Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

BMW 1 Series. Εναλλακτικό όχημα για αγορά.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Doped είπε

εχει μπροστσα την κινηση και οταν πηγε να το φτιαξει εβγαινε στα 30Κ. Ιδια με ενα Cooper S ή JCW αν βαλει +3Κ.

Επισης δεν του αρεσει που βαλανε μπροστα την κινηση. Επισης μετα Mini - 1 series ειναι ιδια.

Γενικα, δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι τοσο τελειο στο 1.

Ειχα το 1,16 10 χρονια, και εχω οδηγησει πολλα αυτοκινητα στα ενδιάμεσα.

Το συγκεκριμένο αμάξι, το μεγαλύτερο του προτέρημα, ειναι η αισθηση στιβαροτητας στις πιο υψηλες ταχυτητες(120-150). Το νιωθεις οτι παταει παρα πολυ καλα, ειναι βαρύ, χαμηλό και σου προσδίδει μια ασφάλεια.

Αλλα αυτο θεωρω οτι δεν εχει καμια σχέση με την πισω κινηση, απλά ειναι καλά στημένο και ζυγισμένο το αμάξι. Και ο φιλος σου λανθασμενα, εχει αποδώσει ισως αυτή την αίσθηση στην πισω κινηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 94
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ναι, το πρότεινα σαν ίδιας κατηγορίας με το Series 1.   Θα το περιγράψω όσο πιο απλά μπορώ. Η πισινή κίνηση παρουσιάζει το φαινόμενο της υπερστροφής. Επειδή η κίνηση είναι πίσω, οι πίσω τρ

Σε πολλούς δεν άρεσε η αλλαγή από πίσω μπροστά αλλά σύμφωνα με την bmw το 80% των κατόχων δεν είχαν ιδέα ότι ήταν πισωκίνητο. Με λίγα λόγια δεν κάνει καμία διαφορά σε συνθήκες πόλης. Με απενεργοποιημέ

O 1.6T ειχε θεματα ναι Οι τωρινοι ειναι διαμαντια και σε βενζινη και σε diesel   Anyway η πισω κινηση δεν θα κανει καμια απολυτως διαφορα ειδικα σε συνθηκες πολης.    Απο οτι

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΒΜW 116D EF Dynamics diesel 1600 cc μοντελο του 2014, εχω κανει 160.000 χλμ.

Τα τελευταια 3 χρονια κανω 30.000 χλμ ανα ετος. 

 

Δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια! Σκυλος! Εργατης! Με καταναλωσεις στα πατωματα.

Μια αποσταση Αθηνα Κεντρο - Aυλωνα

116D.jpg.46918c78cff6404971be6befacdeb6ba.jpg

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πολλούς δεν άρεσε η αλλαγή από πίσω μπροστά αλλά σύμφωνα με την bmw το 80% των κατόχων δεν είχαν ιδέα ότι ήταν πισωκίνητο. Με λίγα λόγια δεν κάνει καμία διαφορά σε συνθήκες πόλης. Με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά σε καμιά διαδρομή με στροφές θα καταλάβει διαφορά αλλά σίγουρα όχι στην ευθεία.

Τώρα η σύγκριση με Cooper S η JCW ενώ μιλάμε για νέο γονιό είναι άτοπη. Εδώ η 1 και χωράει ένα καρότσι και τίποτα άλλο, στο Mini τι θα βάζει;

Σε γενικές γραμμές αν θέλει premium πληρώνει 28 για μια 118i καινούρια ή 20 για 2ετίας πισωκίνητη.

Όσον αφορά την Α class μια διόρθωση. Δεν φοράει κινητήρα Renault αλλά κινητήρα από κοινού εξελιγμένο. Με την ίδια λογική μπορείς να το γυρίσεις και να πεις ότι το Megane φοράει κινητήρα Mercedes. Βέβαια δεν μπορείς να κάνεις τράμπα ανταλλακτικά που σημαίνει ότι δεν είναι ακριβώς ο ίδιος αλλά είναι πιο πολύ συνεργασία σε επίπεδο τεχνογνωσίας.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
41 λεπτά πριν, Doped είπε

Μα και αυτο δεν εχει χωρο;

Ναι, το πρότεινα σαν ίδιας κατηγορίας με το Series 1.

 

42 λεπτά πριν, Doped είπε

Επιμενει οτι προσφερει εμπειρια. Ειναι placebo effect?

