Προς το περιεχόμενο

Ερωτήσεις νέου οδηγου


elmario88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Εφόσον τρέμει το αμάξι ο κινητήρας αγκομαχάει να μη σβήσει (πολύ χαμηλές στροφές). Εάν είσαι σε βραδυπορεία (π.χ. μέσα σε κίνηση) βάλε 1η, εάν πρόκειται να σταματήσεις, νεκρά.

Όχι αυτό λέω δεν τρέμει το αμαξι δηλαδή μπορεί να πηγαίνω και με 5-10 ξέρω εγώ και να μην τρέμει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, elmario88 είπε

1.Σε φανάρι με ανηφόρα / κατηφόρα τα πατημένα φρένα δεν φθείρονται;

2. Σόρρυ δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα σωστά. Ενώ έχω 2α πατάω φρένο και όταν αρχίζει και τρέμει συμπλέκτη + φρένο μέχρι να σταματήσει και όταν έχει ακινητοποιηθεί νεκρά; 

1. Όπως είπαν και παραπάνω τα υλικά τριβής των φρένων δεν φθείρονται όταν κρατάς πατημένο το φρένο ενώ το όχημα είναι σταματημένο, σε αντίθεση με τον συμπλέκτη που φθείρεται.

2. Τον συμπλέκτη πρέπει να τον πατήσεις ΠΡΙΝ αρχίσει να τρέμει, ακριβώς ο στόχος είναι να αποφύγεις το τρέμουλο. Και ναι, μόλις σταματήσει βγάζεις ταχύτητα και αφήνεις τον συμπλέκτη.

11 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε

Σαν νέος οδηγός να ρωτήσω και εγώ κάτι?Ώρες ώρες όταν με δευτερα το αμαξι πηγαίνει με πολύ χαμηλή ταχύτητα δεν τρέμει το αμαξι άρα συνεχίζω να κρατάω δευτερα ?Η καταστρέφω τον κινητήρα έτσι?

Ναι συνεχίζεις να κρατάς δευτέρα, δεν καταστρέφεις τον κινητήρα έτσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

1. Όπως είπαν και παραπάνω τα υλικά τριβής των φρένων δεν φθείρονται όταν κρατάς πατημένο το φρένο ενώ το όχημα είναι σταματημένο, σε αντίθεση με τον συμπλέκτη που φθείρεται.

2. Τον συμπλέκτη πρέπει να τον πατήσεις ΠΡΙΝ αρχίσει να τρέμει, ακριβώς ο στόχος είναι να αποφύγεις το τρέμουλο. Και ναι, μόλις σταματήσει βγάζεις ταχύτητα και αφήνεις τον συμπλέκτη.

Ναι συνεχίζεις να κρατάς δευτέρα, δεν καταστρέφεις τον κινητήρα έτσι.

Τα υλικά τριβής των φρένων δεν φθείρονται όταν έχεις πατημένο φρένο σε φανάρι σε ανηφόρα/κατηφόρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, elmario88 είπε

Τα υλικά τριβής των φρένων δεν φθείρονται όταν έχεις πατημένο φρένο σε φανάρι σε ανηφόρα/κατηφόρα;

Όχι βέβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, elmario88 είπε

Τα υλικά τριβής των φρένων δεν φθείρονται όταν έχεις πατημένο φρένο σε φανάρι σε ανηφόρα/κατηφόρα;

Πως θα φθείρονται;Αφου δεν υπάρχει κίνηση για να τρίβονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πως θα φθείρονται;Αφου δεν υπάρχει κίνηση για να τρίβονται.

Ναι αλλά σκέφτοντας λογικά  υπάρχει αντίσταση. Λέω γω τώρα...

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

1. Όπως είπαν και παραπάνω τα υλικά τριβής των φρένων δεν φθείρονται όταν κρατάς πατημένο το φρένο ενώ το όχημα είναι σταματημένο, σε αντίθεση με τον συμπλέκτη που φθείρεται.

2. Τον συμπλέκτη πρέπει να τον πατήσεις ΠΡΙΝ αρχίσει να τρέμει, ακριβώς ο στόχος είναι να αποφύγεις το τρέμουλο. Και ναι, μόλις σταματήσει βγάζεις ταχύτητα και αφήνεις τον συμπλέκτη.

Ναι συνεχίζεις να κρατάς δευτέρα, δεν καταστρέφεις τον κινητήρα έτσι.

Είναι λάθος να σταματάς σε φανάρι με συμπλέκτη φρένο και 2α; Δηλαδή πρέπει πρώτα να κατεβάσω 1η;

Επεξ/σία από elmario88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, elmario88 είπε

Ναι αλλά σκέφτοντας λογικά  υπάρχει αντίσταση. Λέω γω τώρα...

