Προς το περιεχόμενο

Λάθος χρέωση σε κατάστημα


ffl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μ αρέσει που πολλοί προσπαθείτε να κάνετε τους ντετέκτιβ.

Το ποσό όπως έγραψα στο πρώτο μήνυμα μου είναι μικρό. ~10€.

Υπάρχουν αρκετά προιόντα πάντως που δεν έχουν barcode, πχ μαναβική, φούρνου

Τέσπα, δε πρόκειται να ασχοληθώ, Λάθη γίνονται.

Στις 5/6/2021 στις 8:27 ΜΜ, Nabuko είπε

Τι έκανε?

λάθος.

Καταραμένο touch

12 ώρες πριν, Dante80 είπε

Σου χτύπησε λοιπόν μια φορά αυτό που πήρες τέσσερις, και τέσσερις αυτό που πήρες μια.

Γίνονται αυτά, απλό λάθος. Δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρεις.

Δε χτύπησε καμια φορά αυτό που πήρα αλλά χτύπησα προϊόν άσχετο. Προφανως μπερδεύτηκε στους κωδικούς.

Σα να παίρνεις 4 αγγούρια και να χτυπάει 4 γάλατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, mecanomecano είπε

Πριν λιγο καιρο σε σουπερμαρκετ μεγαλης αλυσιδας ειχα παρει,μαζι με ολα τα αλλα ,3 κουτακια Nescafe και φευγοντας ειδα οτι χρεωσε μονο το ενα.Στο ταμειο ηταν ενα νεαρος,καινουργιος.Γυρισα πισω και του το ειπα για να τα χτυπησει και αυτα.Μονο που δεν μου φιλησε τα χερια που δεν μιλησα στον υπευθυνο για το λαθος....

Συνηθως εχω προσεξει αναποδα λαθη στα s/m, δηλαδη λεφτα που εδωσα εγω περισσοτερα. Οποτε αν μου συνεβαινε κατι τετοιο φυσικα και δε θα τους ελεγα να το διορθωσουν.

Απορω και με το σκεπτικο του υπαλληλου που παραλιγο "να σου φιλησει τα χερια". Δηλαδη θα μπορουσε να συνδυαστει μια πραξη τιμιοτητας με μια πραξη σπιουνιας?

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, rus είπε

Συνηθως εχω προσεξει αναποδα λαθη στα s/m, δηλαδη λεφτα που εδωσα εγω περισσοτερα. Οποτε αν μου συνεβαινε κατι τετοιο φυσικα και δε θα τους ελεγα να το διορθωσουν.

Απορω και με το σκεπτικο του υπαλληλου που παραλιγο "να σου φιλησει τα χερια". Δηλαδη θα μπορουσε να συνδυαστει μια πραξη τιμιοτητας με μια πραξη σπιουνιας?

Το καταστημα αυτο μια χαρα με εξυπηρετεί εδω και χρονια,δεν εχω κανενα λογο να μην πληρωσω τον καφε που πηρα.Ο υπαλληλος μπορει να ηταν ηδη στο μάτι του υπευθύνου,ειχε αναγκη την δουλεια,ποιος ξερει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mecanomecano είπε

Το καταστημα αυτο μια χαρα με εξυπηρετεί εδω και χρονια,δεν εχω κανενα λογο να μην πληρωσω τον καφε που πηρα.

Θα ειχες λογο αν ειχε συμβει στο παρελθον να σε χρεωσει περισσοτερο απ οσο επρεπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, ffl είπε

μ αρέσει που πολλοί προσπαθείτε να κάνετε τους ντετέκτιβ.

 

Μ'αρεσει που ανοιγεις τετοια θεματα.

 

9 ώρες πριν, ffl είπε

Το ποσό όπως έγραψα στο πρώτο μήνυμα μου είναι μικρό. ~10€.

 

Δεν περιμενα να ειναι μεγαλυτερο το ποσο.

