tolis.illegal Δημοσ. 26 Μαΐου 2021 Δημοσ. 26 Μαΐου 2021 Καλησπερα. Αγορασα το συγκεκριμενο κινητο απο το πλαισιο και στον πρωτο μηνα ακριβως εσβησε και δεν ανοιγε. Το εστειλα για σερβις και αφου περασε ΕΝΑΣ ολοκληρος μηνας που στο τηλεφωνικο κεντρο με κοροϊδευαν πως θα με ενημερωσουν γιατι αργει η επισκευη (αργοτερα μου ελεγαν πως το κινητό φτιαχτηκε κ στελνεται απο την αντιπροσωπεία), πηρα τηλεφωνο και ζητουσα να μιλησω με υπεύθυνο-προϊστάμενο για την απαραδεκτη εξυπηρετηση στο τηλεφωνικο κεντρο στο σερβις. Φυσικα προσπαθησαν αρκετες φορες να το αποφυγουν Οταν επιτέλους συνδεθηκα και ξεκινησα να ενημερωνω την υπευθυνη ως δια μαγειας με πηραν 4 φορες τηλεφωνο για να μου πουν οτι δεν φτιαχνεται η συσκευη (την ιδια μερα μου ειχαν πει πως ειχε φτιαχτει και απλα δεν ειχε φτασει στα χερια τους) και οτι πιστωνουν το ποσο στην καρτα πελατη στο πλαισιο για να κανω αλλη αγορα. Το θεμα ειναι οτι εγω δε θελω να αγορασω ξανα το poco x3 γιατι διαβαζω συνεχεια για βλαβες. Θελω να παω σε realme 7 pro, που το πλαισιο ομως δεν το πουλαει. Ξερετε αν μπορω να διεκδικησω επιστροφή χρημάτων ή αν μπορω να αγοράσω κατι σαν prepaid καρτες απ το πλαισιο για να πραγματοποιησω απο αλλου την αγορα; Δεν ξερω αν εχω γραψει το μνμ στη σωστη κατηγορια. Ελπιζω να μην υπαρχει πρόβλημα
Sheogorath Δημοσ. 26 Μαΐου 2021 Δημοσ. 26 Μαΐου 2021 Καλησπέρα, ναι, το πιστωτικό είναι παράνομο, οπότε πας με την κάρτα πελάτη πως το λένε, λες "δεν θέλω να αγοράσω κάτι απο εδώ, δεν το έχετε, θα ήθελα τα χρήματά μου πίσω". Νομικά έπρεπε να σου είχαν συσκευή αντικατάστασης αφού η επισκευή της δικιά σου πήρε πάνω απο 15 μέρες. Αν αρχίσουν τα κινέζικα, πες και αυτό, ότι είναι κρίμα να τους τρέχεις για αυτές τις τακτικές τους. 1
tolis.illegal Δημοσ. 26 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2021 Το πιστωτικο γιατι το λες παρανομο; Εγω αυτο που ηξερα ειναι πως οταν πας μια συσκευη ειτε στην επισκευαζουν ειτε στην αντικαθιστουν. Πως μπορω να στηρίξω οτι θελω τα χρηματα πισω;
Fulgore Δημοσ. 27 Μαΐου 2021 Δημοσ. 27 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, tolis.illegal είπε Το εστειλα για σερβις και αφου περασε ΕΝΑΣ ολοκληρος μηνας που στο τηλεφωνικο κεντρο με κοροϊδευαν πως θα με ενημερωσουν γιατι αργει η επισκευη (αργοτερα μου ελεγαν πως το κινητό φτιαχτηκε κ στελνεται απο την αντιπροσωπεία), Ξερετε αν μπορω να διεκδικησω επιστροφή χρημάτων ή αν μπορω να αγοράσω κατι σαν prepaid καρτες απ το πλαισιο για να πραγματοποιησω απο αλλου την αγορα; Δεν ξερω αν εχω γραψει το μνμ στη σωστη κατηγορια. Ελπιζω να μην υπαρχει πρόβλημα Ναι μπορεις να ζητησεις επιστροφη χρηματων αντι πιστωτικου,και εαν σου το αρνηθουν(κακως),τοτε να απευθυνθεις σε ΓΓΚ ή συνηγορο του πωλητη. Υποψην η Xiaomi/Poco δεν εχουν αντιπροσωπεια στην χωρα μας. Η Infoquest που τα εισαγει και τα δινει στις αλυσιδες οπως το Πλαισιο(σε αυτα στελνονται για επισκευη),δεν ειναι αντιπροσωπος. Επεξ/σία 27 Μαΐου 2021 από Fulgore 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα