Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Φλάντζα κεφαλης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά! 

Polo του 99,1000cc, 298.000χλμ καίει λάδια εδώ κ 2 χρόνια κ βγάζει κάπνα από πίσω αλλά δεν μας πειράζει γιατί καίει λίγο λάδι οπότε απλά συμπληρωνα. Εδώ κ λίγες μέρες όμως είδα λάδι να στάζει από την κάτω σχισμη της μηχανής (φλάντζα κεφαλής!). Ο μηχανικός μου λέει επισκευή μηχανής, λυσιμο τελείως μέχρι κάτω πιστόνια κτλ. Κ το κόστος αμυθητης αξίας! Η ερώτηση μου είναι γιατί πρέπει να φτάσει μέχρι κάτω;  πριν δω αυτό το σταξιμο ειχα σκοπό να το πάω για βαλβίδες ρουλεμάν τσιμουχακια αν κ αυτός ισχυριζόταν πως έτσι δε λύνω το πρόβλημα της καπνας η του να καίει λάδια! Ισχύει; Τώρα οκ καταλαβαίνω πως θέλει κ φλαντζα. Ξέρουμε περίπου πόσο πάει το κοστος; 

Επεξ/σία από Bisbikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Bisbikos είπε

 Ξέρουμε περίπου πόσο πάει το κοστος; 

Ο μηχανικός που στα προτείνει δεν ξέρει το κόστος να μας πεις και εμάς?

Φυσικά θα ρωτήσεις και δευτερο και τρίτο μηχανικό. Εννοείται με ακριβείς πληροφορίες ποια ακριβώς εργασία θα γίνει σε κάθε περίπτωση.

Αν το κόστος αξίζει για αμάξι που έχει ήδη 300χιλ χιλιόμετρα σε σχέση με κάποιο νεότερο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, θα το ξέρεις μόλις πεις τα ποσά που θα σου πουν.

Επεξ/σία από iml
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ποια σχισμή φίλε μου;

Μήπως τα μπερδεύεις με το ψευτοκαπακο ή το Κάρτερ;

Αν είναι απλό ψευτοκαπακο ή Κάρτερ το κόστος είναι πολύ μικρό. Από φλατζα κεφαλής γιατί να σου στάζει λάδι;;;;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν   η  μηχανη   αρχιζει   να   βγαζει   λαδια   απ  ολες  τις  τρυπες   αυτο   σημαινει   οτι   η  συμπιεση   κατεβαινει   στο  καρτερ

λογω  φθορας  σε  ελατηρια  και   πιστονια.

Κοντολογις  μονο   ρεκτιφιε   κυλινδρων  με  νεα  πιστονια-ελατηρια-κουζινετα  κλπ

Σ  αυτες  τις   περιπτωσεις  αλλαζεις   και  καποια   περιφερειακα   οπως   ψυγεια-κολαρα-τσιμουχες  σαζμαν-μπιλιοφορους  μπορει

και  δισκοπλατω.

Το  χιλιαρικο   φτανει  δεν  φτανει....

 

Ψευτοεπισκευες   με  ελατηρια  χαστινγκς  σετ   φλαντζες  κλπ   ειναι  μονο   για  20,000-30,000   χλμ   και  ξεφορτωμα

του   αυτοκινητου.

  • Like 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν κόστος επισκευης>κόστος αυτοκινήτου η απαντηση ειναι σαφής...ΠΡΕΣΑ! Ε σε αυτη τη περιπτωση εισαι, μη το σκεφτεσαι καν για επισκευη ειναι παντελως χαζη ιδεα

(εκτος εαν μιλάμε για καποια αντικα)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι πως και μεγαλο να ειναι το κοστος και να το πας πρεσσα,αν δε μπορεις να διαθεσεις χρηματα για αξιολογο αλλο τι κανεις?

Να δωσεις 1,5Κ να παρεις αλλο λαχειο που σε 1-2 χρονια μπορει να ζητησει τα ιδια?

Η φτιαχνεις το δικο σου και τουλαχιστον ξερεις τι του εχεις κανει?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το θεμα ειναι πως και μεγαλο να ειναι το κοστος και να το πας πρεσσα,αν δε μπορεις να διαθεσεις χρηματα για αξιολογο αλλο τι κανεις?

Να δωσεις 1,5Κ να παρεις αλλο λαχειο που σε 1-2 χρονια μπορει να ζητησει τα ιδια?

Η φτιαχνεις το δικο σου και τουλαχιστον ξερεις τι του εχεις κανει?

Αυτο   ακριβως!