Είναι λάθος να σταματάς σε φανάρι με συμπλέκτη φρένο και 2α; Δηλαδή πρέπει πρώτα να κατεβάσω 1η;

Πολλές φορές δε θα μπορέσεις να βάλεις 1η πριν σταματήσεις (είναι πολύ "αργή" ώστε να κουμπώσει με την ταχύτητα που ρεαλιστικά θα προσεγγίζεις το φανάρι). Παρόλα αυτά, θα βάλεις μετά 1η για να ξεκινήσεις, με 2α θα διαλύσεις το συμπλέκτη. :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η 1η είναι μόνο για να ξεκινάς. Αν πας να βάλεις 1η όσο κινείσαι με χαμηλή ταχύτητα, θα δεις ότι δεν κουμπώνει εύκολα. Φρένο, συμπλέκτη, νεκρά και σταματάς. 
Οχι τα τακάκια δεν φθείρονται όταν είσαι σταματημένος και πατάς το φρένο. Δεν υπάρχει κίνηση άρα δεν υπάρχει και τριβή. 
Για μένα πιο σημαντικό είναι να μάθεις να φρενάρεις το αυτοκίνητο με κατέβασμα ταχύτητας σε συνδυασμό με το φρένο παρά μόνο με το φρένο. Το πως θα σταματήσεις σε ένα φανάρι από τα 20 χλμ δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απορώ αυτά τις απλές ερωτήσεις, 2-3 είναι όλες και όλες και οι απαντήσεις είναι πολύ απλές, 

στη σχολή οδηγών δεν τις ρώτησε; 

Εκτός αν ο TS δεν έχει πάει ακόμα εκεί ή η σχολή που πήγε στέλνει τα διπλώματα ταχυδρομικώς χωρίς να μπει ο υποψήφιος σε αμάξι. 

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, elmario88 είπε

1. Τι είναι καλύτερο στα φανάρια όταν σταματάω, να έχω πατημένο φρένο και νεκρά ή νεκρά με το χειρόφρενο πάνω; 

 

Φρενο και νεκρα.

 

18 ώρες πριν, elmario88 είπε

2. Όταν πλησιάζω σε φανάρι και έχω 2α κατεβάζω 1η και σταματάω με συμπλέκτη και φρένο ή από 2α βάζω νεκρά και πατάω σιγά σιγά φρένο μέχρι να σταματήσει; Κυρίως ρωτάω αν είναι κακό να πετάω νεκρά ενώ το αμάξι είναι εν κινήσει.

Με τον καιρο θα συνηθισεις να βαζεις και μια πρωτη οταν σταματας,ωστε να μην τρωει μονο το φρενο το ζορι,αλλα και αυτο ειναι πολυ οριακο.

Οπως εισαι τωρα,σταματας χαλαρα με δευτερα.

Σε πολυ κοφτες κατηφορες,καλυτερα να εχεις 2α ή 1η και να ψιλοακουγεται,παρα να σκιζεις τα φρενα.

Υποψην,αν κατεβαινεις πχ κατηφορα με νεκρα,δεν εχεις ΚΑΘΟΛΟΥ ελεγχο αν τυχει κατι,συν οτι καις  πιο πολυ καυσιμο επειδη το αμαξι δουλευει στο ρελαντι,απο οτι αν ειχες σχεση με λιγο πιο ψηλες στροφες.

Γενικοτερα μαθε να σταματας κατεβαζοντας,χωρις να χρησιμοποιεις τοσο το φρενο,σε κατασταση αναγκης θα σε σωσει το κατεβασμα αντι για το φρεναρισμα,καθως εχεις καλυτερο ελεγχο απο οτι με φρενο πανικο,ακομα και με καλο ABS.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, elmario88 είπε

Καλησπέρα, 

Είμαι νέος οδηγός και έχω 2 ερωτήσεις. 

1. Τι είναι καλύτερο στα φανάρια όταν σταματάω, να έχω πατημένο φρένο και νεκρά ή νεκρά με το χειρόφρενο πάνω; 

2. Όταν πλησιάζω σε φανάρι και έχω 2α κατεβάζω 1η και σταματάω με συμπλέκτη και φρένο ή από 2α βάζω νεκρά και πατάω σιγά σιγά φρένο μέχρι να σταματήσει; Κυρίως ρωτάω αν είναι κακό να πετάω νεκρά ενώ το αμάξι είναι εν κινήσει.

