Προς το περιεχόμενο

4.000 διδακτορικά σε μια... προκήρυξη του Δημοσίου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ εμφανίστηκαν 4.000 διδάκτορες σαν υποψήφιοι ... ::)

Δεν ειναι καταντια αυτο...?

https://www.liberal.gr/news/antiparagogiki-ptuchiolagnia-/378839

Επεξ/σία από ppaio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορούν να απασχοληθούν όλοι οι διδάκτορες στους Χαΐνηδες, κάποιοι θα γίνουν δικαστικοί γραμματείς!

Επεξ/σία από filipN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Θα πω μόνο, με βάση τη μακρά επαγγελματική και κοινωνική εμπειρία μου, ότι δεν έχω συναντήσει πιο αντιπαραγωγικούς για να μην πω πιο «άχρηστους» ανθρώπους από τους επιφορτισμένους με παραγωγή έργου για το οποίο θεωρούν εαυτούς υπερπροσοντούχους/overqualified… 

Μάλλον και τους αντίστοιχους των μεταφραστικών σχολών, αφού τα εφόδιά τους μάλλον θα αποτελούσαν τεκμήριο επαρκούς γνώσης και χρήσης της ελληνικής γλώσσας. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν θα έκανα το ίδιο  με τους πτυχιούχους, άρα και τους μεταπτυχιακούς ή τους διδάκτορες, της νομικής. Η επιφύλαξη ή η αμφιταλάντευσή μου θα βασιζόταν στον φόβο ότι, με όλο το ενδιαφέρον και την προσοχή τους προσανατολισμένα στην αναζήτηση κάποιας ευκαιρίας για μετακίνησή τους στο δικαστικό σώμα, ίσως δεν επιτελούσαν τα καθήκοντά τους με το ζήλο και την αφοσίωση που αυτά θα απαιτούσαν… 

Έτσι.
Καλά τα λέει ο κοινωνικοεπαγγελματικά έμπειρος τύπος.
Ντροπή τους που έκαναν αίτηση για δουλειά ως overqualified ενώ είναι τεμπέληδες άχρηστοι διδακτορικοί. 
Θα ήταν καλύτερα να έμεναν άνεργοι και να ξύνουν τα φρύδια τους μέχρι να μπουν ελάχιστοι εξ' αυτών στο δικαστικό σώμα.
Έτσι θα τιμούσαν τα φτυχία τους και δεν θα ήταν αντιπαραγωγικοί....

Τι διαβάζουμε ρε φίλε;
 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, ppaio είπε

Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ εμφανίστηκαν 4.000 διδάκτορες σαν υποψήφιοι ... ::)

Δεν ειναι καταντια αυτο...?

https://www.liberal.gr/news/antiparagogiki-ptuchiolagnia-/378839

ο φιλελεύθερος Διαμαντόπουλος καλά θα κάνει να κοιτάει τη καμπούρα του και μετά των υπολοίπων, από τύπους που μας κουνάνε το δάκτυλο εκ του ασφαλούς έχουμε μπουχτήσει..

Επεξ/σία από Silenzio
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να είναι κατάντια; Δεν έχει δικαίωμα κάποιος να κάνει διδακτορικό; Δεν έχει δικαίωμα κάποιος να δηλώσει συμμετοχή στο ΑΣΕΠ για θέση που θεωρείται καλή; Τι λογική είναι αυτή;

Το πρόβλημα είναι στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και στις Ελληνικές εταιρίες που δεν προσφέρουν άλλες επιλογές. Δεν χρειάζεται φυσικά όλοι να έχουν ένα πτυχίο. Από την άλλη, χωρίς εναλλακτική όταν φτάνεις στα 18 σου τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνεις; Να πάρεις τους δρόμους στα χαμένα ελπίζοντας για κάτι; Η Γερμανία για παράδειγμα προσφέρει άπειρες επιλογές, να μάθεις ένα επάγγελμα μέσω μιας εταιρίας η ενός ιδρύματος, το λεγόμενο ausbildung, παίρνοντας μάλιστα "πτυχίο" τεχνίτη. Η εκπαίδευση δε, δεν είναι μόνο θεωρητική αλλά σε μεγάλο ποσοστό πρακτική (on Job training). Το ολο συστημα, ειναι να προσφερει μια απιστευτη ευεληξια, και μια τριτοβάθμια εκπαιδευση συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας. Αλλά άμα δεν προσφέρεις τέτοιες εναλλακτικές, η μόνο εναλλακτική είναι τα πανεπιστήμια.

