Προς το περιεχόμενο

πεταει την 5η ταχυτητα σε toyota corolla ετους 1991


johnmegarythmos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα λάστιχα τα οποία άλλαξα στη πενταετία όχι λόγω χιλιομέτρων αλλά λόγω γήρανσης παραπάνω από 30ευρώ θα τα πούλαγε ο λαστιχάς μου. Για να αλλάξεις μόνο τα 2 πίσω λάστιχα σημαίνει ότι τα δύο μπροστινά τα είχες αλλάξει μόνα τους κάποια στιγμή. Για να κοπείς στο κτεο σημαίνει ότι δεν το έχεις πάει σε συνεργείο για έλεγχο το αυτοκίνητο καθόλου. Στο κτέο κόβονται μόνο τα χρέπια. Εδώ τα αμορτισέρ σε προηγούμενο αυτοκίνητο μετρημένα 47% πίσω και 55% τα μπροστα σε αυτοκινητο 9ετιας με 107000χμ και τα άλλαξα ασχετα αν δεν εγραφε παρατήρηση το ΚΤΕΟ γιατι δεν αισθανόμουνα ασφαλής στο δρόμο και νόμιζα οτι θα φύγω σε καμια στροφή. Καλύτερα να μην άνοιγες αυτό το τοπικ με δεμένη την 5η ταχύτητα αυτό που κάνετε ειναι επικίνδυνο γιατί αποσπάται η προσοχή από τον δρόμο και μπορεί να προκαλέσεις ατύχημα. Καλύτερα να κάνεις οικονομία από κάτι άλλο πχ διασκεδάσεις-κινητά διακοπές και να έχεις ένα πιο ασφαλές μεταχειρισμένο αυτοκίνητο

Επεξ/σία από fragsp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λιγο ασχετο αλλα τι μου θυμισατε με το ΚΤΕΟ.. Ιουνιος του 2019 παω να περασω το starlet ΚΤΕΟ,χαλαρος ωραιος παιρνω το εργαλειο και ξεκιναω σιγουλια σιγουλια για το ΚΤΕΟ με απολυτη σιγουρια μιας και η αληθεια ειναι το συντηρω το ρημαδι.Φτανω εκει πρωι πρωι και μου βαζουν το αμαξι κατ'ευθειαν,το γκαζωναν,το κουναγαν,επαιζαν με τα φωτα,κορνες,χωροπηδητα ολα μπιμπελο το σταρλετακι και το σηκωνουν για να τσεκαρουν για λασκα μπρος-πισω και βλεπω τον αριστερο τροχο του οδηγου να κουνιεται με τα χερια.Η αληθεια την ακουσα οχι μην με κοψουν αλλα μην αγορασω κανα στρεμμα πουρναρια γιατι βγαινω κ εκτος στο χωριο κ σε διαδρομες.Με φωναζουν μπροστα μου λενε "θες ημιμπαρο αριστερα και αμεσα,εχεις κανα μαστορα γνωστο να πας να το αλλαξεις και γυρνα να το περασουμε" η αληθεια ειναι οτι εφυγα σφαιρα και 60ευρω αργοτερα ετοιμο το εργαλο και περασα,την φορα που επεστρεψα ηταν μια κιτρινη κλουβα mitsubishi αυτες με τις ταχυτητες στο τιμονι και την ειχαν βαλει πανω στο μηχανημα που τσεκαρει τα αμορτισερ και εκει αρχιζει το γελιο,μολις το εβαλαν στον πισω αξονα λιγο πριν τελειωσει η δοκιμη κρεμασε το διαφορικο🤣🤣🤣Στην τελικη το φορτωσε η οδικη και δρομο.Οσο για την ασφαλεια η αληθεια ειναι οτι σε ελαφρυ,ευτυχως,τρακαρισμα με καλυψε το αυτοκινητο σε κατι πιο δυνατο δεν πιστευω σε θαυματα μην τρελαθουμε αλλα μιας και αναφερθηκαν ποσα και τροπος συντηρησης συν παλαιοτητα να αναφερω οτι:Λαστιχα ανα 2 χρονια 2μιση max(30χλμ καθε μερα τουλαχιστον)300ευρω,αμορτισερ(3 χρονια)αλλα 300,λαδια φιλτρα καθε 5000χλμ,επισης εχω αλλαξει προσφατα δισκοπλακες και τακακια(90 ευρω),μουαγιεδες(70 ευρω),σιαγωνες και ταμπουρα πισω καινουργια(150 ευρω) κλπ κλπ κλπ.Αλλα τουλαχιστον οπου κανω το τιμονι παει,οταν παταω φρενο σταματαει και δεν καπνιζει σαν μπουρι εργοστασιου🤣 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, RTW4ever είπε

Θα στο πω ωμά και δεν με νοιάζει: Είσαι εγκληματίας που κυκλοφορείς με τέτοια επικίνδυνα αυτοκίνητα.

Δηλαδή τι να πεις και για τους αμερικάνους που κυκλοφορούν με αμάξια του 60 και του 70.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με την δεμένη ταχύτητα και τα μεταχειρισμένα λάστιχα, συγνώμη αλλά είναι καραγκιοζιλικια. Αλλαγή με μτχ σασμάν η επιδιόρθωση του. Για τα λάστιχα αυτονόητα πράγματα.