Θα το περιγράψω όσο πιο απλά μπορώ. Η πισινή κίνηση παρουσιάζει το φαινόμενο της υπερστροφής. Επειδή η κίνηση είναι πίσω, οι πίσω τροχοί τείνουν να ακολουθούν μεγαλύτερη τροχιά από τους μπροστινούς, κι έτσι στην στροφή το αυτοκίνητο στρίβει παραπάνω από όσο είναι η γωνία στροφής του τιμονιού. Το μειονέκτημα είναι ότι σε απώλεια πρόσφυσης, το αυτοκίνητο θα φέρει σβούρες και χάνεται εντελώς ο έλεγχος του αν ο οδηγός δεν έχει την απαιτούμενη εμπειρία (να εφαρμόσει εγκαίρως την τεχνική του ανάποδου τιμονιού και με τον σωστό τρόπο). Ευτυχώς σήμερα υπάρχει το traction control και το esp που προλαβαίνουν αυτό το φαινόμενο. Σαν οδηγός που έχω μάθει να οδηγώ σε πισωκίνητα (BMW 5άρα του '89, του πατέρα μου) την "εμπειρία" που λέει ο φίλος, την έζησα και την ζητούσα κιόλας, αλλά ήταν αυτό...να χαϊδεύεις το γκάζι στην στροφή, και να πετάει "κώλο" το αμάξι...δε λέω ωραία ήταν, ο πατέρας μου με κυνήγαγε μόνο γιατί του έτρωγα τα λάστιχα.
Αλλά ήταν και εν δυνάμει επικίνδυνο: 1ον σε ψιλόβροχο πατάω λίγο να προλάβω το φανάρι στρίβωντας αριστερά, και με φέρνει τετ-α-κε και πλακώνομαι στα ανάποδα τιμόνια για να μην στουκάρω στο κράσπεδο (το μάζεψα), 2ον σε μια στροφή που περνούσα κάθε μέρα με την ίδια ταχύτητα, έχουν πέσει κάτι χώματα, τα πατάει ο ένας τροχός χάνει πρόσφυση, φέρνω τετ-α-κε, βγαίνω αντίθετο ρεύμα, πλακώνομαι στα ανάποδα τιμόνια αλλά δεν μαζευόταν, βγήκα εκτός δρόμου...ευτυχώς δεν ήταν δρόμος με κίνηση, να έρχεται κανένας από απέναντι να σκοτωθούμε! Τώρα πλέον υπάρχει το esp και αυτά θα τα είχα αποφύγει και τα δυο...Όταν πήρα το golf το 2009, μετά από αυτές τις 2 εμπειρίες, το 1ο πράγμα που ζήτησα στα extra ήταν το esp και το 2ο οι πίσω αερόσακοι (ήταν προαιρετικά τότε, μετά από 1 χρόνο τα έκανε η Ε.Ε. υποχρεωτικά).
Αυτά, περί εμπειρίας πισωκίνητου... Δεν μπορώ να πω ότι μου έχει λείψει...

Για την ιστορία, στα μπροστοκίνητα έχουμε υποστροφή, δηλαδή οι εμπρός τροχοί ακολουθούν μεγαλύτερη διαδρομή από τους πίσω, με αποτέλεσμα να πρέπει να στρίψεις λίγο παραπάνω το τιμόνι, για να φέρεις τα μούτρα μέσα...Δεν έχουν κρίσιμη ταχύτητα αστάθειας, όμως! Δεν χάνεις το αυτοκίνητο, εκτός αν χάσουν πρόσφυση όλοι οι τροχοί μαζί (χαλάζι, πάγο κλπ).
Στα τετρακίνητα (με μόνιμη τετρακίνηση), έχουμε ουδέτερη συμπεριφορά.

  • Like 2
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, dakangr είπε

Το νιωθεις οτι παταει παρα πολυ καλα, ειναι βαρύ, χαμηλό και σου προσδίδει μια ασφάλεια.

εχω οδηγησει JCW και προσφερει αυτο + οτι μπορεις να πεταξεις. Αλλα πιο νεας γενιας και δεν ημουν κατοχος αρα δεν ξερω πως ηταν να το εχεις στο γκαραζ σου, σε σερβιςς τι ζηταγε κλπ

Οπως και σε πιο παλιο μοντελο (R56 n18 μοτερ) το ιδιο. Αλλα το προβλημα ειναι οι ζημιες και το κοστος επισκευης αν παθει κατι.