9 ώρες πριν, ffl είπε

Τέσπα, δε πρόκειται να ασχοληθώ, Λάθη γίνονται.

Το ειδαμε.

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει ρε παιδιά μια ερώτηση έκανε ο άνθρωπος και πέσατε να τον φάτε. Και καλά έκανε. Πολλές φορές γίνονται τέτοια λάθη. Σε μένα μια φορά χρεώσανε λιγότερα τεμάχια απ όσα πήρα (δεν είπα τίποτα), μια άλλη φορά με χρεώσανε παραπάνω, ούτε τότε είπα κάτι. Μια φορά όμως που πατήσαν λάθος τιμή το κατάλαβα την ίδια στιγμή γιατί η τιμή ξέφευγε. Τους είπα να το ελέγξουν και διορθώθηκε

Επίσης δε πηγαίνουν όλοι στο μάρκετ με λίστα, να ξέρουν από πριν τι θα πάρουν και πόσα θα δώσουν. Εγώ πολλές φορές κάνω βόλτες και όλο και κάτι άλλο παίρνω.

Αν ο λογαριασμός είναι μεγάλος χάνονται τα 10€.

Και είμαι σίγουρος όσοι το παίζουν Large με τα 10€ άνετα θα κάνανε φασαρία αν τύχαινε σε αυτούς. Εδώ βλέπεις τον άλλον να συγκρίνει προϊόντα με διαφορά 0,01€.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/6/2021 στις 10:31 ΜΜ, TuXaKoS είπε

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. 

Ναι...αν ζεις ακόμα στο 1980....

 

Να πάει ο φίλος στο κατάστημα, να πει τι συνέβη. Θα δουν τις κάμερες, και αν υπάρχει λάθος στη συναλλαγή θα διορθωθεί. Αυτά είναι καθημερινότητα και λύνονται εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kostasspil είπε

Δεν έκανε ληστεία, λάθος στην πληκτρολόγηση της τιμής έγινε, τι θα πιάσει η κάμερα ακριβώς; 

Συγκράτησε την ειρωνεία σου αδερφέ...

Η κάμερα πιάνει τα πάντα. Στην προκειμένη το προϊόν, το οποίο προιόν έχει μια τιμή. Οταν λοιπόν δεις τι προϊόν έχει περάσει, ξέρεις και πόσο πρέπει να χρεωθεί ο πελάτης..

Το θέλεις πιο λιανά ή είσαι οκ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, eMike είπε

Συγκράτησε την ειρωνεία σου αδερφέ...

Η κάμερα πιάνει τα πάντα. Στην προκειμένη το προϊόν, το οποίο προιόν έχει μια τιμή. Οταν λοιπόν δεις τι προϊόν έχει περάσει, ξέρεις και πόσο πρέπει να χρεωθεί ο πελάτης..

Το θέλεις πιο λιανά ή είσαι οκ?

Το έχετε κάνει εσεις αυτό που προτείνετε η το έχετε δει να γίνεται κάπου σε εξωτερικό ή Ελλάδα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/6/2021 στις 8:57 ΜΜ, ffl είπε

Το είδα μετά στο σπίτι. 

Μου έχει συμβεί ναι, με μικρό ποσό (αντί για 3 προϊόντα του 1.90€ έκαστο, μου χρέωσε 4, δηλ. +1.90€). Το πήρα είδηση στο γραφείο (τα πράγματα προορίζονταν για εκεί), γύρισα πίσω, τους το είπα και χωρίς πολλά πολλά μου έκανε επιστροφή. Αν θυμάμαι καλά, χτύπησε αιτιολογικό "επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος", άνοιξε ταμείο και μου έδωσε στο χέρι το ποσό. Προτιμώ να τα δώσω σε κανέναν φουκαρά στο φανάρι, παρά να τα βάλει τσέπη ο/η ταμίας.

Για την ιστορία, στα LIDL συνέβη αυτό, προ 1 1/2 μηνός.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...