Ευχαριστώ, 

1)Νεκρα θα εχεις οπωσδηποτε! Απο κει και περα οτι βολευει εσενα.. Συνηθως αν περιμενεις πολυ σ ενα φαναρι αξιζει να σηκωσεις χειροφρενο! Επειδη ομως εισαι νεος οδηγος κανε αυτο που βολευει εσενα καλυτερα ωστε να μην μπερδευεσαι στο ξεκινημα..!  Απο την αλλη αν κοιτας το θεμα φθορας τοτε με το φρενο το μονο που επιβαρύνεσαι ειναι οτι φθειρεις τις λαμπες!!!🤐

2)Γενικα αν συνηθισεις να σταματας στα λιγα χιλιομετρα μονο με τα φρενα θα τα φθειρεις πιο γρηγορα! Με τον καιρο θα καταλαβεις οταν εχεις 2ρα και πας να σταματησεις σε πιο σημειο/χρονο πρεπει να πατησεις τον συμπλεκτη..

Κακο για το αυτοκινητο δεν ειναι να πηγαινεις με νεκρα ισα-ισα που θα εχεις και καλυτερη καταναλωση! Αλλα τωρα που εισαι νεος αν σου κατσει μια στραβη δεν θα σταματησει το ιδιο! Εχεις μεγαλυτερα ποσοστα να τρακαρεις..!  Μαθε πρωτα να οδηγεις εκ του ασφαλους και αργοτερα που θα εγκλιματιστεις κοιτας σιγα-σιγα την λιγοτερη φθορα του αυτοκινητου..

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, jmmys είπε

Απορώ αυτά τις απλές ερωτήσεις, 2-3 είναι όλες και όλες και οι απαντήσεις είναι πολύ απλές, 

στη σχολή οδηγών δεν τις ρώτησε; 

Εκτός αν ο TS δεν έχει πάει ακόμα εκεί ή η σχολή που πήγε στέλνει τα διπλώματα ταχυδρομικώς χωρίς να μπει ο υποψήφιος σε αμάξι. 

Κάνεις κι εσύ κάτι ερωτήσεις...

Αφού ξέρεις τι γίνεται με τις σχολές οδήγησης και τα μαθήματα.

Ο στόχος είναι να μάθουμε τα 3-4 πράγματα που μας ζητάνε στην εξέταση και αυτό είναι όλο.

Και δεν είναι μόνο στην οδήγηση αυτό, αλλά και σε άλλα μαθήματα ο στόχος δεν είναι τόσο να μάθεις κάτι αλλά πώς να περάσεις τις οποίες εξετάσεις.

Τώρα θα μου πεις γιατί δε ρωτάει ο μαθητής. Μερικοί ρωτάνε αλλά πολλοί λόγο πίεσης και άγχους είναι συγκεντρωμένοι στο να μάθουν αυτό που πρέπει για τις εξετάσεις μη δίνοντας σημασία σε οτιδήποτε άλλο. Όταν όμως βγουν στο δρόμο τότε αντιμετωπίζουν πρακτικά προβλήματα και αρχίζουν οι απορίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι σχολές οδηγών δε μαθαίνουν τίποτα. Και οι εξετάσεις είναι της πλάκας. 

Από κει έπρεπε να ξεκινάει η ιστορία. 

Δίνουν ένα όπλο στον καθένα και του λένε τράβα σκότωσε όποιον βρεις. 

Αυστηρές εξετάσεις σε κανονικές συνθήκες με προσπέρασματα βροχή εθνική οδό αποφυγή εμποδίων υποστροφη .... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, adi32 είπε

 

Αυστηρές εξετάσεις σε κανονικές συνθήκες με προσπέρασματα βροχή εθνική οδό αποφυγή εμποδίων υποστροφη .... 

Ζήτημα να περάσει το 20% αν γινόταν αυτό που γράφεις. Καλύτερα θα μου πεις, αλλά δε πρόκειται να γίνει.

Θα μπορούσε να γίνει κάτι απλούστερο . Οι εξετάσεις να μην είναι αυτό το στημένο θέατρο. Δηλαδή να ξέρεις από πριν ότι θα σε εξετάσουν σε συγκεκριμένα πράγματα. Πχ οπισθογωνια. Γιατι τώρα όλοι πηγαίνουν και μαθαίνουν αυτά και τέλος.

Επίσης οι εξετάσεις να είναι σε άλλο αυτοκίνητο. Όχι σε αυτό που κάνεις μάθημα, με τα διάφορα σύμβολα και αυτοκόλλητα για να ξέρεις πότε θα στρίψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...