Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Rx8, πονεμένο θέμα..


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, NT1G είπε

Το WLTP είναι ο τρόπος μέτρησης, θα κάτσουν να πιστοποιήσουν αυτοκίνητα 15ετίας για να δουν τι CO2 βγάζουν τώρα για να τα φορολογήσουν;

Ίσως ειναι ο μονος τροπος να φεύγουν ολα τα σαπακια απο τους δρόμους αμεσα!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 105
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

ΝΑΙ! Τιποτα λιγότερο...

RX-8 λέει, για καθημερινή χρήση λέει, 50-100 km την ημέρα λέει.

Στα σοβαρα τώρα, με 50-100 χλμ την ημέρα τα 3 γραμματα που πρεπει να κοιτας δεν ειναι rx8 αλλα CNG !!!

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είμαι ο μόνος που θεωρώ κακάσχημο το RX8?... Και πέστε να με φάτε

  • Haha 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, eMike είπε

Είμαι ο μόνος που θεωρώ κακάσχημο το RX8?... Και πέστε να με φάτε

Όχι και εγώ άσχημο το θεωρώ. Ειδικά αν έχεις δει και του Βας Βας, τίποτα δεν είναι ίδιο μετά.

Δεν παύει βέβαια να είναι ένα καλοζυγισμένο αυτοκίνητο με φοβερό πάτημα στο δρόμο. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία τα rx εμφανισιακά αλλά δεν. 

Το mk1 miata 1.6 turbo που είχα στα 480 άλογα στα τελευταία του πριν το δώσω  προ 10τιας σχεδόν, έκαιγε λιγότερο από το cosmo. Και παίζει και να ήταν και πιο αξιόπιστο όσον αφορά τις ζημιές. 

Μπορείς να πάρεις ενα light turbo miata μέχρι 200 άλογα που δε σπάει δε χαλάει αμα θες να κάνεις την κ@@λα σου με τέτοιου τύπου αμάξι και από κατανάλωση όσο δε το πιέζεις θα καίει νορμάλ. Rx8 ΔΕΝ θα είναι αλλά θα σου κοστίζει πολύ λιγότερο σε συντήρηση καύσιμα κλπ.

Έχω φίλο που εχει rx8 με lpg εδώ και 10 χρόνια και δεν του έχει κάνει κιχ και έχει φτάσει τα 200k χλμ αλλα το έχει φτιαξει βέβαια σε ψαγμένο μηχανικό με πυρομετρα, wideband κλπ γιατί προφανώς και είναι πολυ δύσκολο να ρυθμιστεί σωστά. Η κατανάλωση του μεγάλη αλλά παλεύεται αφού πληρώνει τα μισά σε ευρώ (lpg/βενζινη)

Μπορείς να δεις και τέτοια λύση αλλά ολα αυτά προϋποθέτουν ΠΟΛΥ ψάξιμο και γνώση.

Ειδάλλως ενα dieselακι και είσαι άρχοντας.

Επεξ/σία από vamvakoulas
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν  ηταν   1300αρι   με  75ΗΡ  θα  ηταν   ασχημο.

Τωρα  απλα   εχει  "χαρακτηρα"...🙂

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Ίσως ειναι ο μονος τροπος να φεύγουν ολα τα σαπακια απο τους δρόμους αμεσα!

Δες την απάντηση πάνω από το μήνυμα σου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, vamvakoulas είπε

Το mk1 miata 1.6 turbo που είχα στα 480 άλογα

Δεν  επαιρνε   αλλο?🤣

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ αυτός που ξεκίνησε το θέμα ούτε ξανά ασχολήθηκε να μας πει τι θα κάνει τελικά και εμείς φτάσαμε τις 7 σελίδες να συζητάμε για το rx8! Λογικά θα τρόμαξε 😂😂

  • Haha 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Georgram είπε

Εντωμεταξύ αυτός που ξεκίνησε το θέμα ούτε ξανά ασχολήθηκε να μας πει τι θα κάνει τελικά και εμείς φτάσαμε τις 7 σελίδες να συζητάμε για το rx8! Λογικά θα τρόμαξε 😂😂

Μαλλον   την  εκανε  μ  ελαφρα   πηδηματακια  μετα  την  αφιξη   της   τεταρτης  κοτσανας....🤣

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δες την απάντηση πάνω από το μήνυμα σου.

Την πιστοποιηση θα την δώσουν οι κατασκευαστες, οπως και με το συστημα που χρησιμοποιουμε τωρα!

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά λαϊκά 10 ευρώ βενζίνη = 40 χιλιόμετρα είτε εντός είτε εκτός.. αυτά βγάζω με το δικό μου rx8 .

Το θέμα όμως είναι τα service του εκεί πονάει..  και αν δεν το προσέξεις εκεί τότε θα αρχίσουν τα κουδούνια να βαράνε.. όπως η συμπίεση στο μοτέρ. Εκεί πάσχουν όπως  και στην μίζα..

ότι και να πάρει το παιδί να κοιτάξει να είναι του 2007 και μετά μοντέλο..

στην δοκιμή σίγουρα όταν το σβήσει να το ξαναβάλει μπροστά για να δει αν παίρνει μπροστά.

Εκεί θα καταλάβει αν πάσχει από μίζα η και από συμπίεση. 

Αν πάρει όλα καλά να πάει να το μετρήσει σε επίσημο συνεργείο Mazda..  αν η συμπίεση και στα δύο μοτέρ είναι πάνω από 6,5 τότε να το προτιμήσει. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Την πιστοποιηση θα την δώσουν οι κατασκευαστες, οπως και με το συστημα που χρησιμοποιουμε τωρα!

Δεν θα ασχοληθεί κανείς κατασκευαστής να πιστοποιήσει κάτι τόσο παλιό που δεν πουλιέται καινούργιο πια ούτε είναι υποχρεωμένος, επειδή η Ελλάδα δεν μπορεί να αποφασίσει πως θα φορολογήσει τα οχήματα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν θα ασχοληθεί κανείς κατασκευαστής να πιστοποιήσει κάτι τόσο παλιό που δεν πουλιέται καινούργιο πια ούτε είναι υποχρεωμένος, επειδή η Ελλάδα δεν μπορεί να αποφασίσει πως θα φορολογήσει τα οχήματα.

Θα τον υποχρεωσει η ΕΕ.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Θα τον υποχρεωσει η ΕΕ.

Οπότε θα υποχρεώσει η Ε.Ε. τους κατασκευαστές να πιστοποιήσουν ότι συνδιασμό αμάξι/κινητήρας βγήκε από το 1997 ως το 2017 βάσει WLTP. Πολύ απίθανο...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί έχετε πολύ πλάκα!

Με ποιό ρεαλιστικό τρόπο θα μετρήσουν με WLTP οι κατασκευαστές αμάξια που δεν υπάρχουν πια ως καινούρια;

Εκτός αν νομίζετε οτι θα πηγαίνετε στο ΚΤΕΟ, θα σας μετράνε τα καυσαέρια και θα σας βγάζουν το λογαριασμό για τα τέλη...

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.