Ολοι θέλουμε καινούργια οχήματα, αλλά είτε δεν τα τα φθάνει η τσέπη μας η δεν θέλουμε να βάλουμε γραμμάτια για μια 5ετια.Δλδ αμα έχουμε καλοσυντηρημενο 20αετιας  και δεν κάνουμε καγκουριλικια/οδηγαμε προσεχτικά, είμαστε defacto δολοφόνοι?. Για ξεκαβαληστε καλάμια ...

Επεξ/σία από Apaleytos80
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Δηλαδή τι να πεις και για τους αμερικάνους που κυκλοφορούν με αμάξια του 60 και του 70.

Ότι να 'ναι πραγματικά, πιο άσχετο σχόλιο πεθαίνεις. Ξαναδιάβασε προσεκτικά όσα έγραψα και προσπάθησε να καταλάβεις, αν βέβαια έχεις την πνευματική ικανότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Ότι να 'ναι πραγματικά, πιο άσχετο σχόλιο πεθαίνεις. Ξαναδιάβασε προσεκτικά όσα έγραψα και προσπάθησε να καταλάβεις, αν βέβαια έχεις την πνευματική ικανότητα.

spacer.png

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Δηλαδή τι να πεις και για τους αμερικάνους που κυκλοφορούν με αμάξια του 60 και του 70.

Ε χμ.... Οι αμερικανοι εχουν ολοκληρη βιομηχανια που βγαζει συγχρονα κομματια αντικαταστασης(φρενα,αναρτησεις,κρεμαγιερες,υποπλαισια κλπ) και μιλαμε για πολλα ντολαρς που εχουν πεσει σε αυτα τα αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Δηλαδή τι να πεις και για τους αμερικάνους που κυκλοφορούν με αμάξια του 60 και του 70.

εννοεις τα ανακαινισμενα Κορβετ η Μαστανγκ και συναφη που εχουν πανω απο 200 χιλ αγορα και δεν τα βρισκεις

μακαρι να ειχα ενα για ΣΚ για 20χιλ βολτα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μπορεί και ο συνοδηγός να κρατάει την 5η για να μην βγαίνει. Το λέει και η λέξη συν-οδηγός

Το επόμενο θέμα που θα ανοίξεις θα ναι για renault 5? 2cv? 

 

Θεούλης !!! 😆

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/5/2021 στις 10:45 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Kάποτε πρέπει να ξεκουραστεί και αυτό,30 χρονών αμάξι όσο σκυλι και να είναι ..............είναι 30 χρονων.

Tι λες ορέ .... Μόλις τωρα τελείωσε το στρωσιμο και θα μπορει να το ευχαριστηθει ο ανθρωπος ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Apaleytos80 είπε

Ολοι θέλουμε καινούργια οχήματα, αλλά είτε δεν τα τα φθάνει η τσέπη μας η δεν θέλουμε να βάλουμε γραμμάτια για μια 5ετια.Δλδ αμα έχουμε καλοσυντηρημενο 20αετιας  και δεν κάνουμε καγκουριλικια/οδηγαμε προσεχτικά, είμαστε defacto δολοφόνοι?. Για ξεκαβαληστε καλάμια ...

Σε τεχνολογικό forum είσαι, όχι σε forum αυτοκίνησης.

Νεότερης χρονολογίας -> καλύτερο χωρίς μα και μου.

Το ότι στην εξίσωση μπαίνουν πολλαπλές μεταβλητές, δε χωράει στο νου τους.

Νταξ όπως μπορεί ο καθένας.

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Σε τεχνολογικό forum είσαι, όχι σε forum αυτοκίνησης.

Νεότερης χρονολογίας -> καλύτερο χωρίς μα και μου.

Το ότι στην εξίσωση μπαίνουν πολλαπλές μεταβλητές, δε χωράει στο νου τους.

Νταξ όπως μπορεί ο καθένας.

Αυτό ακριβώς.Απλά στην περίπτωση του Ts είναι τραγικό.

Το ότι πέρασε ελληνικό κτεο είναι για γέλια και κλάματα. Δεν υπάρχει στην Ελλάδα Κτεο.Επειδή βλέπω τι ελεγχε το γερμανικό κτεο και τι ελέγχει το ελληνικό κτεο στο ίδιο αμάξι. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είμαι της άποψης ότι μπορείς να κυκλοφορείς ένα 30ετίας αυτοκίνητο με πρώτη προϋπόθεση ότι αυτά τα οποία σε κρατάνε στο δρόμο(αναρτήσεις, λάστιχα κτλ) είναι καινούργια. Αλλιώς είσαι άκρως επικίνδυνος για τον εαυτό σου και για τους άλλους. Και επίσης ένα ακόμα κομμάτι που πρέπει να θίξω είναι ότι θα πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ στο μυαλό σου ότι πρόκειται για αυτοκίνητο 30  ετών όπου ακόμα και στην εργοστασιακή του κατάσταση, θα έχει υποδεέστερα φρένα με πολύ μεγαλύτερο χρόνο για ακινητοποίηση, δεν θα μπορείς να παίρνεις στροφές όπως τα σύγχρονα κτλ. Με αυτά κατα νού δεν βλέπω κάτι μεμπτό να κυκλοφορείς με παλιό αμάξι αρκεί να θυμάσαι ότι είναι παλιό.... και να συμπεριφέρεσαι ανάλογα στον δρόμο.

Επεξ/σία από piiii
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...