Το άρθρο είναι απίστευτα κακογραμμένο, δεν αναφέρει τίποτα από αυτά, απλά αναφέρει την πτυχιολαιγνια χωρίς να αναφέρει τους λόγους που την προκαλούνε, ούτε τι θα μπορούσε να αλλάξει.

Επίσης ο Θανάσης Διαμαντόπουλος έχει γράψει άρθρο: "Ο Σύριζα ως θησαυροφυλάκιο αξιών", κλείνοντας μάλιστα με την φράση: "Ποια άλλη αντιπολίτευση, λοιπόν, έχει συγκεντρώσει τόσο αξιακό κεφάλαιο και τόσους άξιους ανθρώπους που το υπηρετούν και το εκφράζουν;"

Ο ΣΥΡΙΖΑ ρε, μιλάμε σοβαρά τώρα; Και έρχεσαι εδώ για να ποστάρεις άρθρο του, ως βάση για συζήτηση;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ`οτι καταλαβα μιλαμε για διδακτορικα πανω στο δικαιο. Η θεση λοιπον εχει μια σχεση με το διδακτορικο, που ειναι το παραξενο? Που αλλου θα μπορουσε να πουλησει κανεις ενα διδακτορικο πανω στο δικαιο? Σε εταιρια λογισμικου η σε μια εταιρια στα χρηματοοικονομικα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

). Το ολο συστημα, ειναι να προσφερει μια απιστευτη ευεληξια, και μια τριτοβάθμια εκπαιδευση συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας

Αυτό στην Ελλάδα θα άγγιζε τα όρια του κακούργηματος, θα κατέβαιναν οι γνωστοί φοιτητές που νομίζουν ότι το πανεπιστήμιο τους ανήκει στους δρόμους και θα έκλειναν τις σχολές, έτσι απλά γιατί μπορούν , και θα παρέλυε η χώρα. 

Επειδή έχω τελειώσει γερμανικό σχολείο, Gymnasium, και γερμανικό πανεπιστήμιο στο Μόναχο,καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες. 

Στην Ελλάδα αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί, επειδή μια μειοψηφία με απαρχαιωμένη ιδεολογία και ιδεοληψια κάνει κουμάντο στο χώρο της εκπαίδευσης. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/5/2021 στις 12:19 ΜΜ, ppaio είπε

Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος σε προκήρυξη του ΑΣΕΠ εμφανίστηκαν 4.000 διδάκτορες σαν υποψήφιοι ... ::)

Δεν ειναι καταντια αυτο...?

https://www.liberal.gr/news/antiparagogiki-ptuchiolagnia-/378839

Η κατάντια είναι που 4000 άτομα έχουν λάβει διδακτορικό, οτι αυτά τα 4000 άτομα ψάχνουν θέση στο δημόσιο ή οτι ο ΑΣΕΠ πριμοδοτεί τα διδακτορικά με επιπλέον μόρια;

Δεν έχω καταλάβει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, filip123go είπε

Αυτό το 4000 από που προήλθε; Δεν βλέπω κάποια πηγή στο άρθρο. Γιατί είναι 4000 και όχι 3000 η 7000; 

Έλα ρε τώρα και εσύ, του το είπε ένας από το χωριό, δεν τον ξέρεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 26/05/2021 at 09:23, Papakaliati said:

Επίσης ο Θανάσης Διαμαντόπουλος έχει γράψει άρθρο: "Ο Σύριζα ως θησαυροφυλάκιο αξιών", κλείνοντας μάλιστα με την φράση: "Ποια άλλη αντιπολίτευση, λοιπόν, έχει συγκεντρώσει τόσο αξιακό κεφάλαιο και τόσους άξιους ανθρώπους που το υπηρετούν και το εκφράζουν;"

Ο ΣΥΡΙΖΑ ρε, μιλάμε σοβαρά τώρα; Και έρχεσαι εδώ για να ποστάρεις άρθρο του, ως βάση για συζήτηση;

Sorry για το...καθυστερημένο quote! Επειδή είχα διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο, ήταν αρκετά προφανές πως επρόκειτο για άκρως ειρωνική διακωμώδηση του Συριζα, όχι για εγκώμιο.

On 25/05/2021 at 13:33, LongTom said:

Έτσι.
Καλά τα λέει ο κοινωνικοεπαγγελματικά έμπειρος τύπος.
Ντροπή τους που έκαναν αίτηση για δουλειά ως overqualified ενώ είναι τεμπέληδες άχρηστοι διδακτορικοί. 
Θα ήταν καλύτερα να έμεναν άνεργοι και να ξύνουν τα φρύδια τους μέχρι να μπουν ελάχιστοι εξ' αυτών στο δικαστικό σώμα.
Έτσι θα τιμούσαν τα φτυχία τους και δεν θα ήταν αντιπαραγωγικοί....

