Προς το περιεχόμενο

Λάθος χρέωση σε κατάστημα


ffl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγα σήμερα για ψώνια κι η υπάλληλος στο ταμείο έκανε λάθος. Εκτός των άλλων είχα πάρει 4 προϊόντα ενός είδους και αυτή πάτησε 4 άλλου είδους με μεγαλύτερη χρέωση. Λόγω του ότι είχα πάρει κι άλλα πράγματα δε το κατάλαβα εκείνη τη στιγμή. Το είδα μετά στο σπίτι.  Δεν είναι μεγάλο το ποσό αλλά είναι το γαμώτο. Μπορώ τώρα (από Δευτέρα προφανώς) να κάνω κάτι; Και να τους το αναφέρω, πως θα αποδείξω ότι λέω αλήθεια; Μετά την απομάκρυνση εξάλλου από το ταμείο..... Να πάρω ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση τους; Είχε κανείς αντίστοιχη εμπειρία;

Πρόκειται για μεγάλη αλυσίδα.

Επεξ/σία από ffl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω οτι μπορείς να διεκδικήσεις κάτι ετεροχρονισμένα. Ακόμη και αν τα προΪόντα ειναι μεγάλης αξίας. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επισκεφθείς το κατάστημα και να κάνεις μια κουβέντα/ερώτηση μπας και όντως αντιλήφθηκαν και οι ίδιοι το ζήτημα και προτίθενται να το διορθώσουν.

Αν μιλάμε για μικρές αγορές, π.χ. σουπερμάρκετ κτλ δεν νομίζω οτι θα πρέπει να ελπίζεις και να περιμένεις κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Kapws είπε

Δεν νομίζω οτι μπορείς να διεκδικήσεις κάτι ετεροχρονισμένα. Ακόμη και αν τα προΪόντα ειναι μεγάλης αξίας. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να επισκεφθείς το κατάστημα και να κάνεις μια κουβέντα/ερώτηση μπας και όντως αντιλήφθηκαν και οι ίδιοι το ζήτημα και προτίθενται να το διορθώσουν.

Αν μιλάμε για μικρές αγορές, π.χ. σουπερμάρκετ κτλ δεν νομίζω οτι θα πρέπει να ελπίζεις και να περιμένεις κάτι.

κι εγώ αυτό σκέφτομαι. Αν ήταν το μαρκετ της γειτονιάς που με ξέρουν εκεί αλλάζει το πράγμα. Αλλά τώρα εδώ σε μεγάλη αλυσίδα τρέχα γύρευε... Δε μπορώ να αποδείξω κάτι. Είναι και μικρό το ποσό.

Απλά λέω μη τυχον έχει συμβεί σε κανέναν άλλον και πως το χειρίστηκε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να χτύπησε κάτι λάθος η υπάλληλος είναι λίγο δύσκολο γιατί όλα σκαναρονται από το barcode. Μήπως άλλο είδες στο ράφι και άλλο πήρες καταλάθος που είχε άλλη τιμή; Συνήθως συμβαίνει σε κάποια προϊόντα σε προσφορα να έχουν παρόμοια τιμή σε παρόμοια συσκευασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Να χτύπησε κάτι λάθος η υπάλληλος είναι λίγο δύσκολο γιατί όλα σκαναρονται από το barcode. Μήπως άλλο είδες στο ράφι και άλλο πήρες καταλάθος που είχε άλλη τιμή; Συνήθως συμβαίνει σε κάποια προϊόντα σε προσφορα να έχουν παρόμοια τιμή σε παρόμοια συσκευασία.

όχι δε τίθεται τέτοιο θέμα.

Ήταν προϊόν χωρίς barcode. Από αυτά που πρέπει να το επιλέξει από την οθόνη της. όπως πχ τα λαχανικά.

Προφανώς μπερδεύτηκε και επέλεξε κάτι άλλο. Εξάλλου στην απόδειξη αναφέρει το άλλο προϊόν και όχι αυτό που πήρα. ούτε χρέωσε καταλάθος προϊόντα άλλου πελάτη. Ξεκάθαρα πληκτρολογήθηκε λάθος προϊόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Το ίδιο θα ίσχυε και αν είχε χτυπήσει λάθος τιμή και είχες πληρώσει λίγότερα. Εφόσον πρόκειται για μικρό πόσο, εγώ θα σου έλεγα να το αφήσεις. Λάθη γίνονται. Στην καλύτερη να κάνεις θέμα, να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και να μπλέξει/να μπει στο μάτι του υπευθύνου η κοπέλα. Αξίζει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ffl είπε

Πήγα σήμερα για ψώνια κι η υπάλληλος στο ταμείο έκανε.

Τι έκανε?

1 ώρα πριν, ffl είπε

Ήταν προϊόν χωρίς barcode. Από αυτά που πρέπει να το επιλέξει από την οθόνη της. όπως πχ τα λαχανικά.

τι προϊόν είναι αυτό χωρίς barcode? είναι μυστικό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, ffl said:

Μετά την απομάκρυνση εξάλλου από το ταμείο

Αυτή είναι η απάντηση

9 hours ago, GREGORYMO said:

Το καθένα η όλα μαζί ?

Για να ειναι προϊον χωρις barcode θα ναι κατι απ τη μαναβικη. Δεν αξιζει τον κοπο και προσωπικα δεν βλεπω και το "γαμωτο" για να το κυνηγησεις, αλλα αυτο ειναι απλα η αποψη μου. Πανω στη φουρια της η κοπελα εκανε λαθος, ουτε να το συζητας δεν ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου χτύπησε λοιπόν μια φορά αυτό που πήρες τέσσερις, και τέσσερις αυτό που πήρες μια.

Γίνονται αυτά, απλό λάθος. Δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν λιγο καιρο σε σουπερμαρκετ μεγαλης αλυσιδας ειχα παρει,μαζι με ολα τα αλλα ,3 κουτακια Nescafe και φευγοντας ειδα οτι χρεωσε μονο το ενα.Στο ταμειο ηταν ενα νεαρος,καινουργιος.Γυρισα πισω και του το ειπα για να τα χτυπησει και αυτα.Μονο που δεν μου φιλησε τα χερια που δεν μιλησα στον υπευθυνο για το λαθος....

  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...