Δινεις   1-1,5   χιλιαρικο  και  το   κρατας   για  μια  5ετια   ακομα   οποτε   θα   ξερεις   με  τι   εχεις  να   κανεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αρχίσει ένα αμάξι να καίει λάδια δεν είναι απλά "συμπληρώνω και όλα ΟΚ" σιγά σιγά έρχονται και οι άλλες βλάβες. Αν το υπόλοιπο είναι σε καλή κατάσταση και έχεις ρίξει χρήμα τότε ίσως αξίζει αν βασίζεσαι τον μηχανικό. Αν είναι χρέπι όπου εδώ και χρόνια δεν έχεις ρίξει ούτε 1€ τότε καλύτερα πρέσα και να πάρεις κάτι άλλο, άλλωστε αυτή η 1000κυβικά μηχανή είναι εξαιρετικά εκνευριστική, δουλεύει ψηλά λόγω κιβωτίου, και που σου έβγαλε 300.000χλμ είναι πού καλά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 31/5/2021 στις 3:10 ΜΜ, Bisbikos είπε

Καλησπέρα παιδιά! 

Polo του 99,1000cc, 298.000χλμ καίει λάδια εδώ κ 2 χρόνια κ βγάζει κάπνα από πίσω αλλά δεν μας πειράζει γιατί καίει λίγο λάδι οπότε απλά συμπληρωνα. Εδώ κ λίγες μέρες όμως είδα λάδι να στάζει από την κάτω σχισμη της μηχανής (φλάντζα κεφαλής!). Ο μηχανικός μου λέει επισκευή μηχανής, λυσιμο τελείως μέχρι κάτω πιστόνια κτλ. Κ το κόστος αμυθητης αξίας! Η ερώτηση μου είναι γιατί πρέπει να φτάσει μέχρι κάτω;  πριν δω αυτό το σταξιμο ειχα σκοπό να το πάω για βαλβίδες ρουλεμάν τσιμουχακια αν κ αυτός ισχυριζόταν πως έτσι δε λύνω το πρόβλημα της καπνας η του να καίει λάδια! Ισχύει; Τώρα οκ καταλαβαίνω πως θέλει κ φλαντζα. Ξέρουμε περίπου πόσο πάει το κοστος; 

Είτε φτιάχνεις το δικό σου μοτέρ είναι προτιμότερο αναλόγως και το κόστος βάσει ηλικίας οχήματος ή του βάζεις ενα μετ/σμένο μοτέρ και ότι βγεί . Σαφώς θα έχει αυξηθεί και κατανάλωση λαδιού σε αυτά τα 2 χρόνια .

Είναι απο φθορά των ελατηρίων πιστονιών και τσιμουχάκια βαλβιδών συνήθως . Εάν σου λαδώνει και τα μπουζί είναι σε χειρότερο βαθμό . 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το  βασικο  θεμα   για  την  επισκευη   του   συγκεκριμενου   κινητηρα   ειναι   αν  βγαινει   ο  στροφαλος   και  μπορει   να   ξαναμπει.

Εξηγω.....Το   μοτερ   999  κυβικα  50ΗΡ  ειναι   σχετικα   καινουργιο  σχεδιαστικα  και  πρωτομπηκε   το  96   ενω   στα   προηγουμενα

μοντελα   υπηρχε   ο   παμπαλαιος  1,043  κυβικων  45ΗΡ  που   ηταν   ουσιαστικα   ο   υποκυβισμενος   1,1  και  1,3  των  γκολφ  του  70!!

και   εμπαινε   και   στα  "ελληνικα"  GOLF2  οπου   η  αντιπροσωπεια   εφερνε   κιτ   μετατροπης   σε  1,3  πανακριβα   φυσικα.

Αυτος   ηταν  με   σιδερενιο  μπλοκ  σε  αντιθεση   με  τον  νεοτερο   που  ηταν  ολο   αλουμινιο.

Στα   αλουμινενια   μπλοκ   λοιπον  (πιθανον  οχι  σε  ολα)  ο  στροφαλος  μπαινει   με   ειδικο   διαστολεα  που   υπαρχει   μονο

στην  αντιπροσωπεια   και  αν  βγει   απο   ασχετους   δεν  ξαναμπαινει.

Επισης   το  νεο   μοτερ   ειναι   υποτετραγωνο   με  ροπη   στις   χαμηλες   μεσαιες   στροφες  με  μαξιμουμ   τις   5,000   στροφες.

Επεξ/σία από tigergreg
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου στο χιλιάρικο σίγουρα θα πάει. Με το άνοιγμα όμως θα φανεί και η πραγματική βλάβη.

Από κει και πέρα εσύ αποφασίζεις αν θα το κάνεις ή θα το πας για ανακύκλωση και να πας σε κάτι πιο νέο γιατί  και 22 χρόνια δεν είναι λίγα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πετάμε λεφτά σε 20ετιας καθημερινά αμαξια...όποιος κάνει rebuild σε αυτο είναι  άξιος της μοίρας του...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.