Τι διαβάζουμε ρε φίλε;
 

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Εκεί που διαφωνώ είναι στο κατά πόσο αποδεκτό μπορεί να είναι για ένα κράτος να παράγονται χιλιάδες διδακτορικοί για τους οποίους είναι πρακτικώς αδύνατη η επαγγελματική αποκατάσταση στο αντικείμενο.  Ενα κράτος μάλιστα στο οποίο η παιδεία και η εκπαίδευση, ακόμη και σε επίπεδο διδακτορικού, προσφέρονται δωρεάν ή έστω με σημαντικό μέρος του κόστους μετακυλιόμενο στον φορολογούμενο.

Αυτές οι ειδικότητες δε, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο πως μόνο μέσω του Δημοσίου αναμένουν επαγγελματική αποκατάσταση - κάτι που καθιστά μαθηματικώς βέβαιη τη μακροχρόνια υπο- ή ετεροαπασχόληση της πλειονότητας τους.

Σε μια πιο γενική θεώρηση (κι ενώ να σημειώσω πως λατρεύω τις ανθρωπιστικές επιστήμες κι ερασιτεχνικά μελετάω φιλοσοφία), ποτέ δεν κατάλαβα σε τι αποσκοπούν οι δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι Θεατρολογίας, Φιλοσοφίας, Γαλλικής (ή Ελληνικής ή Γερμανικής ή όποιας θέλεις) Φιλολογίας, Νομικής, κλπ. Είναι προφανές νομίζω πως η οικονομία μας δεν μπορεί να στηρίξει όχι πολλούς διδάκτορες στα αντικείμενα αυτά - ούτε καν απλούς πτυχιούχους. Επειτα πως και γιατί προβληματιζόμαστε για την ανεργία των πτυχιούχων αυτών;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, DrFreeman είπε

οτέ δεν κατάλαβα σε τι αποσκοπούν οι δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι Θεατρολογίας, Φιλοσοφίας, Γαλλικής (ή Ελληνικής ή Γερμανικής ή όποιας θέλεις) Φιλολογίας, Νομικής, κλπ. Είναι προφανές νομίζω πως η οικονομία μας δεν μπορεί να στηρίξει όχι πολλούς διδάκτορες στα αντικείμενα αυτά - ούτε καν απλούς πτυχιούχους. Επειτα πως και γιατί προβληματιζόμαστε για την ανεργία των πτυχιούχων αυτών;

Ελευθερη αγορα και δημοκρατια εχουμε, καθενας μπορει να σπουδασει οτι θελει αλλα το κρατος δεν εγγυαται φυσικα οτι θα βρει σχετικη εργασια με το αντικειμενο του. Καλο ειναι οι γονεις να αρχισουν να αντιλαμβανονται οτι ενα πτυχιο ειναι επενδυση. Ειδικα αν το παιδι τους σπουδασει για 4 χρονια σε αλλη πολη θα χρειαστει ενα κεφαλαιο περιπου 40.000-50.000 ευρω και φυσικα διαφυγοντα εσοδα για τα 4 χρονια που θα σπουδασει γιατι πολυ δυσκολα θα μπορει να δουλευει ταυτοχρονα. Το ερωτημα ειναι αν θα αποσβεσει ποτε την επενδυση. Αξιζει?

Στην Ελλαδα επισης εχουμε την παγκοσμια πατεντα του αδιοριστου εκπαιδευτικου...

Δεν ειναι καλο να αφοριζει κανεις τις ανθρωπιστικες επιστημες απλα καλο θα ηταν οσοι τις επιλεξουν να εχουν επιγνωση των διεξοδων τους και των επιλογων τους.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, OxiGiannisGiannakis said:

Ελευθερη αγορα και δημοκρατια εχουμε, καθενας μπορει να σπουδασει οτι θελει αλλα το κρατος δεν εγγυαται φυσικα οτι θα βρει σχετικη εργασια με το αντικειμενο του. Καλο ειναι οι γονεις να αρχισουν να αντιλαμβανονται οτι ενα πτυχιο ειναι επενδυση. Ειδικα αν το παιδι τους σπουδασει για 4 χρονια σε αλλη πολη θα χρειαστει ενα κεφαλαιο περιπου 40.000-50.000 ευρω και φυσικα διαφυγοντα εσοδα για τα 4 χρονια που θα σπουδασει γιατι πολυ δυσκολα θα μπορει να δουλευει ταυτοχρονα. Το ερωτημα ειναι αν θα αποσβεσει ποτε την επενδυση. Αξιζει?