22 λεπτά πριν, SeriesX είπε

ΒΜW 116D EF Dynamics μοντελο του 2014, εχω κανει 160.000 χλμ. Τα τελευταια 3 χρονια κανω 30.000 χλμ ανα ετος. 

Δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια! Σκυλος! Εργατης! Με καταναλωσεις στα πατωματα.

Μια αποσταση Αθηνα Κεντρο - Aυλωνα

116D.jpg.46918c78cff6404971be6befacdeb6ba.jpg

Τι εξτρα εχει το αμαξι κλπ. Αρχικη τιμη αγορας? Εισαι ο πρωτος κατοχος;

19 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Στα τετρακίνητα (με μόνιμη τετρακίνηση), έχουμε ουδέτερη συμπεριφορά.

Ναι, πχ carrera. Που εχω μπει και επαιρνε στροφη με 200 και φοβομουν οτι θα πεθανω αλλα εμενε σαν τραινο στον δρομο. Αυτο μαλλον μονο σε πιο ακριβα αμαξια μπορω να το βρω.

19 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Για την ιστορία, στα μπροστοκίνητα έχουμε υποστροφή, δηλαδή οι εμπρός τροχοί ακολουθούν μεγαλύτερη διαδρομή από τους πίσω, με αποτέλεσμα να πρέπει να στρίψεις λίγο παραπάνω το τιμόνι, για να φέρεις τα μούτρα μέσα...

Που και παλι διασκεδαστικο ειναι, ιδιως οταν εχεις ενα ΜΙΚΡΟ σε μεγεθος αμαξι. Αν μιλαγαμε για Ε46 που εχει ενα Α μεγεθος αλλα και αλλο διαφορικο ΚΛΠ μπορω να δεχτω οτι η πισω κινηση εχει νοημα.

19 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Αυτά, περί εμπειρίας πισωκίνητου... Δεν μπορώ να πω ότι μου έχει λείψει...

Ιδιως οταν εχεις παιδι μεσα, η πισω κινηση δεν ακουγεται και καλη επιλογη σε περιπτωση κινδυνου. Ιδιως αν σε πιασει πανικος.

22 λεπτά πριν, Burgos είπε

Όσον αφορά την Α class μια διόρθωση. Δεν φοράει κινητήρα Renault αλλά κινητήρα από κοινού εξελιγμένο. Με την ίδια λογική μπορείς να το γυρίσεις και να πεις ότι το Megane φοράει κινητήρα Mercedes. Βέβαια δεν μπορείς να κάνεις τράμπα ανταλλακτικά που σημαίνει ότι δεν είναι ακριβώς ο ίδιος αλλά είναι πιο πολύ συνεργασία σε επίπεδο τεχνογνωσίας.

Νομιζα οτι ειναι σαν τι Aygo και το 107 που ειχαν ΙΔΙΟ μοτερ.

Τοτε πεφτουμε παλι στην κατηγορια Mini - Peugeot που το μοτερ το R56 ειναι απλα για πεταμα και θα λειψει απο κανεναν.

22 λεπτά πριν, Burgos είπε

Σε πολλούς δεν άρεσε η αλλαγή από πίσω μπροστά αλλά σύμφωνα με την bmw το 80% των κατόχων δεν είχαν ιδέα ότι ήταν πισωκίνητο. Με λίγα λόγια δεν κάνει καμία διαφορά σε συνθήκες πόλης

Αυτο το ειχα διαβασει αλλα δεν ειχα βρει ποτε την ερευνα.

 

Επεξ/σία από Doped
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nαι....το URBAN οπως παρακατω.... οπως το βλεπεις στo marketing poster της BMW. Ιδιο χρωμα. 

Απλα εχω βαλει και τα δερματινα. Με manual επιλογεα ταχυτητων.

Τιμη δεν λεω, πηγε ψηλα!

....αλλα εχω παρει μεγαλο μερος πισω απο την καταναλωση και τα τσαμπα services.

Με δεδομενο το trip computer: 4,5 λιτρα x 1.2 ευρω μεση τιμη λιτρου x 1600 (160.000 χλμ) = 8.500 ευρω σε καυσιμα για καλυψη 160.000 χλμ.

