Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αλλαγή λαδιών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο παπί παλιά αλλά και στο sym symphony st200 τώρα, αλλάζω τα λάδια μια φορά τον χρόνο, μιας και δεν κάνω πάνω από 1500 χλμ.

Συνήθως τα αλλάζω πριν το καλοκαίρι για να έχει "φρέσκο" λάδι το μοτέρ με τις υψηλές θερμοκρασίες. 

Σκέφτηκα όμως μήπως αυτό είναι λάθος και είναι καλύτερα η αλλαγή να γίνεται πριν το χειμώνα. Ή όποτε και να γίνεται δεν έχει καμία σημασία;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 ώρες πριν, thant είπε

Ή όποτε και να γίνεται δεν έχει καμία σημασία;

Οποτε χρειαζεται.Απο χρονο η αποσταση.Δεν ειναι φυτο να παει με τις εποχες.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντα τα άλλαζα πριν τον χειμώνα. Στις κρύες εκκινήσεις θες το λάδι να δουλέψει σωστά, όταν είναι ζεστό το μοτέρ η λίπανση είναι μια χαρα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Candela είπε

Αν δεν αλλάξεις ποτέ τα λάδια στο μηχανάκι και συμπληρώνεις μόνο, θα βγάλει κάποιο πρόβλημα?

Οχι αμεσα αλλα μαζευει βρωμα,ανακατευονται τα παλια αδυναμα βρωμικα λαδια με τα καινουρια και καποια στιγμη θα στη κανει και τη ζημια αν το ξεφτυλισεις(να βουλωσει καμοια τρυπα που περναει λαδι π.χ) .Αμα ανακατευεις κιολας διαφορετικους τυπους και μαρκες ακομα χειροτερα.Περα απο αυτο γενικα δεν λιπαινεται σωστα η μηχανη,με τη χρηση γινετε αδυναμο το λαδι, δεν το αλλαζεις μονο επειδη βρωμιζει.

Επεξ/σία από TeoMsD
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
46 λεπτά πριν, Candela είπε

Το εξάρτημα που χαλάει πρώτο πρώτο όταν ξεμείνει από λάδια ο κινητήρας είναι η μπιέλα?

τα ελατηρια,τα κομβία του εκκ.τα μέταλλα της μπιέλας .Το χιτωνιο ,Παίζει ρόλο;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

τα ελατηρια,τα κομβία του εκκ.τα μέταλλα της μπιέλας .Το χιτωνιο ,Παίζει ρόλο;

Όχι τι ρόλο να παίζει. Απλώς έχω ακούσει για περιπτώσεις που έμεινε ο κινητήρας από λάδια και το πρώτο εξάρτημα που χάλασε ήταν η μπιέλα (άρχισε να ακούγεται)

Αλλά τώρα που το καλοσκέφτηκα, λογικό είναι να χαλάσει πρώτα πρώτα η μπιέλα αφού κάνει περισσότερες στροφές απ ότι τα άλλα εξαρτήματα του κινητήρα που καλύπτονται με το φιλμ του λαδιού

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, Candela είπε

Όχι τι ρόλο να παίζει. Απλώς έχω ακούσει για περιπτώσεις που έμεινε ο κινητήρας από λάδια και το πρώτο εξάρτημα που χάλασε ήταν η μπιέλα (άρχισε να ακούγεται)

Αλλά τώρα που το καλοσκέφτηκα, λογικό είναι να χαλάσει πρώτα πρώτα η μπιέλα αφού κάνει περισσότερες στροφές απ ότι τα άλλα εξαρτήματα του κινητήρα που καλύπτονται με το φιλμ του λαδιού

Εξαρτάται τον κινητηρα,παιζυν πολλα ρολο, αλλος θα χτυπησει πρωτα μπιελα, αλλος θα φρεναρει το πιστονι κ αλλος θα γινει ενα σωμα μια ψυχή.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.