

καλησπερα εχει ο πατερας μου το toyota corolla ετους 1991 εδω και χρονια εχει προβλημα με την 5η ταχυτητα την πεταει και εχει βαλει ενα λαστιχο και την κραταει οταν την βαζει, απο τι μπορει να εχει γινει αυτο; και τι κοστος θα μπορουσε να εχει για να φταιχτει; , του ειχανε πει οτι δεν αζιζει να το κανει ή οτι ειναι πολυ κοστοβορο αληθευει; Εγω που το οδηγησα μια φορα μου την πεταξε αλλα δεν ξανα επιχειρησα και φοβηθηκα μην διαλυθει το κιβωτιο και ετσι πηγαινα με 4η μονο και εως 80 για να μην το ζορισω. 

σασμαν μεταχειρισμένο .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σασμαν μεταχειρο σε μαστορα εμπιστοσυνης και ολα μπομπα!

3 ώρες πριν, kage είπε

Κούβα θα γίνουμε...

Παρολ αυτά δείξε μας φωτό από την πατέντα με το λαστιχακι..

Υπάρχει ακόμη η lrp super βενζίνη? Είναι σε κλειστό γκαράζ?

Ήμασταν τυχεροί που αυτοκαταστραφηκαν όλα τα σαξοραλα κ puntogt (σύντομα κ τα σταρλετ):p  

images?q=tbn:ANd9GcSAyjW3dofvWD9HZk6ofwX 

Υπάρχει στο car.gr αγγελία ίδια χρονιά με έναν τύπο π ζητάει 5κ κ ταυτόχρονα αναφέρει "όλα γνησια" 🚀🔥

ΕΕεεεεεεπ!!! Αφηστε τα σταρλετ κατω🤣🤣🤣

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά αν το προσέχει το αμάξι θα ζήσει αρκετά χρόνια ακόμα, η συγκεκριμένη γενιά είναι από τα πιο αξιόπιστα Toyota που υπάρχουν. Το σασμάν επισκεύασέ το μόνο αν εμπιστεύεσαι αυτόν που θα το κάνει και θα σου δώσει εγγύηση, γιατί απο το άνοιξε κλείσε μπορεί να μην βάλει σωστά κατι άλλο και μετά να βγάλει άλλα θέματα. Λογικά θα βρεις εύκολα ένα μεταχειρισμένο να βάλεις επάνω αφού του αλλάξεις βαλβολίνες, ίσως είναι η καλύτερη επιλογή. Επείδή είχει ο θείος μου της ίδιας γενιάς που αν δεν τράκαρε θα δούλευε ακόμα, όπου βρείς φθηνά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά πάρτα για απόθεμα, εκεί πονάνε αυτά δεν βρίσκεις κάποια κομμάτια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Kάποτε πρέπει να ξεκουραστεί και αυτό,30 χρονών αμάξι όσο σκυλι και να είναι ..............είναι 30 χρονων.

Αυτό έλεγα και εγώ στον θείο μου, αλλά όταν έχεις ενα αμάξι που για 31 χρόνια δεν σε έχει αφήσει ποτέ πλην μπαταρίας, και οι βλάβες του κόστισαν στα 31 χρόνια όσο εμένα στο Golf στα 5 τότε η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του.

  • Like 2
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, lary7 είπε

Αυτό έλεγα και εγώ στον θείο μου, αλλά όταν έχεις ενα αμάξι που για 31 χρόνια δεν σε έχει αφήσει ποτέ πλην μπαταρίας, και οι βλάβες του κόστισαν στα 31 χρόνια όσο εμένα στο Golf στα 5 τότε η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του.

Δεν είναι μονο οι βλάβες.Είναι και η ασφάλεια,ενεργητική και παθητική.

  • Like 5
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, lary7 είπε

Αυτό έλεγα και εγώ στον θείο μου, αλλά όταν έχεις ενα αμάξι που για 31 χρόνια δεν σε έχει αφήσει ποτέ πλην μπαταρίας, και οι βλάβες του κόστισαν στα 31 χρόνια όσο εμένα στο Golf στα 5 τότε η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του.

Για να λες ότι η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του toyota είναι προφανές ότι δεν έχεις βάλει στην εξίσωση ούτε το κόστος χρήσης (ειδικά καυσίμου), είτε την ασφάλεια που σου παρέχει ένα νεώτερο μοντέλο.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Για να λες ότι η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του toyota είναι προφανές ότι δεν έχεις βάλει στην εξίσωση ούτε το κόστος χρήσης (ειδικά καυσίμου), είτε την ασφάλεια που σου παρέχει ένα νεώτερο μοντέλο.

Η ασφάλεια προφανώς δεν μπαίνει στην εξίσωση γιατί ειναι ανύπαρκτη, το καύσιμο πάλι για κάποιον που δεν κάνει πολλά χλμ και το έχει για 2ο δεν τον αφορά. Οταν θές ενα αμάξι να κάνεις 5-10 χλμ την ημέρα μέσα και γύρω από την πόλη και έχεις στην κατοχή σου αμάξι που απλά αρνείται να χαλάσει στα 30+χρόνια  αφου αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι να παίρνει μπρός καθημερινά.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, lary7 είπε

Η ασφάλεια προφανώς δεν μπαίνει στην εξίσωση γιατί ειναι ανύπαρκτη

Κάπου εκεί σταμάτησα να διαβάζω.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.