 

bmw-1-series-sport-a-49.jpg.17f5980e46180b20f2e56fbd23e06964.jpg

Επεξ/σία από SeriesX
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Nαι....το URBAN οπως παρακατω.... οπως το βλεπεις στo marketing poster της BMW. Ιδιο χρωμα. 

Απλα εχω βαλει και τα δερματινα. Με manual επιλογεα ταχυτητων.

 

bmw-1-series-sport-a-49.jpg.17f5980e46180b20f2e56fbd23e06964.jpg

Nice.

Δεν ειναι ασχημο με αυτη την μαπα. Αλλα το μοντελο του 19 που κοιταει μου φαινεται σαν κουταβι με κομμενη ουρα.

++ Οτι για 19Κ μπροεις να παρεις αλλο αμαξι (μικρο) full extra και απλα να λες οτι δεν οδηγας BMW αλλα καποια αλλη πιο "κοινη" μαρκα. (οχι οτι υπαρχει προβλημα με αυτο)

Επεξ/σία από Doped
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα URBAN ανεβαιναν αρκετα σε τιμη (το δικο μου πηγε πανω απο 35.000 ευρω).

Οσοι τα εχουμε ειμαστε λιγα ατομα στην Αθηνα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, SeriesX είπε

Τα URBAN ανεβαιναν αρκετα σε τιμη (το δικο μου πηγε πανω απο 35.000 ευρω).

Οσοι τα εχουμε ειμαστε λιγα ατομα στην Αθηνα.

 

Μαζι σας υπηρχαν και καποια ατομα που πηρανε την 1 coupe που τοσο πολυ λατρευω και δεν την βρισκω για να την παρω ο ιδιος. Hardtop cabrio coupe. Το ειχα αναλυσει σε αλλο θεμα αλλα ηταν απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα ενα διαστημα και ηθελα ενα αλλα δεν το βρισκω πουθενα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Doped είπε

Nice.

Δεν ειναι ασχημο με αυτη την μαπα. Αλλα το μοντελο του 19 που κοιταει μου φαινεται σαν κουταβι με κομμενη ουρα.

++ Οτι για 19Κ μπροεις να παρεις αλλο αμαξι (μικρο) full extra και απλα να λες οτι δεν οδηγας BMW αλλα καποια αλλη πιο "κοινη" μαρκα. (οχι οτι υπαρχει προβλημα με αυτο)

Το συγκεκριμένο είναι το τελευταίο πισωκίνητο. Μάλλον αυτό που κοιτάζει είναι το μπροστινοκίνητο και δεν το έχει καταλάβει

Αυτό είναι;

IMG_8245.JPG

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Burgos είπε

Το συγκεκριμένο είναι το τελευταίο πισωκίνητο. Μάλλον αυτό που κοιτάζει είναι το μπροστινοκίνητο και δεν το έχει καταλάβει

Αυτό είναι;

IMG_8245.JPG

Παιζει. Αλλα ειναι γκρι.

Ειναι απο BMW αντιπροσωπο και γραφει πισωκινητο. Λες να εκανε λαθος και να του το χτυπαω;

Bmw 118 '19 i ΑΥΤΟΜΑΤΟ 136 PS εχει τιτλο η αγγελια για οποιον θελει να την βρει (μην την βαλω και μπω σε μπελαδες)

Επεξ/σία από Doped
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Burgos είπε

Άρα είναι αυτό που ανέβασε ο @SeriesX. Δεν υπάρχει άλλο ενδιάμεσα

Ναι το διορθωσα σε "παιζει".

Τοτε εχει γινει λαθος στην αγγελια?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι σαν το άσπρο έχει γίνει λάθος στην αγγελία. Μπροστινοκίνητο και τρικύλινδρο είναι το συγκεκριμένο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Burgos είπε

Αν είναι σαν το άσπρο έχει γίνει λάθος στην αγγελία. Μπροστινοκίνητο και τρικύλινδρο είναι το συγκεκριμένο

Τελεια.

Αυτο πρεπει να ειναι.

Αρα παει και το ονειρο του RWD.

Αρα τι παραπανω εχει απο τα υπολοιπα οχηματα που εχω αναφερει?

Εχω προτεινει:

  • Peugeot 208 GT
  • Audi A3
  • Ford Fiesta
  • Renault Clio
  • Suzuki Swift (hybrid)

 

Επεξ/σία από Doped
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.