Στην Ελλαδα επισης εχουμε την παγκοσμια πατεντα του αδιοριστου εκπαιδευτικου...

Δεν ειναι καλο να αφοριζει κανεις τις ανθρωπιστικες επιστημες απλα καλο θα ηταν οσοι τις επιλεξουν να εχουν επιγνωση των διεξοδων τους και των επιλογων τους.

Θέτεις ορισμένα θέματα. Ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει εκατοντάδες θέσεις σε σχολές χωρίς προοπτικές. Και μάλιστα σχολές χωρίς καμία ανταπόκριση στην αγορά και δη την ελληνική. Χρειάζεται η ελληνική αγορά τέχνης 107 (ΕΚΠΑ) + 78 (ΑΠΘ) + 123 (ΠΑΤΡΑ) + 167 (ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ) αποφοίτους θεάτρου ανα έτος; Ιδιο σκηνικό στις περισσότερες αντίστοιχες σχολές. Το ότι θέλουν όλοι αυτοί να σπουδάσουν μια συγκεκριμένη τέχνη, με γεια τους με χαρά τους. Αυτό δεν πρέπει να γίνεται εις βάρος του φορολογούμενου.

Οι εισακτέοι, εφόσον έχουμε δημόσια παιδεία (δηλαδή πληρώνει ο κάθε φορολογούμενος κι όχι μόνο ιδιώτης που σπουδάζει) και δεν έχουμε δίδακτρα στα πανεπιστήμια, θα έπρεπε να ρυθμίζονται από το κράτος κατ' έτος με ορθολογικά, τεχνοοικονομικά κριτήρια. Αν θέλεις κύριε, υπάρχουν ιδιωτικές σχολές και πανεπιστήμια για να σπουδάσεις ότι θέλεις. Δεν μπορούμε όμως να συντηρούμε τις σπουδές για τόσες εκατοντάδες επίδοξους ηθοποιους ανά έτος, σε μια αγορά και οικονομία όπως η ελληνική.  Αυτό λέω λοιπόν. Ούτε κατάργηση των ανθρωπιστικών σπουδών (τόνισα πως είμαι δεμένος με τις ανθρωπιστικές σπουδές), ούτε κάτι ακραίο: ορθολογική αναπροσαρμογή. Και να δοθεί βάρος σε αυτά που χρειάζεται η χώρα - σήμερα, αλλά και στο μέλλον. Καλό θα κάνει σε όλους. 

ΥΓ: το παράδειγμα των θεατρικών σπουδών το ανέφερα ενδεικτικά. Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrFreeman είπε

Θέτεις ορισμένα θέματα. Ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει εκατοντάδες θέσεις σε σχολές χωρίς προοπτικές. Και μάλιστα σχολές χωρίς καμία ανταπόκριση στην αγορά και δη την ελληνική. Χρειάζεται η ελληνική αγορά τέχνης 107 (ΕΚΠΑ) + 78 (ΑΠΘ) + 123 (ΠΑΤΡΑ) + 167 (ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ) αποφοίτους θεάτρου ανα έτος; Ιδιο σκηνικό στις περισσότερες αντίστοιχες σχολές. Το ότι θέλουν όλοι αυτοί να σπουδάσουν μια συγκεκριμένη τέχνη, με γεια τους με χαρά τους. Αυτό δεν πρέπει να γίνεται εις βάρος του φορολογούμενου.

Αυτη ειναι μια αλλη συζητηση. Το κρατος θα πρεπει να κανει τις καταλληλες μεταρρυθμισεις ωστε ο πανεπιστημιακος χαρτης να ανταποκρινεται στις αναγκες της αγορας εργασιας. Επειδη βεβαια η πανεπιστημιακη μορφωση ειναι κατι το πιο ευρυ δεν θα ηθελα το κρατος να ρυθμιζει πολυ αυστηρα τα αντικειμενα. Αν ηταν ετσι οι μισες σχολες θα επρεπε να ειναι τουριστικων σπουδων... Θα ηθελα ομως σχολες και τμηματα που καθε χρονο μπαινουν 10-20 εισκεοι να κλεισουν η να συγχωνευονται. Καλη τυχη με τους βλαχοδημαρχους...

Η ουσια του προβληματος των σπουδων ειναι οτι ο Ελλην θελει να εχει απειρες σχολες στην πολη του για την κονομα απο τα νοικια, το παιδι του να σπουδασει αυτο που θελει και ας μην εχει απαραιτητα απορροφηση αλλα το κρατος πατερουλης να τον καβατζωσει σε μια θεσουλα και φυσικα να μην πληρωνει πολλους φορους για να γινουν ολα αυτα. Κοινως καλα κρασια.

Επεξ/σία από OxiGiannisGiannakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...